Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Duster: Nový motor 1.6 SCe a start-stop kvůli normě Euro 6

Základní cena Dacie Duster se nezměnila. Vyšší výbavové stupně však mírně podražily.
Zpět na článek
30. 5. 2015 15:41
30. 5. 2015 16:33
30. 5. 2015 17:06
30. 5. 2015 20:33
30. 5. 2015 23:25
31. 5. 2015 11:54
30. 5. 2015 21:27
30. 5. 2015 21:40
31. 5. 2015 11:49
31. 5. 2015 12:12
31. 5. 2015 13:01
31. 5. 2015 20:21
31. 5. 2015 20:18
1. 6. 2015 19:12
30. 5. 2015 21:30
30. 5. 2015 21:53
30. 5. 2015 15:41
hm
Nutno dodat, že nový motor vycházející z nissaní 1.6i používané ve starším Qashqaii je i bez start-stop méně rozežraný (2-3 litry méně) a hlavě méně hlučný než původní renaultí 1.6i .. a pokud se jim vážně povedlo tentokrát natáhnout pětku a šestku tak by to mohl být příjemný společník i na dálnici.
Rozbalit vlákno
1
30. 5. 2015 16:33
Re: hm
Jo ta stara 1,6 je dost hlucna, par mesicu jsem s ni mel tu cest a to zejmena na lesnich cestach v rychlostech do 50km/h a ten motor je proste urvanej a docela me to vadilo. Druha vec je ta 6sti stupnova prevodovka, kde jakoby se snazili jednickou nahradit redukci, takze prakticky pouzitelnejch je jen 5 stupnu pokud se clovek nedostane do neceho horsiho... a 6stka je taky pomerne kratka a v 90 uz to auto zase rve.
Avatar - flyboyeda
30. 5. 2015 16:46
každé auto má přece stop a start
tak proč bych si měl za stop a start připlácet

tomu kdo vymeslel automatický stop a start bych nejradši rozbil hubu

je to největší nesmysl téhle doby, motor ani není zahřáty a už se vypne, kvůli naddimenzovanému startéru je auto těžší a to jedno decy co možná ušetří někde ve městě, tak se vydá za větší opotřebování, tím že se motor neustále vypíná a zapíná. Ve finále se neušetří nic, akorát se víc zaplatí za servis, tak tomu se říká ekologie na Ntou

na stop a start mám alergii, je to pitomost
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pepa_007
30. 5. 2015 16:57
Re: každé auto má přece stop a start
Za to může EU.

Taky ten systém nemám rád. A za příplatek bych se jej rád zbavil. >:D
30. 5. 2015 17:26
Re: každé auto má přece stop a start
EU už dneska jede jen na "vynucené spotřebě" - prostě se zavádí naprosté kraviny jako třeba start-stop a lidé jsou nuceni kupovat neustále nové zboží a ještě se to maskuje ekologií. Potom třeba auta papírově žerou o 3 litry míň než ve skutečnosti a uváděná spotřeba má nulovou vypovídací hodnotu. Jenomže vynucená spotřeba stejně jako rostoucí + nové, tvz. ekologické daně brzdí ekonomický růst který ještě teď totálně podkopnou další vlivy. Na start-stop mám taky alergii a rozhodně auto s nevypínatelným start stopem nechci ani zadarmo.
Avatar - aproximus
30. 5. 2015 17:06
duster
nové motory jsou posun, ale nejvíc by mu stejně slušel 1.6 dCi. ten přijde nejspíš až v příštím vydání, které však bude dalším crossoveřím family mutantem, bez ortodoxního charakteru. dlužno dodat, že největším nedostatkem dusteru nejsou ani tak motory, jako tragický posez za volantem...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
31. 5. 2015 12:26
Re: duster
pro auto, které je stvořené jako jednoduché a spolehlivé přibližovadlo, vidím jako optimální jednotku atmosferický benzín...
30. 5. 2015 20:33
Parada
Za 12 tisic EUR SUV so 4x4 a LPG, co viac si priat? Jasne, lacne servisne prehliadky a primeranu cenu nahradnych dielov, moment, ved aj to dacia ma...

Dusterov vidim na ceste dost vela, hlavne ako sluzobne/pracovne auta a nedivim sa, ze sa dacii tak dari. Po facelifte je konecne tichsie, ma aj multimedialny system s navigaciou za rozumnu cenu, len tak dalej...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - beibej
30. 5. 2015 23:25
Re: Parada
LPG je jen dvoukolka.
31. 5. 2015 11:54
Re: Parada
Vdaka za upozornenie, zle som pozrel tabulku, aj tak sa to velmi oplati...
Avatar - flyboyeda
30. 5. 2015 21:03
Moderní elektronika má Kazítka
Moderní auta mají stop a start

