Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Crossover Cadillac XT5 se představí již tento podzim

Nástupce vozu Cadillac SRX, model XT5, se má představit již tento podzim na autosalonu v Los Angeles. O voze již nyní víme některé detaily.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
10. 4. 2015 11:10
Už je na čase
současná generace je ošklivá eprodává se dobře už ani ve státech a chce to rozhodně nový model a lepší techniku.

uvidíme s čím klucí přijdou. Každopádně držím palec, u nás nejvíc jezdí první generace sRX, těch je tu aspon 20-30 druhé tu bude méně, šacuju to tak na 10-15 kousků
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2015 13:09
Re: Už je na čase
suhlas.. chce to uz nove modely.... cadillac je na europske pomery stale dost exoticka znacka..... ale to by sa casom uz mohlo zmenit.... k lepsiemu v tom zmysle zeby tieto auta uz zacali v eu viac sa presadzovat a prvy krok k tomu je podla mna dizajn.... uprava dizajnu.... model SRX nie je skutocne ziadny krasavec ..... ano viem... cadillac si kupi clovek ktory chce cadillac a nekupi si miesto neho X5ku ale budme uprimni..... dizajn dnes predava takmer vsade.... od picanta cez duster az po XJ od jaguara...... a cadillac nie je vynimka... SRX uz ma svoje roky a svoj zvlastny styl ktory obavam sa neoslovil aspon teda v europe moc zakaznikov...... ja verim ze cadillac moze aj v eu zlepsit predaje ... ked to dokazalo s luxusnymi limuzinami take nedavno este mrtve maserati.... tak do dokaze aj cadillac .... drzim palce... novy XT5 cross by totiz mohol aj v eu cadillacu doslova zniekolkonasobit sucasne predaje :yes:
Avatar - Bubáq
10. 4. 2015 13:50
Re: Už je na čase
Ahoj, mě se SRX líbí moc. I mojí partnerce. Ano, je to už trochu starší model, ale má šmrnc! Obecně pro Cadillac platí, že design jeho vozů nemůže být důvodem pro nízká prodejní čísla. Nevýhod na straně tohoto výrobce v Evropě je více: 1) pověst nepříliš spolehlivých aut, 2) velmi řídká síť servisů (komu by se chtělo cestovat za nejbližším servisem např. více než 100 km, i když jen jednou za rok), 3) vysoké ceny, které v očích potenciálních zákazníků luxusních aut nejsou opřeny o mimořádnou kvalitu či špičkovou techniku, 4) chybějící status symbol, který je naopak vlastní MB, BMW. S tolika "nevýhodami" se těžko buduje silná prodejní pozice, ale já věřím, že Cadillac je na dobré cestě. Dokonce věřím, že jako jediná značka z "exotů" (kromě Caddyho ještě Lexus a Infinity, brzy Genesis [Hyundai]) má reálnou naději na prolomení svého současného postavení a posílení na úroveň BMW a MB. Kromě tradice značky pomůže cílevědomé zaměření značky na zvýšení technické úrovně, podstatné zlepšení jízdních vlastností a v neposlední řadě na dosažení stejné úrovně komfortu, jakou nabízejí zmíněné etalony. Jasně vidím progres ve všech těchto parametrech.
Zpátky k SRX: každý model potřebuje nástupce, i když je celkem povedený. Po představení CT6 věřím, že XT5 bude opět tím správným krokem k získání nových zákazníků. A Kharl Antidiesel bude jistě také spokojen, že Caddy zůstává věren benzínu.... Mě by šestiválcový diesel s kulturou opelových moderních strojoven nebyl proti mysli.
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2015 14:14
Re: Už je na čase
s tymi bodmi 1 az 4 si to povedal spravne..... ano problem bude aj riedka predajna a servisna siet v eu ... takisto v eu nie moc slavna povest znacky a tak dale a tak dale... tych problemov / dovodov ci uz mensich alebo vacsich je iste viac preco nie je cadillac v eu tam kde by mohol byt.... ale vsetko sa da zmenit.... ja na autach viem ocenit originalitu a plne chapem zakaznika ktory si kupi cadillac aj napriek tomu ze dookola je to same bmw mercedes audi alebo volvo.... ja by som nemal s tymto problem... uplne chapem cloveka ktory zvoli SUV od cadillacu v zaplave europskych znaciek.... ja rovnako by som kludne uprednostnil genesis ped Eckom alebo A6tkou lebo sa mi viac paci aura a jedinecnost genesisu ... a cadillac je nieco podobne... proste v eu dost exoticka znacka ktora na jednej strane sice tazi z exotiky u svojich vernych zakaznikov ale na druhej strane takto ma male sance zaujat sirsiu klientelu a novych zakaznikov.... nikto nechce a necaka ze cadillac bude predavat v eu coskoro auta na desattisice nebodaj na statisice ale trosku zvysit pedaje by to v europe chcelo a kludne aj doma v usa... cadillac ma co zlepsovat a kam rast a pritom si u nas moze nadalej zachovat status exotiky a jedinecnosti.....
Avatar - Aoyagi
10. 4. 2015 14:17
Re: Už je na čase
Hlavně ta pověst. Ignorance většiny Evropanů ohledně té značky je neskutečná.

