Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 vs Chevrolet Cruze: Co koupit?

Nová generace Hyundai i30 vstoupila na český trh, o kolik je výhodnější loňská novinka, pětidveřový Chevrolet Cruze?
Zpět na článek
19. 2. 2012 09:34
19. 2. 2012 13:40
19. 2. 2012 13:46
19. 2. 2012 20:32
19. 2. 2012 10:07
19. 2. 2012 10:16
19. 2. 2012 10:19
19. 2. 2012 10:46
19. 2. 2012 12:07
19. 2. 2012 13:13
19. 2. 2012 13:32
19. 2. 2012 14:17
19. 2. 2012 18:31
19. 2. 2012 19:02
19. 2. 2012 19:10
19. 2. 2012 20:35
19. 2. 2012 14:24
19. 2. 2012 18:32
19. 2. 2012 19:00
19. 2. 2012 19:05
19. 2. 2012 20:40
19. 2. 2012 19:23
19. 2. 2012 20:29
20. 2. 2012 11:44
19. 2. 2012 18:25
20. 2. 2012 20:16
20. 2. 2012 22:19
20. 2. 2012 22:42
19. 2. 2012 18:10
20. 2. 2012 11:29
19. 2. 2012 13:37
19. 2. 2012 11:24
19. 2. 2012 12:45
19. 2. 2012 13:08
19. 2. 2012 16:37
19. 2. 2012 13:34
19. 2. 2012 14:21
19. 2. 2012 16:40
19. 2. 2012 18:37
19. 2. 2012 19:01
19. 2. 2012 19:15
19. 2. 2012 20:45
20. 2. 2012 22:25
20. 2. 2012 11:42
20. 2. 2012 14:05
20. 2. 2012 22:14
21. 2. 2012 12:23
23. 2. 2012 22:09
19. 2. 2012 14:31
19. 2. 2012 14:45
19. 2. 2012 17:32
19. 2. 2012 20:50
19. 2. 2012 22:22
20. 2. 2012 01:12
20. 2. 2012 15:11
21. 2. 2012 18:48
23. 2. 2012 20:36
Avatar - Aladeen
19. 2. 2012 09:34
úprimne
Ja by som si nevedel vybrať mne sa páči aj hyundai aj Cruze , asi by rozhodli detaily , V Cruze som sedel a je to fakt dobré autíčko mám skoro 2 metre a si sadnem aj za seba a má veľmi dobrý pomer komfort/Cena/Výkon , samozrejme hovorím o cene na Slovensku , Hyundai i30 som sedel len v staršej Generácii a na túto si už brúsim zuby , ale asi by rozhodla cena a záruka >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2012 13:40
Re: úprimne
Mám již 3 roky i30 1. generaci... jen spokojenost! Opravdu mohu doporučit... zrovna jsem tento týden viděl mladý pár v Hyundai salonu, jak brali starší (po faceliftu ale) i30, vínová barva, hatchback - 250.000,- se vším všudy skoro... i litá kola... zámek převodovka... metalíza... vše v elektrice... výbava jak komfort... žádné další příplatky prostě... takže se tvářili spokojeně... já tam okukoval a studoval tu novou i30... je skvělá!!! ;-)
Avatar - Aladeen
19. 2. 2012 13:46
Re: úprimne
mne sa páči i30 aj tá 1. generácia , akurát sa mi velmi nepáči ten prehnaný Dizajn u novej to je všetko , ale to je asi len otázka zvyku zase také hrozné ako Daewoo matiz to nie je >:D
19. 2. 2012 20:32
Re: úprimne
:yes: ... přeji tedy moudrou a šťastnou volbu nového vozu ;-) ...
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2012 09:34
nova i30 a ceed
su uz aspon o pol generacie pred cruzom ak nie viac, ale treba uznat ze cruze je velmi podarene auticko a celosvetovo velmi uspesne takze vcelku zaujimave porovnanie :yes:

inak ked sme uz pri cenovom porovnani tak packet parking v i30tke za 15 litrov si kupi asi len nejaka zenska, uplna zbytocnost a este draha jak sv.ina.

inak cenovo velmi podobne auta a to je i30 uplna novinka :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2012 10:07
Hyundai
Už zase.....dvě slova, která asi napadnou každého pravidelného čtenáře AUTO.cz, počet článků o hyundai za posledních 2-3 týdny je už až otravný, mediální masáži značky z posledních měsíců už evidentně podlehl i tento server..jestli to tak bude pokračovat, stálo by za zvážení přejmenování serveru na www.autohyundai.cz....at má potenciální návštěvník představu jaké informace tu najde...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Del Puento
19. 2. 2012 10:16
Re: Hyundai
....hmmmm, máš sice pravdu, ale dělá se to tak všude na světě. Až budeš patřit mezi vyvolené a budeš moct testovat (za neodolatelných podmínek výrobce) jakýkoli výrobek, pak by jsi nás tady taky častoval ódou na radost... Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.... >:D
19. 2. 2012 10:19
Re: Hyundai
mě hlavně ono obligátní "už zase" napadá při pohledu na další článek na téma "cena auta XY vs. cena auta YX"....

Beztak jsou to jen konfigurátorové hrátky, nezahrnující třeba aktuální akce, nabídky skladovek atd. atd.

Tak k čemu to je? Beztak podle toho nikdo normální auto nevybere....

Podle mě je účel článku jen rozproudění diskuse mezi vyznavači toho kterého vozu ve stylu "my to chceme se zelím" a "my to chceme s šípkem" (Slavnosti sněženek ;-) )
Avatar - Del Puento
19. 2. 2012 10:46
Re: Hyundai
....Jo, je to tak. Každý chceme jít s výplatou domů (je třeba platit inkaso, nájem, hypotéku ap) , takže - čím více komentářů, tím větší ohlas na daný článek (dnes se říká - zpětná vazba pro šéfa) a tím větší prémie pro autora..... >:D >:D
19. 2. 2012 12:07
Re: Hyundai
Už jsem to tu psal taky, začíná to být pěkně otravné. :no:
19. 2. 2012 13:13
Re: Hyundai
No jo no, náš zákazník náš pán. Což plátí i v případě auto.cz. Mě by spíš zajímalo kolik tomuhle servru Hyundai nasypal chechtáku? Už jsou s Hyundaiem někdy otravnější než iHeute.
19. 2. 2012 13:32
Re: Hyundai
Ale ale... tak zase... je to žhavá novinka; a navíc opravdu hodně dobrá! Chce to, myslím, tedy pořádně proklepnout - v tomto segmentu budou o této volbě lidé u nás opravdu hodně uvažovat... navíc, když: Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."

[odkaz]

:-)
Avatar - Starfighter
19. 2. 2012 14:08
Re: Hyundai
Opravdu výborný test o autě za "290" tis. Kč. To, že testované auto je v plné výbavě a jeho cena je bez pár korun půl milionu, o tom v textu není ani zmínka...
19. 2. 2012 14:17
Re: Hyundai
Pokud dobře čtu, tak autor testu nehodnotí jakousi doplňkovou "výbavu" auta, ale uváděl obecné vlastnosti vozu... přečti si to pozorně... dílenské zpracování, podvozek, ovladatelnost, jízdní vlastnosti, sedadla, přístroje! A navíc, i v základu je i30 docela slušně vybavena...

Čili toto, co jsi napsal, je neadekvátní argument! ;-)
Avatar - Starfighter
19. 2. 2012 14:47
Re: Hyundai
V základu slušně vybavena, jo? Bez klimatizace, bez čalounění dveří atd.

