Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta a konkurence: Co koupit s dvouspojkovou převodovkou?

Chceme dieselový kompakt a dvouspojkovou převodovku. Mnoho možností na trhu není…
Zpět na článek
27. 2. 2012 16:38
27. 2. 2012 18:51
27. 2. 2012 20:59
28. 2. 2012 11:26
27. 2. 2012 17:00
27. 2. 2012 17:12
27. 2. 2012 17:17
27. 2. 2012 18:14
27. 2. 2012 18:59
27. 2. 2012 19:26
27. 2. 2012 21:21
27. 2. 2012 22:00
27. 2. 2012 22:29
28. 2. 2012 00:16
28. 2. 2012 11:08
28. 2. 2012 14:05
28. 2. 2012 17:18
29. 2. 2012 00:11
27. 2. 2012 17:22
27. 2. 2012 17:32
28. 2. 2012 08:21
28. 2. 2012 11:04
28. 2. 2012 11:24
28. 2. 2012 11:29
28. 2. 2012 16:21
28. 2. 2012 13:14
28. 2. 2012 16:27
28. 2. 2012 17:56
29. 2. 2012 12:42
28. 2. 2012 00:22
28. 2. 2012 08:23
28. 2. 2012 16:29
28. 2. 2012 13:00
28. 2. 2012 16:28
28. 2. 2012 17:59
29. 2. 2012 13:18
27. 2. 2012 18:35
27. 2. 2012 18:50
28. 2. 2012 08:24
18. 4. 2012 10:23
28. 2. 2012 08:29
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2012 15:36
no pokial ide aj o imidz a interier
tak alfa nema konkurenciu, a ked sme uz pri interieroch tak aj ten v leone ktory kazdy kritizuje sa mi paci ovela viac ako napriklad vo focuse, ja by som bral z hladiska kompromisu ceny sportovosti a krasy asi leona :yes: samozrejme ostava tam len diesel co uz.
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2012 16:36
Re: no pokial ide aj o imidz a interier
seat leon je pekný na pohled,interier nic moc- konkurence lepší,i cena leona neni drahá...starý leon byl lepší a taky interier byl lepší,Docela se divím proč lidi leona moc neberou??
27. 2. 2012 16:38
leon
no kvuli interieru leona nebrat??no nevím to je spíš o zvyku..ale seat neni spatný auto no možná že jede leon už sedmý rok..
Rozbalit vlákno
3
27. 2. 2012 18:51
Re: leon
Pre mna osobne bol prave interier zakladom pre "NIE" Leonu.Jednoducho si neviem predstavit, ze by som sa na to mal pozerat celu cestu 8-s
Avatar - Nerez
27. 2. 2012 20:59
Re: leon
První léta byl interiér Leonu opravdu tragédie. Nyní je to lepší, i když tvar palubovky zůstal, materiály se zlepšily a nyní bych to neviděl zas tak černě.
28. 2. 2012 11:26
Re: leon
po faceliftu se mě interiér vyloženě líbí a má svoje sportovní kouzlo, je fakt že před fcl nebyl hezký.. a to se bohužel s leonem potáhne až do nové generace i když většina kritiků ve fcl leonu neseděla a hodnotí podle jedna paní povídala :-)
27. 2. 2012 17:00
Tak tady pardon...
...ale ani jeden z uvedených modelů rozhodně není konkurencí pro Alfu Romeo Giulietta!!! >:D :no: Ne,že by ostatní vozy byly špatné-to rozhodně ne,ale je to trochu jiná kategorie... Vlastně bych asi dlouho musel přemýšlet nad nějakou přímou konkurencí Giulietty... Snad jen možná BMW 1er (i když je to "zadohrabka"). Giulietta je prostě stylovka,srdeční záležitost,nic víc,nic míň!!! To se rozhodně o zbývajících vozech ze srovnání říct nedá :-)
Rozbalit vlákno
4
27. 2. 2012 17:13
Re: Tak tady pardon...
Souhlas, Alfa je trochu jiná liga než běžný mainstream v podobě Golfu či Focusu, o Leonu nemluvě :yes:
27. 2. 2012 23:59
Re: Tak tady pardon...
To máš pravdu, když je ta alfa horší snad ve všem (motor, převodovka, podvozek, absence některých, dnes již běžných výbavových prvků atd.), tak musí být snad každému jasné, že kvality této alfy postačují pouze a jen na boj na úrovni okresního přeboru. :-!
Avatar - Dinar
28. 2. 2012 07:19
Re: Tak tady pardon...
Zajímavý názor, a jak se ta konkurence pozná? Tím, že jsou ta auta ve stejné třídě, se stejnou koncepcí, s porovnatelnou technikou s podobným cenovým rozvrstvením jednotlivých motorizací a nebo podle toho, že je jedno je dle mého srdcovka (moje) a druhé ne? Trochu zvláštní kriterium pro hodnocení, co je a co není konkurence.

