Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Corvette v problémech: Dvě svolávací akce i fatální poruchy motoru

General Motors oznámilo, že dodávky úspěšného modelu Corvette modelového roku 2015 byly pozastaveny kvůli dvěma svolávacím akcím.
Zpět na článek
14. 9. 2014 11:31
14. 9. 2014 13:00
14. 9. 2014 17:16
14. 9. 2014 17:48
15. 9. 2014 11:56
15. 9. 2014 19:24
14. 9. 2014 18:30
14. 9. 2014 18:39
14. 9. 2014 20:32
14. 9. 2014 20:40
14. 9. 2014 20:45
14. 9. 2014 21:09
Avatar - Ada je zase tady
14. 9. 2014 08:51
Americká kvalita
Zapomněli namontovat lanovod ruční brzdy, >:-[]
Rozbalit vlákno
21
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 09:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2014 09:21
Re: Americká kvalita
Přes veškerou snahu nerozumím řeči tvého kmene :-) >:-[]
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 09:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
14. 9. 2014 11:37
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
jj
největší průšvih GM se stal už v roce 2009 a to ten, že ho nenechala americká vláda zkrachovat. Ta spalovací bzda by si to minimálně zasloužila :-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
14. 9. 2014 13:34
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Tajnej multinickovej agent STB je tu, huráááá ;-)
14. 9. 2014 09:27
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Pockej Petre, ty mas jaky auto? Myslim, ze jsi o tom tady zatim vubec nepsal..
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2014 11:47
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Ja jsem nahodou sefinzinyr u F1 Red Bullu a stejne furt nechapu, kdo mi rano krade ze schranky noviny.
No a to auto mas jaky? Todle je naprd, takhle to tajit.
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2014 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
14. 9. 2014 11:10
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Ááá, gublítek. To je jako když praskne vřed. :no:
14. 9. 2014 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
14. 9. 2014 17:30
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
neries nikoho a mas pokoj svaty...... sam sa hecujes...... zbytocne.... lebo ti moze byt uplne jedno kto tu co napise ...
14. 9. 2014 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
14. 9. 2014 22:05
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
No co, mě zas dneska ulítnul pravý stěrač a táhlo u ramene krásně prasklo. Halt německá kvalita.[odkaz] Jo a kolik motorl u BMW M5 a M6 s V10 bylo měněno v záruce???

At hodí kamenem kdo nemá problémy >:D
Avatar - HitmanPB
14. 9. 2014 23:36
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Podľa toho, ako je to zhrdzavené (zrezivělé) je vidno, že sa o to super staráš >:-[]
Vôbec sa nečudujem, že ti to odišlo - vieš "kdo maže - ten jede" :-!
Rubino, o autá sa treba starať...
P.S. Podľa fotiek - toto je kus, ktorý by som NIKDY nekúpil. Vypadá to, ako by to mesiac ležalo na dne Ženevského jazera...
Avatar - Barrichello
15. 9. 2014 09:32
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Ono je to zrezlý tam, kde to neprasklo. Prasklo to v místě, kde se ten vehement hýbe.

PS: už si viděl servis, co preventivně rozebírá stěrače a promazává je? Navíc na těch matkách sou krytky, pod nima není nic vidět. Už vidím někoho, jakpři koupi auta sundavá krytky ze stěračů, OMG

Já ještě ne...

To bys mohl preventivně rozebírat a promázat každej druhej šroubek, to se dělalo v dobách šáde 120. Já měl za to, že prestižní německá škola od tý doby pokročila.
U amerik žádný stěrače není třeba promazávat a fungujou furt. Hlavně nepoužívaj tenhle debilní systém, ale jednoduchý dvě ramena.

Hlavně by mě zajímalo, jak se ty stěrače mohly vzpříčit, tedy jestli se to první ulomilo tady, nebo se první ulomily ty ramínka se stíracíma lištama, resp. to pravé a od toho prasklo tohle. Každopádně to nezjistím už.
Avatar - CommonUser
15. 9. 2014 11:46
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Mne sa mrvila tiahla na A4, vzadu cely mechanizmus permanentne zatekal (+ zamka, tak ako na predposlednom Passate). Mazanie pomohlo tak na 1 mesiac. Na starej 80ke sme dodnes toto neriesili ... 400 tkm ... ehm. Ani na japoncovi zatial.
Niektori to asi beru normalne ako servisny ukon. Asi to maju v servisnom plane (Tamagotchi Group AG).
Avatar - Barrichello
15. 9. 2014 12:21
Re: GM - ta druhá strana ameriky...
Jo aha. Si budu muset sehnat sevisní plán, kterej šroubek se má kdy promazávat, škoda že to nenitengrovali do palubního PC, kterej taky každou chvíli chce kontrolovat kdejakou 3,14 ovinu. Byla by sranda - 9/2014 promažte šroubyk támhle a támhle, Další šroubky v listopadu, LOL :o))

No nic no, díl už sem sehnal, promažu to wdčkem a zkusím stahovákem sundat. Uvidíme zda to půjde....
15. 9. 2014 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2014 11:31
Škoda..
takýchto problémov lebo Vette mala veľmi dobre nakročené..aj po osobnej skúsenosti som bol z C7-čky unesený..najviac ma prekvapilo to že odišiel motor, americké V8 čky boli totiž vždy na výdrž perfektné...a také veci ako lanovody a airbagy si mohli fakt odpustiť..no ja len dúfam že to dajú dokopy a nič už nepokazia lebo poškodiť a svojím spôsobom zhodiť Vette, ktorá je fakt dobrá by bola škoda...
:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
14. 9. 2014 13:00
GM a kvalita
Obávám se, že GM je příkladem firmy, která v zájmu kvantity již nění schopná vyrábět kvalitně... Takovou firmou je to prolezlé jak rakovina... A není rozdíl, jestli se jedná o malý Opel a nebo sportovní Chevrolet... Kvalita se musí zapracovat do všech postupů ve firmě, na každý stupeň řízení od konstrukce nových aut, přes nákup dílů až po výrobu... Pokud např. v nákupu komponent nejsou nastaveny dostatečně přísné kontrolní procesy, v gigantu jako GM se to následně může projevit v několika modelech aut, které daný komponent používají... Nejhorší je přístup "to je dobrý, hlavně když je to levný, vždyť si na to zatím nikdo nestěžoval"... Skutečně kvalitní výrobce musí věnovat pozornost každému detailu, jinak se mu to dříve (svolávací akce) a následně i později (postupné zhoršování pověsti) vymstí...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bristol
14. 9. 2014 15:20
Re: GM a kvalita
bohužel každý velký výrobce si prošel krizovým obdobím... každý výrobce má úspěšné a neúspěšné modely... konstrukční zmetky a podobně... a svolávací akce neminuli zatím žádnou sériovou automobilku... ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2014 17:16
Re: GM a kvalita
Těch tvých 10 a pul řádků je přehlídka neprehledu. Než něco napíšeš tak se aspoň informuj ...
Avatar - dolfi
14. 9. 2014 17:48
Re: GM a kvalita
Ji/Ri: Můžeš být konkrétnější? :-)
Avatar - CommonUser
15. 9. 2014 11:49
Re: GM a kvalita
Kedze mas logo ... mohol by si vygenerovat podobnu analyzu na tento gigant. :yes:
Avatar - Egi
15. 9. 2014 11:56
Re: GM a kvalita
To ale není konkrétní odpověď, že jo? Co kdyby jsi přestal koukat na logo, co má v profilu a radši nám řekl, co přesně v tom, co napsal není pravda
Avatar - CommonUser
15. 9. 2014 12:50
Re: GM a kvalita
Nie som Ji/Ri, takze aku odpoved odo mna cakas ?
V celej vete nie je ani slovo o nepravde. Ma pravdu.
Je len chcem od neho presne tu istu analyzu pre iny gigant. Co je na tom nepochopitelne ? Preco je GM prikladom a iny gigant nie ? That's all folks !
Avatar - dolfi
15. 9. 2014 19:24
Re: GM a kvalita
CommonUser: Určitě jsem svou úvahu nemyslel jako propagaci VW proti GM, i když jsem fanda Wolfsburgských... Těmto výzvám samozřejmě čelí všechny (hlavně velké) firmy, ale myslím, že VW nebo i např. Toyota je zvládá lépe a zodpovědněji než GM... Jelikož jak říká staré přísloví "ryba smrdí od hlavy", určitě na to má vliv i firemní kultura - rozdíly mezi americkou, japonskou a německou asi vnímá každý... Američtí výrobci jsou zákazníky nuceni vyrábět hlavně na efekt, auto je tam asi mnohem více spotřební zboží než jinde ve světě... Použít, "zahodit" a koupit si nové... Pro tenhle "cyklus" je samozřejmě nutné vyrábět a prodávat auta co nejlevněji, což v sobě nese právě to nebezpečí snížení kvalitativních standardů pod přínosnou mez... Takováto firemní kultura se pak prostřednictvím nespočtu dceřinných společností po celém světe dokáže rozlézt do celé firmy jak rakovina... Myslím, že když GM zkrachoval, stal se obětí svého velikášství ve stylu "my jsme největší a nejlepší na celém světě a nic nás nemůže ohrozit"... Je otázka, jestli se "nový" GM již dokázal zcela oprostit od těchto negativních postupů z minulosti... Určitě bych mu to přál, je jenom dobře pokud je konkurence co největší...
Avatar - CommonUser
16. 9. 2014 09:07
Re: GM a kvalita
Toto rozpravaj takemu, co sa v tejto branzi nepohybuje profesionalne (nie, nie ako skladnik u druhovyrbcu ... neboj). Vsade je to rovnake. Miera je potom urcena viacerymi faktormi.
Avatar - kari.laz
14. 9. 2014 17:54
Chybička se vloudit může, ale....
Chyba se vloudit může, ale zapomenout tam dát lanovod? To je hodně zajímavá závada >:D

