Zatímco stará dálnice D1 vydržela skoro čtyřicet let, na nedávno otevřených úsecích už jsme objevili závady. Odborníci varují, že rekonstruované etapy nevydrží ani polovinu!
To ne ale dovedu si tam představit semafor který ve špičkách udělá z odstavného pruhu 3. pruh jako v Bavorsku u Mnichova, tam se ovšem navyšuje počet ze 4 na 5 :-) >:D >:D >:D
K tomu podnadpisu “moc se specha” mal byt este jeden “moc se krade”. Proste tych, co pustili ku korytu menom vystavba dialnic, musia zarobit a este aj zaplatit tym, co ich k tomu pustili. Na to bezne stavebnicke marze nestacia, tak sa kradne, sidi. Neviem, ci je mentalitou, alebo je to garniturou, co vladne. V kazdom pripade tychto prestarlych bolsevikov treba nechat vykapat, inak sa nic nepohne.
Najdrahsie cesty v EU a keby niekto hodnotil kvalitu, tak neviem, ci vy sa nasiel niekto horsi. Mne je do placu, ked pozeram, ako zapustia pri stavbe cesty kanal u nas a v rakusku. Pritom tie subdodavky robia v rakusku ak mase firmy. Keby sa * sustredili na IT systemy, kde je jedno ze ten databazovy system nevznikne. Ale cesty a ich kvalitu pocitia vsetci.
Podívejte se, kolik a jak nádherných dálnic vyrostlo v sousedním, dříve trochu vysmívaném Polsku!!! Ťokot je úplný břídil a my máme úzeké, klikaté a ihned rozbité. Za naše dálnice je mi úplně stydno 8-s ;-\
ale že některé nové i opravené úseky D1 mají hrbolatý povrch bezprostředně po pokládce nového povrchu je fakt. A nejde tu o spojovací spáry, ale jedná se o celkový povrch. Úsek od Vyškova směr Kroměříž, za Devíti kříží směr Praha a úsek mezi Velkým Beranovem a Měřínem směr Brno.
Já bych byl opatrný, klimatické podmínky se docela mění, pokaždé při finalizaci povrchu se mění. V některých úsecích se jede finalizace jednoho směru v červnu a druhého směru v říjnu ………. Holt ideální podmínky nebudou nikdy.
Buďme rádi že se na D1 mezi Brnem a Prahou alespoň neprovádějí experimenty se struskou z vysokých pecí. >:-[] >:-[] >:-[]
>:D ... tchýbi zdarma odvezli z Prajzke staré betony, co měla nad sklepem...tež to skončilo pod dálnicí. Místní vědí, co vše tam skončilo. Síla no. Pokud vím, ví se prd a dálnice je zvlněná dál.
To samé se dá říct o D11, D7 (beru jen to, kde pravidelně jezdím). Jako že se to po dvou letech zvlní, fajn, šlendrián, reklamovat (na to se asi kašle), ale kdo sakra přebere zvlněný povrch? Ouřada asi nevidí pod vozovku, ale to se po tom ani neprojedou před předáním od stavařů?
Přesně! Také nechápu, jak může někdo převzít stavbu i bez toho, že se po ní projede. Jo, kdyby stavbu financoval soukromník, který by dálnici pak i provozoval, tak to by byl jiný frkot, to si piš.....
Přesně! Stále totiž platí, že stát byl, je a vždy bude špatný hospodář. Nevím, jak dlouho to bude lidem trvat než si uvědomí, že stát funguje jen jako "přerozdělovač" daní, za kteroužto pofidérní činnost si nechá řádně zaplatit. A o tom, že na to potřebuje 1/2 mega úředníků z řad spolustraníků, příbuzných a přátel raději pomlčet.... >:-[]
Tak hlavně, že nové volby by s přehledem opět vyhrálo ANO, tedy stejní lidi, co už dopravu roky (b)řídí..s Ťokem a spol. zjevně lépe nebude. Ale zakázek bude, jak to dokončí (4 roky zpoždění), můžou začít za naše chechtáky zase rekonstruovat.
Bylo by nejlepsi, aby Tok dotokal. Postavi sotva 15 km dalnic rocne a prsi se, jaky je borec zoufalec jeden. Disponujeme nejhorsi silnicni siti v Evrope, i na balkane Srbsko, Makedonie, Albanie maji lepsi stav silnic a dalnic. Cloveku nezbyva jen kroutit hlavu, v jakem bordelu zijeme.
At se ti blazni z ministerstva dopravy a RSD jedou podivat napr. do Madarska, jak rychle a hlavne kvalitne stavi dalnice.
Znam dost lidi ze stavebnich firem, vsichni mi tvrdi. Jo my umime postavit 10km dalnice za 1 rok, to neni problem. Ale proc bychom je stavely, kdyz v podminkach vypsanych od RSD je vypsany termin 3roky.
Jak uvádí pán,rozdílná vrstva podkladu,šetření,na vše s horkou jehlou,přetížené komunikace,av neposlední řadě častější opravy,větší vejvar,konečně asi i odborníci-neodborníci.