Re: Ale prosim Vas, chodte niekam s tymi "křápy" .-)
Tak mi ty chytráčku ukaž jediný auto ve stejné třídě, které má lepší bepečnost - nejblíž je Polo, ale ani to an Swoft nestačí. A ta stará líná 1.4 se s 1.2 VVT nedá dost dobře srovnat.
Re: Ale prosim Vas, chodte niekam s tymi "křápy" .-)
S takovou logikou běžte kamsi. Už z principu by se měl člověk snažit nikoho neomezit či neohrozit. Kdyby lidé jezdili ohleduplněji a každý se nesnažil toho druhého "vychovávat" a "zprasit", hned by bylo na silnicích bezpečněji.
OK, řekněme, že by se začala dělat auta, kde by člověk v 90 přežil náraz bez větší újmy, ale pak by se našel další takový chytrolín jako vy, který by řekl, že by auta měla vydržet vzájemný náraz ve 120, 130, 150 atd. a pak by si lidé začali kupovat tanky-). Klíčem k menší nehodovosti (jako třeba v Německu, Francii, Británii) atd. je vzájemná ohleduplnost, ne to, že si koupím auto, které bude vážit 4 tuny a spotřebuje 30l/100 km.
Re: Ale prosim Vas, chodte niekam s tymi "křápy" .-)
Principiálně s tebou mohu souhlasit. Je nutné se zaměřit na snížení nehodovosti, ale myslím si, že zlepšení bezpečnosti ve vysokých rychlostech, je také důležité. Ten tank si člověk může koupit už dnes. A nic to nemění na faktu, že i na dálnicích se stávají nehody. Jak by se ti líbilo, kdyby někdo vjel v protisměru na dálnici (celkem reálná situace), ty by jsi se mu nestačil vyhnout a na následky nehody by ti zemřela partnerka a děti? Říkal by jsi si, že je dobře, že automobilky bezpečnost ve vysokých rychlostech více opomíjejí, protože se netestuje?
Špatně.
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka ;-) )
ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně... ;-)