Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slovenský trh v roce 2011: Octavia v čele, Dacia Duster v Top 10

Na Slovensku bylo loni registrováno 68.203 nových osobních automobilů, o sedm procent více než v roce 2010.
Zpět na článek
16. 1. 2012 16:04
16. 1. 2012 16:06
16. 1. 2012 16:46
16. 1. 2012 16:51
16. 1. 2012 17:05
16. 1. 2012 17:19
16. 1. 2012 17:22
16. 1. 2012 17:27
16. 1. 2012 17:38
16. 1. 2012 17:38
16. 1. 2012 17:40
16. 1. 2012 17:56
16. 1. 2012 17:15
16. 1. 2012 17:25
16. 1. 2012 17:46
16. 1. 2012 17:51
16. 1. 2012 17:44
16. 1. 2012 16:48
16. 1. 2012 17:37
16. 1. 2012 17:55
16. 1. 2012 22:37
16. 1. 2012 16:04
M1 + N1
len pre zaujímavosť - stupne víťazov predajnosti v kategóriách M1 + N1 v SR:
1. Škoda
2. VW
3. Peugeot
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 16:06
Re: M1 + N1
pezotu sa na slovensku dari aj na poli uzitkovych z coho mam radost

;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 16:04
no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
:yes:

potesilo: narast ibizy sportagu dustera

uz vcera som urobil taky vytah zo slovenskeho trhu pod clankom : cesky trh za r 2011 kategoria male automobily.

viac na www.zapsr.sk

tam si treba kliknut hore na zalozku s nazvom statistiky a tam to najdete
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
16. 1. 2012 16:34
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
A co nám povíš na tvé oblíbence, které považuješ za vrchol automobilové produkce. i30 a Ceed
Copak se jim stalo, že se jim u vás nedaří.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 16:52
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
dari sa im len po rokoch rastu prisiel pokles ved su uz na konci cykla vyroby, mame tu novu i30 a novy ceed, bola by rarita ak by stary ceed a aj stara i30 rastla v predaji az do zaciatku nabehu noveho modelu. Je logicke ze auto pred koncom vyroby v poslednych mesiacoch existencie klesa, navyse pokles ceedu a i30 nie je ziadna tragedia a ako jedny z mala aut dokazu slusne predavat aj v poslednych mesiacoch zivota, za to klobuk dole :yes:

sportage je doslova chutovka , boooooom, sportage mania je tu :yes:
Avatar - kari.laz
16. 1. 2012 16:56
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Octavia je na trhu od roku 2004 a letos jí čeká nástupce. Zajímavé, že ta dokáže růst. Ale nějak si to odůvodnit musíš >:D
A když byl výběhový Ford Focus II, tak se prodeje taky díky akcím na výprodejový model rostly. Jak to, že když například i30 je u nás za pár šušní v plné polní prodeje klesají?
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 17:03
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
octavia ma tam zaratany aj model tour bez neho by klesla ;-) a za druhe octavka je pre nas stale domace auto a predavat sa bude aj o 10 rokov stale najlepsie aj keby novy model neprisiel ;-) ver mi to je so skodovkou vzdy tak ako aj u vas, proste je vnimana ako domaca znacka.

dufam ze som to trosku objasnil
;-)
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:23
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Tour je pořád Octavia II, něco jako soc výbava Ceedu či i30.
A pokud nemáš výsledky prodejnosti Tour, tak to nemá vapovídající hodnotu.
Avatar - Nerez
16. 1. 2012 17:25
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Aha, bez Touru by klesla. No že já se při své práci po autech celkem dívám a těch tourů co jsem potkal bych spočítal na prstech obou rukou. Všechno jsou to bud před nebo po FL, ale Tourů moooc malo >:D
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:47
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
To je tím, že děláš v kamenolomu a tam moc Octavek Tour nejezdí >:-[] >:D
Avatar - Nerez
17. 1. 2012 07:55
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Ale Korejců hodně. Oni si lidí říkají, že na to rozbití v tom lomu jim ten korejec stačí, na co kupovat a ničit kvalitní auta >:D
Avatar - CommonUser
17. 1. 2012 16:11
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Ten "LOM" myslis cesty a kvalitne palivo v CR / SR ??? >:D
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:06
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
manie to je, to jo... ale mánie je psychiatrická diagnoza... ;-)
16. 1. 2012 21:02
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
Možná já bych leccos řekl: Hyundai i30 lepší než Oktávka >:-[]

