Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
1
/
13
Prohlédnout znovu
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
|
acz
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
|
acz
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
|
acz
DAF
|
acz
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění