Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtvrtstoleté M

Před 25 lety, přesně 5.10.1978 se na pařížském autosalonu představil typ M1, a zahájil slavnou sérii bavorských supersportů, poctěných dvěma modrými, jedním červeným proužkem a stylizovaným „M“ na víku zavazadlového prostoru...
Zpět na článek
30. 10. 2003 18:08
neregistrovaný "Quattro"
30. 10. 2003 22:18
neregistrovaný "Strana"
2. 11. 2003 20:12
neregistrovaný "Bobb"
4. 11. 2003 13:30
neregistrovaný "Nedik"
11. 11. 2003 11:50
neregistrovaný "Michael"
7. 11. 2006 21:01
neregistrovaný "festr"
31. 10. 2003 08:09
neregistrovaný "Lib"
31. 10. 2003 08:23
neregistrovaný "geroc"
31. 10. 2003 10:53
neregistrovaný "Afterdark"
31. 10. 2003 12:49
neregistrovaný "geroc"
31. 10. 2003 16:18
neregistrovaný "Afterdark"
2. 11. 2003 13:14
neregistrovaný "geroc"
31. 10. 2003 11:13
neregistrovaný "Tomas"
31. 10. 2003 16:27
neregistrovaný "Afterdark"
31. 10. 2003 22:57
neregistrovaný "Strana"
31. 10. 2003 23:32
neregistrovaný "vita"
4. 11. 2003 10:56
neregistrovaný "Miki"
neregistrovaný "Quattro"
30. 10. 2003 18:08
M1
Moc pěkné a moc brutální. Co chtít víc...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Strana"
30. 10. 2003 22:18
Vydrzime.....
Jo, klasika je klasika.....BMW je BMW......M je M....ale co ted predvadi ten * CH.B. je fakt neskutecny.....* je *.... ale nas fandy modrobile vrtulky to nesmi zlomit....laska je (laska) BMW
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Bobb"
2. 11. 2003 20:12
Re: Vydrzime.....
Ruzni lide, ruzne nazory. Chris naopak posunul BMW nekam, kde ma byt - do opravdoveho originalu. Driv nesli zezlo vyjimecneho designu SAAB nebo jeste driv Citroen, ted si drzi jednotnou, odvaznou a individualni linii pouze BMW (nepocitam vystrelky typu NewBeetle nebo Avantime). A o tom to je - ne vsem se to libi. Kdo chce usedlost a konzervu, at jde k MB. Zajimave se zacina profilovat Chrysler, Crossfire, Pacifica, PT Cruiser, novy 300M, to jsou dilka!
neregistrovaný "Nedik"
4. 11. 2003 13:30
Re: Vydrzime.....
Crossfire je hnus a na Bangleuv novej design se dívám hodně s rezervou. Některý modely jsou hodně dobrý,ale nemůžu zkousnout pětku...
neregistrovaný "Michael"
11. 11. 2003 11:50
Re: Vydrzime.....
ta nova petka je fakt desna, chtel jsem si koupit novou, ale radsi jsem sahnul po starsim modelu e39....to je jeste ten pravy baworak...ne to co ted predvadej....:( mozna si jeste prikoupim M5 e34, muze to byt super masakr :)
neregistrovaný "festr"
7. 11. 2006 21:01
Re: Vydrzime.....
tz si faqt idiot, nova 5ka je nadhera ;-)
neregistrovaný "Lib"
31. 10. 2003 08:09
Ach jo
kdyz vidim jaka se driv delala krasa a co sjizdi za hruzy z vyrobnich pasu dneska, tak se mi chce brecet :'(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
31. 10. 2003 08:23
BMW M1
Ach jo, co k tomu dodat? Nic, je to nádhera a zamáčknout slzu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Afterdark"
31. 10. 2003 10:53
Re: BMW M1
Fakt se ti zdá Z4 škaredá? Nebo Z8?
neregistrovaný "geroc"
31. 10. 2003 12:49
Re: BMW M1
No rozhodně Z4 moc krásy nepobrala, to už víc zkousnu Z8.
neregistrovaný "Afterdark"
31. 10. 2003 16:18
Re: BMW M1
Tak to by sis ji měl někdy pořádně prohlédnout v reálu, ne jen na obrázkách
neregistrovaný "geroc"
2. 11. 2003 13:14
Re: BMW M1
Viděl jsem Z4 v reálu a je to po stránce designu podle mně nepovedené auto. A jak se zdá nejsem sám usuzujíc z ohlasů na new design u BMW.
neregistrovaný "Tomas"
31. 10. 2003 11:13
Co je dnes M?
Vážení,

nejdříve bych Vás rád ujistil, že jsem opravdu velký fanda i vlastník BMW a zároveň prohlašuji, že má současná anabáze s nekonečným oddalováním dodávky nové M3 ze strany AuTecu (viz příspěvky v nedávném článku o nové filozofii BMW) nijak neovlivňuje můj náhled na BMW Motorsport.

