Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
16
/
22
Prohlédnout znovu
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
|
acz
Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
|
acz
Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
|
acz
Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
|
acz
Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
|
acz
Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění