Ty pokuty jsou stejně směšné, za bod vzplanutí nafty pod 40' pokuta jen pár desítek tisíc?? To je cena jedné výměny vstřikovačů, kterou stejně výslednému chudákovi nikdo neproplatí... Já bych jim za takovou prasárnu usekal ruce a zakázal podnikat do konce života.. Pak proč je v Česku Common-Rail tak poruchový, že?
To mě také překvapilo, tankuji pouze u OMV, ale já zrovna tuhle benzínku znám a je to asi nejzapadlejší OMV co jsem kdy viděl, mají tam tuším jen 2 stojany a jen obyčejné palivo (tankuji především ty lepší - Maxmotion, dřív Carrera), naštěstí jsem tam netankoval. Jinak při poslední kontrole tam figurovala Shellka, ale taky někde na vesnici..Bohužel, že když už si vemou pod sebe nějaké benzínky, tak nedbají na to aby udrželi kvalitu :-(
Tim chcete říct, že nekvalitní nafta a benzín je pouze u benzínek nacházejících se na "vesnici"? Větší hovadinu jsem ještě neslyšel...Ale podle vašeho nicku chápu vaše názory. Je vidět, že vůbec nemáte bližší informace o dodávkách paliv do benzínek. ;-)
Pokuta pro TANK ONO - v tabulce hned na druhém místě (aby to náhodou někdo nepřehlédl), přitom rozdíl bodu vzplanutí je 3,5°C a ve vysvětlovací tabulce se píše, že bod vzplanutí pod 30° může způsobit problémy s mazáním....
Ó prémiovosti paliva Benziny a jim podobných si myslím své, stejně jako o objektivitě podobných článků. Ono to lobování za "práva" těch velkých čerpadlářských společností je docela trapné, když naše slavná média měsíc nereagoval za horentní sumy za PHM, tak po měsíci první co řešila bylo - aby si lidi dali pozoro, protože drahej benzín nebo nafta povedou k jeho šizení a to zejména u malých prodejců a "no name" pump. Celou dobu těchto "informací", které nám také servíroval "odborník na paliva" Loula (tuším z Benzíny) bylo obrazově podkresleno záběry "prémiových" pupm - Benziny, OMW a Agipu.
Netvrdím, že "no name" pumpy mohou prodávat šmejdy, ale stačí si vzpomenout na svého času porovnávací testy "prémiových" paliv velkých společností a jejich porovnání se shodně označovanými produkty v Německu, aby člověk pochopil, jak to je ve skutečnosti.