Diskuse

Alfa Romeo Giulietta a konkurence: Co koupit s dvouspojkovou převodovkou?

27.2.2012

Chceme dieselový kompakt a dvouspojkovou převodovku. Mnoho možností na trhu není…

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.02.2012  15:36

    no pokial ide aj o imidz a interier

    tak alfa nema konkurenciu, a ked sme uz pri interieroch tak aj ten v leone ktory kazdy kritizuje sa mi paci ovela viac ako napriklad vo focuse, ja by som bral z hladiska kompromisu ceny sportovosti a krasy asi leona :yes: samozrejme ostava tam len diesel co uz.
    • 00 Reagovat !

      foto knight-rider

      knight rider 27.02.2012  16:36

      « Re: no pokial ide aj o imidz a interier

      seat leon je pekný na pohled,interier nic moc- konkurence lepší,i cena leona neni drahá...starý leon byl lepší a taky interier byl lepší,Docela se divím proč lidi leona moc neberou??
  • 00 Reagovat !

    foto knight-rider

    knight rider 27.02.2012  16:38

    leon

    no kvuli interieru leona nebrat??no nevím to je spíš o zvyku..ale seat neni spatný auto no možná že jede leon už sedmý rok..
    • 00 Reagovat !

      foto augustin

      augustin 27.02.2012  18:51

      « Re: leon

      Pre mna osobne bol prave interier zakladom pre "NIE" Leonu.Jednoducho si neviem predstavit, ze by som sa na to mal pozerat celu cestu 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 27.02.2012  20:59

        « Re: Re: leon

        První léta byl interiér Leonu opravdu tragédie. Nyní je to lepší, i když tvar palubovky zůstal, materiály se zlepšily a nyní bych to neviděl zas tak černě.
    • 00 Reagovat !

      foto Emocionante

      Emocionante 28.02.2012  11:26

      « Re: leon

      po faceliftu se mě interiér vyloženě líbí a má svoje sportovní kouzlo, je fakt že před fcl nebyl hezký.. a to se bohužel s leonem potáhne až do nové generace i když většina kritiků ve fcl leonu neseděla a hodnotí podle jedna paní povídala :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Xawier

    Xawier 27.02.2012  17:00

    Tak tady pardon...

    ...ale ani jeden z uvedených modelů rozhodně není konkurencí pro Alfu Romeo Giulietta!!! >:D :no: Ne,že by ostatní vozy byly špatné-to rozhodně ne,ale je to trochu jiná kategorie... Vlastně bych asi dlouho musel přemýšlet nad nějakou přímou konkurencí Giulietty... Snad jen možná BMW 1er (i když je to "zadohrabka"). Giulietta je prostě stylovka,srdeční záležitost,nic víc,nic míň!!! To se rozhodně o zbývajících vozech ze srovnání říct nedá :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Magistr

      Magistr 27.02.2012  17:13

      « Re: Tak tady pardon...

      Souhlas, Alfa je trochu jiná liga než běžný mainstream v podobě Golfu či Focusu, o Leonu nemluvě :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto vanos

        vanos 27.02.2012  23:59

        « Re: Re: Tak tady pardon...

        To máš pravdu, když je ta alfa horší snad ve všem (motor, převodovka, podvozek, absence některých, dnes již běžných výbavových prvků atd.), tak musí být snad každému jasné, že kvality této alfy postačují pouze a jen na boj na úrovni okresního přeboru. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 28.02.2012  07:19

      « Re: Tak tady pardon...

      Zajímavý názor, a jak se ta konkurence pozná? Tím, že jsou ta auta ve stejné třídě, se stejnou koncepcí, s porovnatelnou technikou s podobným cenovým rozvrstvením jednotlivých motorizací a nebo podle toho, že je jedno je dle mého srdcovka (moje) a druhé ne? Trochu zvláštní kriterium pro hodnocení, co je a co není konkurence.

