jj
největší průšvih GM se stal už v roce 2009 a to ten, že ho nenechala americká vláda zkrachovat. Ta spalovací bzda by si to minimálně zasloužila :-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Ja jsem nahodou sefinzinyr u F1 Red Bullu a stejne furt nechapu, kdo mi rano krade ze schranky noviny.
No a to auto mas jaky? Todle je naprd, takhle to tajit.
No co, mě zas dneska ulítnul pravý stěrač a táhlo u ramene krásně prasklo. Halt německá kvalita.[odkaz] Jo a kolik motorl u BMW M5 a M6 s V10 bylo měněno v záruce???
Podľa toho, ako je to zhrdzavené (zrezivělé) je vidno, že sa o to super staráš >:-[]
Vôbec sa nečudujem, že ti to odišlo - vieš "kdo maže - ten jede" :-!
Rubino, o autá sa treba starať...
P.S. Podľa fotiek - toto je kus, ktorý by som NIKDY nekúpil. Vypadá to, ako by to mesiac ležalo na dne Ženevského jazera...
Ono je to zrezlý tam, kde to neprasklo. Prasklo to v místě, kde se ten vehement hýbe.
PS: už si viděl servis, co preventivně rozebírá stěrače a promazává je? Navíc na těch matkách sou krytky, pod nima není nic vidět. Už vidím někoho, jakpři koupi auta sundavá krytky ze stěračů, OMG
Já ještě ne...
To bys mohl preventivně rozebírat a promázat každej druhej šroubek, to se dělalo v dobách šáde 120. Já měl za to, že prestižní německá škola od tý doby pokročila.
U amerik žádný stěrače není třeba promazávat a fungujou furt. Hlavně nepoužívaj tenhle debilní systém, ale jednoduchý dvě ramena.
Hlavně by mě zajímalo, jak se ty stěrače mohly vzpříčit, tedy jestli se to první ulomilo tady, nebo se první ulomily ty ramínka se stíracíma lištama, resp. to pravé a od toho prasklo tohle. Každopádně to nezjistím už.
Mne sa mrvila tiahla na A4, vzadu cely mechanizmus permanentne zatekal (+ zamka, tak ako na predposlednom Passate). Mazanie pomohlo tak na 1 mesiac. Na starej 80ke sme dodnes toto neriesili ... 400 tkm ... ehm. Ani na japoncovi zatial.
Niektori to asi beru normalne ako servisny ukon. Asi to maju v servisnom plane (Tamagotchi Group AG).
Jo aha. Si budu muset sehnat sevisní plán, kterej šroubek se má kdy promazávat, škoda že to nenitengrovali do palubního PC, kterej taky každou chvíli chce kontrolovat kdejakou 3,14 ovinu. Byla by sranda - 9/2014 promažte šroubyk támhle a támhle, Další šroubky v listopadu, LOL :o))
No nic no, díl už sem sehnal, promažu to wdčkem a zkusím stahovákem sundat. Uvidíme zda to půjde....
takýchto problémov lebo Vette mala veľmi dobre nakročené..aj po osobnej skúsenosti som bol z C7-čky unesený..najviac ma prekvapilo to že odišiel motor, americké V8 čky boli totiž vždy na výdrž perfektné...a také veci ako lanovody a airbagy si mohli fakt odpustiť..no ja len dúfam že to dajú dokopy a nič už nepokazia lebo poškodiť a svojím spôsobom zhodiť Vette, ktorá je fakt dobrá by bola škoda... :-)
Obávám se, že GM je příkladem firmy, která v zájmu kvantity již nění schopná vyrábět kvalitně... Takovou firmou je to prolezlé jak rakovina... A není rozdíl, jestli se jedná o malý Opel a nebo sportovní Chevrolet... Kvalita se musí zapracovat do všech postupů ve firmě, na každý stupeň řízení od konstrukce nových aut, přes nákup dílů až po výrobu... Pokud např. v nákupu komponent nejsou nastaveny dostatečně přísné kontrolní procesy, v gigantu jako GM se to následně může projevit v několika modelech aut, které daný komponent používají... Nejhorší je přístup "to je dobrý, hlavně když je to levný, vždyť si na to zatím nikdo nestěžoval"... Skutečně kvalitní výrobce musí věnovat pozornost každému detailu, jinak se mu to dříve (svolávací akce) a následně i později (postupné zhoršování pověsti) vymstí...