[odkaz]
Avatar - kari.laz
17. 1. 2012 08:31
Re: no konecne, uz som sa bal ze to tu nedate
A Fabia lepší než Rio >:-[]

[odkaz]
Avatar - kari.laz
16. 1. 2012 16:46
ČR vs SR
První dvě místa jsou stejná, akorát že v SR s menším náskokem. Zatímco u nás Octavia ztrácela, tak na SK naopak získala. Duster na obou trzích výrazný vzestup (ale tam to bude spíš datem zahájení prodeje)
Oba koještí zástupci nižší střední poměrně výrazně ztráceli. A naopak již dlouholetý model Roomster výrazně posiloval. Rozdíl je i v korejských SUV, kde na Slovensku jso uhodně vysoko, obzvláště sportage. Ten se například u nás v tabulce ani neobjevil.
Podobně jako u octavie je to u Golfu, jenže naopak. U nás Golf získal na SLovesku ztratil, Takže se s Octavií otočili.

Každopádně až na pár výjimek nejsou ty trhy zase tak moc rozdílné.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 16:51
Re: ČR vs SR
Dovolím si říct, že Slováci hodně podléhají "stylovkám", viz ta Sportage... a SUV jsou prostě IN ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 16:59
Re: ČR vs SR
na rozdiel od ciech je na slovensku viac horskych oblasti priesmykov horsich ciest kopcov preto si myslim ze je jasne ze sa na slovenku ak clovek na to ma zacne coraz viac predavat kategoria SUV alebo crossoverov, narast sportage dusteru sx4ky je logicky, ak clovek nezije v blave kde je rovina ale napr v poprade ziline alebo banskej bystrici a cestuje kade tade nielen do mesta a domov tak si urcite skor kupi sportage alebo sx4 alebo yetiho ako napr astru, vyhoda SUV v tomto je opodstatnena. Tu nejde len o podliehanie mode, jazdil si po slovenskych cestach? To nie su ceske cesty mi tu mame cesty same jamy a si rad ze na osobaku neznicis napravy niekedy doslova aj v meste, cize SUV plne chapem, mat penaize tiez volim sportage alebo yetiho ziadna asta ani golf, na nase cesty treba urcite SUV a to bez pardonu nie kvoli modnym trendom.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:05
Re: ČR vs SR
Že by zrovna Žilina ležela v horách >:-[] >:D

Jo, po SK cestách jsem už jel, třeba vaše hlavní dálnice z Žiliny do Blavy je oproti naší D1 vyložený luxus ;-) U nás je taky hodně děravých cest, hory tady taky máme. Spíše by mě zajímalo kolik lidí si to Sportoge opravdu koupili s 4x4 a kolik jen s předokolkou.
Navíckupní síla venkovaný a horalů je nižší než městského obyvatelstva. Mimochodem, dřevorubci v tatrách, když jsem tam byl předloni naposled, využívali jako pracovní auto Favorita a starého Kadeta, žádný Sportage >:-[]

Takže bez statistiky kolik z těch SUV bylo 4x4 to nemá smysl posuzovat.
Avatar - jazva
16. 1. 2012 17:19
Re: ČR vs SR
Ronaulte neklam, hory u vás nemáte. U vás sú kopce, ale hory teda fakt nie... >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:22
Re: ČR vs SR
Když zrovna tebe vezmu do těch našich kopců na procházku, tak budeš mít problém na ty kopecky vůbec vylézt >:-[] >:D
A ono reálně, kam v Tatrách člověk ve Sportage dojede? Na Gerlach určitě ne >:-[]
Avatar - jazva
16. 1. 2012 17:27
Re: ČR vs SR
Nechcem sa chváliť ale 2x do roka absolvujem cca 20 km peší pochod. ;-) Je síce pravda, že pri to fučím ako tur, ale ešte stále to zvládam. 100kg živej váhy je 100kg... >:D