A teď k testu, jak píšeš o obecných vlastnostech vozu.
Jízdní vlastnosti- diametrální rozdíl základní 15 palcové plecháče a testované 17 palcové nízkoprofily. Takový rozdíl moc do obecných vlastností vozu nepatří, že. Na 15'' plecháčích to bude úplně jiné auto.

Sedadla- auto v testu má el. sedadlo řidiče vč. bederní opěrky a kožené čalounění. Udělají základní sedadla bez opěrek na redaktora, až bude testovat skutečně auto za 290t. Kč, stejný dojem? Asi ne.

Přístroje- auto je vybaveno přístroji Supervision a TFT displayem v paketu za 60 000 Kč. Opět se ptám, bude dojem stejný jako u základních přístrojů? Nehledě na to, že místo barevného displaye na tebe bude svítit modře podsvícené tamagoči s grafikou, kterou nemělo ani Atari v roce '85.
19. 2. 2012 18:31
Re: Hyundai
Takže v základu nová i30 má TOTO VŠE:
celoplošné kryty kol - sada na opravu pneumatik - nárazníky v barvě vozu - projektorové přední světlomety - přední mlhovky - LED denní světla - antiblokovací systém ABS + EBD + brzdový asistent BA - stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS - airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný) - boční airbagy předních sedadel - okenní airbagy pro přední a zadní sedadla - imobilizér - funkce varovných světel při nouzovém brzdění - úchyty pro dětskou sedačku (Isofix) - progresivní posilovač řízení - výškově / podélně nastavitelný volant - palubní počítač - elektricky ovládaná vnější zrcátka - Elektrické ovládání oken - tónovaná skla - centrální zamykání Automatické uzamčení vozu při rozjezdu • • a dále:
Funkce komfortního blikání - trojblik • •
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče • •
Kapsy na opěradlech předních i zadních sedadel • •
Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla • •
Osvětlení schránky před spolujezdcem • •
Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách...

A klima se dává pravidelně a často v létě jako akce zdarma, to snad ví každý...

TOHO JE PRÝ MÁLO??? To si snad děláte srandu! >:D
Avatar - miromen
19. 2. 2012 19:02
Re: Hyundai
Holota na 14 řadcich. :-(
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 19:10
Re: Hyundai
Klima 20 000,-,radio 10 000,-,černý kliky i zrcátka a v létě bude zdarma,ale auto bude na špalkách a bez volantu ;-) .Dokonce trojblik v základu.Neblázni,každej kdo umí počítat to vidí.Prostě jsou lepší auta za tu cenu.
19. 2. 2012 20:35
Re: Hyundai
Lepší? OK, pojďme do toho... uveď ony příklady, ceny, výbavu... srovnáme... koukneme na testy těchto vozů, bodování, srovnávačky... bude to i zajímavé... :-) ... Jen nezapomeňme započítat taky design a faktor novinky - v případě i30 - protože samozřejmě cena půjde postupně taky dolů a akce se také nějaké objeví...
Avatar - Starfighter
19. 2. 2012 20:16
Re: Hyundai
Celej kerskej les z toho onemocní.
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 14:24
Re: Hyundai
Necitujte tu furt podplacený žvásty,vždyť za 290 00,- to nemá ani klimu a v testu auto bildu krytizujou gumový řízení a vyšší cenu takže za ty prachy to terno rozhodně není.
19. 2. 2012 18:32
Re: Hyundai
Klima se dává chlapče zdarma v akci skoro každé léto >:D
Takže v základu nová i30 má TOTO VŠE:
celoplošné kryty kol - sada na opravu pneumatik - nárazníky v barvě vozu - projektorové přední světlomety - přední mlhovky - LED denní světla - antiblokovací systém ABS + EBD + brzdový asistent BA - stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS - airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný) - boční airbagy předních sedadel - okenní airbagy pro přední a zadní sedadla - imobilizér - funkce varovných světel při nouzovém brzdění - úchyty pro dětskou sedačku (Isofix) - progresivní posilovač řízení - výškově / podélně nastavitelný volant - palubní počítač - elektricky ovládaná vnější zrcátka - Elektrické ovládání oken - tónovaná skla - centrální zamykání Automatické uzamčení vozu při rozjezdu • • a dále:
Funkce komfortního blikání - trojblik • •
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče • •
Kapsy na opěradlech předních i zadních sedadel • •
Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla • •
Osvětlení schránky před spolujezdcem • •
Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách...

A klima se dává pravidelně a často v létě jako akce zdarma, to snad ví každý...

TOHO JE PRÝ MÁLO??? To si snad děláte srandu!
Avatar - miromen
19. 2. 2012 19:00
Re: Hyundai
Takže vlastně holota na 14 řadcich. >:D
19. 2. 2012 19:05
Re: Hyundai
A co z toho vymyslel Korejec ??? Kopírujou úplně vše co předvedli tradiční výrobci v předchozí generaci.
19. 2. 2012 20:40
Re: Hyundai
Tak vozy v onom segmentu i jiném jsou si podobné... tohle nazvat "kopírací" - nevím nevím! Tohle ve výbavách, doplňcích a technologiích dělají všichni. Navíc mně spíše přijde, že právě Jihokorejci přišli s něčím osvěžujícím - fluiddesign - a logem "New Thinking. New Possibilities", který není jen frází; a např. odlišují se nyní docela výrazně od šedi a nudy jiných "konzervativně-evropských" vozů... To snad vidí každý... a proto to tak provokuje a hýbe mnohými...
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 19:23
Re: Hyundai
Ty jseš tipische koreische manufacture kopirajd.Všechno kopíruješ a navíc 3x.
19. 2. 2012 20:29
Re: Hyundai
>:D ... přesně tak! A vidíš, některým to nestačí ani 10x (kde bude asi problém?), aby vyjádřili jistý objektivně nezaujatý názor (dokonce i uznání) např. k nové i30! Pak je to jejich problém, ne můj a mého trpělivého kopírování... >:-[] ...
20. 2. 2012 11:44
Re: Hyundai
Prý gumové řízení? Test [odkaz] "Řízení: další velký pokrok. Sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo!" - Zajímavé a naprosto odlišné zkušenosti s řízením... >:D ;-)
19. 2. 2012 18:25
Re: Hyundai
EXTRALIGA... to nemyslíš vážně.
Nedávno jsem jsem slyšel, jak o Hyunday mluví ti coho skádají a říkali, že když auto projede zkušebním polygonem, tak výstupní kontrola nastupuje se se***vým lepidlem a lepí vše co vrže. Sekunďák kupujou ne na tuby, ale na tuny. >:D
20. 2. 2012 20:16
Re: Hyundai
Zase SE přesvědčuješ jak dobře si udělal, že sis hyundai pořídil? Nezdá se ti ale směšný to tu každýmu vnucovat den co den pod každým článkem????
Tak sis pořídil hyundaie, jsseš s ním spokojený, ale s tou tvou křížovou výpravou proti všem bezvěrcům, kteří kouzlo hyundaie ještě neobjevili jsi už příjemnej jak průjem.. ;-\
20. 2. 2012 22:42
Re: Hyundai
Tak to nečti... když se tohoto tažení tak bojíš >:D >:-[] ... Jsou jiní, kteří si rádi při svém výběru prostudují nějaké info z testů, drajvů a diskusí... já zde aspoň píši zase konkrétně o i30, ty o křížových výpravách, bezvěrcích a průjmu... jak ubohé ;-) ... jinak se mýlíš, každý si nakonec vybere vůz sám; a už vůbec neříkám, že existují jen vozy Hyundai. Jsou i jiná auta, která jezdí, vozí, mají střechu, zavazadlový prostor, motor, podvozek, jistou výbavu, cenu, jízdní vlastnosti a tak... IT IS UP TO YOU! ;-)

(To jen aby mě opět kdosi neobvinil z bezhlavého tažení proti "bezvěrcům")... ;-)
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2012 18:10
Re: Hyundai
Hm, množství článků o trojčatech NSF (zejména o Citigo) bylo v pořádku? Srovnávání s kdečím, jízdní dojmy všeho druhu, atd.
Stejně tak množství článků o indickém Rapidu (který se navíc ani nedostane do Evropy), články o Missionech, spekulace nad evropskými novinkami koncernu VW.¨
To je asi v pořádku, ale jakmile se to týká jiné značky, to je hned zle.
20. 2. 2012 11:29
Re: Hyundai
Á typyicky čecháčkovský PÁN SPRAVEDLIVÝ a OBJEKTIVNÍ.

