Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyřoká Škoda Octavia RS odhaluje ceník. Zdražila, ale nabízí toho hromadu navíc

Sportovně orientovaná Octavia RS se v rámci modernizace dočkala bohatší výbavy, mimo jiné nabízí full-LED světlomety. České ceny už zná také faceliftovaná Octavia Scout.
Zpět na článek
10. 1. 2017 09:46
10. 1. 2017 09:50
10. 1. 2017 12:03
10. 1. 2017 12:31
10. 1. 2017 15:15
10. 1. 2017 16:16
10. 1. 2017 17:25
10. 1. 2017 17:35
10. 1. 2017 09:49
10. 1. 2017 10:32
10. 1. 2017 10:39
10. 1. 2017 10:49
10. 1. 2017 10:57
10. 1. 2017 10:49
10. 1. 2017 09:57
10. 1. 2017 10:05
10. 1. 2017 10:08
10. 1. 2017 10:14
10. 1. 2017 10:20
10. 1. 2017 10:33
10. 1. 2017 10:45
10. 1. 2017 10:53
10. 1. 2017 10:55
10. 1. 2017 11:42
10. 1. 2017 12:06
10. 1. 2017 21:17
10. 1. 2017 21:31
10. 1. 2017 21:35
10. 1. 2017 21:43
10. 1. 2017 21:48
10. 1. 2017 11:47
10. 1. 2017 12:16
10. 1. 2017 12:32
10. 1. 2017 12:52
10. 1. 2017 12:58
10. 1. 2017 13:06
10. 1. 2017 13:14
10. 1. 2017 21:45
10. 1. 2017 13:23
10. 1. 2017 13:27
10. 1. 2017 16:40
10. 1. 2017 17:52
10. 1. 2017 18:36
10. 1. 2017 13:37
10. 1. 2017 14:51
10. 1. 2017 15:57
10. 1. 2017 21:33
10. 1. 2017 11:27
10. 1. 2017 12:27
10. 1. 2017 16:19
10. 1. 2017 16:42
10. 1. 2017 21:44
10. 1. 2017 10:22
10. 1. 2017 21:56
10. 1. 2017 10:15
10. 1. 2017 11:00
10. 1. 2017 22:01
10. 1. 2017 10:35
10. 1. 2017 11:09
10. 1. 2017 12:02
10. 1. 2017 13:38
10. 1. 2017 13:59
10. 1. 2017 17:07
10. 1. 2017 12:32
10. 1. 2017 12:50
10. 1. 2017 15:11
10. 1. 2017 16:15
10. 1. 2017 13:06
10. 1. 2017 13:39
10. 1. 2017 15:50
10. 1. 2017 14:15
10. 1. 2017 14:45
10. 1. 2017 15:01
10. 1. 2017 15:44
10. 1. 2017 14:05
10. 1. 2017 16:19
10. 1. 2017 15:48
10. 1. 2017 16:48
10. 1. 2017 17:01
10. 1. 2017 20:35
10. 1. 2017 21:37
10. 1. 2017 21:40
11. 1. 2017 09:01
11. 1. 2017 11:13
10. 1. 2017 09:46
...
úkol dne splněn >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Stefič
10. 1. 2017 09:50
Re: ...
jj, splnil jsi. Dnešní idiotský příspěvek máš již zasebou
10. 1. 2017 12:03
Re: ...
To neni ten úkol. Úkol redakcie bol aspoň raz denne vychváliť škodovku.
Avatar - twistedTSD
10. 1. 2017 12:31
Re: ...
Jasně. Měli novou Octavii RS zcela ignorovat a o ceníku neinformovat, však u nás stejně nikoho nezajímá, že jo...
10. 1. 2017 14:51
Re: ...
(twistedTSD) me to treba zajima, protoze ,,ereso" je dobre auto
Avatar - MDK
10. 1. 2017 15:15
Re: ...
Kupuje se to do firem, kde maj limit třeba 700k a tak si zaměstnanec může vybrat buď LK, RS nebo Superb holobyt. Domů sám pro sebe za vlastní si to za tyhle peníze koupí jen imbecil. Takže máš pravdu, nezajímá.
Avatar - twistedTSD
10. 1. 2017 16:16
Re: ...
Opravdu hloupý příspěvek. Jednak i takový zaměstnanec se počítá, a jednak vážně nevím, proč by si ji někdo nemohl koupit za vlastní peníze. Taková bomba jako RS za 600 už to není, ale hádám že v konkurenčním srovnání si stále nevede až tak zle, zejména vzhledem k výbavě.

Navíc je tu mnoho z nás, které RS zajímá bez ohledu na to, zda si jej pořídíme, takže ano, zajímá.
Avatar - MDK
10. 1. 2017 17:25
Re: ...
Článek jsem nečetl, fotky jsem neprohlížel, nic od škody si nikdy nekoupím, nezajímá mě to. Nudil jsem se v práci.

RS je určitě kvalitní (taky aby za ty prachy nebyla), ale není ničím zajímavá, je to obyčejné auto, které potkám po cestě každých 10 minut dvě. To jen škodovkáři, kteří nikdy nic jiného neměli, si myslí, že mají něco extra.
Avatar - twistedTSD
10. 1. 2017 17:35
Re: ...
Ještě, že škodovkář nejsem.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 09:49
Ceny
Pod kapotou inovované Octavie RS navíc nyní pracuje posílený motor 2.0 TSI s výkonem 169 kW, který byl až dosud vyhrazen speciální variantě Octavia RS 230. Ta loni na jaře přišla na 733.900 Kč, takže pokud modernizovanou Octavii RS budeme srovnávat s ní, zjistíme, že je ve výsledku levnější než dosud a navíc s bohatší výbavou.

Hlavní výbavový prvek RS230 je samosvor, pak tam jsou taky 19" nebo kožené elektrické sedačky, rozhodně se nedá napsat, že je nové RS lépe vybavené, než bylo RS230.

Oproti původní RS jsou navíc senzory, ty stály asi 17t. Místo xenonů a mlhovek je oboje v LED. Je tam Bolero, to se připlácelo 2t a mělo jen 6,5". Je tam oficiálně +7kW. A je tam Kessy, to bylo 10t. Celkem tedy výbava cca. za 30t navíc a cena vyšší o 37t, to je celkem ok vzhledem k drobným zlepšením.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
10. 1. 2017 10:32
Re: Ceny
Pokud tvuj seznam sedi tak se nam ta hromada pekne smrskla. :-)
PS: Vnutit mi vybavu za 30k a chtit po me za to priplatit dokonce 37k ja osobne za vyhru zrovna nepovazuju.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:39
Re: Ceny
Tak jsem mrknul na stránky Škodovky a není kompletní... to je sakra takovej problém to opsat celé?