Nie po rovine ;-)
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:38
Re: ČR vs SR
Tak loni jsem udělal jen 50 km a pak nějaké 30 km trasy, ale ne moc... chtělo by to více :-)
Tak to máš pár kilo náskok, což jsem čekal... ale doháním tě 8-s >:D
Avatar - gld
16. 1. 2012 17:38
Re: ČR vs SR
Keď nevieš o čom točíš, tak netoč. Gerlach...bože
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:40
Re: ČR vs SR
Bůh ti nepomůže, u tebe je to marný, prostě chcíplý smysl pro nadsázku nevzkřísíš 8-s
Avatar - gld
16. 1. 2012 17:56
Re: ČR vs SR
Snáď to dáko prežijem.
Avatar - white label
16. 1. 2012 18:54
Re: ČR vs SR
Bože, ty jsi "pomalý" a komisní k tomu... 8-s ;-)
16. 1. 2012 17:15
Re: ČR vs SR
nesmysl. slovaci jsou pozeri jako hrom a kdyz si mohou koupit stylove auto za malo penez tak ho berou vsemi desti i kdyby to bylo z papiru. dvoukolka sportage se do hor hodi stejne jako fabie.
Avatar - jazva
16. 1. 2012 17:25
Re: ČR vs SR
A Česi si zase dajú pre 1 korunu aj koleno vŕtať... [odkaz] no offence >:D
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 17:46
Re: ČR vs SR
Jo, pít německé pivo je Slovenské >:D no offence >:-[]
Avatar - jazva
16. 1. 2012 17:51
Re: ČR vs SR
Ja pijem Heineken [odkaz] :-!
16. 1. 2012 18:00
Re: ČR vs SR
Ono to není jen tím, že by podléhali stylovkám (což se o nás, Češích, říct také dá, viz. Yeti). Spíš jde o to, že Slováci jsou mnohem větší vlastenci a nacionalisté (v tom dobrém, i v tom zlém), takže berou Sportage za slovenské auto. Navíc je velmi povedená (co se týče designu, tak oproti ix35 je to doslova kráska), za relativně slušný peníze, tak vlastně proč ne ;-) Zajímala by mě také statistika prodeje 4x4. Slovensko má sice mnohem vyšší pohoří, nicméně silnice tam vedou prakticky ve stejné nadmořské výšce, jako u našich kopečků. Mimochodem častý argument pro čtyřkolku u nás také bývá přístupnost k víkendovému obydlí, které se mnohdy nachází na obtížněji přístupných místech. A propos, milí Slováci, je u vás víkendové chatování taky takový fenomén jako v ČR? ;-)
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 20:53
Re: Nacista bol Masaryk, lebo ukradol fabriku do CR
Vážená redakce, je to opravdu takový problém dát BAN takovému porušování pravidel diskuzí? :no:
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:31
Re: Ad Ronault
Prvně si zjisti rozdíl mezi nacionalismem a nacismem.
Avatar - white label
16. 1. 2012 21:41
Re: Ad Ronault
Tak teď to vypadá, jako bych opisoval... >:-[]
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:50
Re: Ad Ronault
To seš celej ty >:-[]
16. 1. 2012 21:15
Re: Ad Ronault
To, že Slováci, Maďaři a Poláci jsou nacionalisté (viz. PiS, Fidesz, Jobbik, SNS), to je všeobecně známo ;-) A nemyslel jsem to apriori špatně (i když považuju myšlenku národních států za primitivní a zastaralou).
Co se týče spolupráce s nacisty, s tím mají Slováci bohaté zkušenosti, když vyměnili vlastní stát, který stejně neměl dlouhého trvání, za pravidelné dodávky židů, romů a dalších nepohodlných do koncentračních a vyhlazovacích táborů. Ale o tomto stejně nemá cenu diskutovat na serveru o autech, nicméně reagovat jsem musel, jelikož byl můj příspěvek lehce nepochopen ;-)
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2012 21:35
Re: Nacionalizmus v Ceskej republike od 1.1.1993
Narozdíl od Vandase, byli/jsou tyto strany v Parlamentě nebo dokonce ve vládě ;-)
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:52
Re: Kto schvaluje nacistu sam je nacista.
První, kdo tady vytáhl nacismus do jinak poklidné diskuze o autech jsi byl ty.