Mimochodem, když jsi se tak obul do toho koncernu VW (což není nijak překvapující) - neustále se opakující články o tom, co FIAT odložil, posunul a udělá "někdy příště" a neustálé testy těch jeho posledních dvou aut, co se jakž takž prodávají, to je mnohem horší než články o NSF nebo o Hyundai. Tyhle firmy mají skutečné novinky, chrlí je jednu za druhou a za tři měsíce tady o i30 nebude ani zmínka, zatímco o "edici" petistovky s černou kůží potaženými sedačkami a speciálním růžovým lakem tady budeme část tak dlouhou, dokavad to Cirkus FIAT nezabalí a definitivně se nepřesune do Jižní Ameriky...

O indickém Rapidu tady těch článků bylo taky rozhodněmíň než třeba o nové Pandě, co se týká komedie, která předcházela uvedení "kýče na kolech" petistovky před pár lety ani nemluvě.

Blahopřeji k tvému spravedlivému rozhořčení, doporučuji ti článek o další generaci VW Paetonu a těš se na články, které letos budou následovat po Ženevě a hlavně Paříži....
19. 2. 2012 10:54
volkswagen
ani jedno!na zvracení
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aladeen
19. 2. 2012 13:37
Re: volkswagen
ty asi vlastníš Golfa alebo Pasata ktorého miluješ a raz za týždeň idete na prechádzku do servisu ? že ano ? >:D >:D
Avatar - rohYpnol
19. 2. 2012 10:56
Z bláta do louže
Tak tu máme kandidáty, kde i30 má těžký škraloup v podobě koroze a kvality laku obecně. Naproti tomu Cruze s pouze 6-letou zárukou na kastli, který se ani nesnaží být na úrovni konkurence a dokonce má scházet i pozink (klidně mě opravte, pokud to není pravda).
Má volba tedy zní jednoznačně - ani jedno, ani druhé. Je tu spusta kvalitních alternativ, od C4, Mégane, přes 308 či Focus po Golf.
Rozbalit vlákno
37
19. 2. 2012 11:01
Re: Z bláta do louže
souhlasím ,zařadil bych tam i seat leon
Avatar - rohYpnol
19. 2. 2012 11:29
Re: Z bláta do louže
Leon má jedinou zásadní chybu - interiér.
19. 2. 2012 12:16
Re: Z bláta do louže
ano interier je takový divný, ale jinak to je celkem hezký auto.
Avatar - GM.rja
19. 2. 2012 13:49
Re: Z bláta do louže
Ne, je to celý divný auto, spousta rovných ploch bez prolisů a kvalita zpracování - no, jižanská, takže nebrat. Koneckonců to dokládají celosvětové prodeje.
Na rozdíl od něj nebo hnusného Golfu, tyto auta - i30 nebo Cruze - mají koule.
Avatar - miromen
19. 2. 2012 15:04
Re: Z bláta do louže
Takže Leon je celkově divny s tim že kvalita zpracovani je o ničem a Golf je hnusny. Hm tohle napsal majitel nebo snad fanatik korejskych značek. 8-s
Avatar - GM.rja
19. 2. 2012 17:10
Re: Z bláta do louže
Když už, tak amerických (viz. karta), ale to je jistě pod rozlišovací schopnosti vw-maniaků ;-)
Avatar - miromen
19. 2. 2012 17:14
Re: Z bláta do louže
Tak to tedy nevim jestli jsis polepšil. Ale to kopani za korejce je taky velmi evidentni.
Avatar - GM.rja
19. 2. 2012 17:24
Re: Z bláta do louže
Alespoň nemám předsudky, že? To jako, když se mi hnusí vaše modla, tak jsem automaticky idi.ot? Vy jste tak, ale tak zaslepení tím hitlerovským pohrobkem, že už nedokážete rozumně uvažovat. Je mi vás - vw-fanatiků - líto.
Avatar - miromen
19. 2. 2012 17:26
Re: Z bláta do louže
Sice jsi mimo ale necham tě u v tom to bude asi rozumnějši.
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 16:39
Re: Z bláta do louže
Pán je jistě znalec,stačí se podívat do jeho karty.
20. 2. 2012 14:57
Re: Z bláta do louže
Nema pozink? To si odkial nabral? Cruze ma obojstranny pozink, akurat ze v EU sa to nikde neuvadza, kedze si to Opel vynutil aby im Cruze nekonkuroval Astre...
19. 2. 2012 11:32
Re: Z bláta do louže
Souhlas, i když já bych dal tedy přednost chevroletu. Kolem I30 se dělá humbuku jako by právě vynalezli auta.
19. 2. 2012 11:45
Re: Z bláta do louže
Souhlasím, taky nevidím moc důvodů proč kupovat i30. U Cruze je alespoň opravdu výhodná cena, takže kdyby to mělo být jen z těchto dvou, volil bych Chevrolet.
19. 2. 2012 13:31
Re: Z bláta do louže
Několik důvodů proč i30! K zamyšlení: Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."

[odkaz]

;-)
20. 2. 2012 11:40
Re: Z bláta do louže
Hahaha, funkce kontrolního blikání - trojblik :-)
kapsy na opěradlech předních i zadních sedadel (?!) - to jako v kufru? :-)
asymetricky dělená sklopná zadní sedadla? - to nikdo jiný nemá :-)
krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách...úžas :-) hned čtyři pádné a zásadní důvody, proč si koupit i30 - to je opravdu super výbava

Chápu, že když máš Hyundai, tak cítíš až přímo hysterickou snahu se přesvědčit, že máš to nejlepší možné na planetě, ale stálo by za úvahu se zamyslet, proč se ze svého auta (o kterém nikdo netvrdí, že je špatné, rozhodně to není lowend...) nwtwšíš v klidu sám a naopak tady všechny znovu a znovu musíš přesvědčovat, že Hyundai je nejlepší a nemá konkurenci....že bys tomu nějak tak podprahově ve skutečnosti ani sám nevěřil a víš, že to je trochu jinak a proto ta oslavná místní vystoupení?
20. 2. 2012 14:10
Re: Z bláta do louže
Hysterickou určitě ne, v tom se zásadně mýlíš... Nemám nejmenší problém připustit, že každé auto má své mouchy... nic není dokonalé... takové opěvování nevyznávám... ale fandím... vím, co jsem porovnal, zvažoval, proseděl, otestoval; a hlavně: co se mi líbí! ;-) ... Nevím, co to tady píšeš o výbavě, když já uvedl citát týkající se jízdních vlastností, kvalitě materiálů a dalších vlastností týkajících se vozu... A jinak - to co jsi citoval z výbavy nové i30 - to je jen část jinak bohaté výbavy v základu! Je třeba nebýt hystericky úzkoprsý a podívat se, porovnat výbavy základu u nových (novinek) aut poněkud objektivněji a bez výsměchu... tolik moje rada... Jinak ještě jeden docela objektivní pohled na novou i30: "Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem... [odkaz]

