Představujeme: Continental HSR2 - Tichá a úsporná

Představujeme: Continental HSR2 - Tichá a úsporná

 
 

Continetal připravil druhou generaci autobusového obutí HSR.

Na podzim minulého roku přišla novinka Continentalu pro autobusovou dopravu HSR1. Přichází druhá generace této vysoce odolné pneumatiky určené zejména pro řídicí nápravy či časté rozjezdy. Nové vydání přináší zlepšení bezpečnosti a jízdního komfortu, HSR2 boduje výrazně lepší ekonomikou. Coby nejmladší člen série 2 pneumatik Continental přichází HSR2 s modifikovaným dezénem, určeným pro regionální a dálkovou autobusovou dopravu. Špičkové pneumatiky lze použít pro řídicí i záběrovou nápravu. Proti předchozím žebrováním nové pneumatiky pro autobusy nabízejí vyšší hospodárnost a znatelné zlepšení komfortu jízdy.

Odolná kostra

Jako základ pro optimalizaci nových pneumatik byla vyvinuta obzvláště odolná kostra s trojúhelníkovým nárazníkovým prstencem a ocelovou patní výztuhou. Robustní konstrukce pneumatiky vynáší své trumfy v dopravě na regionálních silnicích i dlouhých trasách. Vývojáři mohli díky pevnější konstrukci kostry snížit valivý odpor a dosáhnout významné, až pětiprocentní úspory ve spotřebě paliva. Další charakteristickou vlastností nové pneumatiky HSR2 je její optimalizovaný profil, který umožňuje větší objem vzduchu. Pružnost pneumatiky se tak výrazně posílila, aniž by bylo třeba dělat ústupky v jízdní stabilitě a kilometrovém výkonu. Tím nová pneumatika výrazně přispívá k vysokému jízdnímu komfortu a pohodlí cestujících.

Hlubší dezén

HSR2 přitom sklízí uznání nejen od cestujících. Nově vytvořený dezén se širokým žebrem ramene a hloubkou o 1,5 mm větší prodlužuje kilometrový výkon až o 20 procent. Zesílená bočnice a nová ocelová patní výztuha redukují nežádoucí pohyby pneumatiky a zlepšují ovládání HSR2 v nejrůznějších dopravních podmínkách. Se svým výborným kilometrovým výkonem a velmi dobrou protektorovatelností mají nové pneumatiky Continental rozhodující podíl na ekonomicky úsporném používání autobusu. Podstatné kritérium obutí pro autobusy představuje hlučnost. S optimalizovaným rozložením lamel HSR2 funguje s velmi nízkým odporem a obzvláště tiše. Díky uzavřenému dezénu se hlučnost snižuje na minimum i na nerovném povrchu vozovky. Téma bezpečnosti stojí rovněž v autobusové regionální dopravě na prvním místě. Continental zde významně přispívá svou patentovanou technologií AirKeep. Speciální vnitřní guma s hustou molekulární strukturou snižuje průnik plynů a až o 50 procent prodlužuje zachování správného huštění. Optimálně udržovaný tlak zaručuje bezpečnost, redukuje spotřebu paliva a výrazně zvyšuje životnost pneumatiky. Nová pneumatika pro autobusy HSR 2 je k dispozici v rozměrech 295/80 R 22,5 a 315/80 R 22,5.

Spolupracujeme s TipCars.com
KLDR chce po celé zemi rozmístit nový systém protivzdušné obrany KLDR chce po celé zemi rozmístit nový systém protivzdušné obrany

Severní Korea oznámila, že provedla test nového systému…

Velké technologické firmy prodělávají, investory to však příliš netrápí Velké technologické firmy prodělávají, investory to však příliš netrápí

Tesla, Uber nebo Twitter. Ačkoliv se může zdát, že tuto…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Teprve nedávno představil Volkswagen světu nové SUV…

 






 
Avia A11 Trend (1993-1996): Porevoluční teréňák skončil neúspěchem

Avia A11 Trend (1993-1996): Porevoluční teréňák neuspěl

Dnes 08:00

Letňanská Avia se v polovině 90. let minulého věku pokoušela o výrobu terénního vozu. Projekt ale nebyl úspěšný.




Blesk.cz

Na Starém židovském hřbitově nepohřbívají už 230 let: Zákaz vydal Josef II.

Na Starém židovském hřbitově nepohřbívají už 230…

Na světoznámém Starém židovském hřbitově na pražském Josefově proběhl poslední pohřeb 29. května 1787. Císař…

Češka (†47) nepřežila výstup na Sněžku. Zemřela 200 metrů pod vrcholem

Češka (†47) nepřežila výstup na Sněžku. Zemřela 200…

Polští turisté nalezli pod vrcholkem Sněžky českou turistku (†47), která byla v bezvědomí. Její život se…

 

iSport.cz

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů nepřijdu důstojně

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů…

Snažil se kontrolovat, ale neudržel se. Nešlo to. V očích se rychle objevily slzy, emotivní rozlučka s…

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc než ve Spartě

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc…

Poslední zápas sezony, výhra 4:0, která znamenala mistrovský titul. O dobrou náladu bylo po sobotním duelu…

 

Reflex.cz

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný originál z jeskyně Gough

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný…

Víte, jak má chutnat pravý čedar? Ve vesnici Cheddar v Somersetu na jihozápadě Anglie to vědí dokonale. Jen tady…

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Je opravdová legrace sledovat, jak je sociální demokracie totálně personálně vyprázněná, nejsou v ní absolutně…