Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co je horšího než řidič školitel? Dva takoví. Silnici blokovali zcela bezdůvodně

Stanislav Kolman
Diskuze (78)
Motoristé ve Velké Británii byli svědky těžko pochopitelného chování dvou řidičů. Rozhodli se proškolit ostatní tím nejhorším možným způsobem. Navíc zcela neprávem.

Video se připravuje ...

Incident se odehrál na dálnici M62 nedaleko Huddersfieldu ve Velké Británii. Při sledování přiloženého videa zůstává rozum stát. Jen těžko lze pochopit, co dva řidiče před vozem s palubní kamerou vedlo k blokování silnice.

Pravděpodobně se cítili dotčeni, že zatímco oni poctivě stojí kolonu, ostatní řidiči využívají volného pruhu. Onen pruh byl totiž o pár set metrů dříve uzavřen, jenže krátce poté už na horní tabuli svítí rychlost nad všemi pruhy, využít je tedy lze opět v plném rozsahu.

To ale zřejmě nezaregistroval řidič Kie Sedona, jenž se rozhodl volný pruh blokovat. Autor záběrů uvádí, že je video bez zvuku, protože diskuze na palubě byla v tu chvíli hodně výživná. Není se co divit, nervy ztratilo i několik dalších řidičů, kteří si to šli se školitelem vyřídit osobně. Nebylo to nic platné, „lekce“ trvala několik dlouhých minut.

Aby toho nebylo málo, ke Kie se přidal i řidič Fordu Kuga, jenž pro změnu blokoval druhý jízdní pruh. Několik desítek řidičů tak kvůli bezohlednému chování těchto dvou nemohlo plynule pokračovat v cestě. Až když si hříšník všimne dalšího ukazatele, jenž potvrzuje otevření všech pruhů, nechá auta za sebou pokračovat.

Stanislav Kolman
Diskuze (78)
Avatar - praděda7
29. 1. 2018 09:35
Re: Hm.
Tak tak...mladí, naivní a nezkušení..... ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2018 07:09
Re: Hm.
Pro tebe už je všechno v kategorii "mladí".
Avatar - Ronault.
28. 1. 2018 17:21
Re: Přiznání školitele
Nekaž mi to >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 1. 2018 17:20
Re: Přiznání školitele
On ani zkoumat raději nechce, protože by byl problém někoho zaměstnat
Avatar - Ronault.
28. 1. 2018 17:19
Re: Přiznání školitele
Problém spíše je, že tahle msta agresora nepolepší.