Jinak Lexusů tu vídám habaděj, dokonce i LS.

Oh, a co se týká dieselu, tak kvůli Evropě Cadillac diesely plánuje uvést v roce 2019 (jen nevím, jestli vlastní, nebo koncernové).
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2015 14:25
Re: Už je na čase
suhlas .. lexusy je uz vidiet... zvlast SUVecka... aj starsie aj novssie... a obcas limuziny LS velke hybridne.... ale cadilllac nestretnes... ak ano tak je to sviatok aspon u nas... pritom ma cadillac podla mna serioznu historiu a minimalne v usa skvele meno ..... u nas je to ale slabe a chce to dostat viac znacku do povedomia ludi.... a mozno zacat oslovovat uplne novych mladsich zakaznikov..... ten novy crossover moze mat uspech... tak drzme palce... ani neuspech netrva vecne..... cadillac ma vsetky predpoklady na to aby v buducnosti aj v eu predaval solidne cisla... alebo aspon trojnasobok toho co dnes.... vsetko je to zatial vo hviezdach ale verim ze to moze byt lepsie a uspechy uz nie su daleko.....
Avatar - Aoyagi
10. 4. 2015 14:31
Re: Už je na čase
No zrovna poslední dobou jich vídám "hodně" (tak jeden za týden), asi je Němci začali prodávat :-)

No na jednu stranu se mi líbí, že jsou to celkem vzácná auta, na druhou stranu se mi samozřejmě nelíbí ta negativa s tím spojená...
Avatar - Barrichello
10. 4. 2015 15:32
Re: Už je na čase
Když stretneš Cadillac , tak je to většinou CTS první generace od Bédy Trávníčka, nebo Escalade nebo veteráni no. Zbytek je rarita.
Avatar - Aoyagi
10. 4. 2015 16:36
Re: Už je na čase
No nejčastěji samozřejmě vídám (v Prahe) Saabilac BLS, pak Escalade, SRX1 (to dokonce i jeden taxik), CTS2, dvakrát jsem viděl STS (jedno dokonce vypadalo jako STS-V), jednou CTS1. SRX2 nikdy, heh.

"od Bédy Trávníčka" je patrně eufemismus, jehož význam mi uniká >:D
Avatar - Barrichello
12. 4. 2015 20:17
Re: Už je na čase
No většina těch CTS první generace sou ty, co byly jako výhra od Mountfieldu. Těch ostatních je max 10-15 ks.
Avatar - Barrichello
12. 4. 2015 20:20
Re: Už je na čase
Spolehlivost? A čím je podležená? Nikde v žebřících tuv atd tato značka není yastoupena, v amerikce patří stabileně do TOP 5 ve spolehlivosti mezi všemi tam prodávanými značkami a technika je na úrovni.

Problém je hlavně v absenci reklami, spousta lidí o té značce vůbec neví, že se tu prodává. Omezená škála motorů , řídká servisní sít a neprofesionalita.