fakt to nechápu, kdo tyhle jebky kupuje, hnusný, drahý, nespolehlivý, navíc to jsou šizuňci ( software, kurtny na pérách, falešný zvuk + koncovky a nevím co ještě).... :no:
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
Na českém trhu prodala Škodovka za první čtvrtletí 20.200 aut. Celosvětově přes 283.000. Počítám tedy, že NOSTALGIE je jen jinej výraz pro pandemii. Snad abychom zavedli krizovou linku pro Hanse, Juana či Jamese, kteří ač původně chtěli koupit něco jiného, pod vlivem choroby zabloudili do showroomu Škodovky. >:-[]
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
Jasně... Octavia Active 1.0TSI začíná v Německu už na 19.350€, což je dost výrazně přes půl mega, zatímco u nás je od 407t. A to v Německu není v základu ani klimatizace, u nás jo.
[odkaz]
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
Až zase něco podobného napíšeš tak si spočítej jak dlouho dělá na Octavii člověk kdekoliv jinde a tady. Srovnání kolik stojí v německou a česku bez toho B nefunguje.
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
Odpoved je jednoducha. Firemni zakaznici to kupuji, pochopitelne na operativni leasing (2-5 let), takze vlastne nekupuji firemni zakaznici, ale leasingovky. Pro leasigovky je sleva 15-25% z cenikovky vcelku bezna. Takze az tak drahe skodovky nejsou.
Proc si firmy vybiraji AZNP? Tak to je vetsinou dano interni politikou kazde firmy a v te se odrazi ta nostalgie.
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
:yes: Hele, statistika vůbec není nuda. I ve spodních patrech tabulky se najdou zajímavá fakta. Tak např. Corolle, kýmsi tu zmíněné coby zdrcující kladivo na Octavii, se v Evropě daří asi tak, že ji téměř dohnala Miata a v těsném závěsu má další typické rodinné auto Suzuki Jimny. >:-[]
Zaujalo mě i to, že Twingo zřejmě není až tak velký propadák, jak se tu občas píše...byť pochopitelně na "pětikilčo" nemá ani omylem. Ale to nikdo.
Korejské kompakty i30 a Ceed se seřadily pěkně vedle sebe na zhruba třetinových prodejích těch nejlepších za Golfem, kterého je nutno brát v podstatě jako anomálii. Ani jejich subkompakty zatím navzdory hrdinným předpovědím H/K VWorlda ty nejlepší nenahánějí. Zato SUVéčka Tucson a Sportage neradno podceňovat.
PS: Dnes jsem viděl na silnicích zatím nejvíc Kodiaqů za celou dobu. Skoro tolik, kolik policajtů. ;-)
Re: ONA JEŠTĚ TA TRAPNÁ GERMÁNSKÁ AUTOMOBILKA NĚKOHO ZAJÍMÁ
Jj, známej teď kupoval novej kompakt a jako nejlepší poměr toho co potřebuje a ceny (plus jistých předsudků vůči korejcům) vyhodnotil Auris kombi 1.6. Pěkná výbava, 17" kola, lepší světla, lepší sedačky, kamera, navi, modrá metla....za mě celkem vzato vzhledný auto za hodně slušný peníze.
Jenom pořád nemůžu vymazat z paměti toho Aurise, co mě nesmyslně vyblikával na D8, a když jsem mu pak uhnul do pravýho, měl jsem s tím svým TCe problém jet tak, aby to nevypadalo, že ho chci na revanš podjet. :-) Ale tak třeba tam měl tu 1.33.
Ad Panda, hezký. :yes: Ani se těm prckům moc nedivím. Město a příměstskej provoz to zvládá, nákup se vejde. A při parkování nebo otáčení máš prostě výhodu.
PS: Subota (postaru Toyobaru ;-)) v Evropě za 2016 společně celkem 1.920 ks. Dost slabota, když uvážíme, že nijak zvlášť levnější (pokud se týká dvoulitrů) Miata je skoro na 14.000 ks.
říká se, že nejblbější reklamu má Hyundai, asi na tom něco je, ale nejodpornější vlzedo***ismus zase Auto CZ se svým podkuřováním Škodě! Bezkonkurenčně!
Presne, co ma CR z toho, ze tady Skoda Auto zaplati skoro 4 miliardy jenom na dani z prijmu pravnickych osob? Jo pockej..:)
Ciwe kde se tydle klauni furt berou.
tak dealeři si nakoupili předváděčky Kardiaka a nové Ochcávky a tak se holt zvýšily prodeje a Auto.cz z toho má hned
nekonečnou erekci... a hned nás o tom musí informovat...