Na první pohled může Duster s označením Army působit jako dílo nějakých recesistů, ale ve skutečnosti se jedná o zcela vážně míněný projekt pro armádní využití.
V nedávné diskusi prohlásil uživatel mariachi na adresu Dustera, že myslel, že žádné moderní auto se nemůže stát legendou, ale Duster by to dokázat mohl.
No a uplynul jediný týden od tohoto odvážného tvrzení a Duster zjevně pokročil směrem k legendám. V Bundeswehru si rvou generálové zbytky vlasů a vládní představitelé Řecka či Austrálie houfně stornují objednávky........protože Duster je G-éčko pro dobu krize, miláček rozpočtových výborů všech parlamentů světa. >:D:yes:
ten vas "OTAN" neni znacka kulometu nebo vyrobce, ale oznaceni munice standardu nato 7,62 x 51, ale protoze jaksi zabozrouti nejsou s to schrupnout anglictinu, tak otan ... ( pro jednodussi: organisation du traité de l'atlantique nord )
no, tak jsem schvalne zkusil zahranicni clanky, ale vo zadnym otanovi ani vidu ani slechu. asi je jednodussi vobslehnout francouzskej letak. mimochodem, to mohli taky myslet ozbrojenyho sofera s 7,62 tokarev....
S ohledem na fakt, že životnost takového vozu v bojovém nasazení se bude počítat maximálně na jednotky hodin, je použití pověstně nekvalitních francouzsko-rumunských komponentů zcela na místě. :yes: >:D
zaujimave ze Ada ktirizuje vzdy francuzov pritom jazdi na postarsom outlanderi ktory je dizajnovo rovnaky ako jeho francuzske dvojicky od PSA, zaujimave.
Adu treba brat s rezervou uz len vzhladom na jeho vek by som nad jeho prispevkami len mavol rukou a nejako sa necertil, ai my raz budeme stari hnusni dedovia ktori vsetko ofrfleme a budeme neznesitelni, preto je dobre mat pochopenie pre takycto ludi uz od mlada a zvykat si :yes:
Mně to zadřené turbo "made in Romania" tedy moc úsměvné nepřipadalo... :no:
Ale chápu, že země s lacinou pracovní silou přitahuje... :no: Výsledkem těchto "optimalizací" vedených novodobými ***iekonomy je to, že sice za nový výrobek zaplatíme o 30% méně, než před 10 lety, ale jeho životnost je poloviční. Někomu to možná vyhovuje, mně ne. Já bych raději zaplatil více, pokud bych se mohl spolehnout na kvalitu a životnost...
Asi není náhodou, že právě firma rendlík a syn patří mezi průkopníky tohoto nového spotřebitelského myšlení: použij a zahoď...
Proto ani design rendlíku nemusí být natolik klasický jako u VW, Audi, BMW apod, protože než se změní móda, je ten šuplík ve šrotu. Někomu to možná vyhovuje si kupovat každé dva roky nové auto (jehož životnost je přibližně tříletá). Mně to nevyhovuje. Auto by mělo dobře vypadat nejméně 8 a spolehlivě jezdit alespoň 10 let. Tedy těch 300 až 400 tisíc km. Takové vozy, ani takové součástky se v Rumunsku nevyrábějí... :no::no:
Jediné co Áda trefil je, že životnost Renaultu se kterým jsem měl tu čest byla opravdu necelé 3 roky, potom KO, na dálnici, ale naštěstí v docela malé rychlosti. Když jsem se o tom bavil se spolužákem, který dělá pro BMW, sám potvrdil, že taková věc se občas stane i v záruce, nějaké procento, nebo promile se takhle porouchá i v záruce. Nebo těsně po ní, to byl i náš případ.
Naopak mě velice mile překvapil přístup Renaultu a bohužel to byla smůla na špatný kus.
Ani ne, ve své mladické nerozvážnosti jsem si jednou (nového) rendlíka koupil a po dvou letech byl už ve stavu šrotu s 43 tis km na tachometru. A to bylo ještě poměrně málo, protože více stál v servisu, než jezdil... :no::no::no:
A rendlík vyrobený v Rumunsku...? To snad ani není třeba komentovat! :-!
BTW: buď se nauč používat diakritiku, nebo piš bez diakritiky. To písemné vyjádření je totiž tak specifické, že mi připomíná, kdo ho tady již používal..
Takovéto vozy používají ostrahy objektu, například Bundeswehr používá k této službě upravený Touareg, který je rovněž vyzbrojen dálkově ovládaným kulometem ráže 7.62NATO