A koukni se na sebe do zrcadla, kdo se tady chová jak slovenský nacista. :no:

A když budu hnusný, tak napíšu: Škoda, že tvůj pradědeček byl ten, kdo za 30 říšských marek prodal, ne byl prodán, o jednoho blba by bylo méně. :no:
Avatar - white label
16. 1. 2012 21:38
Re: Kto schvaluje nacistu sam je nacista.
Pokus se aspoň zjistit rozdíl mezi slovy nacionalistický a nacistický, ubohý rozumbrado 8-s ;-)
Avatar - T613
16. 1. 2012 21:20
Re: Kto schvaluje nacistu sam je nacista.
dynamit Nobel převedl licenci na výrobu dynamitu do nové firmy v Pardubicích, jejíž se stal významným akcionářem.
Kdyby jsi znal dějiny ČSR vs maďarsko věděl bys proč se tomu tak stalo.
Dynamit Nobel, respektive firma z ně vzniklá vyráběla výbušniny až do konce druhé světové války.
Nacistické etnikum neexistuje
16. 1. 2012 16:48
Same prkotiny
Skoda, Peugeot, Citroen, Hyundai, same crepy, potom sa ludia stazuju, ze sa im nieco kazi alebo to netaha :-) Je vidno, ze na lepsie auta bohuzial nie je nasa ekonomika dost silna...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 16:54
Re: Same prkotiny
tak to sme na tom podobne ako frantici , skus pozriet ich tabulku :-) , nie sme teda na tom az tak zle ked sa mozeme rovnat francuzom, skus pozriet ake oni crepy kupuju, chudaci na lepsie nemaju >:D
Avatar - KANKUNEN
16. 1. 2012 17:10
Re: Same prkotiny
Tak ve stylu francouzů by to vypadalo, RIO, i20, fabia, cigo, i10, Picanto.
Pro toho chytrolína M6 - To co dokáže nabídnout Octávka Mazda 6 neumí, já M6 vlastním, takto vím moc dobře.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 18:11
Re: Same prkotiny
nuz este ze mas tu mazdu, co by si si pocal s octavkou >:D
Avatar - ZoomZoom
16. 1. 2012 18:24
Re: Same prkotiny
Můžu říct pravý opak! Co dokáže nabídnout šestka Octavia neumí. Říká majitel minulé 6MPS a současné šestky.
16. 1. 2012 18:26
Re: Same prkotiny
Nojo jenže to nejde porovnávat. Octavia není stejná třída jako M6.
Avatar - Katikakus
16. 1. 2012 18:49
Re: Same prkotiny
Srovnavat Octavku a M6 ale zacal Kankunen. Jinak jedine, v cem Octavka predci M6 je kufr, tot vsjo.
Avatar - white label
16. 1. 2012 18:56
Re: Same prkotiny
To je skoro podobně smysluplné, jako srovnávat dvě M6ky, tu od BMW s tou od Mazdy... ;-)
Avatar - Katikakus
16. 1. 2012 23:58
Re: Same prkotiny
Souhlasim. Ovsem najdou se bohuzel i taci, treba SDA a i samotna Skoda, kteri Octavku do stredni budou cpat za kazdou cenu
Avatar - gld
16. 1. 2012 17:37
Znak blahobytu
Oktávia vystriedala na čele tabuľky fábiu..to už jaké bohatstvo sa tu rozmohlo.

