Continental Conti Hybrid: Maximalizace výkonu

 

Novou produktovou řadou Conti Hybrid směřuje německý výrobce pneumatik do segmentu regionální nákladní dopravy.

V Evropské unii je silniční nákladní přeprava z 67 % tvořena vnitrostátní dopravou, přičemž regionální je na vzestupu. V důsledku změny chování spotřebitelů a výrazného růstu sektoru zásilkových obchodů má tento přepravní segment největší podíl na dopravě zboží v Evropě.

Nákladní automobily používané v regionální přepravě musí být mimořádně odolné. Časté brzdění a zrychlování, manévrování v úzkých prostorech a různé typy nákladu na komunikacích s proměnlivým povrchem kladou vysoké nároky na všechny součásti vozidla. Pneumatiky zde hrají velkou roli, protože zajišťují přímý kontakt mezi automobilem a vozovkou. Právě pro tento typ přepravy zboží přináší v letošním roce Continental širokou škálu novinek reprezentovanou novou produktovou řadou Conti Hybrid.

Obutí nové řady zajišťuje vysokou úroveň bezpečnosti v případě náročné regionální přepravy zboží. Pláště po celou dobu životnosti velmi dobře zvládají kontakt s mokrou vozovkou a neustále se vyznačují vynikajícími brzdnými vlastnostmi. Odolná kostra, větší vrstva běhounu, čtyřvrstvé trojúhelníkové ocelové nárazníky a zejména ocelová patní výztuha zajišťují spolehlivost a dlouhou životnost.

Nosnost nových plášťů byla upravena pro potřeby těžších nákladů u tahačů s motorem Euro VI. Díky integrovanému indikátoru VAI se dá špatná geometrie vozidla lehce rozpoznat z dezénu. Pneumatiky z nové řady Conti Hybrid určené na řízenou nápravu nesou označení M + S, pneumatiky na hnanou nápravu jsou označeny písmeny M + S a alpským symbolem v podobě sněhové vločky v horách. Začněme nejmenším průměrem obutí. Pneumatiky Conti Hybrid LS3 pro řízenou nápravu a LD3 pro hnanou nápravu určené na kola v rozměru 17,5 palce jsou vhodné pro lehké nákladní automobily do celkové hmotnosti dvanácti tun. Lze je použít na běžných rozvozových vozidlech přes zajišťování městských služeb až po meziměstskou přepravu po dálnici.

Do segmentu přes dvanáct tun míří obutí Conti Hybrid HS3 a Conti Hybrid HD3 v rozměru 19,5 palce pro řízenou a hnanou nápravu. Tyto pneumatiky jsou připraveny na vyšší hmotnost moderních vozidel Euro VI a různé typy nákladu, které jsou pro regionální přepravu typické.

Plášť Conti Hybrid HT3 19,5 představuje ideální volbu především pro návěsy používané v regionální přepravě. Byla zkonstruována s ohledem na chování tažených vozidel a dobře zvládá náročné otáčivé pohyby při vykládání zboží v rámci městské přepravy. Je rovněž vhodná pro vozidla přepravující kontejnery i pro sektor svozu odpadu.

První pneumatika řady Hybrid v rozměru 22,5 palce je Conti Hybrid HS3 - všestranně využitelná pneumatika pro řízenou nápravu. Ve srovnání s předchozí generací zajišťuje vyšší vrstva běhounu s rovnoměrným opotřebením a zvýšení životnosti o sedmnáct procent. Vyšší objem pryže v dezénu této nové pneumatiky zvyšuje odolnost proti opotřebení a garantuje vysoký kilometrový výkon. Conti Hybrid HS3 se tak stává spolehlivým a všestranným pomocníkem při náročných přepravách na různých typech vozovek.

Spolupracujeme s TipCars.com
Na Trumpově sesazení by Soros vydělal přes miliardu dolarů Na Trumpově sesazení by Soros vydělal přes miliardu dolarů

Miliardář George Soros vsadil stamiliony na pád…

Na trhu s traktory je krize, Zetor vyrobil nejméně strojů od roku 2010 Na trhu s traktory je krize, Zetor vyrobil nejméně strojů od roku 2010

Brněnský Zetor tractors loni vyrobil 3144 traktorů, což…

Po atentátu na koncertu se evakuuje nákupní centrum v Manchesteru Po atentátu na koncertu se evakuuje nákupní centrum v Manchesteru

Dvaadvacet mrtvých včetně dětí si vyžádal v noci na…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal 10 neznámých kabrioletů, jejichž život často skončil dříve než začal

Otevřené automobily u nás nepatří k nejrozšířenějším,…

Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

 






 
Cesta Škody Karoq do Stockholmu: Podívejte se, co všechno během ní zažila!

Cesta Škody Karoq do Stockholmu: Podívejte se, co všechno během ní zažila!

Dnes 15:54

Škoda Auto na svém Storyboardu zveřejnila průběh cesty Škody Karoq na premiéru do Stockholmu. Byla to jízda!




Blesk.cz

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí druhého potomka

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí…

Ta to má opravdu za pár. Na udílení cen Anděl 2016 se ukázala zpěvačka Klára Vytisková (31), která je podruhé…

Babišův náhradník Pilný: Nechtěl EET a kritizoval ANO

Babišův náhradník Pilný: Nechtěl EET a kritizoval ANO

Prezident Miloš Zeman ve středu odvolá Andreje Babiše z vlády a jmenuje ministrem financí Ivana Pilného (oba…

 

iSport.cz

100 NEJ hráčů v české lize: Holek nad Lüftnerem. Jak vysoko je Rosický?

100 NEJ hráčů v české lize: Holek nad Lüftnerem. Jak…

POŘADÍ NA 75. - 51. MÍSTĚ | Kdo má nejlepší mužstvo ve fotbalové ePojisteni.cz, lize se dozvíme nejpozději při…

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány. Stramaccioni je zajímavý tah

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány.…

Fotbalová Sparta projde během letní přestávky velkými změnami. Kádru se ujme italský kouč Andrea Stramaccioni a…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…