Giulietta měla bohužel v každém zveřejněném testu problém se přes golf nebo focus dostat, a to přesto, že proti golfu je konstrukčně výrazně mladší. A pokud jde o konkrétní variantu z tohoto článku, pak na konto premiovosti a mainstreamovosti dodávám, že golf má tu dvojspojku už nějakých šest let.
Jinými slovy, možná jsou ambice Giulietty útok na pozice 1er, za kterou jsou zákazníci ochotni platit více než za golfy a focusy, jenže nejdřív bude muset toho golfa a focuse svými kvalitami přeskočit, a to se jaksi nedaří. ;-)
Avatar - T613
28. 2. 2012 10:43
Re: Tak tady pardon...
zbožné přání.. s prodeji jaké Alfa má je pro ní konkurentem i ten Leon, tedy pokud chce přežít.
27. 2. 2012 17:00
MUJ NAZOR
Pokud chci opravdu nejlepsi automobil z teto nabidky, potom samozrejme Alfu. Bez zbytecnosti jako bi-xenony nebo navigace. Ma z teto ctyrky nejlepsi motorizaci, podvozek, design a nakonec i zaruku.
Pokud chci usetrit potom, pujdu k Fordu. Golf, ac stale vyborny, spolu s vetsim Passatem zaostava designove (rozumej vzhledove). Zijeme v 21. stol. a tudiz vyzaduji design 21.stoleti.
Seat je dle meho bohuzel skomirajici automobilkou a zaroven jeho interier neni dustojny ani recyklovanych VAG.
Rozbalit vlákno
32
27. 2. 2012 17:12
Re: MUJ NAZOR
Zbytečnosti jako bi-xenony a navigace? V roce 2012 by obě položky auto nižší střední za takovou cenu mělo mít ve standardní výbavě...Design je u Alfy na jedničku to bezpochyby.
27. 2. 2012 17:17
Re: MUJ NAZOR
Ani bi-xenony, ani navigaci jsem nikdy nepotreboval a v nejblizsi budoucnosti ani potrebovat nebudu. Samozrejme se bavime o priplatcich.
Avatar - Starfighter
27. 2. 2012 18:09
Re: MUJ NAZOR
Pro tvoje čtení časopisů o autech opravdu bi-xenony nepotřebuješ, stačí lampička.
27. 2. 2012 18:14
Re: MUJ NAZOR
Cteni casopisu necham na tobe. Ja si do svych "lampicek" dam kvalitni H7.
27. 2. 2012 18:59
Re: MUJ NAZOR
Musim sa zastat Marianek. Nikto nespochybnuje vyhody xenonu, ale ani ja ich nepotrebujem ;-) . Ja som do mojho hodil Osram Night breaker (ziadny tuning alebo modre svetielka) a som mimoriadne spokojny. A neoslepuju protiiducich vodicov nijak zvlastne. Ano, nie je to xenon, ale za tu cenu, neviem, neviem. Navyse, ak niekde klepnem len svetlo, tak s tym xenonom sa nedoplatim. A ako casto sa musi xenon vymienat? Kdesi som to cital, uz som zabudol, ale nebola to ziadna lacna investicia. Ale ak su peniaze, tak preco nie, bohuzial sme casto limitovani.
Avatar - GM.rja
27. 2. 2012 19:26
Re: MUJ NAZOR
Tak tyto Osramy můžu doporučit, mám je taky a super! Jsou sice dražší než standard, ale ve srovnání s cenou xenonů ....
27. 2. 2012 21:21
Re: MUJ NAZOR
Tyhle osramky sice svítí moc pěkně,ovšem jako H7 mi vydržely na autě cca 10000km při denním svícení. To mi přijde opravdu málo. Nehodlám 3-4x ročně měnit žárovky.Proto používám narva longlife a výdrž několikrát větší a po celou dobu svítěj stejně,což se o nightbreakerech říci nedá
27. 2. 2012 22:00
Re: MUJ NAZOR
Ja jsem teda menil xenony ted, po vice jak 100 000 na aute takze bych to s tou investici zase tak cerne nevidel ;-) A vyhody prevazuji nevyhody. Auto uz jedine s xenonem....
27. 2. 2012 22:29
Re: MUJ NAZOR
Nikdy som s xenonom nejazdil ;-\ , v com vsetkom spocivaju jeho vyhody? Vzdialenost osvetlenia a ze je priaznivy voci protiiducim autam. V com este? A je rozdiel napr. medzi xenonom od BMW a od Citroenu, ci Kia. Je ta kavalita priblizne rovnaka? Vyraba to priamo automobilka alebo maju tie xenony skoro vsetky automobilky od jednej-dvoch dodavatelskych firiem. Tak to som sa este nedocital nikde.
Avatar - kolmar
28. 2. 2012 00:16
Re: MUJ NAZOR
Vysvetli mi prosim ako mozes tvrdit ze nepotrebujes xenony ak si s nimi v zivote nejazdil? Nepotrebujes to ako si nepotreboval ABS, el. okna, klimu ....
Jazdil som klasicke H7, ci H4. Raz som si kupil Golden Line zlate s xenonovym plynom, svietili lepsie, no po roku uz to bolo horsie. Na osramky sa vobec nelakomim. Znamemu vydrzali asi 3 mesiace a podobnu skusenost som pocul aj od ostatnych. Nemam chut menit ziarovky niekolko krat do roka, je to zrut casu, nervou a penazi. Xenon ti to ponukne ine kafe. Ani on nevydrzi vecne, no NENI XENON AKO XENON!!!!. Jazdil som auta co svietili horsie ako H7 a potom auta kde to bolo fakt nieco (iba dorobene a oslnovali protiiducich) a potom napr. new E W212 kde bi-xenon je uplne uzasny a svietivost je so ziarovkami neporovnatelna. A ako jeden z mala este dllllhe roky dozadu spominam ako stryko mal Astru G!!!!!!!! ano tu staru!!!! so xenonami a po niekolko rokoch a 150 tis. km sa setrilo a do noveho Mondea uz nesli a dlho nariekal a fnukal, ze s tymito "svieckami" sa to neda porovnat. Xenon je xenon.

Nechcem mudrovat, no skus jazdu s xenonovymi svetlami v noci ked prsi...a daj aspon 300 km, uvidis, ci mas oci ako cibule alebo si v poho...tot dokaze napr. AFS v novom Supe....ako hovorim, neni Xenon ako xenon...no v novom aute ho jednoznacne chcem mat!

Jazdim aj napr. Pajero s ochrannym ramom kde su supervykonne Helly ale iba ako dialkace, svieti to naozaj famozne a vidim jelene zdaleka ktore bezne nevidim...ale problem so stretavacimi svetlami to neriesi a to je zaklad bezpecnosti!

Ak ta bude predbiehat auto s xenonami tak si daj zalezat ak bude na tvojej urovni a porovnaj si svietivost svojich svetiel s jeho! skus to s viacerimi ;-)
28. 2. 2012 11:08
Re: MUJ NAZOR
No, ja si necham rad poradit ;-) , ved nie je hanba si priznat, ze sa v niecom nerozumiem a i preto som kladol tie otazky. Musim povedat, ze odkedy mam tie nove H7 Osram Night breaker, tak som nadmieru spokojny, ale naozaj spokojny. To je neuveritelny rozdiel a vydrzali mi asi 15000 km, co je dobra investicia. Pouzivam ovsem uz druhu-novsiu generaciu. Moja otazka na xenon (rozdiel medzi roznymi vyrobcami) bola, ze ci "horsi" xenon nie je horsi ako najlepsia uz spominana H7 od Osram? Sam musim do roka kupit nove auto a dodnes neviem, ci je xenon (napr. na Sportage) lepsia investicia ako najlepsia H7? Asi by mi urcite pomohla osobna skusenost, bohuzial nemam ziadneho znameho s xenonom, ale ved mozno niekoho stretnem a ten "rozdiel" uvidim.
Avatar - kolmar
28. 2. 2012 14:05
Re: MUJ NAZOR
Tazko povedat ci je zly xenon horsi ako dobra H7. Su tu totiz premenne co si kto predstavuje pod zlym xenonom a dobrou H7 ;-)

Jazdil som v zime kamosovu B5-ku passata a svietilo to nic moc...problem bol v tom, ze svietili do zeme a mozes mat xenon ked vidis na par metrov. Uz to ma spravene - daju sa dvihnut, no od vtedy som v aute nesiel. Treba to jednoducho porovnat, ved zima bola dlha, noci kratke uz o stvrtej si mohol byt u predajcu a vozit sa po tme!!!

