Diskuse

Dacia Logan: dodatečný vosk pro všechny sedany vyrobené do roku 2006

19.1.2008

Dacia připravuje servisní akci pro všechny modely Logan s karoserií sedan, která se týká všech vozů vyrobených v Rumunsku a Rusku do konce roku 2006.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ada je zase tady" [89.102.197.XXX] 19.01.2008  15:17

    Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

    Nejvice prekvapujici na tom je, ze to firma dela. Asi ekonomove zjistili, ze to hnije takovym fofrem, ze za 6 let by tam uz zadne blatniky nebyly a to by byl dalsi hrebik do rakve tehle firmy.
    • 00 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 19.01.2008  19:06

      « Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

      kdyby ten tvůj kýžený VW dělal tak levné auto,tak by se rozpadlo rovnou ve fabrice.I Mercedes měl více svolávaček než Renault
      • 00 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 19.01.2008  20:32

        « Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "pawelno" [83.208.239.XXX] 19.01.2008  21:08

        « Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

        Doufám, že tady nikdo nechce srovnávat Mercedes s Renaultem?!?! Po pravdě nic proti Renaultu, ale Mercedes je od něho ve všem hodně daleko vpředu!!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [78.99.18.XXX] 19.01.2008  21:46

          « Re: Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

          V čom všetkom akože? V nafúkanosti. To je pravda, Mercedes bol označená za najarogantnejšie sa správajúceho výrobcu áut. V kvalite? Ťažko, Mercedesy nie sú práve bezporuchové, ibaže sa na to tak vehementne nepoukazuje ako pri "neprémiových" značkách. Dizajn? Ťažko povedať, najmä vzhľadom na nutnú konzervatívnosť značky. Podvozky? Klasickú koncepciu a predný náhon ťažko zrovnávať, hoci v priamom porovnaní sa mi voči Éčku zdal Vel Satis istejší v zákrutách aj pohodlnejší na nerovnej ceste. Motory. Niektoré iste, to nemožno poprieť. Ale nenašiel som nič, čo by zodpovedalo Tvojmu tvrdeniu "ve všem hodně daleko vpředu"...
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 19.01.2008  23:05

          « Re: Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

          ale jo...uz tu srovnavaj i bezpecnost Renaultu a VOlva >:D blbci
          • 00 Reagovat !

            foto Carbone

            Carbone 20.01.2008  19:30

            « Re: Re: Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

            Sorry ale ja blbeček svetu neznali neco znam. Logan neni bezpečny ale renault je a taky Volvo
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 21.01.2008  14:51

          « Re: Re: Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?

          Mercedes měl více svolávaček než Renault.Mercedes je jen navoněná bída,auto s pověstí aut pro kolotočáře,zelináře,taxikáře,vexláky,...… pro podobnou skupinu lidí.Kdežto Renault je pro solidní,poctivé a sympatické lidi
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.01.2008  21:15

      « To jsou výkřiky

      Musím se smát.Roztrhejte si občanky! No ale i já se přidám >:D
      Kdo se kdy pozastavil nad tím, že první Fabie měly přední stabilizátory (řízení) z blata a po 1. roce provozu po nerovnostech to řachtalo jako když jedete se žebřiňákem. Nikdo ani nehlesl, že Octavie, zvláště ty z poloviny devadesátých let měly snad větší spotřebu žárovek než benzínu.
      Dále si nikdo z vás neuvědomuje, že když si koupíte auto, které se vyrábí 6-tým rokem, tak se jen tvarem podobá první serii. Že v každé automobilce je obrovský tým lidí, kteří pracují na tom, jak auto při výrobě slevnit a vy, spotřebitelé jste přesvědčeni, že váš řízek má 150 grammů, ale málokdo si uvědomí, že je to v syrovém stavu.
      Ať si Renault zve majitele vozů Dacia na navoskování. Co udělala německá Škodovka s elektroinstalacemi v prvních Oktávkách? Nic. Apropó, víte jaký je poměr výrobní ceny Fabie vs. prodejní cena? 40% z prodejní ceny je výrobní náklad, 60 % je zisk, takže jásejte milí oškubaní....

      Jo a 3 roky starej Golf má jednu obrovskou výhodu oproti nové Dacii, už není rok v záruce! Má ještě záruku na karoserii proti prorezivění, ale už se někomu podařilo tuto záruku vymoct? Myslím si, že každý raději zklapne a nechá si to za svý opravit, že jo?!

      Však počkejte na číňany nebo Indy. To jejich TATA Nano za 45.000,- Kč! To je kauf :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "bender" [85.71.47.XXX] 19.01.2008  15:35

    6. let

    6. let a co potom??? Vynikající investice...
    • 00 Reagovat !

      foto Petr-Kneifl

      Petr Kneifl 19.01.2008  16:56

      « Re: 6. let

      Po tom si koupíš Fabii.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [62.168.125.XXX] 19.01.2008  17:23

        « Re: Re: 6. let

        Ale nepochopim cloveka,co si namiesto 3 rocneho golfa kupi...Daciu.
        • 00 Reagovat !

          foto Petr-Kneifl

          Petr Kneifl 19.01.2008  17:37

          « Re: Re: Re: 6. let

          souhlasím
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [88.102.86.XXX] 19.01.2008  18:03

            « Re: Re: Re: Re: 6. let

            Nepochopím člověka, co si koupí 3-letého Golfa místo nové Dacie :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [89.185.238.XXX] 19.01.2008  22:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [88.146.124.XXX] 19.01.2008  22:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

              :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [88.100.239.XXX] 20.01.2008  18:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

              :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto MajoThePuk

          MajoThePuk 19.01.2008  20:31

          « Re: Re: Re: 6. let

          To asi preto lebo 3 rocny golf okrem toho ze ma na sebe napisane "ukradni ma" ani po troc rokoch sa cenou nepriblizi novej dacii..to bude asi tym
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "nikto" [81.201.50.XXX] 21.01.2008  17:02

            « Re: Re: Re: Re: 6. let

            Krásná odpoveď
      • 00 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 19.01.2008  20:34

        « Re: Re: 6. let

        Co mas s tou fabiou?komplex?...fabiu si kupi clovek co nevie co s peniazmi.draha, nevybavena krabica ktorej servis stoji majland..a este ten HTP v tom...uzas...Teda..ta nova aspon vypada..ale nic ine sa nezmenilo
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 19.01.2008  20:48

          « Re: Re: Re: 6. let

          Vis,ja Fobii taky nemam rad,ale vy jste proste trosku jinde,tady je Fabie pro lidi LEVNA a Dacii si kupujou duchodci,nebo lidi na drivi ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "pawelno" [83.208.239.XXX] 19.01.2008  21:05

          « Re: Re: Re: 6. let

          Bratře Slováku. Fabii si kupuje spousta lidí. Když kritizuješ kupce Fábie v SR, případně i ČR, tak tím odsuzuješ i kupce Clia, Pola, Ibizi, 207 atd. Výbava prakticky srovnatelná a cena prakticky také. Takže asi tak!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [89.185.238.XXX] 19.01.2008  22:36

            « Re: Re: Re: Re: 6. let

            100% stejná, vědí, ajk to udělat, aby nějaká dnes srovnatelná a vyžadovaná výbava byla u všech z nich kolem 300 000
            • 00 Reagovat !

              foto acALIEN

              acALIEN 19.01.2008  23:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

              takovy univerzalni ceny no..Cola 30Kč, CheeseBurger 20Kč, Fabie 300 000Kč (ale normalni verze)
          • 00 Reagovat !

            foto MajoThePuk

            MajoThePuk 20.01.2008  08:47

            « Re: Re: Re: Re: 6. let

            Ano? Co ponuka Fabia v zaklade? zoberme si teraz tu starsiu lebo bola rec o jazdenej..ponuka 1x ABG...a co este?no este posilovac riadenia..Kdezto si zoberiem Clio storia napriklad..a tam mam 4x ABG, ABS, okna v elektrike, klimu, central...Nova Fobia jedna stala hola 299 900Sk...Clio Storia stoji u nas 239 000sk...takze mi tu netaraj...Kazde auto, este aj polo ma lepsiu vybavu, pravdaze Polo je drahsie, pretoze polo narozdiel od Fobie je uz auto...
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 20.01.2008  10:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

              Srovnávat jablka a hrušky ti jde, Puku... Ale jinak jsi fakt mimo. Clio Storia je historický model. Kdyby se první generace Fabie vyráběla dále, cenově by vyšla stejně nebo by byla levnější při shodné výbavě. Porovnejme nové Clio a novou Fabii a jsme na shodných cenách.
              Manipulovat s čísly a slovy, aby se to hodilo do krámu, to ti jde. Přiznat si pravdu je už těžší, zdá se. Fabia, Clio, 207, Corsa, Grande Punto jsou srovnatelná auta za srovnatelnou cenu.
              • 00 Reagovat !

                foto MajoThePuk

                MajoThePuk 20.01.2008  12:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                Ja pisem a regujem na to co napisal on.."radsej kupi jazdenu Fabiu" A ja som jasne napisal ze porovnavam fabiu I a Clio Storia..vznik oboch aut je priblizne rovnaky..takze zase nemrnuj tu o hruskach a jablkach, ale nauc sa citat. Ano nove generacie tebou spominanych aut su viac menej rovnocenne s tym suhlasim
                • 00 Reagovat !

                  foto Dany1788

                  Dany1788 20.01.2008  13:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                  A můžeš mi Puku říct...podle čeho je podle tebe Polo narozdíl od "Fobie" už auto jak píšeš? To by mě opravdu zajímalo v čem to bude! ;-) :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto MajoThePuk

                    MajoThePuk 20.01.2008  14:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                    Minimalne vo vzhlade..sa pozri na Fobiu I a na Polo...hlavne na interier a tam pouzite materialy...
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 21.01.2008  07:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                  Nevšiml jsem si, že by tam byla jediná zmínka o ojeté Fabii... kromě od tebe. Takže jsme na začátku u oněch jablek a hrušek, že?
                  • 00 Reagovat !

                    foto MajoThePuk

                    MajoThePuk 21.01.2008  07:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                    Precitaj si celu diskusiu...sudruh Alien napisal, ze potom si kupi jetu fabiu...citaj...je mi luto ze tu nie su obrazky, ale tak pokus sa citat
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "Michal Polan" [160.216.229.XXX] 21.01.2008  14:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                      Puku, ať pročítám tenhle thread, jak chci, o ojeté Fabii tu není ani písmenko. O Fabii ano, ale ta jetina tam nějak stále chybí. Nesnaž se vykroutit, zvoral jsi to sám.
                      • 00 Reagovat !