ŠKODA OCTAVIA RS (od 696 900 Kč) nově nabízí ve standardní výbavě prvky v hodnotě více než 47 000 Kč. Standardem jsou tak mimo jiné Full-LED přední světlomety, LED mlhovky i zadní svítilny, infotainment Bolero s osmipalcovým dotykovým displejem a SmartLink+, Bluetooth handsfree s hlasovým ovládáním, bezklíčkový přístup a startování KESSY či parkovací senzory vpředu i vzadu a multifunkční sportovní volant. Pro ještě více sportovních zážitků byl motor 2,0 TSI posílen standardně na výkon 169 kW (230 k), dosud vyhrazený pro vrcholnou variantu RS 230. [odkaz]

Takže tam je ještě ovládání na volantu, SmartLink a hlasové ovládání přes BT... to jsem si přesně říkal, že by tam přidat měli.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:57
Re: Ceny
Na tom odkazu je tisková zpráva.
Avatar - fOE
10. 1. 2017 10:49
Re: Ceny
Takhle uz to vypada lip, sice furt vnucene, ale lip. ;-)
10. 1. 2017 09:51
klasika zdrazovani
ja pomalu zacinam bojkotovat vyrobky kdy dojde ke zdrazeni za vice vybavy ale v podstate z vas jen vytahnou penize za veci co by jste si neobjednali a musite je koupit s autem ... je to soucasny marketing chvilku to fu govalo ale ted doporucuju se tomu striktne vymahat ... v krame co vam reknou ze rohliky prodavaji jen po 50ti kusech me uz neuvidi

ke skode ... ty 4 svetla mi na RS nesedi a zezadu se nic nezmenilo .... navic takovy auto v benzinu bez 4x4 je nesmysl a na diesel uz jsem zapomel ze vubec existuje ... takze za me propadak ....
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Stefič
10. 1. 2017 09:55
Re: klasika zdrazovani
trh s tebou bude jistě souhlasit. určitě to bude propadák roku >:D >:D
Jinak zcela jistěŠkoda vycházela z nějakých čísel a osobně jsem třeba nikdy neviděl RS bez xenonů. Takže předpokládám, že kdo si koupil takové auto, doplněnou výbavu si stejně dokoupil. A socka si auto za 3/4 mega nekoupí
Avatar - Emel
10. 1. 2017 09:58
Re: klasika zdrazovani
RS měla xenony v základu ;-)

Navíc je u fl Bolero, bezklíčový vstup a senzory.
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 10:03
Re: klasika zdrazovani
Já třeba před výbavou preferují výkon, takže socka s výkonem mi nevadí
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:18
Re: klasika zdrazovani
Původní RS bylo podle mého gusta, tak akorát. 17" (akorát teda ošklivý), xenony, takové ty drobné věci jako dešťový senzor nebo okna v elektrice, tempomat, maxidot, vyhřívané sedačky... ale vlastně jediná věc, co by tam podle mě být nemusela, bylo elektrické víko u kombíku.
Avatar - fOE
10. 1. 2017 10:56
Re: klasika zdrazovani
Puvodni RS za tu puvodni cenu mela sakra kouzlo. Tehda spolu s Meganem GT dve nejlepsi nabidky na trhu (muj subjektivni pohled). Dnes uz tu mame megane novy, skoda to nevychytala designem, cenove to trochu sponuje + vnucuje vybavu a to kouzlo je za me pryc.
Dnes bych uz O3RS na skodovacky piedestal nepostavil, musel bych hodne premyslet jestli dat 700k+ jeste za octavku, nebo uz pokukoval po superbu. Jasne, bude tam rozdil ve vykonu a vybave poplatny rozdilu trid, ale nakonec ani O3RS neni HH, jen rychle rodinne prepravovadlo, a nevim jestli v podobnych cenach neni Sup tim komplexne lepsim rodinnym prepravovadlem.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 11:53
Re: klasika zdrazovani
Proti RS za 696 stojí Superb 1.4TSI Ambition za 694, to bych neváhal ani vteřinu a vzal RS, i s tím čtyřokým ksichtem.

Superb mi začíná dávat smysl jako Ambition 1.8TSI (739.900), ideálně Ambition+ za 20 (senzory, vyhřívané sedačky) a DCC za 25, to jsme 785, s barvou 800+. Za tu cenu je to otázka preferencí, vzhledem k designu bych už možná tíhl taky spíš k Superbu. Pod těch 800 ale ne.
Avatar - fOE
10. 1. 2017 12:30
Re: klasika zdrazovani
Tak nebral jsem to jako dve cenove dokonale rovne moznosti, ale uz v ramci te relativni blizkosti na dostrel. RS pomerne dobre vybavena na 700k taky jen zacina vs. ten sup za 800k uz mi prijde rozumne pouzitelny. Taky by zalezelo z ceho bude prodejce ochotny vic pustit a jaka tak bude vysledna cena, ale u te puvodni O3RS snad za 630k bych nad podobnou uvahou ani neztracel cas, ale pri dnesnich cenach me to napadlo.

A nakonec tech 100 vočí navíc, to clovek taky muze brat jako nezbytny priplatek aby se vyhnul tem čtyřem vočím. >:-[]
Avatar - Emel
10. 1. 2017 13:47
Re: klasika zdrazovani
"Můj" Superb by byl za mega a pořád je to střídmá konfigurace - 2.0TSI 162kW (tj. motor jako v původním RS, povinně s automatem), DCC, barva, 18", navigace, alcantara... ale pořád tam není ani bezklíč, ani elektrické víko, ani žádné asistenty atd. Za tuhle nebo vyšší cenu je ta volba jasná.

Za 800 se to dá, ale stejně drahé RS bude mít silnější motor, navigaci, adaptivní tlumiče... což jsou ještě věci, co mě u auta zajímají. A čtyři voči :-/
10. 1. 2017 10:04
Re: klasika zdrazovani
Tak ono se to prodávat bude dobře, protože firmy nezajímá, jak to auto vypadá. Což je špatná zpráva, protože škodovka může snadno nabýt dojmu, že se jim ta designová změna povedla.

V reálu to třeba nebude taková tragédie a zvykneme si, přesto jsem přesvědčen, že dvouoká octavie by vypadala lípa.
Avatar - Stefič
10. 1. 2017 10:11
Re: klasika zdrazovani
tak design je věc vkusu...Mě se to také moc nelíbí, ale třeba ta kulatá světla na Yetim (dle mě úlet) si našla řadu příznivců. Navíc podívej, kolik lidí si koupí třeba i40 a fakt se jim to auto líbí >:D

BTW: Do firem se prodávají neb mají výborně zvládnutý systém prodeje přes leasing. Operativní leasing na Škodovky nabízí mraky firem...Kdyby stejný poče nabízel třeba co já vím Mazdy, tak bude služebních Mazd asi víc než nyní...
Avatar - Ozzman
10. 1. 2017 10:22
Re: klasika zdrazovani
To není jen leasingem, ale taky tím, že hodně firem sahá po koncernových autech, protože musí, nebo v ČR každý úřad a státní instituce většinou volí domácí značku. Já jsem mockrát neviděl, aby jezdili něčím jiným, než Oktávkama, či ti důležitější Superbama všech věkových kategorií >:D
10. 1. 2017 10:28
Re: klasika zdrazovani
To jo, co bych dal za služební mazdu :-( Místo toho mám oktávku, ale už pracuju na tom, abych se jí zbavil a raději si koupím něco svého. Předchozí firma byla americká, tak jsme jezdili Fordem a maximální spokojenost.
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 11:09
Re: klasika zdrazovani
ved uvidime nazivo v pohode :-) ... ale nakoniec sa tie 4 oci este ludom aj zapacia... teda neprekvapilo by ma to keby tomu tak v reale bolo

