Lidé s menší postavou jsou při nehodě vystaveni většímu riziku zranění než průměrně vzrostlí řidiči. Takový je závěr studie německého Výzkumného ústavu pojišťoven (UDV).
Sakra, tohle je docela problem, moje partnerka taky neni z nejvetsich. Proc nejdou v autech pedaly nastavovat, kdyz v letadlech se pedaly rizeni smerovky nastavit daji a uz hodne dlouho...sam bych si bez teto moznosti nezalital, nebo zalital, ale komfort zadnej.
Je to drahy a konstrukcne slozity. Dokavad nebude poptavka, tak to vyrobci montovat nebudou... Ja mam presne opacnej problem. A muj dvoumetrovej bratr taky. ;-\
Tak v prvej vete sa asi mýliš. Dnes už to drahé ani konštrukčne zložité nie je. Teda nie že by to bolo zadarmo, ale vzhľadom na to, že od pedálov môžu viesť prakticky iba lanká a káble, náklady na posuv pedálovej skupiny by nemali byť nijak markantné. Skôr ide o to, ako píšeš, že to doteraz nikto nevyžadoval, aj keď dem-tam sa to v nejakom malosérivom špeciáli alebo kusovke objavilo. Ak sa to vytiahne na svetlo a bude pretláčať ako iné bezpečnostné prvky, tak sa to postupne zavedie...
Prečo? Bystrozraký v pohode, dlhý sa inšpiruje Hightowerom a po vytrhnutí prednej sedačky bude sedieť na zadnej, široký si kúpi niečo s poriadne širokými sedačkami. Taký Lincoln zo 60. rokov >:D
Niečo také nie. Alebo nie zcela. Prizvisko "vaiačniková" tak isto nie príliš sexy. Ospravedlňujem sa za moju slovenčinu. Povedajme, niečo také [odkaz] ;-)