Musíš to auto správně zatřídit a pak sem vyzvracet ten tvůj nesmysl. Takže první použij hlavu a zjistíš, že Škoda nemáco nabídnout jako konkurenci. >:-[]:no:
Z testu tedy vyplývá, že Partner je o trochu lepší vůz. Za mě je tady však jedno velké ALE . Dokker je totiž při shodné výbavě o cca 66t Kč levnější a má o chlup nižší spotřebu a o chlup větší kufr. Já kupovat dodávku na práci, tak toto je pro mě argument jak blázen :-) V podstatě v ničem nevyšel Dokker jako tragédie, většina parametrů mi v článku přišla hodně podobná. Čili, Dacia Dokker :yes::yes:
V podstatě máš pravdu, obě auta jsou si velmi podobná a Dokker zcela jistě není v této dvojici propadákem. Pokud bude člověk brát v potaz i ekonomickou stránku, pak má Dacia eso v rukávu. Dokker je na tom velmi podobně jako Partner první generace, osobní verze dodávkového vozu. Aktuální Partner má již mnohem blíže k osobním vozům a je otázkou zákazníka, jakému přístupu dá přednost :-)
Ono je to tak, že:
- Dokker je lepšie auto, ak ti nezáleží na komforte, chceš pracovný či priestranné auto
- Partner/Berlingo je lepší ako rodinné auto alebo na dlhšie jazdy, tam oceníš kvalitnejšie plasty či večší konfort
Nejazdil som s nimi, ale sedel som v nich a vyplýva to aj z testu.
.... z textu:"Šroubování cen směrem dolů začali Korejci, v patách jim vyběhli Francouzi a nějaký ten bonus nakonec nabídly snad veškeré značky kromě Volkswagenu." ¨
No nevim nevim, VW taky ty ceny přizpůsobuje.... obzvlášť na novém Golfu je vidět, že prostě i on musí mít ceny takové, aby byl konkurenceschopný..... (stejně tak se plácalo že VW se nemusí podbízet prodlouženou zárukou a hle, uběhl rok a už ji mají taky, že....)
Pro redaktora je asi VW überwagen který kupují jen übermensch s überkontem, ale ono i v jejich šourůmech se smlouvá a dávají slevy.... ať se to pánovy líbí, nebo ne.... :*)
Jinak testované auta nebudu hodnotit, protože v Dokkeru jsem nejel a v Partneru jen chvilku, ale nedávno nám do firmy přibylo Doblo v nějaké vyšší specikaci a jezdí se s tím mimořádně dobře..... Osobně si dovedu velmi dobře představit že to mám jako jediné rodinné auto.... (zvlášť pokud bych měl dvě nebo tři děti.... toho prostoru a praktičnosti je tam kotel.... :yes: )
jazdim na berlingo new 1,6hdi 66kw.
tento motor ma rovnaku turbodieru ako 1,5dci.... ked sa rozbieham a nedam si pozor na vytocenie motora, tak je to az nebezpecne, kedze pod 1500 absolutne netaha a len drncia ventily. Z arealu firmy musim zatocit dolava na frekventovanu cestu, vela krat sa proste musim pichnut niekomu do medzery, vela krat musim pribrzdit, pockat nech prejde auto a potom dalsie mi da volno a vtedy ked pridam bez znovuzoslapnutia spojky, vytocenia motora a zaberu(tento ukon tiez zaberie 2-3 sekundy), tak ten co ma pusta musi spomalit na minimum, lebo mi to proste netaha a auto sa nevie rozbehnut.
Berlingo ma bocne otvarane zadne dvere len za priplatok (nechapem, preco to v teste nie je spomenute), dvere otvarajuce sa dohora ako na mpv su znacna nevyhoda.
Inac na autosalone som v dokkeri sedel a je to oproti berlingu znatelne uzsie, berlingo je na sirku, ako vo vyssiej strednej triede. Rovnako pocit sedenia za volantom je o triedu horsi, berlingo ma laktovu opierku ako sucast sedadiel (btw uz ju mame odtrhnutu) , dokker ju nema vobec a ani ju nema kam dat. Pocit v dokkeri je ovela stiesnenejsi koli vnutornej sirke, nieco ako ked si sadnete do fabie ci roomstra, len samozrejme az takto extremne nie:-)
Ak niekto rozmysla o tejto kategorii ako nahrada za rodinne auto, tak nech si to rozmysli, sice napr v berlingu sa citite velkostou aj vyskou sedenia ako niekde v MLku (neprehanam), ale jazdne vlastnosti su vazne zle, pri zjazde na dialnicu(270 stupnova otacka) som sa skoro vykyblil, lebo som si to sinul rychlostou, ktore moja 407 zvlada uplne vpohode a komfortne.
Jazdne vlastnosti berlinga su hrozne, ale to su asi aj v dokkeri.
Radenie v berlingu hrozne, plne suhlasim s testom.