Corvette v Ženevě 2009
ZR1
Zatímco však auto prezentované loni bylo určené pro USA a mělo jen lákat zájemce na budoucí možnost objednat nejvýkonnější Corvettu i v Evropě, letos je k vidění provedení navržené pro Evropu.
Motor 6,2 V8 LS9 je přeplňovaný kompresorem, dává nejvyšší výkon 476 kW a má maximum točivého momentu 819 Nm. Přenos síly motoru na zadní kola má na starosti suchá dvoukotoučová spojka a šestistupňová manuální převodovka uložená u diferenciálu. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 3,6 s a maximální rychlost je 330 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší sériovou Corvette všech dob.
Hliníkový rám a hliníkové díly nezávisle zavěšených náprav jsou odvozeny od sedmilitrové polozávodní Corvette Z06. Přeplňovaná ZR1 má upravené adaptivní tlumiče Magnetic Selective Ride Control, karbonovo-keramické brzdové kotouče, karbonovou přední kapotu s průhlednou částí uprostřed a karbonové přední nárazníky.