yeti mal smrnc a charizmu prave aj vdaka tym gulatym svetlam... po facelifte o vsetko to svoje caro prisiel... ale snad ho opat najde v novej generacii ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
10. 1. 2017 12:46
Re: klasika zdrazovani
Ja muž měl tu čest někdy v listopadu loňského roku a teda je to jako by ta příď Oktávce nepatřila. Hodně špatné... v RS to třeba trochu zapracovali díky agresivnějšímu nárazníku lépe, ale ta obyčejná verze na plechu a v bílé... nevim nevim... Ja bych dal do konfigurátoru příplatek za jinou masku se dvěma světly >:D Radši bych si za to připlatil, než za klimatizaci >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 12:57
Re: klasika zdrazovani
zaklad asi bude zvlastny... s nejakymi "halogenami a v bile" .... no som zvedavy... tu asi to bude aj hodne o farbe a vybave ... a s Ledkami v cervenej to uz moze byt ina basen
Avatar - Skipper
10. 1. 2017 16:45
Re: klasika zdrazovani
To je docela zajímavý nápad :-) Chtělo by to možnost připlatit si za před FL předek.
Avatar - Skipper
10. 1. 2017 16:43
Re: klasika zdrazovani
Tak ta i40 se mi líbí mnohem víc, než facelift Octavie. Problém je hlavně v motorizaci a ne ve vzhledu.
10. 1. 2017 16:06
Re: klasika zdrazovani
Pokud chce Škodovka co nejvíc trhnout na příplatcích, tak by měla za slušný příplatek hlavně nabízet zachování původní přídě. Asi jen velmi málo zákazníků by tuto položku nezatrhnulo! :-O :-O :-O
10. 1. 2017 10:05
Re: klasika zdrazovani
Double post
10. 1. 2017 09:59
Re: klasika zdrazovani
K cemu 4x4 ? Zbytecna kila navic a na bezne silnici k nicemu.
10. 1. 2017 10:35
Re: klasika zdrazovani
4x4 na našich silnicích, které jsou víc než půl roku z celého roku osmrkané, zlepšuje jízdní vlastnosti a pro toho, kdo nejezdí jenom za teplého a slunečného počasí je 4x4 u aut s výkonem někde nad 100 kW lepší pohon. Samozřejmě dá se odjet všechno s předohrabem, ale to se dá namítnout i na silné motory, na co 150 kW když stačí 50 kW, na co víceprvek, když torzka také projede zatáčku a na co abs, když bez něj také zabrzdím. 4x4 je určitě daleko užitečnější příplatek než kupa el. asistentů často za vyšší cenu.
10. 1. 2017 12:45
Re: klasika zdrazovani
Rozumim, ze vznikl kult 4x4, nicmene realne - ty potrebujes na pulrocni jezdeni na osmrkanych silnicich 4x4? To pak musi mit auto +200kW a jezdit jak na rallye a ne v realu. 4x4 ma vyznam v zasade nekolikrat do roka a to jen na nekterych usecich, kdyz jsou zasnezene silnice, ale po pravde - ja jsme retezy pouzil naposledy nekdy pred 12 lety, takze 4x4 u nas za beznych podminek povazuji za zbytecnych 50 - 100 kg navic + cena navic.

Vykon motoru - akcelerace je dulezity bezpecnostni manevr, tudiz vyssi vykon je potrebny (nerikam ale extremni).
10. 1. 2017 13:34
Re: klasika zdrazovani
K čemu je ti v dnešním počasí třeba 169kW a s předním pohonem v té Octavii RS? K ničemu, v běžných rychlostech jenom k tomu aby neustále ASR ubíralo výkon a přední kola neposkakovaly po vlhkém/posoleném/břečkou pokrytém/namrzlém povrchu. Ano ta předokolka odjede z bodu A do bodu B, ale už celkem nijak závratný výkon 169kW je jí v běžných situacích na dvě věci. Ano na suchém okruhu bude ta předokolka o pár desetin rychlejší, protože je o pár desítek kilo lehčí, ale běžný provoz se většinou neodehrává v červenci na suchém, rovném okruhu. Výhoda 4x4 zdaleka není jen na sněhu a v tom, že vyjede nějaký kopec, ale v tom, že na jakémkoliv povrchu vyjma rovného a suchého asfaltu je prostě rychlejší, v přímce i v oblouku. A nejde o tu rychlost samotnou (při brzdění jsou si auta s různými pohony rovné), jde o míru bezpečnosti, když jedu 60 namrzlou zatáčku, kterou by 4x4 na limitu vzala 110 a stejnou zatáčku pojedu předohrabem který má ten limit někde na 90 km, tam se 4x4 mám prostě daleko větší rezervu a tedy bezpečnost, protože třeba při náhlém zhoršení adheze mám daleko větší rezervu. A když dojedu traktor, který se na nepřehledném úseku na dnešním povrchu motá 30km/h tak je daleko lepší mít pod zadkem třeba jen 100kW se 4x4 a vypálit před ten traktor zcela bezpečně a s plným výkonem, než mít 169kW v RS a v předohrabu, kde v okamžiku kdy vypálíš, tak ti elektronika zatne tipec v tom nejnevhodnější okamžiku (protože ve 30 km/h je na blbém povrchu i 50kW na předohrab moc) a nezbývá než se modlit, kdy se kola chytnou. Samozřejmě pitomec, který chce využívat limity auta v běžném provozu si se 4x4 nabije víc hubu protože havaruje ve vyšší rychlosti než řidič předohrabu, který letí ven daleko dříve a při nižší rychlosti si hubu nabije méně, ale to není chyba auta, nýbrž řidiče.
10. 1. 2017 17:07
Re: klasika zdrazovani
Ja nevim, ja jsem neco najezdil s Foresterem a neco vice s VX70, ale pokud jsem citil prinos 4x4, tak to bylo v extremu na sotoline nebo v hlubokem snehu a doknce i v pisku pri odlivu, ale to bylo spise o tom se tim prohrabat. Na ledu to klouzalo tak jako tak. Ze bych potreboval jezdit na ledu a snehu na limitech v beznem provozu - to mi pripada dost za hranou. Co bydli nekde v horach a jezdi na neudrzovanych cestach tak asi ano, ale ty tlupy mestaku v nakupnich centrech jsou k smichu.
10. 1. 2017 17:26
Re: klasika zdrazovani
Jenže tlupy měšťáků v nákupních centrech jezdí také třeba 200-300km denně pracovně na služební cesty za každého počasí, o víkendu na hory etc. to že ty je pozoruješ jen u nákupních center neznamená že jinam nejezdí. Jistě, ten kdo jezdí kolem komína a najede 10-15 tkm převážně do nákupního centra žádnou 4x4 nepotřebuje, ten kdo jezdí třeba 60tkm ročně v každém počasí ji určitě využije.
Avatar - _Karel_
10. 1. 2017 15:00
Re: klasika zdrazovani
Tuto polovinu zimy jsem ještě nejel na lyže, ale už jsem najel stovky km po sněhu a ledu.
Dá se bez toho žít, je to lepší jistota za víc peněz. Nemusíš to mít, ale je príma to mít. Jak píše Gvick2.
10. 1. 2017 12:45
Re: klasika zdrazovani
N anormalni, bezne silnici je prinos 4x4 nula, absolutni nula a defacto ubira vykon. V zatackach na bezne silnici je prinos nula - muzeme spekulovat jak chces, ale pro beznou jizdu a beznou rychlost je prinos nula. Ukaz mi kolik ridicu se stalym pohonem 4x4 jezdi po usmrkane silnici ve stalem smyku ? Ukaz mi kolik ridicu dokaze u pohonu 4x4 pri prokluzu spravne zareagovat ?
Takze do horskych oblasti muzeme spekulovat, ale tam spise patri nejaky SUV/Off road se stalym 4x4 a ne sedan/kombik/hatchback a na bezne asfaltove silnice plati co jsem psal, ze 4x4 ma prinos nula.
V podstate jedina vyhoda je ten znak na kufru a majitel se muze v hospode chlubit, ze ma ctyrkolku.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 14:59
Re: klasika zdrazovani
o tom pisem aj ja.... za normalnych okolnosti pri beznej jazde okolo 100 ten hladex nema zmysel.
a tych 8 dni snehu za posledne dva roky tiez nie je tak podstatnych, aby si vlacil zo sebou kila zeleza. Chlapci, co jazdia M3, alebo aj Miatu a ine auta pre driverov by nikdy nesprasili vyladeny dobry voz na stvorkolku.
Avatar - JDM
10. 1. 2017 15:38
Re: klasika zdrazovani
Doporučuji navštívit v těchto dnech v nočních hodinách české kopce a hory protože skoro každý den někde někdo jezdí, Subaru. Já s wrx jezdím teď každý den do práce a není zatáčka kterou bych si neprojel bokem pokud to jde >:D cestovní rychlost mám stejnou jako v létě prostě jedu 100-110 ostatní v tomhle počasí 50-60
11. 1. 2017 09:27
Re: klasika zdrazovani
Jo takovych hrdinu jsou plne skarpy.
Avatar - _Karel_
10. 1. 2017 16:12
Re: klasika zdrazovani
"Ukaz mi kolik ridicu se stalym pohonem 4x4 jezdi po usmrkane silnici ve stalem smyku" -do určité míry spíš opačně.Ty s předokolkou pojedeš v zatáčce na bordelu už ve smyku, a čtyřkolka zatáčku projede rychleji a bez smyku. A když denně najedeš třeba 150-200km v bordelu (jako tyto měsíce), pak ti přijde docela vhod, že můžeš jet rychleji a bezpečněji.
Avatar - Skipper
10. 1. 2017 16:51
Re: klasika zdrazovani
Tohle byl argument kolegy proč koupit SUV 4x4... Minulou zimu předjel Feldu a se svým 4x4 skončil o pár set metrů dál ve škarpě vedle silnice. Následně vesele kolem něj prosvištéla Felda... 4x4 dává úźasný pocit falešné jistoty, jenže když už to jde do smyku, tak vétšina řidičů neví, jak zareagovat.
Avatar - JDM
10. 1. 2017 21:45
Re: klasika zdrazovani
Nojo když to prepalis tak je jedno v čem jedeš za to že kolega neumí řídit nemuze 4x4. At se prvně naučí s autem než dělá frajera na Felicie.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 10:58
Re: klasika zdrazovani
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Zappa
10. 1. 2017 11:09
Re: klasika zdrazovani
mrazik
maxi!