bohužel každý velký výrobce si prošel krizovým obdobím... každý výrobce má úspěšné a neúspěšné modely... konstrukční zmetky a podobně... a svolávací akce neminuli zatím žádnou sériovou automobilku... ;-)
Nie som Ji/Ri, takze aku odpoved odo mna cakas ?
V celej vete nie je ani slovo o nepravde. Ma pravdu.
Je len chcem od neho presne tu istu analyzu pre iny gigant. Co je na tom nepochopitelne ? Preco je GM prikladom a iny gigant nie ? That's all folks !
CommonUser: Určitě jsem svou úvahu nemyslel jako propagaci VW proti GM, i když jsem fanda Wolfsburgských... Těmto výzvám samozřejmě čelí všechny (hlavně velké) firmy, ale myslím, že VW nebo i např. Toyota je zvládá lépe a zodpovědněji než GM... Jelikož jak říká staré přísloví "ryba smrdí od hlavy", určitě na to má vliv i firemní kultura - rozdíly mezi americkou, japonskou a německou asi vnímá každý... Američtí výrobci jsou zákazníky nuceni vyrábět hlavně na efekt, auto je tam asi mnohem více spotřební zboží než jinde ve světě... Použít, "zahodit" a koupit si nové... Pro tenhle "cyklus" je samozřejmě nutné vyrábět a prodávat auta co nejlevněji, což v sobě nese právě to nebezpečí snížení kvalitativních standardů pod přínosnou mez... Takováto firemní kultura se pak prostřednictvím nespočtu dceřinných společností po celém světe dokáže rozlézt do celé firmy jak rakovina... Myslím, že když GM zkrachoval, stal se obětí svého velikášství ve stylu "my jsme největší a nejlepší na celém světě a nic nás nemůže ohrozit"... Je otázka, jestli se "nový" GM již dokázal zcela oprostit od těchto negativních postupů z minulosti... Určitě bych mu to přál, je jenom dobře pokud je konkurence co největší...
Toto rozpravaj takemu, co sa v tejto branzi nepohybuje profesionalne (nie, nie ako skladnik u druhovyrbcu ... neboj). Vsade je to rovnake. Miera je potom urcena viacerymi faktormi.
Já bych řek, že jakmile se dověděl, že se umí podělat i smallblock, tak si to šel vyjezdit do Aléra. Až nad ránem dorazí, tak nám to tu všecko vysvětlí, ale obávám se, že spíš bude jen poukazovat na chyby a svolávačky od koncernu, holt každej cirkus musím mít šaška :-)
"Motors tak v současné době analyzuje problém a zatím to vypadá na vadný olejový filtr, který propouští kousky kovu do motoru. "
Ale ze motor produkuje kovove spony, to problem neni.
Tak pokud měnili motor po necelých deseti tisících, tak tam ten filtr snad vůbec nebyl. Vzhledem k faktu, že chyběl i lanovod, tak je klidně možné, že v motoru ani nebyl olej :-)
Tohle by se stát nemělo... no, ale stává se. I Porsche nedávno pozastavovalo dodávky kvůli hořícím autům... je potřeba postavit se k tomu čelem, problém vyřešit a postiženým majitelům to nějak vynahradit.
Já vím konkrétně o jednom případu výměny motoru v GT3 (ono, kolik taky zná člověk majitelů GT3,že >:D ) a majiteli to tedy Porsche vynahradilo královsky.