už tomu rozumím

Trh se přece nesmí přesytit
Rozbalit vlákno
0
30. 5. 2015 21:27
filtr
System stop start je dobrej co vam mrda proc mam zbytecne palit naftu kdybych fakt chtel zahrivat motor tak neni moc velkej problem vstat o 5 min driv a zahrat to za tech par sekund to moc nevychladne me vadi smrad z tech ***ch tdi cek bez filtru myslete trochu na svet je to v pocatku a uz to maj celkem vychytany.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - flyboyeda
30. 5. 2015 21:40
Re: filtr
šplouchá ti na maják, šystém stop a start je k ničemu, nechápu ty idioty co si myslí že systém stop a start zachraňuje planetu, souhlasím že jde o zbytečně spálenou naftu když se motor vypíná a zapíná, protože náhradní díly motoru přivážejí nákladní automobily a dodávky poháněné naftou, pokud se motor dřív pokazí bude víc výjezdů dodávek a nákládních aut s náhradními dílý a tomu se říká ekologie
31. 5. 2015 11:49
Re: filtr
Problem nie je v stop a start ako takom - kazdy hybrid ma stop a start - bez vypinania motora sa hybrid ani spravit neda - a absolutne ziaden problem.

Problem nastava, ked automobilky daju ten stop a start do turbomotora a nedotiahnu to...
Avatar - Ja Prvni 123
31. 5. 2015 12:12
Re: filtr
No, já vidím problém už prostě v tom, že mi tam nutí systém za pár tisíc korun, který já nechci, nepřináší žádnou výhodu ani pro ostatní... teda jako normální společnost.
Jedinej, kdo z toho výhodu má je výrobce zařízení... a servisy.

Když už tam musí být, tak ocením plně vypínatelný systém. Donutí mě za něj zaplatit.. ale už mě nenutí ho opravdu používat.

A neodpustím si poznámku: v názorech se lišit můžeme... ale proč to musí být plné vulgarismů? A proč je každej, kdo si myslí něco jiného hned terčem osobních útoků?
31. 5. 2015 13:01
Re: filtr
Ze ty nechapes nikoho neprekvapuje, vacsine uzivatelov je jasne , ze start stop dosledok nahanacky za co najnizsim co2…
Avatar - flyboyeda
31. 5. 2015 20:21
Re: filtr
mě to je taky jasné, jenom na to poukazují dívám se na to selským rozumem a každý kdo to má v hlavě v pořádku ví, že systém stop a start je pitomost

překvapuje mě že se najdou jedinci co si to nemyslí, říkám si co to je za lidi
31. 5. 2015 20:18
Re: filtr
Maš recht je to idiotina a každy kto rovori opak je mimo.
1. 6. 2015 19:12
Re: filtr
Kdo mluvil o zachranovani planety, mluvil sem o tom ze me vadi smrad nafty, stydim se za to jakej ste narod buranu a ze vas nezajima ze mesta smrdi jak sracky a ze to vsichni musej dejchat. Nechapu demenci. PRoc mam dejchat sracky kdyz stojim 20 minut v kolone. Hlavne si vyndejte filtr z vasi oktavky tdi se kterou jezdite jenom do kauflandu a pak se divite ze jeto rozbity. Takhle to bohuzel v cesku chodi se vsim, vsude bezdaci vsude bordel, nic nefunguje, jeste ze uz sem se odstehoval. Naschle ovce
30. 5. 2015 21:30
dacia
hm dacia duster spolecnik na dalnici ano presne pro tento ucel je tohle auto stvorene.
Rozbalit vlákno
1
30. 5. 2015 21:53
Re: dacia
Přesně tak, i na dálnici.. to doteď kvůli spřevodování totiž vážně nebyl.
Duster sice vážně žádný dálniční křižník není, ale proč trpět když ho tam občas vezmu..ne?
Avatar - Ja Prvni 123
31. 5. 2015 12:22
Myslím, že je třeba pamatovat účel tohodle auta.
Já s tímhle autem nemám vůbec problém. Považuji ho za nositele původní myšlenky Defendera.
Tedy přesněji původních Land Roverů... tzv "Serie"... vyráběné už někdy od 1948 jako jednoduché auto, s vyšší průchodivostí - tedy ne vyloženě do terénu nebo kamenolomu, ale prostě auto, kterýmu je jedno, kudy zrovna jede.

Tohle mi přijde jako poslání Dustera. A jako takový může být trochu hlučnější... a nemusí být excelentní na dálnici.
A je zcela v pořádku, že jednička je místo redukce a "šestka" je de facto normální pětka, tedy žádný extrémní rychloběh.
Jednoduchý servis... jednoduché opravy... a ideálně postavený tak, aby se v případě potřeby dal i uvnitř vystříkat hadicí... když se mi tam vysypou otruby nebo podělá čuník, co ho vezu řezníkovi... to je svět, pro který Duster vzniknul.

A je dobře, že vzniknul.
To, že zrovná já v tomto okamžiku takové auto nepotřebuju na věci vůbec nic nemění.
Rozbalit vlákno
0