                        foto MajoThePuk

                        MajoThePuk 21.01.2008  16:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 6. let

                        čítaj celú diskusiu a ked si inteligent tak si zratas 1+1..uz ma toto natahovanie sa nebavi...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [82.100.11.XXX] 20.01.2008  17:43

        « Re: Re: 6. let

        >:-[] :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "charlie 007" [217.12.62.XXX] 19.01.2008  17:30

    Zvolávacia akcia

    No myslím si, že sa na to dá pozrieť aj z druhej strany. Zvolávacia akcia tohoto typu, je podľa môjho názoru oveľa lepšia ako keď sa zvolávacia akcia týka bezpečnosti atď. Stačí si pozrieť koľko renomovaných značiek volalo autá do servisu, na také závažné opravy, že by ste sa čudovali. Netreba z toho hneď robiť tragédiu. Dacia je v pohode, na nič sa nehrá, na dlhodobých testoch predbehla mnohé "značky" a také MCV je aj dosť praktické aj dobre vyzerá.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "sova" [85.70.69.XXX] 19.01.2008  17:51

      « Re: Zvolávacia akcia

      jenze na bezpecnost se jen tak snadno neprijde, jako na deravy blatnik. nic bych si nenamlouval, tohle auto na tom bude s bezpecnosti asi tak, jako auto vyrobeny pred 5 lety. a od kdy oxidace zpusobuje korozi >:D ja si myslel, ze to je to samy
      • 00 Reagovat !

        foto Petr-Kneifl

        Petr Kneifl 19.01.2008  20:15

        « Re: Re: Zvolávacia akcia

        Co se stane když necháte samopal na dešti? Zrezne vole....hlavně koroduje tupci!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [82.209.36.XXX] 19.01.2008  17:54

      « Re: Zvolávacia akcia

      Jen si dovolím ohodnotit design MCV-nejenže to auto dobře "nevyzerá", ono je mi přímo odporné. Ale chápu, každý má svůj názor.... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 19.01.2008  20:30

        « Re: Re: Zvolávacia akcia

        Je odporná, ale skús nájsť iné nové auto za 300 000sk v ktorom odvezieš bez problémov 7 ludí a aj ich batožinu..je to auto na účel a nie aby vyhrávalo ceny za dizajn
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          neregistrovaný: "q" [91.127.68.XXX] 20.01.2008  17:44

          « Re: Re: Re: Zvolávacia akcia

          Za 300.000,- ? Plechovla s motorm a styrmi kolesami, holoauto bez vybavy. Sprav z toho auto a vycalujes pol melona len taky fukot.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.185.238.XXX] 19.01.2008  22:38

        « Re: Re: Zvolávacia akcia

        podle mě je daleko hezčí, než Fabia II!!! a ještě je líp dílensky zprcovanej >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.2008  17:48

    žádný pokrok...

    Jak je vidět,nic se nezměnilo...I po 20 letech stejná perspektiva: 5 let ježdění a máte pod nohama vizuální rychloměr...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.27.XXX] 19.01.2008  18:40

      « Re: žádný pokrok...

      Pokud se nekdo spokoji se zahazovacim autem ,nic proti tomu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.27.XXX] 19.01.2008  18:41

      « Re: žádný pokrok...

      Pokud se nekdo spokoji se zahazovacim autem ,nic proti tomu. >:D :-! 8-s >:-[] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "rrrr" [85.207.73.XXX] 19.01.2008  18:46

        « Re: Re: žádný pokrok...

        co je zahazovacím autem
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "rrrrrrr" [85.207.73.XXX] 19.01.2008  18:47

        « Re: Re: žádný pokrok...

        co je zahazovacím autem
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.22.37.XXX] 19.01.2008  18:57

        « Re: Re: žádný pokrok...

        Myslim si prodejni cena toho vozu lecos napovida, takze zadne zazraky co se tyce zivotnosti tady nebudou ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "rrrrrrrrrrrrrrrr" [85.207.73.XXX] 19.01.2008  18:15

    rrrrrrrrrrrrrrrr

    Asi to rezne jako prase. A co ty auta po roku 2006?
    • 00 Reagovat !

      foto Petr-Kneifl

      Petr Kneifl 19.01.2008  20:18

      « Re: rrrrrrrrrrrrrrrr

      ty zreznou taky ale zatím se to neprojevuje
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 19.01.2008  21:36

        « Re: Re: rrrrrrrrrrrrrrrr

        >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.185.238.XXX] 19.01.2008  22:40

      « Re: rrrrrrrrrrrrrrrr

      že by to byl FACELIFT???
      Ste si asi nevšimli, že v mnoha směrech Logany po 2006 vypadaj líp???
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "rrrrrr" [85.207.73.XXX] 19.01.2008  18:15

    rrrrrrrrr

    Asi to rezne jako prase. A co ty auta po roku 2006?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "charlie 007" [217.12.62.XXX] 19.01.2008  19:05

    Dacia

    Ved som hovoril. Chceš bezpečnosť kup si Renault, Volvo . . .. nemaš peniaze , kupiš si Daciu. Dacia sa na nič nehrá. Ani na design ani na bezpečnosť ani na nič. ...
    • 00 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 19.01.2008  19:07

      « Re: Dacia

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Petr-Kneifl

      Petr Kneifl 19.01.2008  20:19

      « Re: Dacia

      nemam penize tak si koupim dva roky jetou Fabii
      • 00 Reagovat !