súhlas!
zbytočná váha a iba zhoršene jazdne vlastnosti!
10. 1. 2017 11:16
Re: klasika zdrazovani
Přesně tak. Dokuď se teda nějakou tou slušnou čtyřkolkou neprojedeš, no.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 11:27
Re: klasika zdrazovani
cau!
v beznych autach ich vela nebude...
;-)
Re: klasika zdrazovani
Je ich možno viac ako si myslíš.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 14:35
Re: klasika zdrazovani
napriklad?
10. 1. 2017 17:29
Re: klasika zdrazovani
Panda 4x4..
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 10:02
Re: klasika zdrazovani
Mne se to také nezamlouvá, čím víc věcí na podélníky, tím víc vydělá servis a automobilka. Proto se prodává výbava v paketech, chceš jednu věc, musíš koupit i další, které třeba nechceš...
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 09:57
Jsem
zvědav, jak bude svítit. Prý xenony jsou slabší jak v O2...
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2017 09:59
nic jiného než zdražování
to se dalo čekat. Je třeba postupně dohazovat výbavu, aby se udržela cena a ještě lépe, aby byl důvod ke zdražení, které se vysvětlí, že vlastně o žádné zdražení nejde.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 11:24
Re: nic jiného než zdražování
nedavno tu bol aj clanok v tom zmysle ze "dobre uz bolo".... teda ze auta pojdu celkovo cenou tak nejak "nenapadne" uz opat hore... asi to uz prave zacina ;-)
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 18:30
Re: nic jiného než zdražování
jj, vypadá to tak. Uvidíme, jaké budou z dealerů padat slevy....
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 18:28
Re: nic jiného než zdražování
Souhlasím. Za těch 37tis tam prakticky nic nepřidali (parkovací senzory jsou za 37tis sakra drahé). Jinak platí, že v ceně auta je ještě pár pikačovin, ale užitečné věci je potřeba připlatit. Připlácet u auta za 700tis asistent rozjezdu do kopce je trochu silná káva (když ho má i třísettisícový Golf ve standardu)....
Avatar - white label
10. 1. 2017 19:04
Re: nic jiného než zdražování
Prakticky nic?:
"Standardem je nově multimediální systém Bolero s osmipalcovým dotykovým displejem, bezklíčový vstup do vozu nebo parkovací senzory vpředu a vzadu, což jsou prvky, za něž se dosud připlácelo. Součástí základní výbavy jsou také full-LED světlomety a diodové mlhovky, které vůz dosud vůbec nenabízel." + 10PS v základu navíc.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2017 21:23
Re: nic jiného než zdražování
Ale někdo by tady nechtěl bezklíčový vstup ani zadarmo, nebo si to blbě pamatuji ? ;-)
Avatar - white label
10. 1. 2017 22:21
Re: nic jiného než zdražování
Pamatuješ si to velmi dobře, osobně bych ho nechtěl ani kdyby mi za něj připláceli, ale spousta lidí to (byť pro mě překvapivě) naopak vyloženě chce. Byla to reakce v obecné rovině. A jak píše Emel "+ multifunkční volant, smartlink, hlasové ovládání a bt hf."
I pro mě všechno zajímavé věci, pouze s jedinou výjimkou - "bezklíče". ;-)
Avatar - white label
10. 1. 2017 22:28
Re: nic jiného než zdražování
Pamatuješ si to velmi dobře, osobně bych ho nechtěl ani kdyby mi za něj připláceli, ale spousta lidí to (byť pro mě překvapivě) naopak vyloženě chce. Byla to reakce v obecné rovině. A jak píše Emel "+ multifunkční volant, smartlink, hlasové ovládání a bt hf."
I pro mě všechno zajímavé věci, tedy kromě toho bezklíče. ;-)
Avatar - Emel
10. 1. 2017 21:34
Re: nic jiného než zdražování
+ multifunkční volant, smartlink, hlasové ovládání a bt hf.
10. 1. 2017 10:05
LED
V minulém článku jste psali, že LEDky budou za příplatek, nad čímž jsem se dost podivoval, vida... ;-)

Proč, když už posílil benzín, nenaladili ten diesel na 140kw jako v Superbu? Nebo je to jiná verze?
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 10:08
Re: LED
Je to prý trošku jiný motor, bez močoviny, jiný turbo, atd...
Navíc 135kw prý lépe táhne a jede...
10. 1. 2017 10:14
Re: LED
Díky, to jsem nevěděl, že se do toho nemusí lít močovina. Po roční zkušenosti musím říct, že to fakt otravuje, nechával jsem ji tam dolít sice "jen" třikrát, ale je to zbytečná starost navíc.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:20
Re: LED
Zbytečná není. Podle ohlasů ty motory jedou líp, žerou míň a určitě jsou v reálu čistší. Jak jsem si ze začátku říkal "hle, zase další bazmek navíc"... tak dneska kdybych si mohl vybrat tak radši s než bez.
10. 1. 2017 10:33
Re: LED
Já jsem tedy čekal spotřebu výrazně nižší, než jaké dosahuji. Jezdit se Superbem (sice s automatem a 4x4) za 8+ litrů, to mě nebaví.... Je to sice hodně po Praze, ale i mimo město jezdím tak za 7 - 7,5 (pravda, svižněji...)
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:45
Re: LED
7-7,5 s 4x4 DSG při svižnější jízdě mimo město mi přijde ok.
10. 1. 2017 10:53
Re: LED
Je pravda, že nemám srovnání, ale přivádí mě to k myšlence, jestli si příště nedopřát 4x4 TSI, když to pojede nesrovnatelně a žrát to bude při stejném jízdním stylu (kdy ten motor pojede na 65%) jen o málo víc
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:55
Re: LED
Hm... no takhle, TSI jsou vcelku úsporné motory, to jo, ale právě v kombinaci s 4x4 a DSG už ne zas tolik, podle mě bys byl v kombinaci přes 10. Ale pokud si to můžeš dopřát, tak si dopřej :-)

Mrkni na Spritmonitor... i když 4x4 musíš filtrovat přes text a je tam překvapivě poměrně málo aut.
10. 1. 2017 11:42
Re: LED
Ono je to o více faktorech - teď mám diesel na operák, každý rok musím objednávat nové auto, pořád zdražují, nemůžu si vybrat výbavu, už mě to nebaví... :-) Takže lepší by byl TSI na klasický leasing.