Napr. v teste novej i30 hovorili ze ma xenon slabu svietivost. Netusim co a od koho tam je namontovane a ci to bude horsie ako H7...tomu sa mi nechce verit. Ked mas zaujem o dany typ, tak len skusenost, comu inemu v dnesnej dobe sa da verit? Napr. v E uz z roku 2003 hovorili ze bez xenonu to nekupujte lebo prd vidno...neskutocny rozdiel. Vzdy hlavne zalezi od penazenky.

Svietivost ci farba toho svetla sa udava v tis. kelvinoch, no uz zabudol, ci vyssie cislo je viac studene alebo teple. Nie som do toho extra expert. Naopak som studoval v poslednej dobe prevodovky a nemam jeden dovod preco kupit dvojspojku ked je pre normalnu jazdu najviac nevhodna. Spojky sa prehrievaju, potom to elektronika davkuje na hrubo - to je to sekanie co kazdy kritizuje a navyse sa tie spojky po casu musia menit a tento druh prevodovky vobec neeliminuje dvojhmotny zotrvacnik. To je na dlhu diskusiua VW fans ma ukamenuju ale to su fakty. No to tu ku xenonom nepatri :-!
28. 2. 2012 17:18
Re: MUJ NAZOR
Vdaka za info :yes: . Asi je asi naozaj najlepsia osobna skusenost. Dufam, ze sa mi to v najblizsich mesiacoch postastni zazit xenon a hlavne v noci. Je zvlastne, ze ak si napr. kupim Sportage s lepsou vybavou (v Rakusku, kde zijem), tak ten xenon mat musim, ci chcem alebo nechcem a ak by som naozaj zazil, ze xenon u Sportage je nic moc, tak by ma slak trafil :-! , lebo musim zaplatit poriadny peniaz za nieco, co by som dosiahol najlepsou H7. Je zvlastne, ze ku kvalite xenonov sa moc nevyjadruju ani majitelia aut na blogu, takze budem hladat a skumat dalej. Zatial vdaka a dufam, ze ta VW-fans pre DSG neokamenuju ;-) . To je dalsi pripad, ktory som na vlastnej kozi nezazil a ani sa s nim neviezol. Ale u mna je to jednoduche, ja rad radim a tym je vsetko vybavene.
Avatar - kolmar
29. 2. 2012 00:11
Re: MUJ NAZOR
:yes: manual forever
27. 2. 2012 17:22
Re: MUJ NAZOR
Co se tyka techniky, tak tam vam nemuzu moc odporovat a zavidi vam, ze mate osobni zkusenosti se vsemi zminovanymi auty. Ja jen s GTD, ale za to uz druhym rokem. S tim designem ale opatrne! To, co u Alfy nazyvate srdcovka, je u me srdecni infarkt. Je to proste humus a to se fakt snazim uz od Mita na tenhle styl zvyknout. Ne, fakt to nejde. Zvlast pri pohledu na predek. Proti zadku nic nemam a bok holt taky jeste snesu. Ani interier mi v Golfu mk.VI nepripada nejak zastaraly. Jestli je to "divoke vlnobiti" uvnitr Alfy priznakem 21.stoleti, tak to potes 8-s
27. 2. 2012 17:32
Re: MUJ NAZOR
S dvojspojkou v novem Focusu vlastni zkusenost nemam. Zde spoleham na tradicni vlastnosti automobilu. S Alfou ano a nemam nejmensi pripominky. Vnimani vzhledu automobilu je velice subjektivni, tudiz zde neni misto pro dialog...
Interier Golfu je vsak jina. Narazim na tzv. stredni tunel. To, ze vertikalni usporadani se jiz dnes moc nenosi je jeste akceptovatelne. Vysoke hrany stredniho tunelu jsou ale jiz znacne zastarale, podobne jsem mel v 80. letech u S100 (dokoupeno na burze ve Vrchlabi). Timto vsak nijak nezlehcuji vlastnosti automobilu samotneho. Sve kvality jiz mnohokrat dokazal a proti nim nemam skoro nic.
28. 2. 2012 08:21
Re: MUJ NAZOR
Muzu vedet, kdes ty zkusenosti s Alfou nabral?
V CR asi ne, nebot tady bylo jedno (jedno!) MiTo s TCT - momentalne prodane a zborene, Giulietta je tu asi tyden a pokud vim, tak stoji u prodejce pripravena na odpal.
Ja osobne jsem s Giu TCT MAT jezdil v Rakousku a pripominky mam:
- Pri rozjezdu je nekdy zbrkla a protaci kola, nevim proc
- Pri prepinani mezi vpred a vzad je nejista a casto nezaradi, musim povely opakovat
- To prepinani vpred/vzad kazdopadne trva dlouho ve srovnani s DSG