        foto MajoThePuk

        MajoThePuk 19.01.2008  20:26

        « Re: Re: Dacia

        To je výhra s tou fóbiou ;-) A hlavne s jazdenou...
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 19.01.2008  20:41

      « Re: Dacia

      Chceš bezpečnosť kup si Renault, Volvo ty ses asi podelal ne >:D ?Jak muzes Renault povazovat za bezpecny a jeste ho napsat vedle volva tuntu :-) ?Pocet Airbagu neni primo umernej bezpecnosti a Renalt ma v NCapu prumerny hodnoceni a to se jeste vseobecne vi,ze pripravujou deformacni zovy primo pro tyhle testy,jestli se to k tobe nedoneslo,tak ono je strasne jednoduchy udelat konstrukci tak,aby se zdala jako sqela,kdyz vis,jak rychle,z jakyho uhlu,jakou rychlosti a do ceho to auto napali,realita ovsem neni testovaci hala.Az pojedes po silnici,koukni se jak dopadaj lidi a auta Renaultu a pak se podivej,jak koncej Volkswageny a Opely ...Je to cenove jinde,to je jasny,ale nesrovnavej Renault s Volvem,ani s jakymkoliv nemcem,v tomhle ohledu je i Skodofka lepsi a to ji nak nemusim.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Chris K." [89.173.133.XXX] 19.01.2008  22:47

        « Re: Re: Dacia

        Uz sa mi zdalo, ze som tu jediny, kto kritizuje Renault za to, ze vyraba auta specialne pre NCAP testy. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 19.01.2008  22:59

          « Re: Re: Re: Dacia

          Neboj,kazdej kdo vi o aute vic,nez ze se dela benzin/deisel, ma 4 kola a volant, tohleto vi.Dokonce to prasknul i jeden Ing. primo z vyvojovyho centra Rendlu,stejne tak,jako se nechal slyset jeden manager z logistiky a zasobovani pro VW ,kdy rek,ze soucastky vyhovujici,ale ne uplne dokonaly se posilaj Skodovce,jenze to by tady lidi museli cist i clanky jinde nez jen na auto.cz a nedej boze novinky.cz Je potreba cist reporty pro zapad ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Carbone

            Carbone 20.01.2008  19:40

            « Re: Re: Re: Re: Dacia

            ja čtu tak neco vim kurvajs. Umim nemecky anglicky rusky ale taky rumunsky.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [195.22.37.XXX] 20.01.2008  22:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

              Nemachruj vědátore ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Sashoun" [81.201.54.XXX] 21.01.2008  23:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

              Kde ses naucil rumunsky sefe?
            • 00 Reagovat !

              foto acALIEN

              acALIEN 22.01.2008  14:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

              To jsem nepsal ja,nekdo napodobil muj NICK..pravdepodobne nakej slovak.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [195.91.54.XXX] 22.01.2008  18:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

                Jasne blbečku !
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 19.01.2008  22:47

        « Re: Re: Dacia

        Člověče, můj otec boural s Lagunou před Vánoci. Narazilo do něj z boku Polo. Šupa slušná, ale kdom dveří, které se vyklepají to neodneslo nic... Kecy typu "oni to mají připravené na test" jsou tak trochu mimo mísu. Když nejsou argumenty, tak se označí druhého za lháře, je to přece nejjednodušší
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 19.01.2008  22:57

          « Re: Re: Re: Dacia

          Voe co je podle tebe slupka?Aby Polo dalo slupku,musel bys ho dat pekne do cervenejch.Kdyby to byla slupka,tak se ti tatka leci jeste ted,uz jenom z toho titulu,ze to byl bocni naraz,kterej je pro mozek nehorsi.Dam priklad za vsechny : meli jsem udelany tablo z trabanta,byly tam fotky a blablabla..pak jsme ho jeli odvezt majiteli a ridic kamarad nedal prednost,napalil to do nas favori z boku(nastesti prevazne na predni kolo,motor zprerazenej,spis prevodovka..) a ja z toho vylez jen s utrzenym uchem(do pulky :-) ),chces tim snad rict,ze trabos je bezpecnej? Ps Favorit odpis.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 21.01.2008  09:02

            « Re: Re: Re: Re: Dacia

            Tak pěkně postupně, pane vysokoškoláku. Jak koukám, dneska vezmou na VŠ kdejakého pablba. Tak aby bylo jasno, Polu upadl nárazník, který byl na odpis. Mimochodem to bylo to z pravé strany a ani tak se spolujezdci nic nestalo, dokonce se neaktivoval ani jeden z airbagu. Co se týče bourání s Favoritem, taky mám zkušenosti. 8 let zpátky nám Favorita shodou okolonstí odrovnalo Polo. Auto na odpis, otec nepřipoután, ale z Faťana tehdy vystoupil. Jinak reagovat dál nebudu, protože jsem si přečetl všechny Tvé příspěvky v diskuzi a klesat se mi k Tvé úrovni nechce ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [82.100.60.XXX] 31.01.2008  16:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

              Ano. dnes studuje výšku( a vystuduje ) kdejaký blb. Devalvovali jsme maturity, devalvujeme hodnotu vysokoškolského vzdělání ( mimo zavedených tech. oborů) a zavedeme super vysokoškolské vzdělání, aby se oddělilo zrno od plev.
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 19.01.2008  23:08

          « Re: Re: Re: Dacia

          Slusna supa a vyklepany dvere...to do nej nacouval na parkovisti.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Daves" [213.192.4.XXX] 20.01.2008  01:29

