Dostal se nám do rukou ceník nového Renaultu Kadjar, což je ideální příležitost pro porovnání vozu s nejbližšími konkurenty. Který vůz tedy vyjde nejlépe?
Renault Kadjar je kromě Nissanu o třídu lepší auto,to je jako srovnávat Fabii a Třídu C od MB,krásný design Kadjaru při srovnání s krabící Yeti působí úsměvně >:D a to nemluvím o spolehlivějších motorech Renault a kvalitě :yes::yes:
Když jsem v úvodním obrázku viděl Jeti ani jsem neměl chuť to číst. Nakonec jsem se přemluvil a musím pochválit redakci. Článek je vcelku objektivní, nikoho neprotěžuje a porovnává docela blízké konkurenty. I když uznávám že Jeti je opravdu o dost menší, ale v ČR ho prostě většina lidí bude porovnávat neb Škoda nemá větší SUV.
Co mě dost překvapilo, je že cena Kadjaru není vyšší i přes to, že je to úplná novinka.
ono to mozno znie zvlastne ale ciste podla rozmerov ( dlzka , razvor ) ma yetina blizsie k soulu a capturu ..... ako k sportagu, kadjaru alebo novemu tucsonu ... hlavne razvor na urovni O2 je uz dnes malo..... ASX ma o 92mm vacsi razvor ..... pritom je len o nejakych 7cm dlhsim autom ako yetina... rovnako sirka auta ... yetina ma voci vsetkym konkurentom uzsi rozchod kolies a hadam najmensiu vnutornu sirku v interieri .... dnes ju uz vsetci predbehli ( a to nielen po stranke rozmerov ) ..... chcelo by to uz noveho konkurencieschopneho yetiho.....
volba je tu jasna... pockal by som ten mesiac dva uz na novy Tucson ( ix35 je v tabulke teda uz zbytocne ) ... :yes:
Rozmery je Yeti sice mensi, ale vnitrnim prostorem to dorovnava, "krabicoidní tvary" se musi nekde projevit ;-) Captur se s Yetim neda porovnavat, ten je uvnitr o dost mensi.
napriek tomu povazujem yetinu za male auto.... aj mensi soul je v reale vlastne vacsim autom
vid priestorove pomery v interieri v porovnani s podobnou skatulou menom soul:
minimalny pozdlzny priestor vzadu...... yetina 470mm, soul 660mm!!! ... podotykam ze razvor ma yeti 2578mm a soul 2570mm .. cize vzajomne takmer zhodny
rovnako sirka v interieri.... soul je o 2cm vpredu a po 3cm vzadu sirsi ako yetina....
yetina ma sice vacsi kufor.... ale ako rodinne auto to asi nebude..... sedel som v nej.... a aj ked som stihlej postavy.... pripadal som si ako v aute mensom ako skutocne je.....
V Soulu jsem nikdy nesedel, tak nemuzu porovnavat. Nema 4x4 a ani designem me nezaujal, tak jsem nemel potrebu ho testovat.
Yeti neni zadny obr (hlavne kufr ma maly), ale mrnous to taky neni, proste auto tak akorat. Samozrejme je to ciste muj osobni nazor a jini to muzou videt jinak.
ja hodnotim priestorove pomery auta vzhladom k jeho rozmerom... neriesim teraz priechodnost terenom....... a tu vidime ze .... aj rozmerovo mensi ( alebo teda podobne velky ) soul je v interieri vacsi ako yeti........
Souhlasím, zapomeňte na ix35. Nový Tucson je o generaci lepší a v mnoha kriteriích
převyšuje zmíněné konkurenty. Původně jsem četl, že vůz měl být mezičlánkem mezi x35 a Santa Fe. Rozměry vozu tomu odpovídají. Ale budiž, král je mrtev, ať žije král. Viděl jsem ji naživo a doslova mě nadchla. Komplikovaný design na fotkách nefunguje tak dobře jak naživo.
Škoda, má štiku v českém rybníce, tak bude muset přijít s novým SUV. Yety už nemá dech a konkurenti je dozajista ukazují záda. A ta cena za Yetyho je už taky za hranou.
Mám rád Škodovky, ale Yety už je předražený veterán.
Jaké překvapení. Problém je, že 500X i Yeti jsou o třídu menší auta. Takže tvoje prohlášení zní stejně, jako kdybys pod článkem o Mondeu napsal, že bys koupil radši Bravo >:D
Nic takového neříkám, jak jsi k tomu došel? Já psal, že Yeti a 500X jsou o třídu menší auta, tzn. nejsou konkurenty Kadjaru, takže ve srovnání nemají oba co dělat.