Dost mě ta spotřeba zajímá, na sprintmonitor se určitě podívám, díky za tip.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 12:06
Re: LED
Ta spotřeba - ono se to prostě naskládá. S 2.0TSI se v Octavii dá jezdit svižně za 8 a to je pohoda (nesmí v tom být moc dálnice...město tolik nevadí, pokud nejezdíš krátké trasy). Jenže - půl litru automat, půl litru 4x4, půl litru větší auto (Superb)... a máš z toho 9,5... a k tomu fakt poznáš každých 10km/h nad dálniční limit.

RS TSI vs. RS TDI jsou taky 3 litry rozdíl a u Superbu to míň nebude, spíš víc.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 1. 2017 12:26
Re: LED
DSG ti spotřebu nenavýší.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2017 21:31
Re: LED
No jak kde, DSG 6 je jinak poskládaná než manuál a na dálnici točí míň. Takže je i úspornější.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 21:35
Re: LED
Už jsme se o tom bavili, Spritmonitor u různých aut (vč. GTI a RS) ukazuje vyšší spotřebu DSG než MT, i přes mírně jiné převody.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2017 21:43
Re: LED
To nezpochybňuju, ten půllitr tam je. Po dálnicích s tím moc nejezdím...a na okreskách to někdy žere jak prokoplý. ;-)
10. 1. 2017 21:48
Re: LED
Čerpadlo mokré dvouspojky je samo o sobě dostatečný žrout energie. A bohužel neběží na zbožná přání lidí z marketingového oddělení. V normovaných spotřebách se to skryje, protože si samočinné převodovky mohou řadit, jak chtějí.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 11:47
Re: LED
a preco verzia s 4x4 - vcom vidite vyhodu (pri tak slabom vozidle) na nasich cestach?
mal by si lepsiu spotrebu, lepsie jazdne vlastnosti, lepsia cena....
10. 1. 2017 12:16
Re: LED
V mém případě to dělalo přibližně 30 Kč měsíční splátky OL ;-)

O tom, jestli mám horší jízdní vlastnosti, bych si dovolil pochybovat... Je to první auto se 4x4, se kterým delší dobu jezdím a v zatáčkách je cítit, jak ten zadek na výjezdu pomáhá.
10. 1. 2017 12:32
Re: LED
A od koho máš operák? Já taky sháním, ale nic extra výhodného jsem nenašel, chtělo by to zase nějakou akci. Jak bylo dřív Mondeo, to jsem prováhal :-( :-(
10. 1. 2017 12:52
Re: LED
Hele u Bartha maji passat za 7990 bez a toho nejsilnejsiho za 10900 bez na 2 roky najezd 20000km rocne je v tom full servis to jde ne?
10. 1. 2017 12:58
Re: LED
Jo taky jsem se o něj zajímal a z fleku bych podepsal, bohužel mě odkopli s tím, že nabídka je omezená pro podnikatele. Takže já jako zaměstnanec mám smůlu :-( Samozřejmě počítám, že bych to měl o to DPH dražší, ale ani tak to nešlo :-(

Předpokládám, že dělat si kvůli tomu ŽL se asi nevyplatí? Nikdy jsem to nestudoval, ale i z pasivního podnikání při zaměstnání bych asi platil nějaké základní pojištění či daně, že? Nebo stačí, že za mě daně a zdrav. a soc. pojištění hradí zaměstnavatel a já bych případně danil jen zisk (který bych neměl?).

Nebo udělat ŽL, uzavřít OL a pak přerušit živnost? Bože proč nám musej tak moc komplikvoat život a nutí nás vymýšlet takový blbosti :-(
10. 1. 2017 13:06
Re: LED
Hele udelat si zivnostak asi nebude problem muzes jej kdykoliv pozastavit a nic z neho platit nebudes jen nevim jestli by jim nevadilo ze nemas jako zivnostnik zadne prijmi ale pokud budes chtit tak si to zjistis i s tim zivnostakem ti urcite najaky ucetni poradi.
10. 1. 2017 13:14
Re: LED
Tak jim může být jedno, jaké jsou moje příjmy z podnikání, nebo ne? Hlavně, že dostanou zaplaceno a je přece fuk, jestli ty peníze jsou ze zaměstnání nebo v podnikání. Resp. tím, že to moc smysl nedává, tak za tím zase bude nějaká typicky česká bouda, takže těžko říct, proč je to takto omezené..

Nicméně zkusím se na to poptat, jestli by jim to takto stačilo, díky za reakci.