:yes: >:-[]
Avatar - rohYpnol
20. 2. 2012 18:34
Re: Z bláta do louže
Tak a teď trochu vystřízlivět... Nepochybujji, že tato generace bude opět o krůček blíž zavedené evoroské produkci.
Přesto detaily vedou k vystřízlivění, chce to jen se nedívat na první pohled. Co je chválihodné, je sklápění zadních sedadel a tapecírung i pod sedadly atp. Tady Golf šetří. Jenže naproti tomu nemá Golf napodobeniny aerostěračů, polprutovou anténu a podobné pozůstalosti.
Nechat se ukonejšit TOP výbavou je velmi zavádějící. Garantuji ti, že po přesednutí z vrcholných výbav Golfu bys o i30 sotva opřel kolo ;-)
K základu - prakticky každý Golf má reálně v základu plný počet airbagů vč. ESP a všech možných asistentů, 2zónovou automatickou klimu, komplet elektriku, litá kola... rádio, dálkový centrál a další samozřejmosti ani nezmiňuji.
I základní verze má takové samozřejmosti jako aero stěrače, směrová světla ve zpětných zrcátkách, stěrače pěkně skryté, přední halogenová světla skvěle svítící atp. Prostě vše, co na voze je, je domyšlené a funguje výborně.
A Hyundai? Mizerně svítící xenony, atrapa aero stěračů... Kdo ví, co dál vykvete :-!
Avatar - das_autos
20. 2. 2012 18:55
Re: Z bláta do louže
Neonanuj tady furt aby si se s toho neudělal a nekopíruj sem bulvární testy,který jsou podplacený.Si všimni co ti tu na auto.cz naběhne za banner.Pokud jsou placený korejcema nemůžou o nich psát špatně i když první testy jsou hodně neutrální.Jediný co to má společnýho s golfem je možná cena.
20. 2. 2012 22:34
Re: Z bláta do louže
Ale ale KLID, chlape! Bulvár nebulvár... tohle je dětinské... svést to na bulvár! Mně tolik o to nejde, bulvár nebulvár, ale řidič je řidič! Tohle již vnímá i více lidí, že je toho již pozitivního u nové i30 více než dost! Uvedu jiného "řidiče": "Podvozek nové i30: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře. Lidé od Fordu to uslyší neradi, ale nový Hyundai i30 se s ním v extrémních situacích může minimálně v benzinové verzi 1.6 GDI se šestnáctipalcovými nebo sedmnáctipalcovými koly měřit. Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku." [odkaz]

Ale "bulvární" hodnocení co? >:-[] ;-)

A dále z testu: "Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet..." :yes:
Avatar - Ronault.
20. 2. 2012 22:39
Re: Z bláta do louže
Ty jsi taková ta správná oběť pro lidi rozdávající v podchodě časopisy Strážná věž a Probuďte se
20. 2. 2012 20:37
Re: Z bláta do louže
A proč to sem tedy o tom trojbliku a zrcátkách ve clonách pořád dokola píše?. Dole si přečti, co píše Rohypnol - vykládáš, jak jsi všechno porovnal, otestoval, proseděl - ale třeba v odcházejícím Civicu (abych vynechal obligátního Golfa) jsi asi ve skutečnosti neseděl, nehledě na ono studium výbavy, která je samozřejmě v základu vyšší než u Hyundaie. Není nic špatnýho mít levnější nebo jednodušší auto, mít z něj radost a fandit "své" značce, ale pořád se vymezovat tím, že jedině i30 je správná volba a hledat mouchy u všech ostatních je spíš směšné a nebo politováníhodné.....
19. 2. 2012 11:53
Re: Megane - no to je teda kvalita
Ak napíšeš Focus alebo Golf - tak OK. Ale tvrdiť zrovna, že francúzske autá sú kvalitné - nuž neviem, neviem. Francúzi sú totálne podvozkovo bezpohlavní a lídri v štatistikách poruchovosti, aj keď motory a dizajn majú super. Pozri sa na cenníky a nakoniec zistíš, že najlacnejšie, čo sa vôbec predáva pochádza z Francúzska. Nevravím, že sú to zlé autá, len od dobrých majú dosť ďaleko. Mám skúsenosť s francúzskymi autami a teda nič moc, mám skúsenosť aj so seatom a to je teda úplna katastrófa - neskutočne množstvo porúch, od preblikávajúcich kontroliek, nefunkčných cievok až po odchádzajúce silenbloky každých 40 tis km. Tým som len chcel povedať, že voľba vybrať megan alebo 308 proti kórejskej produkcii nie je až taká výhra. U fordu a vw to je už zase o inom...
19. 2. 2012 12:02
Re: Megane - no to je teda kvalita
z poslednych zamestnani mam skusenost s nemeckymi, francuzskymi a aj talianskymi autami. Pausalizovanie typu to,alebo ono je smejd je scestne. Prevadzkove naklady boli zrovnatelne a poruchovost bola taktiez podobna (az na jednu vynimku).

K poslendnej vete - ford pouziva naftaky z psa (spolocny vyvoj) a tvoj seat popisany vyssie je skladacka od vw...
19. 2. 2012 12:23
Re: nepíšem to 1. krát
Je nutné každé auto brať ako celok - v súčasnosti sa nevyrábajú už zlé autá a každé jedno má svoje výhody voči konkurencii - má iný charakter. Nie je možné porovnať špičkové jazdné vlastnosti, kvalitu spracovania BMW1 s napr. Focusom a pri tom je focus podvozkovo etalónom triedy. Prečo? Lebo jednotkové BMW nemôže plniť funkciu prvého auta v rodine, kde sú napr 2 deti - lebo vzadu ich jednoducho neposkladáš - to je požiadavka chudobnejších trhov. Taktiež cena je činiteľ ovplyvňujúci výslednú charakteristiku samotného testu. A v neposlednom rade, kedže u nás kupuje auto drviva väčšina nie iba na 3 roky, resp na 60000 km - tak je dôležitá aj poruchovosť, dostupnosť náhradných dielov a kvalita servisu. A vzhľadom an tieto všetky atribúty mi francúzske autá prídu naozaj ako tá najnutnejšia voľba - aj keď vzhľadom na naše rozbité cesty má mäkký francúzsky podvozok vlastne výhodu. Úprimne sa priznám, že keby som mal ísť kupovať auto v tejto triede - tak by som sa nevedel rozhodnúť iba tak za dve sekundy ;-)
19. 2. 2012 14:42
Re: nepíšem to 1. krát
vozidla o ktorych pisem boli pouzivane viac ako 3 roky, alebo 60k km. Makky francuzsky podvozok je uz dnes viac menej len klise. K povodnemu prispevku o poruchovosti si nenapisal nic, zrovnanie bmw 1 a focusa bolo uplne mimo. Vacsina znackovych autoservisov ma dnes nahradne diely do 24-48 hodin
Avatar - Choochoo
19. 2. 2012 19:11
Re: nepíšem to 1. krát
souhlasim, kdyz porovnam uspech korejcu a francouzu v USA, jasna volba. Zabozrouti nebyly nikdy nic dobryho. Pro me je dulezita v prvni rade spolehlivost. Auto je na jezdeni, ne na ochmatavani a ocumovani ;-)
19. 2. 2012 13:30
Re: nepíšem to 1. krát
Mám první generaci i30 a žádné náklady již 3 roky nemám; a najezdil jsem taky dost km! Jsou to spolehlivá auta... mohl bych tady nasázet desítky jiných značek, co mají jisté potíže např. s lakem, rzí, elektronikou, spojkami atp. To, co uvádíš jako alternativy (kvalitní prý), to jsou auta, která jsou zařazena možná tak akorát PO BOKU i30! Ne-li již za ní! Každý, kdo v nové i30 jezdil, testoval a prohlédl, ti jasně řekne něco v tomto smyslu: Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."

[odkaz]

Takže klidně i30! Já bych do toho šel znova...
:-)
19. 2. 2012 16:50
Re: nepíšem to 1. krát
Podívej, když sem tapetuješ výsledky zahraničních testů, můžeme ti vyčítat přílišný zápal nebo snad otravnost. Když sem ale cituješ test z idnesu, podkopáváš se sám, každej ví, jaká žumpa to je :-!
Jinak přeju hodně dalších šťastných tříletek s í30 kou první generace, myslim, že je to super auto pro lidi, kterym to přijde jako supr auto :yes:
19. 2. 2012 18:34
Re: nepíšem to 1. krát
Klid, podobně pozitivně byla i30 hodnocena i v jiných testech; a věř mi, ještě bude >:-[]
To je to tak pokořující uznat, že je to hodně dobré auto? >:D ;-)
19. 2. 2012 20:18
Re: nepíšem to 1. krát
V pohodě, asi to není špatné auto. Když bych ale chtěl kontrovat otázkou, je pro tebe těžké přiznat, že to rozhodně není bezproblémové auto? .)
19. 2. 2012 20:23
Re: nepíšem to 1. krát
O kterém autě můžeš vždy říci, že se problém neobjeví? Já to klidně přiznám, i i30 může mít a má své mouchy... přečtu si forum jiných automobilek a taky tam vidím: problémy s vrzáním, uvolněním, spojkou, lakem, dveřmi... toho je... ;-)

Zažil jsem hodně velké a nepříjemné problémy s Fabií... Mám dost přátel, co mají jiná auta - a taky potíže řeší... prostě je to spotřební zboží... já jsem s mou i30 prostě spokojen, žádný zásadní problém jsem neměl...
23. 2. 2012 21:58
Re: nepíšem to 1. krát
ukaž mi jediné bezproblémové auto...... Hyundai má aspoň výhodu v plné pětileté záruce bez omezení kilometrů...
Avatar - Aladeen
19. 2. 2012 13:44
Re: nepíšem to 1. krát
chápem to ,ale porovnaj si cenu a výbavu , čo sa týka I30 áno uznávam predchozi model mal problem s hrdzou ale teraz je to úplne niekde inde , nezabudni že i30 1. gen sa vyrábala od r 2007 a toto je 2012 a to už bude rozdiel v kvalite farby aj interiéru . Ja by som si zobral Chevyho má dobrý motor / výbavu / cenu a keď sa o to autičko budeš starať tak ti tam hneď korozia nepolezie , pamätáš že ešte nedávnio jazdili 120 ky škodovky a tie nemaly žiadnu antikoroznu ochranu a to je príklad že ti to môže vydržať kludne aj 15 rokov .... :-!
19. 2. 2012 14:16
Re: nepíšem to 1. krát
Promin, ale Cruze je nedodelanej, interier je i dle fotek neporovnatelne horsi, starsi konstrukce, a pri podobne vybave je jen o 20-30 tisic levnejsi nez i30ka...
Ale hlavne ty uz zrejme zijes v roce 2015 a jasne vidis ty mraky korodovanejch i30tek, a podivnym lakem...
Avatar - Choochoo
19. 2. 2012 19:13
Re: nepíšem to 1. krát
Rozumna rec, pomlouvat novou I30 a tahem sem francouze, to mi mozek nebere. Kdyz ne novou I30 tak uz snad jedine Golfa z evropskych aut. Francouze snad jedine jako darek k te I30 ;-) Tuhle jsem slysel zavirat dvere P308 a ten zvuk jak zigul nebo neco takoveho, no priserny. To snad ani nemelo tesneni ve dverich >:D
20. 2. 2012 09:43
Re: nepíšem to 1. krát
ahoj, klidne te opravim, Cruze pozink samozrejme ma, ze se ti to nezda je jen dalsi projev posuzovani auta podle znaku na kapote, Cruze je auto vsim srovnatelne s konkurenci, nicmene je potreba se taky svezt a zaimat, ne jen soudit podle fotek. Jak jsem psal uz jinde, kazdy, ale naprosto kazdy byl velmi velmi prijemne prekvapen interierem i jizdou, chce to proste zkusit.

Navic staci se podivat na chevrolet forum, kde o korozi neni ani zminka a Cruze ma uz temer tri roky, proste naprosto bez problemu.
Avatar - avatas
19. 2. 2012 11:20
Nu,což mít Chevrolet..........
Nekoupil bych ani jedno. Nejsem zaujatý,desing je běžný,ale tyto značky přeze veškerou snahu budou mít problémy-nebo spíše majitelé- s opravami a tím pádem i s náklady na ně.Myšleno po "záruce". Osobně bych lidem doporučoval chevyho,neb nic nezní do telefonu lépe než: "no,víš,já jezdím s Chevroletem" .........u Hjuneeéeji to tak nezní.(nic ve zlém,každý ať si kupuje,na co má peněženku,ale dnes i mozek) Přeji všem majitelům těchto vozů jen spokojenost a ještě jednou: mozek. >:D
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2012 12:05
Re: Nu,což mít Chevrolet..........
skus tu druhu vetu nejako vysvetlit - mas nejaku dlhodobu skusenost?
Avatar - avatas
19. 2. 2012 12:29
Re: Nu,což mít Chevrolet..........
[odkaz]
19. 2. 2012 14:43
Re: Nu,což mít Chevrolet..........
taketo komentare najdes na forach ktorejkolvek znacky...od korozie po rozpadavajuce sa motory, alebo prevodovky
19. 2. 2012 13:22
Re: Nu,což mít Chevrolet..........
Já jasně i30! Mám první generaci a žádné náklady již 3 roky nemám! Zase nepřehánějte s těmi náklady... jsou to spolehlivá auta... mohl bych tady nasázet desítky jiných značek, co mají potíže např. s lakem, rzí, elektronikou, spojkami atp. Kdo má rozum, mozek, vidí jasně KDE se Hyundai dostal!!! Takže i30! ... :yes:

A že design nové i30 je běžný??? Naprosto nesouhlasím! Onen fluid design byl v mnohých diskusích již tolikrát rozebírán! Prostě je ODLIŠNÝ, určitě ne běžný!
Avatar - Flai
19. 2. 2012 11:24
Denní svícení
Cruze nemá denní svícení,tedy je to řešeno normalně předními halogeny ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2012 11:30
Re: Denní svícení
To bych bral jako velke plus :-) Aspon s tim dennim svicenim nebude banda jezdit za spatneho pocasi, v desti, seru, snezeni, mlze a budou svitit normalne, aby byli videt.
Avatar - Flai
19. 2. 2012 12:28
Re: Denní svícení
No jenomže nevim jestli je to řešeno jak u noveho Aveo,že svítí přední halogeny a zadní světla jsou vypnuté :no: A koho baví pořad měnit žárovky ;-\
19. 2. 2012 21:03
Re: Denní svícení
Nie, stále sú zapnuté aj zadné svetlá.