      Giulietta měla bohužel v každém zveřejněném testu problém se přes golf nebo focus dostat, a to přesto, že proti golfu je konstrukčně výrazně mladší. A pokud jde o konkrétní variantu z tohoto článku, pak na konto premiovosti a mainstreamovosti dodávám, že golf má tu dvojspojku už nějakých šest let.
      Jinými slovy, možná jsou ambice Giulietty útok na pozice 1er, za kterou jsou zákazníci ochotni platit více než za golfy a focusy, jenže nejdřív bude muset toho golfa a focuse svými kvalitami přeskočit, a to se jaksi nedaří. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 28.02.2012  10:43

      « Re: Tak tady pardon...

      zbožné přání.. s prodeji jaké Alfa má je pro ní konkurentem i ten Leon, tedy pokud chce přežít.
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 27.02.2012  17:00

    MUJ NAZOR

    Pokud chci opravdu nejlepsi automobil z teto nabidky, potom samozrejme Alfu. Bez zbytecnosti jako bi-xenony nebo navigace. Ma z teto ctyrky nejlepsi motorizaci, podvozek, design a nakonec i zaruku.
    Pokud chci usetrit potom, pujdu k Fordu. Golf, ac stale vyborny, spolu s vetsim Passatem zaostava designove (rozumej vzhledove). Zijeme v 21. stol. a tudiz vyzaduji design 21.stoleti.
    Seat je dle meho bohuzel skomirajici automobilkou a zaroven jeho interier neni dustojny ani recyklovanych VAG.
    • 00 Reagovat !

      foto Mich-all

      Mich-all 27.02.2012  17:12

      « Re: MUJ NAZOR

      Zbytečnosti jako bi-xenony a navigace? V roce 2012 by obě položky auto nižší střední za takovou cenu mělo mít ve standardní výbavě...Design je u Alfy na jedničku to bezpochyby.
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 27.02.2012  17:17

        « Re: Re: MUJ NAZOR

        Ani bi-xenony, ani navigaci jsem nikdy nepotreboval a v nejblizsi budoucnosti ani potrebovat nebudu. Samozrejme se bavime o priplatcich.
        • 00 Reagovat !

          foto Starfighter

          Starfighter 27.02.2012  18:09

          « Re: Re: Re: MUJ NAZOR

          Pro tvoje čtení časopisů o autech opravdu bi-xenony nepotřebuješ, stačí lampička.
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 27.02.2012  18:14

            « Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

            Cteni casopisu necham na tobe. Ja si do svych "lampicek" dam kvalitni H7.
          • 00 Reagovat !

            foto augustin

            augustin 27.02.2012  18:59

            « Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

            Musim sa zastat Marianek. Nikto nespochybnuje vyhody xenonu, ale ani ja ich nepotrebujem ;-) . Ja som do mojho hodil Osram Night breaker (ziadny tuning alebo modre svetielka) a som mimoriadne spokojny. A neoslepuju protiiducich vodicov nijak zvlastne. Ano, nie je to xenon, ale za tu cenu, neviem, neviem. Navyse, ak niekde klepnem len svetlo, tak s tym xenonom sa nedoplatim. A ako casto sa musi xenon vymienat? Kdesi som to cital, uz som zabudol, ale nebola to ziadna lacna investicia. Ale ak su peniaze, tak preco nie, bohuzial sme casto limitovani.
            • 00 Reagovat !

              foto GM-rja

              GM.rja 27.02.2012  19:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

              Tak tyto Osramy můžu doporučit, mám je taky a super! Jsou sice dražší než standard, ale ve srovnání s cenou xenonů ....
              • 00 Reagovat !

                foto cabry

                cabry 27.02.2012  21:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                Tyhle osramky sice svítí moc pěkně,ovšem jako H7 mi vydržely na autě cca 10000km při denním svícení. To mi přijde opravdu málo. Nehodlám 3-4x ročně měnit žárovky.Proto používám narva longlife a výdrž několikrát větší a po celou dobu svítěj stejně,což se o nightbreakerech říci nedá
                • 00 Reagovat !

                  foto Vencator

                  Vencator 27.02.2012  22:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                  Ja jsem teda menil xenony ted, po vice jak 100 000 na aute takze bych to s tou investici zase tak cerne nevidel ;-) A vyhody prevazuji nevyhody. Auto uz jedine s xenonem....
                  • 00 Reagovat !

                    foto augustin

                    augustin 27.02.2012  22:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                    Nikdy som s xenonom nejazdil ;-\ , v com vsetkom spocivaju jeho vyhody? Vzdialenost osvetlenia a ze je priaznivy voci protiiducim autam. V com este? A je rozdiel napr. medzi xenonom od BMW a od Citroenu, ci Kia. Je ta kavalita priblizne rovnaka? Vyraba to priamo automobilka alebo maju tie xenony skoro vsetky automobilky od jednej-dvoch dodavatelskych firiem. Tak to som sa este nedocital nikde.
                    • 00 Reagovat !