Ja by som isiel ja tak do yetaka s tymito ostatnymi znackami si dam pokoj jedneho som uz chcel ale bal som sa retaze v kotliku 1.4 tsi...moj servisak ho ma na dvore takze pre mna jasna volba...kazdy si moze vybrat co chce a nazory inych ma nezaujimaju
Yeti i přes jeho menší rozměry. Oproti těm "rozplyzlejm" vředům vypadá pořád ještě jako auto.. Ne že bych nenašel ještě něco lepšího. Ale z tohohle výběru..
V zadne meritelne i nemeritelne kategorii to auto i podle tohoto srovnani nevyhrava, vsude a ve vsem je az za konkurenci, ale pro tebe je to jednoznacne yeti. Zvlastni volba, taky volba. :-)
No treba z techto kandidatu nikdo mimo Yetiho nenabizi kombinaci BENZIN + 4x4 + AUTOMAT - pro nekoho (i pro me) to muze byt duvod ke koupi prave Yetiho.
V tom tim dam zapravdu. Pokud v necem yeti nad touto konkurenci vynika tak je to v kombinovatelnosti pohonu, motoru a prevodovek.
Na druhou stranu otazka jak velke procento lidi zajima prave tato kombinace. I kvuli tomu ze ji nikdy z konkurence v tomto clanku nenabizi tak predpokladam ze to procento bude dost male.
Ano jiste, vetsina lidi preferuje diesel. Tato kombinace jiste netrha prodejni rekordy, ale me benzin na to me popojizdeni staci (diesel by trpel). Proto jsem rad, ze alespon VW-koncern, Ford, Suzuki atd. tuto kombinaci nabizi.
Renault Kadjar se moc povedl, libi se mi a proto me absence 4x4 + benzin + automat u tohoto vozu mrzi.
Turbobenzin se v zime zahreje na par kilometrech, ne jako diesel na 10 + par kilometrech. Minimalne pri poskakovani po meste bude benzin trpet vzdy mene.
Psal popojíždění po městě, takže to beru jako jízdu na 2, 3 km a na to je ideální atmo benzín. Turbobenzín bude trpět o trochu méně než diesel, taky jsem napsal původně skoro stejně ;-)
Proč je ve srovnání IX35, když je to výběhovka ( stejně jako Yeti mimochodem) a v Nošovicích už běží výroba jeho nástupce, reálný nástup do prodeje je podobný jako u nového Renaultu ( max rozdíl 2-3 měsíce).
jednoznačně to, na co Vám stačí peníze a výplata na případné splátky ;-) . Skákání o level výš, jen proto, aby sousedovi na chvíli zezelenal ksicht, a Vám v průběhu splácení konto, je sice hezký, leč adrenalinový sport.
Takže nádech, výdech... a dobrou volbu....
Jo a do lesa asi z těhle Duster. K překvapení všech to má stejný awd systém jako Kaďák a Kvaška a nebude Vás tolik mrzet, když se Vám o to otře větev nebo hupsnete do brázdy... Jinak na frajeřinku stylu - "hele mámo ať čučí", což je oblíbený sport maloměšťáků, asi Kaďáka, páč se jim povedl a na očko je zupá...
sousedům je jendo jestli má vaše auto poruchu a proto stojí před domem ( ot om neví) nebo prostě nemáte na benzín)....hlavní je,že vám nějaká plechovka o level dva výše bude stát před domem a budovat image >:D
vhladom k tomu ze technicky ( podvozok aj interier ) je yeti akoby prezlecena esta stara octavia 2 v kanadach s useknutym zadkom ..... je to vcelku uspech kolko toto auto stale este dokaze predavat aut v eu.... ale popravde u nas noveho yetiho uz velmi ani nestretneme... po facelifte akoby nastal zlom... yeti uz predava u nas menej ako ix35 sportage alebo duster.... pamatam este ako bola yetina u nas napredavanejsie SUV.... ale dnes je to uz jasne sportage.... cas sa neda zastavit a yeti uz ma najlepsie roky davno za sebou... napriek tomu ma jeho predaje v eu este stale udivuju a to hlavne preto lebo dnes uz niet jedineho dovodu preco uprednostnit zastaraleho maleho yetiho s tuctovym face-om pred lepsou modernejsou a krajsou konkurenciou ...
no zas tolik se yetiho neprodává.
Podívejte se na prodejní statistiky SUV,a zjistíte,že v tom cenovém segmentu Yeti prakticky se ani nepřibližuje z 50% tomu co prodává Dacia celkově ve světe s Dusterem...
vychadzam z left-lane.... predat nieco vyse 60 tisic rocne je stale velmi slusne cislo..... a nejake 6 miesto vo svojej triede je stale velky uspech vzhladom na vek tohto auta a jeho technicke zaklady ktore pamataju este O2 spred 11 rokov ... ....co by za taketo cisla v eu dalo mnoho novsich konkurentov.... takze v tomto ma yeti stale prekvapuje.... ale koncern vzdy vedel uspesne a dlhodobo predavat zastaralu techniku za cenu najnovsej funglovky z japonska ... do istej miery je v tomto koncern vw genius a aj preto ma uspechy...
tak obecne s Hyundaiem nemma problem, takze proc ne. Novy Tuscon uz mi je vice po chuti jak stary..;-)
kazdopadne si pomalu zacinam myslet, ze takovy S-Cross of Suzuki, je v teto konfiguraci za neprekonatelne penize..580tis v plne vybave. Trosmku minus je, alespon co jsem cetl, kombinace te 1.6 s CVT....
s cross je uz skor crossover.... nie je to skutocne SUV... tazko asi porovnavat s cross s tiguanom alebo RAVkou ... s cross ma aj svetlu vysku nizsiu ako vacsina SUVeciek ( 170mm vo verzii 4x4 je na urovni bezneho sandera alebo soulu v dvojkolke )... proporcne je to skor taky preraseny kombik ... mne pripomina starsi model suzuki liana [odkaz] .... ktory este stale zije v cine....
ako rodinne auto s lepsou priechodnostou preco nie.... iste bude S cross terennejsi ako nejaka bezna astra alebo ceed a polnacku k chate s prehladom zvladne ..... ale SUV to nie je... ale pre rodinu moze byt ideal..... :yes: praktickost bude jeho silna zbran.... ovsem skusenost s CVT nemam a ani by som ho nechcel .... mne by manual vyhovoval viacej v akomkolvek aute
No jo, když si evropani kupují jen sazomety, tak je to těžké. A co se týká 4x4, tyhle kompaktní SUV (resp. crossovery v případě Yeti) to stejně v devadesáti procentech nevyužijí :-)
proč tu třeba není Mazda CX-3 , ta by z toho výběru byla asi nejzajímavější a hlavně má pod kapotou poctivou 2litrovou atmosferu bez zbytečných kurvítek ( turbo,DPF apod )
CX3 vychadza z maleho auta ( podvozkovo aj interierom je to mazda 2 ) ..... konkurentom kadjara bude skor vacsia CX5 ;-) ..... kadjar ma o 122 litrov vacsi kufor ako mazda CX3.... to je rozdiel triedy....... a aj dlzkou aj razvorom je uz inde ako mala CX3ka ( vid rozmery auta ) skus si to omrknut ..... CX3 bude dobra tak do mesta pre holku.... ale kadjar obstoji uz aj ako rodinna volba :yes:
Me se ten test libi, je to napsane strizlive, na kazdem se najde neco pro a proti.
Yeti mi neprijde jako zrovna dobry konkurent do srovnani (vtipne je, ze cenove to tak vychazi), to bych tam radsi placnul tu cx-5, ale chapu jsme v CR, to by tady bylo velke halo. No, treba k tomu za nejakych 10 let dospejeme.
Jeste bych podotknul, ze co se tyce motoru, stale vice bychom se meli (a neni tomu tak) i u techto aut defacto stredni tridy setkavat s benziny, verim ze v tomto jsme taky pozadu. Zvlast s ohledem na to, jak se ted - zrejme - bude slapat dieselum na krk, ekonomice provozu novejsich zazehovych turbojednotek (ale bohuzel i slozitosti, tedy defacto to same jako diesel.... bohuzel!) a hlavne mensimu najezdu bezneho cloveka na ktere cili autoweby predevsim. Jak tu psal nekdo, ze nechape benzin va takovem aute, tak pokud se pujde v posledni dobe nastolenou cestou, tak se jeste budete divit ;)
V dané třídě je našlapáno, ještě nejméně dalších pět silných hráčů tu chybí.
Osobně se mi líbí CX-5, to by byla první volba... jak se ale u mě už ukázalo, první volba nemusí být nakonec tou poslední a skutečnou. Qash s 1.6 benzínem mi zní dost zajímavě. Kadjar se mi taky líbí, asi i víc než Qash, 1.2TCe mi ale přijde pro takhle velké auto dost na hraně, takže spíš asi 1.6dCi.
Hyundai až s novou generací, ta je snad na úrovni Qash a Kaď (ta auta jsou si vůbec dost podobná).