P.S. Ideální by bylo dát v práci výpověď a pracovat na schwarz systém a byl by pokoj..
Avatar - speedfred
10. 1. 2017 21:45
Re: LED
po schwarzovi idú,je to na prd,najlepšie mať aj zamestnancov. už som bol na úrade práci (krížový výsluch)
Avatar - speedfred
10. 1. 2017 13:23
Re: LED
to si sprav radšej s.r.o. a tam žiadne odvody platiť nemusíš
10. 1. 2017 13:27
Re: LED
Zkusím si to večer načíst, alespoň budu o něco chytřejší :-) Ale zase nechci podstupovat nějaká složitá byrokratická řízení a papírování kvůli autu. To bych se na to asi vykašlal, počkal na znovuobrození české koruny a dojel do Německa rovnou něco koupit. Každopádně díky, mrknu na to.
10. 1. 2017 16:40
Re: LED
Pracuji pro společnost sdružující stovky OSVČ, tudíž máme zcela jiné podmínky, které ani nemohu publikovat. ;-)
10. 1. 2017 17:52
Re: LED
Jo tak to se někdo má. Teda za předpokladu, že to není OVB nebo podobná verbež >:D >:D
Re: LED
Presne ako hovorí Joab - keď si zajazdíš, pochopíš. Hlavne so štvorkolkou máš často podstatne sofistikovanejší a kvalitnejší podvozok, plus trakcia štvorkolky je voči klasike z úplne iného sveta, nehovoriac o mokrých alebo zimných cestách. Štvorkolka rozhodne nie je zbytočná vec, naopak, je to významný bezpečnostný prvok a naviac môže zvýšiť komfort.
Avatar - speedfred
10. 1. 2017 13:37
Re: LED
trakcia ako z iného sveta je možno na snehu,ale za mokra?? čosi lepšie áno. Potom musíš mať hodne športový naturel v sebe pri každom rozjazde.
Re: LED
Na našich cestách vyjazdených kamiónmi rozhodne. Zas nevravím, že štvorkolkou jazdím každý druhý deň, ale stihla ma presvedčiť o oprávnenosti svojej existencie, vyššej ceny aj vyšších prevádzkových nákladov. Nie že by sa bez 4x4 jazdiť nedalo, ale rozdiel voči predokolke je markantný.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 14:51
Re: LED
zjavne sa bavime o inom jazdeni, sorry!
to sa zhodujeme, ze rozdiel je markantny, ale zial v neprospech stvorkolky!
ja som myslel skor na to, ze kazde bezne auto skor ta stvorkolka zbytocne zatazuje ( vyssia hmotnost, jazdny odpor pre kopec hriadelov a aj cena) a pritom jazdne vlastnosti su podstatne horsie - skus si napriklad bavor 330, alebo 530 - alebo E medved alebo aj C medved - ze ako sa ti zhorsia JAZDNE VLASTNOSTI v zatackach. Samozrejme uz vaznejsie motorizacie okolo 500 a viac konikov vie lepsie rozdelit vykon, ale pri nejakom beznom vykone okolo 200 - 250 koni? Ja pisem o jazde na ceste, nie na sotoline na dvojku - pri beznej 100 - 140 km rychlosti ti v com pomaha haldexovy zadny nahon?
10. 1. 2017 15:57
Re: LED
Jaké odpory, když mám haldex? Pokud to správně chápu, při běžné jízdě rozdíl poznám max ve váze. Od kolegů, kteří mají tento motor bez 4x4 vím, že dost často prokluzují přední kola při rozjezdu (edit: myslím tím třeba odbočování, kdy potřebuješ rychle odjet, ne závody ze semaforů). Bavíme se o předokolce vs. připojitelný pohon zadní nápravy, nikoliv o zadokolce vs permanentní 4x4. Sorry, ale nemáš pravdu, jediné mínus (mimo spotřeby) je váha, to se ale zase můžeme bavit o tom, jestli to spíš nepomáhá ke zlepšení jejího rozložení.
10. 1. 2017 21:33
Re: LED
Všechno se točí, i když je spojka rozepnutá, odpor to tedy zvedá. Navíc běžně spojka rozepnutá nebude. Proto Audi u toho ultra bazmeku používá dvě spojky. Potřebuješ odpojit ústrojí i od kol, nestačí ho odpojit od motoru (jinak bude od nich poháněné, tedy je bude v podstatě brzdit a zvedat tak odpor). Čím blíž kolům (tedy čím méně se toho točí), tím líp.
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 11:27
Re: LED
Čoveče jak jezdíš? Žere ti to jak V6 s Quattrem a automatem dohromady...
10. 1. 2017 12:27
Re: LED
Já se taky divím... Nejezdím pomalu, ale zase né jako prase. Spíš se ukazuje, že vyhoněnej dvoulitr není správná cesta, s jedním turbem je 140kw asi docela strop, 3.0 TDI 150kw by bylo podle mě úspornější...
Avatar - _Karel_
10. 1. 2017 16:19
Re: LED
To byl. Já se vejdu s přehledem do 7,5 a to i vozím vozík a jezdím kousek nad rychlostní limity (motor co píšeš, automat, quattro)
10. 1. 2017 16:42
Re: LED
Škoda, že než se koncern rozhodne dát tyhle motory do mainstreamu ve střední střídě, pravděpodobněji diesly nahradí hybridní/elektrické pohony....
10. 1. 2017 21:44
Re: LED
K tomu podle mne už nikdy nedojde. Nevsadil bych si na to, ani kdyby situace kolem vznětových motorů nebyla taková, jaká je. Tyhle motory totiž vyžadují podélné uložení. Takže by buď musely udělat jiné, které půjdou napříč. Nebo se vrátit k podélnému. Druhé se stane, až naprší a uschne. A první snad jen pokud by Audi opustilo podélné.
Avatar - Hittman
10. 1. 2017 10:22
Re: LED
Teoreticky to snižuje spotřebu - nevypalujes filtr naftou a motor by měl lépe dýchat - nebere zpět do motoru tolik vyf. spalin ...
10. 1. 2017 21:56
Re: LED
Pevné částice pořád vznikají a filtr se pořád musí regenerovat. Motoráři by však měli mít volnější ruce, pokud jde o naladění. Můžou si dovolit větší produkci NOx, což jim může přinést snížení produkce PM.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2017 10:15
Otázka k MB
Prosím neví někdo kdy bude v řadě E R6 CDI. Moc díky.
Rozbalit vlákno
9
10. 1. 2017 10:21
Re: Otázka k MB
První ho má dostat E All-terrain.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2017 10:27
Re: Otázka k MB
A bude to už někdy ? Tak nějak vidím, že diesly s močovinou jsou celkem čisté, čím dál kulturnější, jdou a nežerou. Naopak benzíny aby jely stejně dostaly turba, jsou už složité jak diesly a ještě žerou víc a víc.
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 11:00
Re: Otázka k MB
myslim, ze cakaju na facelift S klasse
alebo?
Avatar - MarTin1
10. 1. 2017 11:08
Re: Otázka k MB
První jak říkáš správně ho má dostat S klasse tzn léto 2017 do E si myslím že t obude malinko později
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 10:46
Re: Otázka k MB
proč CDI, když se bude nabízet parádní zážehový R6 mikrohybrid?
Avatar - MarTin1
10. 1. 2017 11:08
Re: Otázka k MB
Přesně!! Na ten já čekám a budem CLS měnit....
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2017 11:16
Re: Otázka k MB
Na dálnici je hybrid na obtíž, když nejedeš za kamionem jak Priusy a Tesly.
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 17:50
Re: Otázka k MB
tohle je mikrohybrid - tzn. že je pouze startér a alternátor nahrazený jedním do setrvačníku integrovaným instrumentem a baterie k tomu je předpokládám nějaká úměrně malá a lehká. Není to normální hybrid ala Prius, ale standardní řešení klasického auta na úrovni 21 století. Podle mě budou za cca 15 let takto řešena všechna klasická auta...
10. 1. 2017 22:01
Re: Otázka k MB
Nemá už teď startér s alternátorem v jednom? To se dost rozmohlo se stop/ starty. Možná je to i mikrohybrid - od určité doby to už přestalo být zajímavé a ani se o tom moc nepsalo. Tady to stojí za zmínku, protože půjde o 48 V systém.
10. 1. 2017 10:35
konfigurátor?
Nevíte náhodou kdy bude konfigurátor a kdy půjde objednat už se na ni moc těším?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:44
Re: konfigurátor?
Objednat už snad jde, konfigurátor nevím.
10. 1. 2017 10:58
Re: konfigurátor?
i RS už jde objednat?
Avatar - Emel
10. 1. 2017 10:59
Re: konfigurátor?
Jak to chápu já tak jo... i když napsaný je to divně.
10. 1. 2017 11:48
Re: konfigurátor?
Objednávat jde ode dnešního dne.Jak RS,tak Scout.
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 10:45
jak to, že zdražení?
Očekával jsem čtyřoční zlevnění alespoň o 10%. Teď už se bude muset o***n do ošklivky fakt zamilovat, protože už to není ani volba z rozumu. Tím spíš, že za chvíli máme euro za 24,50 Kč :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2017 10:50
Re: jak to, že zdražení?
24,50 kč? No nevim nevim ;-)
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 10:55
Re: jak to, že zdražení?
přání je otcem myšlenky >:D
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 11:02
Re: jak to, že zdražení?
no to by ma nepotesilo.... honorar mam v euro! :-!
10. 1. 2017 11:12
Re: jak to, že zdražení?
Mně jo - hned bychom vyrazili do Reichu pro nějaké auto pro manželku. Načasování úplně ideální :yes: :yes: :yes:
Avatar - maxi!
10. 1. 2017 11:41
Re: jak to, že zdražení?
tak uvidime.... ;-)
10. 1. 2017 14:32
Re: jak to, že zdražení?
Tak nevěřím tomu, že to padne tak moc, ale každá kačka dobrá, když jde o větší nákup.

Doteď je mi líto kolegyně, která v D kupovala Superba. No a vyšlo to tak blbě, že to těsně nestihla a ta sranda ČNB jí stála asi 30 tis. Ne že by to člověka zruinovalo, ale je to zbytečné..
Re: jak to, že zdražení?
No, nechcem Ti kaziť ilúzie, ale Euro nebolo pod 27,-Kč už aspoň tri roky...
10. 1. 2017 12:54
Re: jak to, že zdražení?
No prave proto je nejvysi cas aby tu cenu CNB prestala umele drzet a nechala ji svemu osudu.
Re: jak to, že zdražení?
Osud je nevyspytateľný, pohne sa to trošku opačne a aj méta 30,126 padne...
10. 1. 2017 14:34
Re: jak to, že zdražení?
V to nedoufej...