btw Cruze ma trojblik tiež, aj keď neviem, čo to je za hlúposť, porovnávať výbavu trojblikom >:D
19. 2. 2012 12:45
i30
Mne osbone prijde Cruze tak osklivy, ze bych proste musel volit i30
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2012 13:08
Tak to já...
bych si za ty prachy radsi zasel do Acek pro lehce jetou Audi, BMW, nebo Supa... mohl bych si pak pripadat jako spravnej king a smat se vam, jaky jste socky a jakej ja jsem premiovej jezdec... :-)
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2012 14:44
Re: Tak to já...
lahko jazdenu - 5 rokov, 100k km a samozrejme v nafte >:-[]
19. 2. 2012 16:37
Re: Tak to já...
Néééé, tamy by bylo nalítaných jen 38 tis, prostě "voňavka" >:D
19. 2. 2012 18:52
Re: Tak to já...
som zabudol, ze po nemeckom dochodcovi >:D >:D
19. 2. 2012 13:34
Já i30!
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."

[odkaz]
;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 14:21
Re: Já i30!
Za 290 00,- auto bez klimatizace a s gumovým řízením to je opravdu terno.
19. 2. 2012 16:40
Re: Já i30!
Já myslím, že tuto kombinaci -bez klimy- snad ani vyrábět nebudou, tuším, že v aktualizovaném ceníku, ten očekývím tak v červnu, už tato konigurace ani nebude. To byl dle mého dost úlet.
19. 2. 2012 18:37
Re: Já i30!
Klima se chlapče dává skoro každé léto zdarma v akci >:D ... to si buď jist! Sleduji to několik let! Jinak výbava v základu je více než hezká, nebo ne?

Takže v základu nová i30 má TOTO VŠE:
celoplošné kryty kol - sada na opravu pneumatik - nárazníky v barvě vozu - projektorové přední světlomety - přední mlhovky - LED denní světla - antiblokovací systém ABS + EBD + brzdový asistent BA - stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS - airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný) - boční airbagy předních sedadel - okenní airbagy pro přední a zadní sedadla - imobilizér - funkce varovných světel při nouzovém brzdění - úchyty pro dětskou sedačku (Isofix) - progresivní posilovač řízení - výškově / podélně nastavitelný volant - palubní počítač - elektricky ovládaná vnější zrcátka - Elektrické ovládání oken - tónovaná skla - centrální zamykání Automatické uzamčení vozu při rozjezdu • • a dále:
Funkce komfortního blikání - trojblik • •
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče • •
Kapsy na opěradlech předních i zadních sedadel • •
Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla • •
Osvětlení schránky před spolujezdcem • •
Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách...

A klima se dává pravidelně a často v létě jako akce zdarma, to snad ví každý...

TOHO JE PRÝ MÁLO??? To si snad děláte srandu!
Avatar - miromen
19. 2. 2012 19:01
Re: Já i30!
Holota na 14 řadcich. :'-(
Avatar - das_autos
19. 2. 2012 19:15
Re: Já i30!
Ještě jednou.Klima 20 000,-,autorádio 10 000,- a to se vyplatí . >:D
19. 2. 2012 20:45
Re: Já i30!
Ještě jednou - klima bude v létě zadarmo; a ještě jistě další akce k ME Polsko/Ukrajina >:D ...
Avatar - Ronault.
20. 2. 2012 22:25
Re: Já i30!
V létě už tady možná nebudeme nikdo
20. 2. 2012 11:42
Re: Já i30!
Prý gumové řízení? >:D Test [odkaz] "Řízení: další velký pokrok. Sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo!" - Zajímavé a naprosto odlišné zkušenosti s řízením... ;-)
Avatar - das_autos
20. 2. 2012 14:05
Re: Já i30!
Já teda věřím víc auto bildu než nějakejm bulvárním pisálkům.Tam to měli radši nastavený v režimu sport a stejně to bylo kolem středový polohy gumový.Já jsem v tom ještě nejel,ale s veškerejma korejcema co jsem kdy jel tak to bylo celkem hrůza a nevěřím tomu,že nová ítříca je něco extra i když se evidentně zlepšila,ale furt ztrácí na špičku třídy.Svez se někdy pořádným autem,aby jsi věděl co je zpětná vazba v řízení >:-[] .
20. 2. 2012 22:14
Re: Já i30!
Ok, tvou víru ti vzít nemohu... a ono těch pisálků, je jaksi již hodně, kteří řízení a podvozek chválí... spíše je třeba se zamyslet, přehodnotit zažité stereotypy a omyly... ;-) A vážně - to tvoje slovo "hrůza" - to je snad přehnaný! Něco k podvozku z onoho testu: "Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře. Lidé od Fordu to uslyší neradi, ale nový Hyundai i30 se s ním v extrémních situacích může minimálně v benzinové verzi 1.6 GDI se šestnáctipalcovými nebo sedmnáctipalcovými koly měřit. Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku." Že by tedy další "hrůza" ??? Ani náhodou... ;-)

Jinak v jiných autech jsem se svezl, proč ne... i Focus to jistil, když jsem vybíral... ale nemohl jsem si pomoci... i30-ka u mě tehdy vyhrála!
Avatar - das_autos
21. 2. 2012 12:23
Re: Já i30!
Tak potom už vůbec nechápu tvoje rozhodnutí,spíš to je ale tím že je pro tebe auto přepravní prostředek a nic víc,protože z toho co tu předvádíš (samá citace testů a žádnej vlastní názor) autům evidentně moc nehovíš.
23. 2. 2012 22:09
Re: Já i30!
já teda raději věřím sobě, než nějakým testům, u kterých si nikdy nemůžeš být jistý objektivitou...

po delším osobním testování mohu říct, že řízení i podvozek je hodně, hodně solidní a jízdní vlastnosti přinejmenším podobné má oblíbené Mazdě 3 (pro amerikanizované Ford Focus). Jediné co můžu vytknout je vyšší hluk od kol v kabině a málo přesvědčivé brzdy, které ovšem i tak ubrzdily vše co bylo třeba.
19. 2. 2012 14:31
Hjondeeeeee
Pokud hodnotim ciste vzhled, tak i30 je podstatne cistejsi. A o i pres fluidni vlny, ktere osobne nemusim. Je videt, ze na designu hatchbacku se pracovalo a napriklad reseni zade Cruze naprosto nasilne a az odporne...
Interierove to vidim na remizu, oba jsou uvnitr prekombinovani v duchu hesla "cim vic slozitych tvaru, tim vic auto" a mne zkratka uklizene interiery sednou lepe.
A co koupit?
No asi to, co budu chtit, ze? ;-)
Rozbalit vlákno
2
19. 2. 2012 14:45
Re: Hjondeeeeee
cruze vyzera dobre ako sedan, tato karoseria mu vobec nesadne
Avatar - Ronault.
20. 2. 2012 22:41
Re: Hjondeeeeee
Ale kdeže, byl bys blbý, kdyby sis nekoupil to auto s pětiletou zárukou a... icescente, co to ještě umí? Já nějak zapomněl a ta tvá vymývačka mozku mi ještě nestačí
19. 2. 2012 17:32
Auta
Zvolene fotografie se mi zdaji trochu tendencni, jelikoz i30 je prezentovana oficialnimi snimky, zatimco Cruze je zde hlavne na redakcnich fotkach a to jeste jako nejaka oblepena predvadecka. Kazdopadne v teto karosarske variante je asi hezci i30 ( 8-s ) protom by stacilo poupravit predni naraznik, prekopat grafiku prednich svetel a u zadnich trochu pribrousit hrany. Nicmene jako sedan je Cruze moc hezke auto. V interieru bych se priklanel k Chevroletu. Celkove vzato je Cruze lepe vybavene auto se silnejsim motorem. Pokud se tedy pohybujeme v rovine bezne prodavanych aut teto kategorie. To, ze Cruze nema urcite prvky priplatkove vybavy neni az takovy problem, jelikoz je stejne vetsina zakazniku ozeli a na nejsilnejsi motory chevroletu nemaji odpoved zase u hyundai.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2012 19:44
ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
preto maju negativne skusenosti ziskane z predoslej generacie i30tky teraz uz nulovu vypovednu hodnotu.