                      foto kolmar

                      kolmar 28.02.2012  00:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                      Vysvetli mi prosim ako mozes tvrdit ze nepotrebujes xenony ak si s nimi v zivote nejazdil? Nepotrebujes to ako si nepotreboval ABS, el. okna, klimu ....
                      Jazdil som klasicke H7, ci H4. Raz som si kupil Golden Line zlate s xenonovym plynom, svietili lepsie, no po roku uz to bolo horsie. Na osramky sa vobec nelakomim. Znamemu vydrzali asi 3 mesiace a podobnu skusenost som pocul aj od ostatnych. Nemam chut menit ziarovky niekolko krat do roka, je to zrut casu, nervou a penazi. Xenon ti to ponukne ine kafe. Ani on nevydrzi vecne, no NENI XENON AKO XENON!!!!. Jazdil som auta co svietili horsie ako H7 a potom auta kde to bolo fakt nieco (iba dorobene a oslnovali protiiducich) a potom napr. new E W212 kde bi-xenon je uplne uzasny a svietivost je so ziarovkami neporovnatelna. A ako jeden z mala este dllllhe roky dozadu spominam ako stryko mal Astru G!!!!!!!! ano tu staru!!!! so xenonami a po niekolko rokoch a 150 tis. km sa setrilo a do noveho Mondea uz nesli a dlho nariekal a fnukal, ze s tymito "svieckami" sa to neda porovnat. Xenon je xenon.

                      Nechcem mudrovat, no skus jazdu s xenonovymi svetlami v noci ked prsi...a daj aspon 300 km, uvidis, ci mas oci ako cibule alebo si v poho...tot dokaze napr. AFS v novom Supe....ako hovorim, neni Xenon ako xenon...no v novom aute ho jednoznacne chcem mat!

                      Jazdim aj napr. Pajero s ochrannym ramom kde su supervykonne Helly ale iba ako dialkace, svieti to naozaj famozne a vidim jelene zdaleka ktore bezne nevidim...ale problem so stretavacimi svetlami to neriesi a to je zaklad bezpecnosti!

                      Ak ta bude predbiehat auto s xenonami tak si daj zalezat ak bude na tvojej urovni a porovnaj si svietivost svojich svetiel s jeho! skus to s viacerimi ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto augustin

                        augustin 28.02.2012  11:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                        No, ja si necham rad poradit ;-) , ved nie je hanba si priznat, ze sa v niecom nerozumiem a i preto som kladol tie otazky. Musim povedat, ze odkedy mam tie nove H7 Osram Night breaker, tak som nadmieru spokojny, ale naozaj spokojny. To je neuveritelny rozdiel a vydrzali mi asi 15000 km, co je dobra investicia. Pouzivam ovsem uz druhu-novsiu generaciu. Moja otazka na xenon (rozdiel medzi roznymi vyrobcami) bola, ze ci "horsi" xenon nie je horsi ako najlepsia uz spominana H7 od Osram? Sam musim do roka kupit nove auto a dodnes neviem, ci je xenon (napr. na Sportage) lepsia investicia ako najlepsia H7? Asi by mi urcite pomohla osobna skusenost, bohuzial nemam ziadneho znameho s xenonom, ale ved mozno niekoho stretnem a ten "rozdiel" uvidim.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kolmar

                          kolmar 28.02.2012  14:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                          Tazko povedat ci je zly xenon horsi ako dobra H7. Su tu totiz premenne co si kto predstavuje pod zlym xenonom a dobrou H7 ;-)

                          Jazdil som v zime kamosovu B5-ku passata a svietilo to nic moc...problem bol v tom, ze svietili do zeme a mozes mat xenon ked vidis na par metrov. Uz to ma spravene - daju sa dvihnut, no od vtedy som v aute nesiel. Treba to jednoducho porovnat, ved zima bola dlha, noci kratke uz o stvrtej si mohol byt u predajcu a vozit sa po tme!!!

                          Napr. v teste novej i30 hovorili ze ma xenon slabu svietivost. Netusim co a od koho tam je namontovane a ci to bude horsie ako H7...tomu sa mi nechce verit. Ked mas zaujem o dany typ, tak len skusenost, comu inemu v dnesnej dobe sa da verit? Napr. v E uz z roku 2003 hovorili ze bez xenonu to nekupujte lebo prd vidno...neskutocny rozdiel. Vzdy hlavne zalezi od penazenky.