Ne, že by se mi udržení stávajícího kutzu nebo drobné snížení hodnoty koruny nelíbilo, ale opak bude pravdou. Už řeším pojištění kurzu s bankou.
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 13:36
Re: jak to, že zdražení?
Právě proto, právě proto. Spásná inflace 2% je tu. Už je tu! :-)
10. 1. 2017 11:09
RS TDI
Bude diesel s výbavou RS opět pomalejší než stejný motor v jiných stupních výbavy?
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2017 11:35
a obchodaci
se tesi na novej hnuj. letaky do kufru a rychleji nabizet po supermarketech
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Avanti
10. 1. 2017 12:02
sorry
Je to neznesitelne skarede auto. Ano, aj nazivo, fuj :-! :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 13:38
Re: sorry
Já pořád čekám, jestli nakonec nebude na živo tak vošklivá, až bude krásná (alespoň RS) >:D
Avatar - removed
10. 1. 2017 13:59
Re: sorry
Nejsem Škoda hater... dle mého subjektivního názoru ale nebude.
Avatar - Skipper
10. 1. 2017 17:07
Re: sorry
Jediná snesitelná verze je díky tvaru předního nárazníku Scout.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 1. 2017 12:03
No tak konečně
jsem trochu pochopil logiku fc ocatavie III. Pokud se podíváte na verzi RS, kde je rámeček grillu černý [odkaz] tak vnitřní segmenty optikcy mřížku rozšiřují a jako celek to působí celkem dobře, jsou vidět jen krajní světla. Pokud máte normální verzi, chrom vnitřní segmenty odděluje a vypadá to chaoticky a debilně.
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2017 12:29
Re: No tak konečně
určitě si na každý zvykne je to zase něco nového ;-)
Avatar - Skipper
10. 1. 2017 17:08
Re: No tak konečně
To se svého času dalo říct i o národním socialuzmu >:-[] :no:
10. 1. 2017 12:32
hm
V RS verzi je to docela pekne auta a celkove se mi 4 eyes libi ackoliv ve verzi kombi vypada tak trosku "nosorozovite". Ale i presto - srovanavaci fotky dopadaji tristne pro novou verzi..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
10. 1. 2017 12:47
dobrá ale ošklivá
Je dobrá :yes: ale čtyřoká je ošklivá ;-\
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2017 12:50
zákerné
politiku zdražili sme, ale dali výbavu, používajú dnes skoro všetci, a nepáči sa mi. Nútia ma kúpiť, čo nechcem, a nútia ma kúpiť drahší produkt.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2017 13:02
Re: zákerné
uz nie sme tak daleko od toho aby auta si chcel nechcel musel menit kazdych par rokov... lebo emisie... lebo kvalita.. lebo nemas konektivitu... a pod.... z aut sa stal dnes uz konzumny spotrebic na tahanie penazi .... je jasne ze kupovat dnes auto na 20 rokov ako kedysi uz nejde aj keby si robil neviem co..... dnes uz do 10 rokov kupis uz druhe alebo aj tretie auto lebo .. lebo plati to co pisem hned dva riadky vyssie ( konektivita emisie a pod ) ... biznis nepusti ;-)
10. 1. 2017 15:11
Re: zákerné
len si treba uvedomiť, že dnes sa aj my ako majitelia áut správame inak. Voľakedy muselo byť auto v garáži a jazdilo sa len keď bolo treba, autá mali smiešne nájazdy (niekdy aj týždeň nevyliezlo z garáže), keď sa išlo 50 km, tak už išlo o veľký výlet. Dnes sa jazdí každý deň, hocikam, parkuje sa hocikde, v zime, v lete. Keby si mal dnešné auto len v garáži a chodil by si na ňom len na sviatky, tiež by ti vydržalo. Ale asi by ťa politici a ekoteroristi donútili kúpiť nové.
10. 1. 2017 16:15
Re: zákerné
Je to spíše naopak, dřív sis auto musel chtě nechtě nechat, dokud neumřelo, protože na další a výrazně lepší jsi stejně obvykle neměl. Dnes naopak je to spotřební zboží, kdy ho čím dál více lidí po 4-6 letech vymění i klidně z důvodu, že se jim omrzí a přestane líbit.

Když třeba srovnám moje první (ojeté) auto, obyčejnou Felicii 1.6MPi, která s trochou výbavy, z dnešního pohledu naprostý holobyt bez AC, stála v roce 1996 pomalu 400tKč, tak to obnášelo pro drtivou většinu CZ populace přes 40 platů, tzn.auto reálně nedostupné. Dnes obstojnou Fabii se slabším TSi pořídíš za zhruba 10 průměrných platů, takže reálné zlevnění za 20 let na 1/4 ...
10. 1. 2017 13:06
Divný
Zadek pěknej, mírně zatmavený světla při okrajích jsou jednoznačně hezčí. Ale ten předek je prostě divnej ... Za tu cenu asi jít kor rači do supíka nebo kaďáka.
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2017 13:39
Re: Divný
Za mě ani náhodou. Jednak i čistě jen z pohledu designu je dle mě tato FLO3 hezčí než Kodiaq (ale já osobně nemusím SUV, kor tahle kravská). A druhak, mít na výběr za stejný peníz tohle, s dvoulitrem a 230 koňmi, v takřka plné výbavě ... a nebo proti tomu sice třeba designově povedenější Superb, ale holátko (tuším srovnatelně by vyšel jedině v Ambition) a s 1.4 ... to stejné platí i pro Kodiaq. Tak to by pro mě bylo sakra jednoduché rozhodování.

Ostatně bych řekl, že právě u Octavie 3 nabízí výbava RS asi ten vůbec nejlepší poměr ceny/výkonu/výbavy/praktičnosti, jaký kdy tato značka nabízela, myšleno od nové doby cca feldy ;-)
10. 1. 2017 15:50
Re: Divný
Tak to už je věc asi vkusu ;-) Za mě kupovat si auto v cenový relaci 700 tisíc, tak asi 100 tisíc navíc oželim a dostanu něco, co se mě osobně líbí víc a je i o třídu vejš. V kategorii do půl milionu si to asi člověk rozmyslí mnohem víc.

Samozřejmě i tak to nebude úplně rychlík, ale myslim, že takovej 1,8 TSI 132 kw by drtivý většině lidí určitě stačil (Superb combi Style 1,8 TSI stojí dle konfigurátoru 820 tis.), mně osobně by možná stačilo asi i 110 kw a to už se tomu RSu přibližuje víc.

Kaďák už vychází o něco dráž, pokud by to ale člověk neměl jenom jako buran do města, ale občas s tim jel aspoň na hory či do mírnýho terénu na chatu, tak to má asi větší smysl. Jsem spíš na klasický kombíky, ale Kaďák mi přijde taky fajn, kór pro početný rodiny, se kterejma se dneska už nějak moc nepočítá.
10. 1. 2017 13:14
Facelift O3
Když vidím u každého článku týkajícího se faceliftované O3, ať je to kdekoliv na netu, pořád a stále dokola ty diskuze o designu, „4 odporných očích“ atd. … tak se mi tím jen stále víc utvrzuje názor, že zkrátka hlavním záměrem Škody bylo s Octávií, u mnohých šedou nevýraznou myší, vystoupit z davu, stát se diskutovaným, všude propíraným autem a to se jí tedy podařilo náramně. A jelikož je člověk, jako téměř každý živý organismus, tvor adaptabilní, tak si ve finále zvykne na všechno, a ono to ty kýžené prodeje přinese, věřte tomu.