to ako ked si zoberieme feliciu a fabiu a zacal by som recami typu:

ja fabku nechcem lebo felda hrdzavela tak to bude tiez hrdzaviet, felda mal zly podvozok aj fabka bude mat zly podvozok, felda bola smejd aj fabka teda musi byt smejd.

doba sa zmenila , nova generacia i30tky je uz inde tak ako uz bola inde fabia ktora nahradila feliciu. Takze nejakej milimetrovej hrdze, vrzgajucich plastov alebo inych somarin by som sa uz v novej generacii nebal, toto myslim uz korejci maju davno poriesene zbytocne sa tu budeme ohanat co bolo bolo.

Nova generacia sla opat milovymi krokmi dopredu a tak sa vyhovarat na hrdzu alebo plasty je smiesne, tieto problemy uz novej i30 nehrozia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Starfighter
19. 2. 2012 20:00
Re: ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
S tím by se snad dalo souhlasit, pokud by i30 z výrobního programu H/K měla problémy jako jediná. Bohužel není sama, viz i20, Kia Soul atd. Proto ta nedůvěra.
19. 2. 2012 20:16
Re: ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
Jenomze prave prvni i30ka, mela byt takova korejska fabia. Tak se take jevila testerum. To, ze je to najednou krap, ktery rezne a drnca je trochu zvlastni.
19. 2. 2012 20:20
Re: ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
Mně u mé i30 nic nevrzá ani nerezne... Zase nezveličujme... jsou to veskrze hlouposti, co se zde píše o nějakém stálém vrzání a rezavění...
19. 2. 2012 20:23
Re: ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
To ja nevim, nemohu posoudit, ale minimalne tady se to bere jako obecne uznavany fakt. Ale o to nejde. Jde o to, ze jak v diskusich, tak v recenzich se na novou i30 nahlizi jako na prevratne vozidlo, ktere je milove kroky pred minulou verzi a konecne dotahuje zavedenou konkurenci. Pritom presne to same se psalo o prvni i30. Mozna u getze ci lantry bychom nasli neco podobneho.
23. 2. 2012 22:18
Re: ludia by si mali uvedomit ze toto je uz nova i30tka
A věř tomu, že první i30 není takový kirám, jak se snaží někteří tady v diskuzi přesvědčit, mám ve flotile 4 staré i30 po faceliftu a žádná koroze ani vrzání (pokud není zrovna -25) a provozně vycházejí mnohem levněji než oktávky, kterých mám 8 a bohužel obrovský úlet 2 fabie... Ty už teď naštěstí vyměním za nové i30
Avatar - Stenly77
19. 2. 2012 20:50
Interiér
Stačí se mi podívat na fotku interiéru a mám jasno xD jednoznačně i30 :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2012 22:22
chevrolet
Myslím že jasným favoritem je chevrolet - kdo má peníze nekupuje korejce a kdo jich má málo nemá důvod si připlácet za hyundai když chevrolet je levnější. A navíc je tak trochu víc evropský celým svým naladěním. Chevriolet si nic si nehraje - je to budgetový auto s vnitřní kvalitou solidním podvozkem a velkým prostorem. To hyundai se nás poslední dobou snaží přesvědčit že je málem lepší než evropský etalon (a je jedno jestli je to pro vás golf či focus) ale přitom jediný aspekt kde v poslední době zvýšil úroveň jsou ceny.
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2012 01:12
Re: chevrolet
Kdo má peníze nekupuje korejce, čili chevrolet. Potud jasno! A dále dodávám: vydávat chevrolet za evropský (celým svým naladěním) vůz - haha! Je to jako vykládat, že Pluto je měsícem Země.
Chtělo by to vzít do ruky globus a podívat se, kde je která zem, kdo a od kud přichází a co zdědil/překoupil a kam to hodlá zahodit.
20. 2. 2012 15:11
Re: chevrolet
Chevrolet je Americka automobilka... v Korei maju fabriku (byvala GM Daewoo Korea, od 2011 uz len GM Korea) ktora vyraba auta pre Europsky trh... no ak sa situacia s Opelom bude vyvijat tak ako za posledne roky, tak CHevrolet prevezme Opel a bude vyrabat v jeho fabrikach.

Chevrolet je momentalne hlavna automobilka General Motors, predala v 2011 4.7 miliona aut, co je polovica toho co predalo GM po svete (takze Chevrolet predal tolko co zvysne znacky pod GM DOKOPY!!!)
21. 2. 2012 18:48
Re: chevrolet
Děkuji za rekapitulaci a pro mě i něco nových informací (Opel), ostatně jako posledně - vidím, že tady jsi doma :-)
Chevrolet jsem v dětsví vnímal jako takový americký diamant v autoprůmyslu. No, dnes už to vidím střízlivěji :-)
19. 2. 2012 22:51
Jasny favorit?
No predsa Citigo!
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2012 11:52
Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowendu
Hyundai vyspěl a může se měřit s běžnou (zejména latinskou) evropskou produkcí, kterou navíc společně s KIÍ může v horizontu deseti let až vytlačit z trhu. Zatím to platí spíše ve stedovýchodní Evropě, ale chudnoucí jih je na řadě hned vzápětí.

Nicméně - kdybych měl volit mezi Cruzem a i30, tak paeadoxně zvolím onen dneska už slušný lowend. Interier Cruze je sice o poznání "hrubšíů, ale s tímhle autem jsme jel a na běžný provoz je zcela ok a navíc - má něco do sebe. Designově je vyhraněnější a nejvíc mně v dobrém "šokoval", když v Brně stál vedle tehdy horké novinky Insignie a při :násedu" do obou jsme se v Cruzi cítil prostorově a ergonomicky mnohem líp než v Oplu....