                          Svietivost ci farba toho svetla sa udava v tis. kelvinoch, no uz zabudol, ci vyssie cislo je viac studene alebo teple. Nie som do toho extra expert. Naopak som studoval v poslednej dobe prevodovky a nemam jeden dovod preco kupit dvojspojku ked je pre normalnu jazdu najviac nevhodna. Spojky sa prehrievaju, potom to elektronika davkuje na hrubo - to je to sekanie co kazdy kritizuje a navyse sa tie spojky po casu musia menit a tento druh prevodovky vobec neeliminuje dvojhmotny zotrvacnik. To je na dlhu diskusiua VW fans ma ukamenuju ale to su fakty. No to tu ku xenonom nepatri :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto augustin

                            augustin 28.02.2012  17:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                            Vdaka za info :yes: . Asi je asi naozaj najlepsia osobna skusenost. Dufam, ze sa mi to v najblizsich mesiacoch postastni zazit xenon a hlavne v noci. Je zvlastne, ze ak si napr. kupim Sportage s lepsou vybavou (v Rakusku, kde zijem), tak ten xenon mat musim, ci chcem alebo nechcem a ak by som naozaj zazil, ze xenon u Sportage je nic moc, tak by ma slak trafil :-! , lebo musim zaplatit poriadny peniaz za nieco, co by som dosiahol najlepsou H7. Je zvlastne, ze ku kvalite xenonov sa moc nevyjadruju ani majitelia aut na blogu, takze budem hladat a skumat dalej. Zatial vdaka a dufam, ze ta VW-fans pre DSG neokamenuju ;-) . To je dalsi pripad, ktory som na vlastnej kozi nezazil a ani sa s nim neviezol. Ale u mna je to jednoduche, ja rad radim a tym je vsetko vybavene.
                            • 00 Reagovat !

                              foto kolmar

                              kolmar 29.02.2012  00:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                              :yes: manual forever
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 27.02.2012  17:22

      « Re: MUJ NAZOR

      Co se tyka techniky, tak tam vam nemuzu moc odporovat a zavidi vam, ze mate osobni zkusenosti se vsemi zminovanymi auty. Ja jen s GTD, ale za to uz druhym rokem. S tim designem ale opatrne! To, co u Alfy nazyvate srdcovka, je u me srdecni infarkt. Je to proste humus a to se fakt snazim uz od Mita na tenhle styl zvyknout. Ne, fakt to nejde. Zvlast pri pohledu na predek. Proti zadku nic nemam a bok holt taky jeste snesu. Ani interier mi v Golfu mk.VI nepripada nejak zastaraly. Jestli je to "divoke vlnobiti" uvnitr Alfy priznakem 21.stoleti, tak to potes 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 27.02.2012  17:32

        « Re: Re: MUJ NAZOR

        S dvojspojkou v novem Focusu vlastni zkusenost nemam. Zde spoleham na tradicni vlastnosti automobilu. S Alfou ano a nemam nejmensi pripominky. Vnimani vzhledu automobilu je velice subjektivni, tudiz zde neni misto pro dialog...
        Interier Golfu je vsak jina. Narazim na tzv. stredni tunel. To, ze vertikalni usporadani se jiz dnes moc nenosi je jeste akceptovatelne. Vysoke hrany stredniho tunelu jsou ale jiz znacne zastarale, podobne jsem mel v 80. letech u S100 (dokoupeno na burze ve Vrchlabi). Timto vsak nijak nezlehcuji vlastnosti automobilu samotneho. Sve kvality jiz mnohokrat dokazal a proti nim nemam skoro nic.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 28.02.2012  08:21

          « Re: Re: Re: MUJ NAZOR

          Muzu vedet, kdes ty zkusenosti s Alfou nabral?
          V CR asi ne, nebot tady bylo jedno (jedno!) MiTo s TCT - momentalne prodane a zborene, Giulietta je tu asi tyden a pokud vim, tak stoji u prodejce pripravena na odpal.
          Ja osobne jsem s Giu TCT MAT jezdil v Rakousku a pripominky mam:
          - Pri rozjezdu je nekdy zbrkla a protaci kola, nevim proc
          - Pri prepinani mezi vpred a vzad je nejista a casto nezaradi, musim povely opakovat
          - To prepinani vpred/vzad kazdopadne trva dlouho ve srovnani s DSG

          A klady?
          - Umi meziplyny, hlavne v D modu
          - Dolu radi opravdu rychle
          - A nahoru taky, to se ale od dvojspojky da cekat

