Kdyby Redakce uvedla Yetiho, tak budeš první, kdo tu bude prskat že tam je zase Škodovka. A když ho tam neuvedla, tak jsi první, kdo tu Škodovku zase zmínil. :no:
Ale ty kecale, vidis to tam snad nekde??? To uz nemluvim o tom, ze do porovnani strci ten nejbidnejsi motor jako etalon a pak nesmyslne srovnavaj cenu
[odkaz]
Tohle je presne ta velikost Yetiho i socialni nabidka. Vyhodnost nabidky by se pak asi otocila
Nech toho. Ty jsi přesně jeden z diskutujících, co jako první křičí, když je někde Škodovka, ale jak tam není, tak jí nezapomenou zmínit. Víc k tomu není co dodat.
Tak to si myslí snad jen výrobci.. ;-);-)
Jsem např. zvědav , jak se bude prodávat nová Honda CR-V..??
Má nižší podvozek - na SUV nevhodný...prý se budou prodávat hlavně předokolky..
Máme minulý model CR-V a nový nepořídíme..nevyjeli by jsme ani na chatu..
SUV má být schopné projet i nějakým terénem!! :-!
Jinak je zbytečné ho pořizovat..
A navíc - aspoň v ČR - se pokud vím krátký QQ prodává s 4WD jen s 2.0 nafťákem, kde cena i v akci začíná někde u 600 tisíc (nemluvě o prodloužené +2 verzi). Takže to by se celá cenová srovnávačka dostala do úplně jiné kategorie... a zvítězil by samozřejmě Duster. Jinak si myslím, že je záhodno brát 2WD a 4WD verze téhož modelu u crossoverů jako dvě různá auta - především s jiným účelem a obvykle i s jiným naladěním, rozdíly v rozměrech (světlá výška, kapacita kufru...), jinou cenovkou, a tedy pro jiné publikum.
mokka vs kaskaj? ... mokka sa moze porovnavat tak s 2008mickou a capturom...ale kaskaj a asx su razvorom a priestornostou interieru uplne inde.... kaskaj ma napr oproti mokKe o 50L vacsi kufor... myslim ze nie je o com... mokka je ina trieda.... no a zo zvysnej trojice kaskaj asx a aircross volim kaskaja aj ked mi je mitsubishi srdcu blizsie ;-):yes: kaskaj jasna volba stac isi pozriet ceny, vybavy, dizajn, vyskuy podvozku.. je jasne ze z tejto stvorice vsetkych prevalcuje ako malinu a predaje tiez vravia jasne kto je tu kralom :yes: kaskaj :yes:
V článku je chyba u C4 Aircross ... pro ASX a Mokka článek uvádí akční cenu (platnou do konce dubna), zatímco u C4 je uvedená ceníková "neakční" - oficiální akční cena C4 Aircross je 399900,- (Attraction) a 409900,- (Tendance) (taktéž do konce dubna)
Kedze som si kupoval auto pred 4 mesiacmi (pozri "moje auto") a bolo podmienkou 4x4, presiel som, az na Citroen, so vsetkymi zmienovanymi autami a este s par dalsimi inymi. Preto nebudem Citroen vobec porovnavat.
S Mitsu som bol najdlhsie, lebo predajca predava sucasne Kia a Mitsu a boli na obe dobre ponuky. Minus bol interier. Velmi tvrde plasty, a uz to i trochu skripalo a to bol novy kus ;-\ . Jazdne vlastnosti sa mi javili velmi dobre, zvlast velke naklonnosti som ani ostrejsimi prejazdmi necitil. Komfort holy priemer.
Nissan je kapitola sama o sebe. Tento model nebol od zaciatku vo vybere, lebo ho mame vo firme a este s nijakym autom neboli take problemy ako s "Kaskajom". 2 mesiace pred ukoncenim zaruky sa radsej vymenil za novy kaskaj :-! (bola tam nejaka extremna zlava). uz 2x sa pokazila automaticka prevodovka, raz tam bolo nieco s riadenim....a teraz novy Kaskaj, znova prevodovka. Zacalo s nej dymiet ako... a smrdiet. Nie som technik ale v servise povedali, ze doslo k nejakemu "pretlaku", (neviem, co tym myslia) a na zaklade toho pustilo tesnenie a olej bol fuc. Sice bolo vzdy vsetko uznane a nemuselo sa za nic platit...neviem, ci sme jedini, ktori maju s Kaskajmi take problemy, lebo obecne sa velmi dobre predava. Co sa tyka motora (myslim to bol 2,0 D), ten sa mi ale zdal oproti Sportage, Mokka alebo Mitsu najlepsi.
Mokka: mal som vynikajuci dojem z interieru a z jeho spracovania. Len na druhej strane tam uz bolo tolko systemov, ze stale ktorysi "pipal". Velmi dobre jazdne vlastnosti, i komfort bol super ale motor (asi to bol 1,6 alebo 1,7 diesel) javil sa mi vzhladom k velkosti auta podpriemerne slaby a ani "ticho" v kabine ma teda nenadchlo. Ale prave vcera som cital vyjadrenia Opelu, ze su nadseni a mimoriadne prekvapeni zaujmom o Mokku a prave o model s 4x4. Objednavky sa im vraj zbieraju tisice kazdy den, co je asi pravda. Ked som nad nim pred 4 mesiacmi premyslal, cakacka bola i 7 mesiacov :-!
Takze suma sumarum, ja by som bral s tychto aut asi Mokku
nadherny sportage... myslim ze si sa rozhodol dobre ;-):yes: krasne auto, momentalne najuspesnejsia kia v europe... gratulujem ... inak aj pekna farba ktora mu pasuje :yes:
z clanku som vycital ze vw nechces ani vidiet ... ani sa ti nedivim ;-) ... som na tom podobne :yes:
Kolik jezdí "Kaškajů" s benzinem 1,6 DIG-S nevím, (japonský, kompresorem přeplňovaný benzin) ale přesně tento motor bych do auta volil já. U dieselů je problém v tom, že v Nissanech jsou Dci od Renaultu, tomu motoru bych se radši vyhnul, když už francouzský diesel, tak raději HDi od PSA. Buď bych diesel nevolil vůbec, nebo s manuálem. Robotizované převodovce CVT se moc "nelíbí" velký krouťák dieselových motorů, tak bych diesel s touto převodovkou nekombinoval už vůbec.
Chceš snad tvrdit, že Nissan (a vůbec většina japonských výrobců v nižší střední CVT nepoužívá?) Pokud je u "Kaškaje" e-CVT, což je klasický automat, který se chová jak CVT, pak mea culpa. K těm dieselům, nepoužívá snad Nissan DCi? Takže pokud máš něco k věci tak prosím, pokud ne, tak raději mlč.
Dobře, ale není to klasický automat, přesně to je převodovka s plynule měnitelným převodem, imho variátor, který je třeba u skútrů, takže máš pravdu. ;-) Jinak k těm dieselům, třeba 1,5 dCi moc spolehlivá nebyla, jak si povede modernizovaná uvidíme. Obecně bych rád řekl, že diesely jdou tak trochu kolem mně, možná jsem nemusel reagovat tak, jak jsem reagoval.
Takže jsem skouknul ceník Nissanu a "normální" automat (A/T) je k dispozici pouze s nejsilnějším dieselem 2,0 dCi, takže ano, v tom jsem udělal chybu, jinak mám samozřejmě pravdu. Pokud nevíš kdo přišel do aliance Renault/Nissan s dieselovými motory tak si to nejdřív zjisti a nehraj si tu na "chytráka."
kaskaj prvykrat v rakusku na podiu... mokka 14miesto - naj n
[odkaz]
mokke sa zacina v rakusku darit... potesil aj kaskaj..... napak octavka sa aj tu podobne ako v cechach prepada.... zaujimavy stav.... uvidime ci docasny alebo nie.....
mna potesil hyundai... 3 najpredavanejsia znacka v marci v rakusku... to je pecka :yes:
Neberme to tak striktne ;-) . Ja som tiez, ked som potreboval 4x4, hladal v roznych triedach aut. Ceny su niekedy medzi jednotlivymi triedami tak vyrovnane (porovnaj len Rapid s inymi modelmi v inej triede) ze si na rozmedzi, co kupit. Poznam desiatky ludi, ktori hladaju "nieco priblizne" a ten okruh vyberu je naozaj dost siroky u mna boli vo finale Kizashi a Sportage, dva uplne ine auta).