            « Re: Re: Re: Re: Dacia

            >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Carbone

              Carbone 20.01.2008  19:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia

              Se rechtaš vole ale to muže byt nebezpečny to znam. Studuji vejšku a beham po svete nejsem blbej možna trochu caklej.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [212.80.64.XXX] 20.01.2008  17:48

          « Re: Re: Re: Dacia

          A není Laguna z plastu?
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 21.01.2008  09:04

            « Re: Re: Re: Re: Dacia

            Ano, má přední blatníky z plastu, takže nikdy nezreznou a díky tomu taky po té nehodě nemusel být pravý blatník vyměněn, jen bude nastříkán, protože se vrátil díky elastivitě zpět do původního tvaru. Plastové jsou také zadní dveře, takže odpadají problémy majitelů hnijících Felicií. Mimochodem kapota je z hliníku, což pokud se nepletu nema ani Superb
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Daves" [213.192.4.XXX] 20.01.2008  01:27

        « Re: Re: Dacia

        Svata pravda ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "vwmania" [86.49.2.XXX] 20.01.2008  15:03

        « Bezpečnost

        Bezpečnost škody a vw je dlouhodobě špatná.... viz opakované crash testy nového passatu, crash roomsteru a OII. Renaultu ani volvu se bohužel neblíží v bezpečnosti ani náhodou. A proč Octavia II má stejně špatný ceash test jako OI, když je získat pět hvězdiček v NCAP tak jednoduché?
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 21.01.2008  09:06

          « Re: Bezpečnost

          Protože oni nedělají marketingové kroky, proto kašlou na NCAMP. Stejně kroky nedělali ani při zavedení malých pravých zrcátek, to taky nebyl marketingový krok. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.70.209.XXX] 21.01.2008  19:39

            « Re: Re: Bezpečnost

            Pozor...OII byla brána v Crash-Testu jako auto střední třídy a tedy hodnocena přísněji než Golf,Focus,C4,Megane atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "rrrrr" [85.207.73.XXX] 19.01.2008  19:15

    rrrrr

    Proč ne rok 2007 ? Ty už nehnijou? A co MCV ?
    • 00 Reagovat !

      foto Culdaraztriptaco

      "-- skrytý --" 19.01.2008  20:28

      « Re: rrrrr

      MCV je nejlepší sedmimístné auto s poměrem ceny/praktičnosti
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 19.01.2008  20:37

        « Re: Re: rrrrr

        a proto nehnije? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 19.01.2008  20:55

          « Re: Re: Re: rrrrr

          kdo tady tvrdí,že Logan hnije?Renault neustle zvyšuje kvalitu.A navíc,Renaultu patří velká sláva.Když před lety prohlásil plán o výrobě auta do 5000 eur,všichni se smály.A teď se ho snaží napodobovat šunkama typu VW Fox a další.Kdyby Škoda(potažmo VW)vyráběl auto do 5000 eur,tak by v základní výbavě neměl ani volant >:-[] >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: ""Klaudius"" [78.99.18.XXX] 19.01.2008  21:53

            « Re: Re: Re: Re: rrrrr

            Škoda už také autá vyrábala...k základnej cene bol ešte povinný balík doplatkov. Ak si dobre pamätám, sesternica dala niekedy v osemdesiatych rokoch 63.000,-Kčs za novú Š120L, a za doplatky boli ešte bezpečnostné pásy, opierky hlavy na predné sedadlá, gumené koberce na podlahu, sada náradia na opravu a zdvihák, rezerva, gumené zásterky a plechovka s lakom v odtieni karosérie, čo bolo ešte nejakých 4.000,- Kčs navyše...Plus dokupovala ešte rádio, hmlovky, poťahy.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 19.01.2008  22:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: rrrrr

              Nesrovnávej auta dneška a před čtvrt stoletím, pokud jde o Š120, tak spíš půl stoletím. To je nebe a dudy
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [78.99.17.XXX] 20.01.2008  10:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: rrrrr

                Ale vpohode, kamoš. Len som chcel pripomenúť, že "všetko tu už raz bolo". Čo sa týka Dacie, rozhodne ma táto akcia nijak nerozhádzala. Renomovanejšie značky robia zásadnejšie zásahy.
                Jediné, čo sa mi na Daciách nepáči, je to, že je na nich vidno, že sú jednoduché a lacné - pritom v reáli až tak lacné nie sú. Keď ich dovybavíš na úroveň konkurencie, cena už nie je tak nízka, aby človek neuvažoval, či sa neoplatí trochu priplatiť za iné, podstatne lepšie vyzerajúce auto.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Chris K." [89.173.133.XXX] 19.01.2008  22:48

            « Re: Re: Re: Re: rrrrr

            A co takto TATA NANO?
            • 00 Reagovat !

              foto Culdaraztriptaco

              "-- skrytý --" 21.01.2008  15:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: rrrrr

              tata nano se nemůže s Loganem rovnat ani kdyby se po*****.Navíc Renault chystá určitě lepší auto za podobnou cenu
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 19.01.2008  22:54

            « Re: Re: Re: Re: rrrrr

            Jenom poupravim,ze Fox byl driv nez Logan... a ze Logan hnije dokazuje zkusenost jednoho majitele,je to myslim i tady na auto.cz ... hnije mu to na uzadnim blatniku na hrane u dveri..
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 21.01.2008  09:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: rrrrr