          Pokud mam tedy srovnat ciste prevodovky, tak DSG je jasne lepsi nez TCT.
          • 00 Reagovat !

            foto DRBNUTY

            DRBNUTY 28.02.2012  11:04

            « Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

            a v com je jasne lepsia DSG?
            • 00 Reagovat !

              foto BeranK

              BeranK 28.02.2012  11:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

              To blb s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka v profilu stejně nemůže pochopit....
              • 00 Reagovat !

                foto DRBNUTY

                DRBNUTY 28.02.2012  11:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                blb je ten čo ťa vysral :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto BeranK

                  BeranK 28.02.2012  16:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                  Konečně víme, jak se takové hovado s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti dostalo na svět - někdo (asi fotřík) ho vysral....no to už se pak nedivím.... >:D. To se tady člověk dozví věci, panečku.
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 28.02.2012  13:14

            « Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

            Jelikoz vetsinu casu travim v zahranici, tak se me prodejni situace v CR moc netyka. Fakt, ze v CR je jen jeden dany vuz ani nevim, natoz aby me vzrusoval.
            Navtechu pokud se ti pri rozjezdu protoci kola, potom je problem v tobe, ne v automobilu. Normalni clovek se rozjizdi klidne, bez protaceni kol. Problem s tim, ze prevodovka neuposlechne prikazy jsem mel u Cromy. Je to dane tim, ze ti jednotka nepovoli preradit, pokud to muze motoru jakkoliv skodit (vetsinou kdyz mas prilis nizke otacky). S tim jsem vsak problem u Alfy nemel. Rychlost prevodovky je dle meho dostatecna. Jde vsak o automatickou prevodovku a u te malokdy pouzivam manualni rezim.
            S tim vsak mam problem u DSG. V automatickem rezimu je DSG znacne zmatena. Casto nevi, ktery stupen v dane situaci zaradit a to je pro me neakceptovatelne. Tudiz radim TCT pred DSG.
            • 00 Reagovat !

              foto BeranK

              BeranK 28.02.2012  16:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

              Dlouho jsi tady nebyl, Nechtěl by sis dát ještě kit-kat, čiže pauzu dál? I kdyby ses snažil sebevíc, je jasné co jsi zač, nakonec pokud si vzpomínám, GTI tě demaskoval v jedné diskuzi dost jasně....jinak mariachi to tady dneska dokázal taky dost jednoznačně. Dej si pauzu tak deset let, pak si kup skutečné auto (třeba i ojetinu, na tom není nic špatného - do začátku je to dokonce lepší, než hned otloukat nový auto) a pak, až skutečně začneš sbírat zkušenosti, tak se sem vrať a možná už nebudeš psát ty svoje pitomosti, kterým se tady všichni jenom smějí.

              Jelikož většinu času trávíš v zahraničí (tomu věřím, táta bude asi dělat nekde v cizině). A copak že tam dělá?
              • 00 Reagovat !

                foto marianek

                marianek 28.02.2012  17:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                GTI me demaskoval? Asi tak jako kdyz nazval F500 propadakem stoleti. Navtech zde nedokazal uz vubec nic. Jakysi vymysleny nesmysl o tom, ze prevodovka (boze!!!) protaci kola pri rozjezdu. Mozna tak u nej na playstationu. Beranku, beranku, jsi "jeste vetsi blb, nez jsme doufali".
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 29.02.2012  12:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

                  Ano, maRRianku, prevodovka, respektive jeji akcni cleny, obcas "pustily spojku" podstatne pozdeji, nez jsem chtel a mezitim uz byly otacky dost vysoko na to, aby se kola protocila.
                  Chyba byla jednoznacne ve stroji, ale to tady tobe vysvetlovat nebudu. Ty se jen vsemozne snazis mne shodit, pripadne shodit nekoho dalsiho a to jen proto abysis pripadal jako svetem protrelej machr pres auta.
                  Nicmene jsi jen premotivovane, ubrecene decko.
                  Zkusil jsem to s tebou nekolikrat slusne, ale vsecko marne... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto vanos

      vanos 28.02.2012  00:22

      « Re: MUJ NAZOR

      Když má alfa nejlepší motorizaci a podvozek, proč tedy na Sachsenringu dostala nadílku takřka 3 s!!! od leona a 1,5 s od Golfa?
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 28.02.2012  08:23