A klady?
- Umi meziplyny, hlavne v D modu
- Dolu radi opravdu rychle
- A nahoru taky, to se ale od dvojspojky da cekat

Pokud mam tedy srovnat ciste prevodovky, tak DSG je jasne lepsi nez TCT.
Avatar - DRBNUTY
28. 2. 2012 11:04
Re: MUJ NAZOR
a v com je jasne lepsia DSG?
28. 2. 2012 11:24
Re: MUJ NAZOR
To blb s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka v profilu stejně nemůže pochopit....
Avatar - DRBNUTY
28. 2. 2012 11:29
Re: MUJ NAZOR
blb je ten čo ťa vysral :-!
28. 2. 2012 16:21
Re: MUJ NAZOR
Konečně víme, jak se takové hovado s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti dostalo na svět - někdo (asi fotřík) ho vysral....no to už se pak nedivím.... >:D. To se tady člověk dozví věci, panečku.
28. 2. 2012 13:14
Re: MUJ NAZOR
Jelikoz vetsinu casu travim v zahranici, tak se me prodejni situace v CR moc netyka. Fakt, ze v CR je jen jeden dany vuz ani nevim, natoz aby me vzrusoval.
Navtechu pokud se ti pri rozjezdu protoci kola, potom je problem v tobe, ne v automobilu. Normalni clovek se rozjizdi klidne, bez protaceni kol. Problem s tim, ze prevodovka neuposlechne prikazy jsem mel u Cromy. Je to dane tim, ze ti jednotka nepovoli preradit, pokud to muze motoru jakkoliv skodit (vetsinou kdyz mas prilis nizke otacky). S tim jsem vsak problem u Alfy nemel. Rychlost prevodovky je dle meho dostatecna. Jde vsak o automatickou prevodovku a u te malokdy pouzivam manualni rezim.
S tim vsak mam problem u DSG. V automatickem rezimu je DSG znacne zmatena. Casto nevi, ktery stupen v dane situaci zaradit a to je pro me neakceptovatelne. Tudiz radim TCT pred DSG.
28. 2. 2012 16:27
Re: MUJ NAZOR
Dlouho jsi tady nebyl, Nechtěl by sis dát ještě kit-kat, čiže pauzu dál? I kdyby ses snažil sebevíc, je jasné co jsi zač, nakonec pokud si vzpomínám, GTI tě demaskoval v jedné diskuzi dost jasně....jinak mariachi to tady dneska dokázal taky dost jednoznačně. Dej si pauzu tak deset let, pak si kup skutečné auto (třeba i ojetinu, na tom není nic špatného - do začátku je to dokonce lepší, než hned otloukat nový auto) a pak, až skutečně začneš sbírat zkušenosti, tak se sem vrať a možná už nebudeš psát ty svoje pitomosti, kterým se tady všichni jenom smějí.