Zarazila ma absencia japonských a talianskych áut...nesmelo kuká len nissan s kvaškou, inak ticho po búrke.
Rozbalit vlákno
3
16. 1. 2012 17:49
Re: Znak blahobytu
V ČR je Oktávka před Fabkou už několik let.
Avatar - gld
16. 1. 2012 17:55
Re: Znak blahobytu
No tak vy máte ešte lepší blahobyt, gratulujem.
17. 1. 2012 08:20
Re: Znak blahobytu
Neřekl bych, že jde o blahobyt. Naopak - lidé dávají přednost ojetinám před novými auty.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2012 18:08
ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
su majstri vo vsetkom, cesi su muzikanti klauni horolezci chalupari cestovatelia dobyvatelia su najintelignetnejsi narod ;-) len skoda ze je tolko mrtvych cechov v tatrach kazdy rok a pritom staci namiesto slapiek si zobrat slusne trekingove topanky a nelozit mimo oznacenych chodnikov, ale to uz cechov neucili ;-) gerlach to nie je praha na vaclavaku kde mozete chodit v papuciach >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 18:09
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Ty jsi už byl na Gerlachu, chlapče? ;-)
Avatar - Starfighter
16. 1. 2012 18:33
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Doplňuju otázku na toppera, jestli už byl aspoň na Václaváku? :-!
Avatar - white label
16. 1. 2012 19:13
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Na Gerlachu asi ještě nebyl a v Praze určitě ne, ale v Soulu je jako doma (prstem po mapě)...
>:-[]
16. 1. 2012 21:00
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Páni bratia nenahnevajte sa na mna, ale ste dobrodruzne povahy, v tom ste neprekonatelni Kazdy chorvat pozna pribeh o cechovi, ktory sa pokusil o preplavanie zo splitu kamsi na brac na nafukovacke. Vlastne takito moreplavci sa najdu kazdy rok. :-)
K clanku - dobre auta su pomerne vzadu /rozumej /, prve miesto bolo ocakavane, typicky slovensky vozovy park. Megane RS som nevidel nikdy, zato rozne Ferrari v lete vidim skoro kazdy den a Cayenne sa asi niekde rozdava zadarmo. :no:
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:36
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Češi byli vždy velcí turisti, však Český klub turistů je jeden z nejstarších na světě a máme (a díky němu i SK) jedny z nejlépe, ne-li vůbec nejlépem značené turistické stezky.
Kdo už zabloudil třeba v Alpách, jako já, tak červenou, modrou, zelenou a žlutou má rád :-)
Avatar - 4hill
16. 1. 2012 18:34
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
I tohle píšou v Autotipu? Jestli budeš plodit takové výkřiky pokaždé když škodovka v něčem uspěje tak se máme na co těšit..Měl bys být rád že jsou u vás rozumní lidé kteří ještě dávají přednost kvalitě před koreou.. Gratulace majitelům. :-!
16. 1. 2012 22:10
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
Robis tu hanbu sebe aj svojej rodine ktora zjavne nezvladla Tvoju vychovu. Pises tu chujoviny ako riadny sedlak, co stiekol z lazov do mesta s poslednym jarnym snehom.

Uvedom si ze Tvoja prezentacia na webe a spolocna vecera u Vas doma za stolom, kde kazdy trepe dve na tri su dve zasadne odlisne veci. Doma si v klude medzi seberovnymi kde dokonale zapadas, tu sa len strapnujes.
Avatar - white label
17. 1. 2012 00:06
Re: ked sme uz pritom aki su slovaci tak si povedzme ze cesi
:yes:
16. 1. 2012 19:57
The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Tak je stále a zase evidentní, že The Hyundai Kia Automotive Group má zde vynikající úspěchy... je zastoupena od 1. až po 12. místo celkem 4x! VW pouze 3x a Škodovka jen 2x... je třeba se na to dívat i takto; tolik můj postřeh. A jak je jistě známo, nová i30-ka a nová Kia cee'd brzy udělají své v onom posunu ještě výše... :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 20:03
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Takto se na to nejde jaksi dívat, asi těžko budu jasat, že jsem prodal 100 aut 20 modelových řad, když konkurence prodá 1000 aut a stačí jí k tomu 2 modelové řady. Celkové prodeje jsou zajímavější, ale taky ne vždy směrodatné při koupi auta.
16. 1. 2012 20:58
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Tak modelové řady... modelové řady... i ono zastoupení značek v prodejích hovoří o tom, jak je daná značka vnímána; o co je zájem... jinak: 2 modelové řady: nezdá se už někomu z vás ta Fabka a Octavka neskutečně "vykoukaná" (neužívám záměrně okoukaná... protože můj pocit je ještě silnější: "vykoukaná")???