Jinak cena mi nepřijde vůbec špatná, ale předFL verze RS měla dle mě trošku lepší nabídku. Zde mi přeci jen přijde od Škody jakési „omezení“ zákazníka, že mu „vnutí“ určitou výbavu a samozřejmě si ji nechá zaplatit. Více se mi líbila možnost volby toho trošku víc „holátka“ (i když tohle označení u RS není na místě) za lepší cenu. A co se týče designu, u RS za mě palec nahoru, ten černý rám masky s vnitřním světlometem celkem funguje! :yes: Líbí se mi, jak z dálky budí dojem rozšíření chladiče/průduchů. Jsem hodně zvědavý, jak to bude působit naživo.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 13:34
Re: Facelift O3
Dalo by se s tím snad i souhlasit, ale píšeš "A co se týče designu, u RS za mě palec nahoru, ten černý rám masky s vnitřním světlometem celkem funguje!". Problém je, že tam ani žádný vnitřní světlomet není. Jen falešná plastová krytka, která jakýsi světlomet předstírá (je tam jen dole led pásek denního svícení) a to už je na mě tedy příliš silná káva (stejně jako ty černé orámovací násosky kolem vstupů chladícího vzduchu k brzdám (samozřejmě také falešných)).
10. 1. 2017 13:54
Re: Facelift O3
No ... v dnešní době podléhá opravdu hodně věcí designu, a není to zdaleka jen Škoda. Mně osobně ten vnitřní „světlomet“ jak popisujete, že je, vůbec nevadí. Na situaci to dle mě nic nemění. I kdyby tam místo obyčejné krytky byl plnohodnotný světlomet (resp. spíš světlometek >:D ), nic by to dle mě nezměnilo. Resp. uvidí se, jak to bude působit naživo. Problém by byl, kdyby ten kryt, co píšete, byl na první pohled rozeznatelný a působil nějak lagricově jako pěst na oko. To ale ukáže až realita, z fotografií takovej problém není :-) Alespoň za mě.
Avatar - fOE
10. 1. 2017 14:15
Re: Facelift O3
Pockat, nerikej ze ty vnitrni 2 svetla nemaj zadnou funkci?! Ja tam cekal... neco, cokoliv, snad to fakt neni jen prosklena vitrinka s LED prouzkem na jejim dne?!
Avatar - Barry Lyndon
10. 1. 2017 14:24
Re: Facelift O3
Obávám se, že je tomu přesně tak... vitrína beze smyslu :-)
Avatar - fOE
10. 1. 2017 14:45
Re: Facelift O3
No a myslime, nebo vime? My totiz nechceme myslet, my chceme vedet. :-)
Avatar - Emel
10. 1. 2017 15:01
Re: Facelift O3
Je tam LED proužek a je tam blinkr, ale vyloženě světelný modul tam podle mě není

[odkaz]
Avatar - fOE
10. 1. 2017 15:44
Re: Facelift O3
Tak to je kouzelne. >:D
Avatar - twistedTSD
10. 1. 2017 16:26
Re: Facelift O3
Resp. blinkr je součástí LED. Nezdá se mi, že by tam nebylo nic, ale na druhou stranu už dosavadní Octavia i Sup mají ve vnitřní části jen ozdobné prvky.
Avatar - Emel
10. 1. 2017 14:05
Re: Facelift O3
Je tu jedno ale. Octavia je za 2016 sedmé nejprodávanější auto v Evropě, se ztrátou cca. 5% na top 5. Kromě Golfa za sebou nechala veškerou relevantní konkurenci (Focus, Astra - dle focus2move, tedy vč. Turecka a Ruska [odkaz] ). To prostě není situace, ve které by se měly dělat revoluční změny.
10. 1. 2017 14:32
Re: Facelift O3
Ano i ne. Částečně souhlasím (vlastně plně souhlasím), ale z druhého úhlu pohledu bych naopak řekl, že tato pozice Octavie přinesla Škodě jakousi pohodu a odhodlání se pustit do něčeho takového, na co dřív neměli koule. A buď to vyjde a ještě to vynese Octavii výš, nebo zůstane stále kolem toho 6.–8. místa, nic horšího ji dle mě ale nehrozí... Přeci jen Octavii neprodává hlavně design ;-) Takže na základě toho si myslím, že si mohli dovolit takhle rozvířit vody.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 1. 2017 15:05
Re: Facelift O3
Správně, decentní fc zvýrazňující její klady a odstranění stárnoucích prvků - tak měl vypadat fc. Tohle může octavii jedině stáhnout dolů. Jsme v koncernu, stačilo se podívat, jak to dělá audi.
10. 1. 2017 15:21
Re: Facelift O3
A to je právě ono, jak to dělá Audi, jak to dělá VW, jak to dělá Seat, ... Právě proto si myslím, že se tímto krokem chtěla Škoda trochu odlišit, vystoupit z davu (koncernu), být diskutovaným a propíraným všude možně, ať už negativně nebo pozitivně a jakej to bude mít výsledek se teprve uvidí. Já ten FL nijak neobhajuji, taky se mi moc nepozdává (víceméně čekám na živé seznámení), ale krok Škody si vysvětluji právě takhle. A o tom, jaký to bude mít důsledek co se prodejů týče, s tím bych opravdu počkal, až co ukáže čas. Škoda byla 7. co se prodejů týče v Evropě loni, byla 7.předloni, byla 8. v roce 2014, 10. v roce 2013 ... Škoda opravdu nemá dle mě moc co ztratit a takový krok si mohla dovolit.
10. 1. 2017 16:19
Re: Facelift O3
Jeden obrovský klad ve srovnání s Golfem a fac. Leonem ale modernizovaná Octavia přece jen má - zachování mechanické P brzdy!!! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
10. 1. 2017 21:38
Re: Facelift O3
No, hele, asi tak OBROVSKÝ klad to nebude, neb necítím žádnou potřebu vyměnit současné auto za puristickou O3-RS F/L. >:-[]
10. 1. 2017 15:48
Ceníky
RS:

[odkaz]

Scout:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
10. 1. 2017 16:48
Re: Ceníky
Drobnosti v ceně:
- osvětlení prostoru pro nohy vzadu
- corner u mlhovek
- cargoelement

...a dále
- sedačky místo celokožených zřejmě Alcantara + kůže
- vyhřívaný volant za 3t
- adaptivní tempomat do 210 za 24t
- malá navi povyrostla na 8", za 11t
Avatar - Sumi2000
10. 1. 2017 17:01
škaredka
Tak ten facelift je hrůza! 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
10. 1. 2017 20:35
O3 RS
Já si myslím, že za ty peníze je to rozumně výkonný a docela solidně vybavený, pohledný vůz... :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
10. 1. 2017 21:37
Re: O3 RS
Na to pohledné si počkám... ale četl jsem nějaké dojmy z prezentace a prý je to lepší naživo.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2017 21:40
Re: O3 RS
I kdyby bylo....lepší než před F/L to nebude, to se nenechá nic dělat. Takže je to taková útěcha z nouze. ;-)
Avatar - Emel
11. 1. 2017 09:01
Re: O3 RS
O tom jsem přesvědčený taky.
Avatar - praděda7
11. 1. 2017 11:13
Re: O3 RS
...útěcha z nouze?.....Kluci, co si budeme namlouvat. Škoda se zkrátka musí pohybovat v určitých mezích a kdyby stokrát chtěla udělat něco vyjímečného tak ji koncern nastaví stopku a je vymalováno... ;-\
Avatar - aproximus
11. 1. 2017 21:03
nabízí hromadu
a nižší výbavy? RS a Scout, jo to jsou zcela obvyklé verze ..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
12. 1. 2017 08:51
Re: nabízí hromadu
Nižší výbavy jsou nižší výbavy, nabízejí toho méně za méně peněz..