Jelikož většinu času trávíš v zahraničí (tomu věřím, táta bude asi dělat nekde v cizině). A copak že tam dělá?
28. 2. 2012 17:56
Re: MUJ NAZOR
GTI me demaskoval? Asi tak jako kdyz nazval F500 propadakem stoleti. Navtech zde nedokazal uz vubec nic. Jakysi vymysleny nesmysl o tom, ze prevodovka (boze!!!) protaci kola pri rozjezdu. Mozna tak u nej na playstationu. Beranku, beranku, jsi "jeste vetsi blb, nez jsme doufali".
29. 2. 2012 12:42
Re: MUJ NAZOR
Ano, maRRianku, prevodovka, respektive jeji akcni cleny, obcas "pustily spojku" podstatne pozdeji, nez jsem chtel a mezitim uz byly otacky dost vysoko na to, aby se kola protocila.
Chyba byla jednoznacne ve stroji, ale to tady tobe vysvetlovat nebudu. Ty se jen vsemozne snazis mne shodit, pripadne shodit nekoho dalsiho a to jen proto abysis pripadal jako svetem protrelej machr pres auta.
Nicmene jsi jen premotivovane, ubrecene decko.
Zkusil jsem to s tebou nekolikrat slusne, ale vsecko marne... :no:
28. 2. 2012 00:22
Re: MUJ NAZOR
Když má alfa nejlepší motorizaci a podvozek, proč tedy na Sachsenringu dostala nadílku takřka 3 s!!! od leona a 1,5 s od Golfa?
28. 2. 2012 08:23
Re: MUJ NAZOR
Protoze ti ridici jsou paka a nepoznali, co je nejlepsi auto.
A navic ten okruh je nemecky a nemecka lobby to tudiz vsecko podplatila.
Jakobys to davno nevedel...
28. 2. 2012 13:00
Re: MUJ NAZOR
To je otazka pro me? Osobne me hodnota zrychleni, nevyssi rychlosti a jaky cas auto zajelo okruh, vubec nezajima. To jsou hodnoty, ktere pro me nejsou dulezite.
Doporucuji vyzkouset na vlastni kuzi. V normalnim provozu.
28. 2. 2012 16:28
Re: MUJ NAZOR
Nápodobně, ale na to budeš muset mít řidičák. A soudě dle tvých příspěvků to tady nehrozí. A horší je, že za ta poslední léta jsi ani trochu nevyspěl, takže si myslím, že řidičák by pro tebe mohl být dost tvrdý ořech....
28. 2. 2012 17:59
Re: MUJ NAZOR
Na tohle ani nemusim reagovat. Svoji uroven zde ukazujes uz chvili a radis se k nickum jako Navtech (ve vsech jeho podobach) a jelito. Cili zumpa diskuze.
29. 2. 2012 13:18
Re: MUJ NAZOR
ono taky trochu zalezi i na vaze auta;)
27. 2. 2012 18:35
Alfa
Ja bych bral Alfu

... s benzinem

... a s manualem >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
18. 4. 2012 10:23
Re: Alfa
je snad na V6 bez turba něco špatně? ;-) např. BMW dělalo donedávna skvělé V6 bez turba
27. 2. 2012 19:57
Giulietta, Focus a Golf
představují třídní špičku a výběr mezi nimi je hlavně o preferencích. Leon je levnější alternativa ke Golfu.
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2012 20:30
Re: Giulietta, Focus a Golf
ano pravda,ale leona brzdí palubovka-jinak je to hezký auto.Nebo -to je muj nazor -dost lidi odsuzuje leona kvuli palubovce-že by to meli od novinářu naučený...
28. 2. 2012 08:29
Bycharu raj
Jo, rajem bycharu se da nazvat prakticky kazdy clanek o Alfe tady na ACZ.
Koukam, ze Alfu by bralo vic lidi, nez vsechny ostatni dokupy.

Ale pred AF Centrem zadnou frontu nevidim..?!
Rozbalit vlákno
2
28. 2. 2012 09:20
Re: Bycharu raj
kdyby z každého "bycha" měla Alfa 1 Euro, už by měla větší zisky než VW ;-) Co naděláš.... holt takový kolorit....
28. 2. 2012 11:51
Giulietta a Leon
Já osobně bych se rozhodoval mezi těmito dvěma modely. Golf a Focus tedy opravdu nejsou zrovna krásná auta. U Seatu mám výhrady k interiéru - oproti Alfě docela pokulhává a je nutné přihlédnout i ke stáří tohoto modelu. Gillette pardon Giulietta >:-[] je naopak o něco dražší, přední část se až tak nepovedla - především fádní světlomety - Leon působí dravěji a dále jistá nedůvěra ve spolehlivost (celkově technickou kvalitu) tohoto italského auta oproti Seatu - VW. Popravdě řečeno, nevím jaké bych zvolil. ;-\
Rozbalit vlákno
1
29. 2. 2012 12:44
Re: Giulietta a Leon
S Leonem neslapnes vedle.
A na Alfu musis mit koule.