Hezký článeček k meditaci:

"Škoda Octavia – nejvíce okoukaný automobil"
- Optickou nevýhodou tohoto automobilu je, že je již poněkud okoukané. Pokud se pohybujete každý den v dopravě, tak není den, kdybyste tento typ automobilu nepotkali. Je to asi úděl těch dobrých aut jako je Škoda Octavia, že je vlastní několik milionů lidí. Zvykněte si tedy na okoukanost automobilu. Stejně tak vás může i zážitek z jízdy brzy omrzet. Pokud tedy hledáte něco moderního a dynamického, pak to Škoda Octavia není. - Modelyaut.net [odkaz]

Tohle berte ovšem s trochou nadsázky ;-) Souhlasím však s "modelářem", že Octavia je pořád jen "dobré" auto! >:D

Zajímavý výsledek, který taky o lecčems svědčí byl srovnávací test v AUTO7: Škoda Octavia Combi 1.6 vs. Hyundai i30 SW 1.6! Vítěz testu??? Hyundai! Detail testu z časopisu, v čem to Octavia projela, prohrála, zde: [odkaz]

;-)
Avatar - 4hill
16. 1. 2012 21:24
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Další časopisovej kovboj? Vždyt my víme že máš nejlepší a nejkvalitnější auto na světě.. Zkus třeba po roce prodat tu "okoukanou" oktávku nebo hyundai...Který auto si drží líp hodnotu a který je bezcenný sotva vyjede z autosalonu? Ten test je taky dost jednostranej..škodovka dojíždí na cenu.A to že lepší prodejnost přisuzuje testující nacionalismu je komický..opravdu ho nenapadlo že je to kvalitnější auto který si líp drží hodnotu s bezkonkurenčním servisem?Ne..on nechápe.. >:D
16. 1. 2012 21:37
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Tak jedna věc je držení hodnoty a druhá, podstatnější, které auto je lepší! Proto o tom zde mnou uvedený test... snad se toto brzy dostane do povědomí a i toto "davové" přisuzování hodnoty se změní... jednostrannej test??? >:D Zase nějakej kovboj neumí pokorně napsat: Hyundai zde prostě vyhrál... nu což... a ještě něco: napsat, je bezcennej - to je totální pitomost... ale tjj... Ještě doporučuji si prostudovat, jak pozitivně je hodnocena kvalita Hyundai v posledních letech, měsících... hodnota jde nahoru! Tím jsem si jist... ;-)
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:47
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
[odkaz]
Tak a tady je zase test, kde přesvědčivě Octávka porazila sesterskou Ceed! A co teď?

Jak je hodnocena kvalita Hyundai? No mrkni se na test Autobildu po 100 000 km, prý dokonce začíná po dvou letech reznout.
17. 1. 2012 07:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:34
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Vykoukal ses asi na své auto v garáži.

Takže podle tebe je lepší prodat méně než více? ANO? Stačí krátká odpověď.