Je zajímavé, co dokázali Američané s Korejci udělat ze značky Daewoo, která se na přelomu tisícíletí sama prozentovala bezmála jako budoucí král, zahájila expanzi jako hrom s modely, které byly až ohavné, zkrachovala (možná naštěstí) a dneska pod značkou Chevrolet dělá auta velmi sympatická, koukatelná a slušně vybavená - jenom doufám, že se tady neobjeví další "úchyl", ketrý si Cruze koupí a hned začně tvrdit a sáhodlouze vypisovat, že je to ve své kategorii nejlepší volba.....
Rozbalit vlákno
6
20. 2. 2012 12:34
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
Tos myslel fanatickeho obhajce alias GTi nebo Topper, anebo me? :-) Ja Cruze jezdim uz dva roky, je to auto odpovidajici sve cene, tzn auto moderni, vyspele, vybavou v te dobe lepsi nez ostatni, nicmene na vrchol urcite nema a hlavne se o to ani nesnazi, to auto si proste na nic nehraje, taky to jde videt, neni zde zadny krvavy boj o to, jestli je lepsi nez tamten nebo onen. Kdo Cruze zna, nepochybuje o nem, nicmene z nej nedela zadneho boha, tim neni a vi to vsichni. Cruze si zvoli clovek, ktery chce mit z auta radost, ale zaroven nema na vyssi tridu penize, nikdo si nic nenalhava a tim padem ani za nic bojovat nemusi
20. 2. 2012 15:18
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
nejde o to mat peniaze alebo nemat. Ked som kupoval auto, kupoval som ho podla toho co sa mi paci a v com sa dobre citim. No a v Cruze som sa citil ovela lepsie ako v Oktavke ktora vnutornym priestorom neskutocne zaostava. Navyse po designovej stranke je Cruze ovela krajsie auto takze nebolo o com. Kupil som Cruze v najvyssej vybave s najsilnejsim motorom a nelutujem ani sekundu. Bratia ktori ma prehovarali aby som si kupil Oktaviu Ambiente alebo tak nejak, sami uznali ze v Cruze sa citia lepsie a auto sa im zivostou pozdava (mam 2.0L Diesel 163k a 6M) Takze nevidel som ziaden dovod preco platit dalsich 5000e za podobne vybavenu Oktaviu... To tie peniaze radsej dam do rodiny.
20. 2. 2012 21:05
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
Dej je klidně do rodiny, nikdo tě nenutí Oktávku kupovat, stejně jako ti nikdo nevnucuje Golfa, Focuse nebo Civica. Není nic špatného ani na tom, když si někdo koupí ojetinu nebo třeba Dacii. Ale co nesnáším je to, co výše předvádí ten Icestent, který sem jak šílenej kopíruje furt dokola, jak má v základu věci, které jsou u druhých značek běžné je prostě trapnej. Nikdy bych se nesmál někomu, že si koupil Logana (kolegu vyhodili z práce a jeho bývalý nadčízený se mu dost hnusně mstil - neváhal ho ani pomluvit u nového zaměstnavatele) a on potřeboval z rodinných i pracovních důvodů urgentně auto a měl jenom na toho Logana (ojetinu nechtěl....chápu ho). A na tom není nic špatného. Ale nikdy netvrdil, že je chytřejší než ti, co mají zrovna tu Oktávku za dvojnásobek ceny.....směšnější jsou skutečně ti, co si koupí s odřenýma ušima levné auto a hned začnou vykřikovat, jak je to jejich auto lepší, než ta dražší. A že klima je blbost. A že SUVčka jsou kravina a náhod na všechny čtyři je zybtečnost. A druhou skupinu blbů tvoří pozéři, kterí si koupí auto (většinou relativně lepší), kteří vykřikují, že do šunky toho či onoho typu by nikdy nevlezli.....
20. 2. 2012 22:30
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
Presne moje rec :-) Nejspis jsem to nenapsal presne, o cenu nejde, ta je prijemny bonus, ale Cruze je auto, kter clovek proste chce :-) Taky mam plnou vybavu, akorat ne traktor >:-[] . A nad oktavkou jsem ani neuvazoval, nicmene pak jsem si ji jen tak nakonfiguroval a ta o 100 tis, vyssi ceny me trosku zarazila, Cruze je dobra nabidka jak cenou (ktera dnes neni uz nejnizsi), tak i vybavou. Tak at jezdi :yes:

Jinak prijd ne chevrolet forum, radi te tam uvidime :-)
20. 2. 2012 20:56
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
Po tom, co jsi napsal ti přeju jenom, abys sis ho užil a měl z něj radost co nejdýl. Mně se Cruze líbí, od první chvíle (v tom Brně na autosalonu) mně to prostě připadalo jako pěkný a poctivý, sympaticky se tvářící auto. No a pak jsem mu začal fandit v MS cestovních speciálů, kde mu to v té světle modré a s velkým firemním znakem moc slušelo. Hatch (chodím kolem jednoho domů) se povedl taky a o kombíku nepochybuji. A jak jsme psal výš, jsme spíš fanda Opelů, ale tady mně až šokovalo, jak je ten o třídu meněší Cruze pocitově prostornější, světlejší a přehlednější. U hyundaie bych řekl, že zdobili až přezdobili a podobnost a snaha ještě tvarově překřičet už tak přehnaný Focus III na mně křičí z každého detailu.

Tak držím palce, ať ti to jezdí......
20. 2. 2012 15:18
Re: Korejský mainstream proti korejskému (americkému) lowend
:yes: Vystihl jsi to přesně, chevrolet cruze (hlavně sedan) má něco do sebe. To auto má prostě styl. Nová I30 je takový až moc vykalkulovaný produkt, hlavně udělat sportovní fluidní design, měkčené plasty (na to se testeři vždy první zaměří). Jako celek mě I30 za srdce nechytne, to cruze, zvláště sedan ano.
20. 2. 2012 17:48
Co vybrat z vyhodnych nabidek
Ahoj,

dotaz trosku mimo, ale je tu hodne lidi co muze poradit. Co si myslite, ze je z tech vsech nabidek nejzajimavejsi. Spousta automobilek nabizi litaky a zimaky zdarma, nekdo povinne ruceni na 3 roky zdarma, nekdo servis. Co je pro me nejvyhodnejdi. Je toho spousta tak bych rad slysel nazory vic lidi co si vybirali a dostali k autu neco "zadarmo". Samozrejme, ze vim, ze nejlepsi je sleva, ale co nad to?

diky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
20. 2. 2012 22:43
Co koupit? i30, ALE...
... když vidím, co to udělalo s osobností některých majitelů předešlé generace, tak mám strach o své duševní zdraví. Jestli oni to auto v těch Nošovicích nenapouštějí nějakými drogami 8-s
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2012 00:09
Hyundai i30 - starej rez v novém kabátě
Když teče rez z Dacie Logan s nabouraným zadkem, kolem které často chodím, OK, je to laciná plečka bez pozinku která si na nic nehraje. Ale taková i30 se snaží tvářit málem jako nejlepší auto třídy, tam prostě koroze být nesmí. Žádné moderní auto by nemělo začít hnít po pár letech a pokud začne, je to plečka kde výrobce ušetřil na všem, co není na první pohled vidět. Jak asi budou vypadat dutiny a svary takového auta za pár let? Na co bude 10 airbagů, když koroze naruší nosné prvky? Kdo si ji koupí jako starší, když bude mít pověst jako Felicia?
Přece pokud by to auto mělo normální kvalitní pozink, tohle by se stát nemohlo. Např. brácha má Leganzu. Vrazil do něj zboku srnec, trochu pomačkal blatník a dveře. Barva pryč na několika místech, už zhruba 3 roky je vidět plech a rez nikde. Holt kvalitní tlustá vrstva zinku je k nezaplacení.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 20:36
Diesel
Viděl jsem na parkovišti Cruze sedan (dost podobný poslední Octavii) a po tomto článku jsem se podíval na stránky Chevrolet a zíral jsem - Diesel 2.0, 120 kW pod 400 tisíc - konkurence je alespoň o 150-200 tisíc dražší ... už jsem si objednal zkušební jízdu ...
Rozbalit vlákno
0