Určitě je vždy hezkým pohlazením oslavovat historické kousky (ke kterým M1 jistě patří), ale nás všechny by měla zajímat mnohem palčivější otázka určená BMW AG : PROČ TAK ZANEDBÁVÁTE "M" ?

1) Proč je tak zoufale málo M modelů? (např. v této době pouze M3 C/cabrio)

2) Proč modely M v průběhu jejich životního cyklu nedostanou nějakou další podstatnou podporu v podobě faceliftů, vylepšení či speciálních edic atd?

3) Proč nepředstavilo BMW opravdu výrazné M modely? (na všechno se teprve čeká)

Vím, že naprosto univerzální odpovědí bude "potřeba naprosté vytříbenosti" ve smyslu M modelů. Chápu to a je to jistě důvod proč jsou některé M modely ve výsledku tak dokonalé. I já jsem puristou ve smyslu obdivování té jediné správné tradiční filozofie (nízká váha,atm. motor, zadní náhon, 50:50) Je to ale správný přístup ke sportovním vozům? Pošklebovat se všem sportovním modelům MB (což je dnes např C32AMG,SLK32AMG, E55AMG, SL55AMG, CL55AMG, CL65AMG, S55AMG, ML55 AMG, G55AMG a kua i to SLRo) a dalším od Audi (S3, S4/RS4, S6/RS6, S8) atd...? Je opravdu M3 tak dobrá, že se může vyvážit veškeré pocity, kvality i parametry těchto ostatních vozů a zároveň dát pocit BMW AG, že pro své zákazníky udělalo v tomto ohledu vše?

Jsou tu však i další vážné otázky, které se týkají podivného chování BMW M:

Proč dostala M3 CSL tak na frak? Nedodrželi slíbené odlehčení - původně cca 220 kg - nakonec necelá polovina, výkon pouze +cca 20hp - mohl jít o 40, a nakonec cena v ČR + 1 Mil. Kč = cca 3 mil. Kč)

Proč stojí BMW AG za to, vypustit oficiální informaci, že Z4 ve verzi M jistě nebude?

Proč jsou tak často zpřetrhány všechny vazby a zahozeny vybudované pozice modelů?

Proč je nutnost vytříbenosti důvodem k takové modelové bídě a na druhou stranu jsou vypouštěny hrůzy typu Z3M3?

Proč BMW, které samo sebe prezentuje jako automobilka pro řidiče s touhou sportovní jízdy, je k vývoji opravdu výkonných M modelů v podstatě dotlačeno nemilosrdnou konkurencí?

Sakra je to bída...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Afterdark"
31. 10. 2003 16:27
Re: Co je dnes M?
na tom je hodně pravdy, a přesto všechno mají M-ka obrovskou řadu příznivců a obdivovatelů, M3 je podle mne lepší než záplava konkurenčních AMG či S4, je to ale věc názoru
neregistrovaný "Strana"
31. 10. 2003 22:57
Re: Co je dnes M?
i já jsem velkým fandou BMW, zvláště ty s magickým M na zádi, ale je bohužel pravda, že BMW tak trošku spoléhá pouze na nás - fandy BMW. A to je škoda. Vždyť eMka byla odjakživa tím nej co se dalo sehnat...ale bohužel když je konkurence schopná vyrábět vozy extra třídy po desítkách a BMW má jen a jen M3 tak je to škoda....spousta lidí to odradí a koupí si radši něco jiného, jelikož mají z čeho vybírat......Ale pro mě zůstane M navžy tím THE BEST!!
P.S. M635CSi je fakt BOMBA!!!!!
neregistrovaný "vita"
31. 10. 2003 23:32
Re: Co je dnes M?
Já myslim ,že AUDI nesahá BMW po kolena a tak zůstává jen MB a to je věc názoru na značku a povahu vozu.M3 je za ty peníze to nejlepší co jde pořídit. Já mam základ BMW ,žádný závody ,ale ...Ta M1 je opravdu krásná. :-)
neregistrovaný "Miki"
4. 11. 2003 10:56
Na dnesni 5ku dat M
na dnesni petku dat M to uz ho pak muzou dat rovnou na parni valec ..... ono stejne vypada, ze dnesni design delaji tak, ze udelaji nejakeho fakt tradicniho bavoraka a pak jej Chris vlastnorucne prejede parnim valcem a da tomu tak jeho rozplacly styl ...... BMW pujde behem 5 let silne dolu :-( protoze ztrati sve tradicni zakazniky. Ti chteji drave zihadlo a ne sice originalni ale tluste prase .....
Rozbalit vlákno
0