Prosím tě, modelář aut je designer? Zkus někoho, kdo evropské designové škole rozumí ať ti porovná design Octavie a i30, když to sám neumíš a musíš kopírovat cizí slova.
16. 1. 2012 21:46
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Důležité je koupit to lepší a neokoukané! >:D ;-) ... Taková byla má myšlenka... A k designu: tady nešlo, čti modeláře >:D pozorně: o design jako takový, ale OKOUKANOST! To je něco jiného... vysvětlím pro méně chápavé: i tzv. pěkný design, se ti časem, když je ho až MOC, stane nudným... na to, nepotřebuji kopírovat modelářův názor, je to názor můj: mě Oktávka nebaví... vidím ji všude... a jemné rádoby změny "očí" a "masky" na tom žel, nic nemění... :-)
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 21:49
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
i30 nejen, že je také okoukané, protože stojí na každém rohu, ale ještě navíc je oproti Octávce nepěkné.

Z jedné strany se raduješ, že rostou prodeje i30 nebo Hyundaie, ale z druhé strany jsi moc rád, že nestojí na každém rohu...

Chlape, co teda chceš? 8-s >:D
16. 1. 2012 22:04
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Proto jsem psal, že případná okoukanost i i30 se dynamičtěji mění: brzy po první verzi byl facelift... a nyní je změna i30 tak radikální, že prostě překvapuje, provokuje, vyzývá... asi takto bych to popsal...
Avatar - Ronault.
16. 1. 2012 22:10
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Tak facelift i30 byl daleko nenápadnější než facelift druhé generace Octavie.

A základ, který je dobrý, není nutno pokaždé měnit, Octavia si ho našla a zákazníkům se to evidentně líbí i za vyšší cenu.
16. 1. 2012 22:39
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
Neříkám, že je jedno z těch aut vyloženě lepší, ale necitoval bych AUTO7. Na mě ten časopis neudělal dobrý dojem, resp. to, co jsem se dočetl v testech. Působilo to na mne trochu amatérsky, ale možná jsem měl v rukou jen špatné číslo, ale...

Ponechme výsledek testu, ale zaráží mě například fakt, že vybrali Octavii Tour, načež jí naládovali příplatkovou výbavou, což není zrovna 2x rozumný krok... (tour je výhodná především v nízké výbavě). A když sáhneme po "plnohodnotné" Octavii, nijak výrazně si nepřiplatíme, jestli vůbec, a dostaneme příjemnější vnitřek.
Zajímavé, nevím, jestli má Tour jiná sedadla, ale poprvé slyším, že by i30 měla lepší, stejně jako se mi nezdá jejich hodnocení jízdních vlastností, které vyznělo spíš stylem "zdálo se mi, že obě auta po silnici jela tak nějak dobře,"
Avatar - kari.laz
17. 1. 2012 08:57
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
A ted se na to podíváme jinak. Koncern Hyundai Kia je zastoupen 4X a koncern VW 5X.
Dva modely ze čtyř z koncernu Hyundai Kia mají VÝRAZNÝ pokles prodejů. Ale jen jeden z pěti z koncernu VW má pokles.
Koncern Hyundai Kia prodal dohromady 5511 Aut. Koncern VW prodal dohromady 15058 Aut.
A to se bavíme jen o prvních 12 místech.

A pro tvé pobavení se podíváme na celou tabulku:
Koncern Kia Hyunda z 25 má zastoupené 4 modely a tedy 5511 aut.
Koncern VW má z 25 zastoupeno 9 modelů a 18494 aut.

A třešnička na dortu: Dva ze čtyř modelů Hyundai Kia mají pokles a jen JEDEN model z devíti z koncernu VW má pokles.
Avatar - Ronault.
17. 1. 2012 15:07
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
:yes:
Avatar - kari.laz
17. 1. 2012 15:24
Re: The Hyundai Kia Automotive Group v čelních pozicích!
škoda, že se nedočkám reakce od incesta. Ta by byla určitě výživná.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2012 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2012 21:48
ŠKODA BODUJE NEJEN NA SLOVAČI
Takhle by měla vypadat flotila dalničních "stíhaček" také v ČR. Passat :no: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
16. 1. 2012 22:37
Slovpatrioti
:-) Slováci jsou patrioti-kupují česká auta.[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
0