ved mokka ma jednoznacne nejmensi razvor aj kufor... je zvnutra najmensia a ma oproti porovnavavanym autam aj najmensiu svetlu vysku tusim a schopnosti v terene su tiez nulove... ten predny nizky naraznik je otras.... mokka nie je konkurent kaskaja .... za tym si stojim ;-)
mokka je konkurent pre capture 2008 potom pre sestersky trax pripadne pre soul alebo terajsiu kratku SX4ku... kaskaj je o triedu vyssie
Mokka naozaj nie je bezprostrednym konkurentom Kaskaja ale to neznamena, ze sa predsa len niekto nerozhoduje medzi tymito dvoma vozmi....to je vsetko, co som tym chcel povedat ;-)
Kizashi sa mi neuveritelne pacilo, hned zapalilo moje srdce, pasoval mi aj interier ale ten motor :-! , roky som zvyknuty na turboefekt a ten mi tam chybal. Pocul som, ze bez 4x4 je Kizashi citelne lepsie, neviem posudit. Sklamal ma vsak u Kizashi pohon 4x4 [odkaz] a spotrebu som mal cez 10 litrov pri nie az tak sportovej jazde.
Je a není. Tak třeba do Mokky se posadím pohodlně a mám i volné místo nad hlavou. Kaškaj je udělanej tak blbě, že tam dřu hlavou o tu blbou hranu pro střešní okno i ve verzi bez toho střešního okna. Navíc s nissanem mám špatné zkušenosti co se spolehlivosti týká. Mokka má zase nízký podvozek, hodí se jen do města a je dost drahá, takže pro mne ani jedno. Škoda, protože jinak jsou to obě docela pěkná auta.
vsimni si ten podvozok... a pozri sa na mokku ktora taha naraznik po zemi [odkaz] .... kaskaj ma o 50L vacsi kufor a aj vacsi razvor naprav.... mokka je tu uplne na smiech
to přední lízátko je sice níž, ale 99% času tyto auta stejně tráví na cestě a to 1% na polňačce, takže to stejně většině vadit nebude.
Ale pořád nechápu, proč by se nemohla Mokka porovnávat s Qashqaiem (ASX, Yetim atd), protože k němu má pořád daleko blíž, než k tebou zmiňované SX4. Ostatně ke Qashqai, Yetimu a autům v této kategorii staví Mokku i sám výrobce ;-)
Si ty mormálny?! Tie dve fotky sa nedajú porovnávať. Mokka je fotená trochu z vrchu a Kaškaj trochu zospodu + je na "bachore" a okaji cesty a medzi koleami má výmoľ....
díval jsem se na crash test Moky.... boční náraz - to jsem koukal... Do tohohle vozítka bych se nebál dát dětskou sedačku.... fakt to stojí za shlédnutí.... :yes:
Dej odkaz..rád se mrknu.
Žena jezdí s dětmi už 5.let posledním Opelem Corsa a je spokojená.
Divné , že se v ČESKU A SLOVENSKU Opel prodává tak málo..
Mokka je pěkná až na tu cenu. Auto mělo být o kus větší pak je cena OK.
Nebo o 5cm menší a levnější o 50-100tis..Kč
A taky bych ji bral 4* 4..s paketem pro horší cesty typu Tiguana-řešilo by to nízký spojler..atd ;-)
aktuálně je na Mokku 9 mesiacov čakačka, z toho 3 mesiace je preprava z výrobného závodu v Kórey. Čiže ak nechceš / nemôžeš ťahať skladovku z showroomu z Nemecka, ale fungl voňavku zo slovenského/českého showroomu prípadne kombináciu výbavy a farieb, ktoré nie sú skladom tak sa zadáva do výroby a budeš ju mať v 2014 :)) Čiže benzín automat + navi + strešné okno + béžový interiér tak si celkom iste počkáš....
Osobně bych tedy volil Yeti. Qashqai má taktéž hodně co nabídnout, ale interiér, ať se na mne nikdo nezlobí, ten už je prostě těžce za zenitem... Navíc prostornost také není až tak slavná...
Nebo bych si počkal na novou SX4...
...moji rodičia presne túto štvorku riešili nedávno... pred pár dňami to nakoniec vyhral Qashkai... 1,6 dci, fialová metalíza, full výbava (okrem kože), cca 20000€... Skoro to vyhral Aircross nebyť jeho stupídneho poplatku 2600€!!!! (Nissan cca 600€)
Qashqai jednoznačně. Jízdní vlastnosti, pohon 4x4, výbava, zpracování interiéru, vychytaný model. doporučuju. i tady na serveru hodnotili jízdní vlastnosti vysoko nad ASX. Ostatní jsou tak akorát pro srandu. Mokka je pidiauto, Citroen taky.