              Nikde tady nic takového není, nekecej
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.159.105.XXX] 21.01.2008  09:20

            « Re: rrrrr

            Logan zatial nehnije, lebo nestiha, ale o 2 roky uvidis.. nechapem, preco nie je pozink??? Za tie peniaze mas o nic lepsiu Thaliu, tiez od Renaultu, ale hlavne pozink!! Ked uz silou mocou nove auto za co najmenej. Ale v kazdom pripade je momentalne najvyhodnejsie Suzuki Ignis (v akcii od 262k Sk), skvely motor aj auto celkovo, samozrejme v tejto triede...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "bingo." [88.146.10.XXX] 20.01.2008  11:07

          « Re: Re: rrrrr

          >:D >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 19.01.2008  23:21

        « Re: Re: rrrrr

        ale jinak souhlas
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [65.34.222.XXX] 19.01.2008  19:28

    Dacie je skvele auto pro Slovensko

    protoze se shnije zcela synchronizovane s rozpadnutim >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto MajoThePuk

      MajoThePuk 19.01.2008  20:25

      « Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

      Pre Slovensko? Ako od nejakeho inteligentného človeka by ma to možno urazilo, ale od takého tupca ako ty a ešte čistou náhodou "pepíka" ma to rozčúliť nemože..pako :-!
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 19.01.2008  20:35

        « Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

        Ja si myslim ze ten anonym ma pravdu ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  14:17

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Až na na to že v čechach maju predajny uspech a na slovensku nie.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "vašekk" [213.195.242.XXX] 20.01.2008  14:44

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            To je dáno historicky. Můj táta míval trabanty a když jsem se zas někde vysekal, tak si koupil nového, než mu ten starý opraví. Nakonec měl na sebe ty trabanty napsaný tři nebo čtyři. Jo, ale vždycky si pro trabanta musel zajet do Bratislavy nebo do Žiliny, protože v českých Mototechnách bývaly beznadějně vyprodané.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  16:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              To je pravda . Už ako maly chlapec som vnimal za soc. že v čechach kraluju škody a unas Lady - cenovo podstatne drahšie. Aj teraz sa u nas predava podstane viac novych aut s maximalnou vybavou ako v čechach. Jezedak acAlien so svojou 1000 MB si lieči len svoje problemi. A verim tomu že to svoje prdelkovo kde byva ešte ani neopustil ani na hodinu. V prdelkove žije a prd vie o svete.
              • 00 Reagovat !

                foto MajoThePuk

                MajoThePuk 20.01.2008  16:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                máš moje plné sympatie :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [213.215.70.XXX] 19.01.2008  20:38

      « Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

      si liecis nejaky komplex?
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 19.01.2008  20:45

        « Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

        ee on ne, vy ;-) .Ja nevi proc porad machrujete, s prumernym platem 17000Sk se k nam ani neplazite, nemate Catch Up k HDP EU,my jo,hlavne ze se vytahujete EUrem,uz ted si u vas lidi nekoupi ani brinzu pac na ni nemaj,ale porad clovek slysi,jak nam to nandate >:D a jak budete mit euro...My jsme na EUro pripraveny uz dlouho,ale neni kam spechat..V prvni rade udelejte z mest mesta a ne,ze se da prezit v Martine(hezky mestecko) a strochou snahy v Bratislave.Mate hezky hory,ale tim to konci,jo a abych nekrivdil..lidi jsou tam na sebe hodnejsi a to je fajn.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [84.47.72.XXX] 19.01.2008  21:04

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Áno presne tak Euro mať budeme a to je znakom našej ekonomickej stability s dlhodobou udržateľnosťou. Je Však zarážajúce ako si niekto dokáže liečiť komplexi tým, že na internete uráža Slovákov. Ja by som si nikdy nič také nedovolil urobiť už len z toho tituli, že je to nemorálne. Ja osobne mám Čechov rád (teda okrem teba), nič zlé mi neurobili a preto nemám dôvod ich ohovárať a akýmkoľvek spôsobom zneažovať.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "breznev" [195.168.237.XXX] 19.01.2008  21:28

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            dalsi debilny slovak ... a ze automobilovy odbornik ... ja ked ta stretnem na ceste s tvojou bolsevicko funesovskou dackou tak ti to napalim rovno na smerovku :))))
            • 00 Reagovat !

              foto Lovap

              Lovap 20.01.2008  22:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              Blbý lidi, taky lidi >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 19.01.2008  22:52

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            at. a to je znakom našej ekonomickej stability
            -> jako ze se zivotni uroven na Slovensku stabilne drzi na urovni,ve ktery jsme se rozdelili?Nic proti Slovensku...pritelkyne je slovenka,jan pripominam fakta
            • 00 Reagovat !

              foto Carbone

              Carbone 20.01.2008  17:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              Vola sa Anča Dlaňova a každy den ti ho lešti na latrine a pri tom snivaš že je zo slovenska. Najlepšie ekonomiku ukazuju dvolenky. Stretnuť čecha nabaleneho z domu to naozaj zažitok. Dokonca aj vodu si nosia z domu.
              • 00 Reagovat !

                foto Carbone

                Carbone 20.01.2008  18:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                Ale s hazovat mne nemusiš. Dobre jsem čuraček bez mozgu tak prominte.
                • 00 Reagovat !