PS: kde je Barik, aby nás obeznámil jak je Americká produkce kvalitní jako v této diskuzi

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
14. 9. 2014 20:30
Re: Chybička se vloudit může, ale....
Já bych řek, že jakmile se dověděl, že se umí podělat i smallblock, tak si to šel vyjezdit do Aléra. Až nad ránem dorazí, tak nám to tu všecko vysvětlí, ale obávám se, že spíš bude jen poukazovat na chyby a svolávačky od koncernu, holt každej cirkus musím mít šaška :-)
Avatar - Barrichello
14. 9. 2014 22:22
Re: Chybička se vloudit může, ale....
jo chlapče, kdyby všechna auta jezdila tak spolehlivě jako Alero a s těmi servisními náklady, bylo by na světě blaze >:D >:D
Avatar - white label
14. 9. 2014 20:52
Re: Chybička se vloudit může, ale....
Barik právě přebírá odvolání z funkce vedoucího odboru kontroly u GM... :-O ;-\ >:D
Avatar - Barrichello
14. 9. 2014 22:09
Re: Chybička se vloudit může, ale....
Barik řešil německou kvalitu, kdy prasklo táhlo u pravého ramínka stěrače.
¨[odkaz]

Věc, kterou sem u 4 amerik ještě nezažil a dokonce i u Jaguaru, který měl k etalonu spolehlivosti taky pekelně daleko.....

to je zas ta německá kvalita. O motorech BMW V10 a jejich záručních výměnách radši psát nebudu vid,...
14. 9. 2014 18:30
Zajimave
"Motors tak v současné době analyzuje problém a zatím to vypadá na vadný olejový filtr, který propouští kousky kovu do motoru. "
Ale ze motor produkuje kovove spony, to problem neni.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
14. 9. 2014 18:39
Re: Zajimave
To je u nového motoru v záběhu běžné, ne?
Avatar - white label
14. 9. 2014 19:07
Re: Zajimave
Záleží na množství a velikosti těch "špon".
14. 9. 2014 20:32
Re: Zajimave
Tak pokud měnili motor po necelých deseti tisících, tak tam ten filtr snad vůbec nebyl. Vzhledem k faktu, že chyběl i lanovod, tak je klidně možné, že v motoru ani nebyl olej :-)
Avatar - petrumr
14. 9. 2014 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2014 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
14. 9. 2014 22:11
Re: Zajimave
Milý komunistobijče, ty romány sou na každého cloně jakkéhokoliv auta vyrobéného v usa. Ale to ty jistě nevíš, vid....
Avatar - Emel
14. 9. 2014 21:09
Hoď kamenem
Tohle by se stát nemělo... no, ale stává se. I Porsche nedávno pozastavovalo dodávky kvůli hořícím autům... je potřeba postavit se k tomu čelem, problém vyřešit a postiženým majitelům to nějak vynahradit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
14. 9. 2014 21:17
Re: Hoď kamenem
Je to prostě "jen" auto... ;-)
15. 9. 2014 08:35
Re: Hoď kamenem
Já vím konkrétně o jednom případu výměny motoru v GT3 (ono, kolik taky zná člověk majitelů GT3,že >:D ) a majiteli to tedy Porsche vynahradilo královsky.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 9. 2014 10:11
umírající smallblock...
...tak to už se asi vážně blíží konec světa 8-s
Rozbalit vlákno
0