        « Re: Re: MUJ NAZOR

        Protoze ti ridici jsou paka a nepoznali, co je nejlepsi auto.
        A navic ten okruh je nemecky a nemecka lobby to tudiz vsecko podplatila.
        Jakobys to davno nevedel...
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 28.02.2012  13:00

        « Re: Re: MUJ NAZOR

        To je otazka pro me? Osobne me hodnota zrychleni, nevyssi rychlosti a jaky cas auto zajelo okruh, vubec nezajima. To jsou hodnoty, ktere pro me nejsou dulezite.
        Doporucuji vyzkouset na vlastni kuzi. V normalnim provozu.
        • 00 Reagovat !

          foto BeranK

          BeranK 28.02.2012  16:28

          « Re: Re: Re: MUJ NAZOR

          Nápodobně, ale na to budeš muset mít řidičák. A soudě dle tvých příspěvků to tady nehrozí. A horší je, že za ta poslední léta jsi ani trochu nevyspěl, takže si myslím, že řidičák by pro tebe mohl být dost tvrdý ořech....
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 28.02.2012  17:59

            « Re: Re: Re: Re: MUJ NAZOR

            Na tohle ani nemusim reagovat. Svoji uroven zde ukazujes uz chvili a radis se k nickum jako Navtech (ve vsech jeho podobach) a jelito. Cili zumpa diskuze.
      • 00 Reagovat !

        foto xmikes

        xmikes 29.02.2012  13:18

        « Re: Re: MUJ NAZOR

        ono taky trochu zalezi i na vaze auta;)
  • 00 Reagovat !

    foto Daniel

    Daniel 27.02.2012  18:35

    Alfa

    Ja bych bral Alfu

    ... s benzinem

    ... a s manualem >:D
  • 00 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 27.02.2012  19:57

    Giulietta, Focus a Golf

    představují třídní špičku a výběr mezi nimi je hlavně o preferencích. Leon je levnější alternativa ke Golfu.
    • 00 Reagovat !

      foto knight-rider

      knight rider 27.02.2012  20:30

      « Re: Giulietta, Focus a Golf

      ano pravda,ale leona brzdí palubovka-jinak je to hezký auto.Nebo -to je muj nazor -dost lidi odsuzuje leona kvuli palubovce-že by to meli od novinářu naučený...
  • 00 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 28.02.2012  08:29

    Bycharu raj

    Jo, rajem bycharu se da nazvat prakticky kazdy clanek o Alfe tady na ACZ.
    Koukam, ze Alfu by bralo vic lidi, nez vsechny ostatni dokupy.

    Ale pred AF Centrem zadnou frontu nevidim..?!
    • 00 Reagovat !

      foto Mr-Murphy

      Mr.Murphy 28.02.2012  09:20

      « Bycharu raj

      kdyby z každého "bycha" měla Alfa 1 Euro, už by měla větší zisky než VW ;-) Co naděláš.... holt takový kolorit....
  • 00 Reagovat !

    foto rapper

    rapper 28.02.2012  11:51

    Giulietta a Leon

    Já osobně bych se rozhodoval mezi těmito dvěma modely. Golf a Focus tedy opravdu nejsou zrovna krásná auta. U Seatu mám výhrady k interiéru - oproti Alfě docela pokulhává a je nutné přihlédnout i ke stáří tohoto modelu. Gillette pardon Giulietta >:-[] je naopak o něco dražší, přední část se až tak nepovedla - především fádní světlomety - Leon působí dravěji a dále jistá nedůvěra ve spolehlivost (celkově technickou kvalitu) tohoto italského auta oproti Seatu - VW. Popravdě řečeno, nevím jaké bych zvolil. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 29.02.2012  12:44

      « Re: Giulietta a Leon

      S Leonem neslapnes vedle.
      A na Alfu musis mit koule.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte doma nábytek zajištěný?

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte…

Švédský nábytkářský řetězec IKEA stahuje ve Spojených státech a Kanadě z trhu 29 milionů prádelníků a komod,…

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý sesadit ministra vnitra

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý…

Ozbrojenci v úterý obklíčili centrum Luhanska, jednoho z center proruských separatistů v Donbasu na východě…

 

iSport.cz

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v sezoně načal výhru

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v…

Český útočník Matěj Vydra skóroval v druhé anglické lize ve druhém zápase za sebou. Tři dny poté, co pomohl…

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal hattrick. Sparta prohrála

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal…

SOUHRN | Extralize nadále vládne Plzeň. Ve šlágru 24. kola Škoda doma zvládla přestřelku s Kometou Brno a po…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…