                  foto Carbone

                  Carbone 20.01.2008  18:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                  Mame doma latrinu, mam zakladni vzdelani ale to neznamena že jsme zaostali. A na tu vejšku pudu možna. A možna se i podivam na slovensko jak to tam opravdu vypada.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Kini" [89.102.38.XXX] 21.01.2008  21:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                    nepises o par prispevku vyse, ze uz VS studujes? a na slovensko taky nejdezdis? i kdyz mas pritelkyni ze slovenska? covece, neustale me (bohuzel ) prekvapujes :no: btw. nehulils nahodou? tvoje prispevky fakt stoji za to :no:
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 19.01.2008  21:05

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Když Pán Bůh rozdával rozum tak ty si šel omylem na latrínu :no:
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 19.01.2008  22:51

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            To ze tomu textu nerozumis neznamena,ze je to nesmysl tatro ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 19.01.2008  23:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              tomu textu rozumím, jen mě mrzí, že tenhle server objevili ubožáci jako jsi ty
              • 00 Reagovat !

                foto acALIEN

                acALIEN 19.01.2008  23:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                prosimte,ja nikoho neurazel,to byl ten anonym,ja mam slovaky rad..a jako ubozak si nepripadam,to rozhodne ne ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  14:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                  Možna si nepripadas ale určite si.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 21.01.2008  09:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Kini" [89.102.38.XXX] 21.01.2008  21:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "acALIEN DEBILIEN" [88.212.6.XXX] 19.01.2008  22:44

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Neviem co tu pise taky zakomplexovany pepik z Krkonos, vrat se do jeskyne a nauc sa pravopis.Bryndza je s tvrdym "y" hňupe.
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 19.01.2008  22:50

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            Jak mam vedet jak se pise brindza >:D , ja to vubec nemyslel spatne,moje pritelkyne je slovenka,mam slovaky rad,jen jsem upozornil na to,ze to obcas s eurem prehanej....A blbej nejsem to bych nebyl na vejsce a nestudoval po svete...
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 19.01.2008  23:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              blbost nemá s výškou co dělat. Blbců s výškou jsem poznal více než dost
              • 00 Reagovat !

                foto acALIEN

                acALIEN 19.01.2008  23:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                a proto jsi se studiem seknul hned po zakladce?Hele ja se s tebou fakt nechci hadat,nemame to zapotrebi,myslim ze to mame v hlave oba srovnany,tak peace ;-) OK?
                • 00 Reagovat !

                  foto Mexican82

                  Mexican82 20.01.2008  10:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                  co ty vies o zivote? je ti 23 a ked tak si skoncil skolu. Placas tu hovadiny, robis zo seba pomaly prezidenta zemegule. Nikde nepises cim jazdis, ale myslim ze to nebude dosahovt kvality ani tej dacii logan.

                  Ja osobne by som si ju nekupil, ale fandim jej pretoze je to pohodove auto za dobry peniaz. Pises ze nie Renaultom, atd, atd... napis zoznam aut ktorymi si jazdil ( a aj km) a potom je mozne posudit ci mas nato machrovat. Ja som loganom odjazdil asi 2000 km a nebolo to vobec zle zvezenie.. apropos 2 roky stara fabka (aj po dochodcovi co s tym jazdil len do LIDLu a garazoval) VS novy logan, zrejme by som siel do loganu

                  BTW ak by tanapadali nejake kecy o slovakoch, zijem v Brne 3 roky :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  14:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

                  Chudaček z hor ktery je stasten kdyš ho tata veme jednou za pul roku na Š 1000MB do mesta.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Secu" [80.242.33.XXX] 21.01.2008  15:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              s tym eurom na slovensku to hlavne prehanaju ceski opozicni politici,aby ukazali "pozitivny vzor"...slovakom sa s tym frajerit neoplati, sluzi to ako konkurencna vyhoda na prilakanie zahranicnych investicii. vyhoda-menej nezamestnanosti nevyhoda-keby sa koruna mohla dalej volne vyvyjat tak by postupne znizovala kurz a tym padom by boli zahranicne vyrobky lacnejsie
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 19.01.2008  23:12

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            btw Pepik se pise s velkym P
            • 00 Reagovat !

              foto Dany1788

              Dany1788 20.01.2008  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  16:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              Pripominaš my kluka ze šumavy z vojenčiny v Brne 1985. Mama * otec alkoholik a syn zakomplexovaný debilek ktory zavidel aj * na trencloch.
            • 00 Reagovat !

              foto Carbone

              Carbone 20.01.2008  18:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

              To znam mam vejšku ne. I když jen studuji.
              Budu agronom.
        • 00 Reagovat !

          foto MajoThePuk

          MajoThePuk 20.01.2008  08:43

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Boze ako si trapny...sa kukni kde ste vy s vasou ekonomikou a kde mi ty..nechcem napisat co...preco mame najlepsiu a najrychlejsie rastucu ekonomiku v strednej europe?ked uz tie fakty spominas..ale toto nemas co do ebaty o dacii...si pako a tym to ostane
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "gld" [213.151.215.XXX] 19.01.2008  21:46

      « Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

      Zase príspevok zamindrákovaného *_a, veď sa počúvaj je tu diskusia o zvolávačke na daciu a ty tu začneš potiť o Slovensku, uhm uhm, nie sme na zemepise pako, v ústave pre duševne poškodených máte zase vychádzky?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [88.212.21.XXX] 19.01.2008  22:08

      « Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

      no a to sa ich v CZ predalo trikrat viac ako na Slovensku... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 19.01.2008  23:01

        « Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

        Protoze vy nakupujete v ceskym AAAauto ;-),novy moc neberete .Tady si to kupujou duchodci misto Favorita a ostatni lidi na drivi.U vas nakup novyho auta u vetsiny obyvatelstva nehrozi ;-) a to nemyslim vubec spatne..
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  14:27

          « Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

          Je vidiet že nemaš prehlad o predaji ani dacii ani AAA.
          U vas maju Dacie rozmach aj AAA auto u nas nie. tak nestrapnuj svoj narod. V prepočte na počet obyvatelov až tak v kupe novych aut za vami nezaostavame a v starych vediete vy. Ale to je tak ked krkonšsky horal sedi na latrine a tuka na internet.
          • 00 Reagovat !

            foto Carbone

            Carbone 20.01.2008  18:46

            « Re: Re: Re: Re: Dacie je skvele auto pro Slovensko

            Ja jsu ale hňup.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "KALIč" [213.151.215.XXX] 19.01.2008  21:48

    DACIA JE SKVELE AUTO PRE ČESKO

    pepo no ne?
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 19.01.2008  23:02

      « Re: DACIA JE SKVELE AUTO PRE ČESKO

      Jasne,jako sluzebka,dric na chatu,nebo nahrada Favorita pro duchodce.Nejlepsi na tom je,ze vy si ani tech Loganu moc nekoupite :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Carbone

        Carbone 20.01.2008  18:26

        « Re: Re: DACIA JE SKVELE AUTO PRE ČESKO

        I když ja žebraček nemam ani na Logana >:D alespon my to Anča na latrine udela >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.248.6.XXX] 19.01.2008  21:54

    Re:

    Dacie je skvele auto pro Cesko
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "+Tony+" [85.135.73.XXX] 19.01.2008  22:04

    Přístup ...

    Dacii se posmíváte a Škodovka se ani neráčí svá auta (Roomstery) do servisu svolat ... Koroze u tak levného auta je prkotina oproti nevystřeleným airbagům!!! Škodovce se to u toho předraženého krámu promine ale na Dacii se bude házet špína ... Holt koncernoví tupouni se zase musí ukázat!
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 19.01.2008  23:03

      « Re: Přístup ...

      Skodofka je *,ale porad lepsi nez Renault,Peugeot a podobny jizni radoby-auta
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [91.127.185.XXX] 20.01.2008  14:29

        « Re: Re: Přístup ...

        teraz si ukazal jaky si primityv.
        • 00 Reagovat !

          foto Carbone

          Carbone 20.01.2008  19:43

          « Re: Re: Re: Přístup ...

          Možna sem ale čtu reporty pro zapad tak vim o čem pišu.
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 25.01.2008  13:15

          « Re: Re: Re: Přístup ...

          :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Rysguf-

        neregistrovaný: "bbbb" [195.91.54.XXX] 20.01.2008  23:15

        « Re: Re: Přístup ...

        ty si v zivote renault ani peugeot nemal, inak by si netrepol taku kktinu, len sa opicis po ostatnych debiloch a myslis ze si nieco viac, to teda si - vacsie *
    • 00 Reagovat !

      foto lorenzlubos

      lorenzlubos 19.01.2008  23:09

      « Re: Přístup ...

      Bez zaujatia: Roomster spred crash-testu nehrdzavie a ma 4*, po nom uz 5*. Logan 3* a hrdzavie, po zvolavacke menej (nepozinkovana kasna). Toto si strelil vedla. (Paci sa mi Logan aj Roomster)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "corallo" [213.81.171.XXX] 20.01.2008  07:53

        « Re: Re: Přístup ...

        Neviem odkiaľ si prišiel na to, že Room... má 5 hviezdičiek. Ja o takej Škodke neviem... A tam hore niekto vyhlási, že škodka je lepšia ako P-geot a R-ot? No tak fakt, najmä s pohľadom na roky nedávno minulé. Idete sa zblázniť, že máte nemeckú know-how. Ako o čo je lepšia Octavia oproti Ceedu? - Kufor, a to v kombíku odpadá. No tak my sa ideme vyťahovať s Kiou, ktorá zo Slovenska má len lacnú pracovnú silu. Určite celú oktávu konštruovali v Ml. Bol., že? Veľmi vydarené sú najmä ložiská na kolesách. Nakoniec, myslím, že dôkazom je to, čo u vás byhralo AUTO Roka! FII to neni, prečo asi, v kombíku to vyzerá ako svinka >:D. Stará Fabia bola podľa mňa veľmi podarená a pekná, ale toto je krok vedľa - viz konkurecia, corsa, g. punto. 207, fiesta, C3, clio atď.
        • 00 Reagovat !

          foto RS

          RS 20.01.2008  10:32

          « http://www.euroncap.com/tests/skoda_roomster_2006/275.aspx

          Neznalost neomlouvá - NCAP - Roomster 34 bodů = 5*
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 20.01.2008  10:43

          « Re: Re: Re: Přístup ...

          Odkud by na to přišel? Z výsledků NCAP testů, které zde byly uveřejněny a jsou uveřejněny na webu NCAP. Zkus číst, než začneš házet hnůj. Já vím, že k takovému kydání moc vzdělání třeba není, ale zkus to. Nebudeš za blba.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "corallo" [85.248.33.XXX] 20.01.2008  17:18

            « Re: Re: Re: Re: Přístup ...

            pardon, aby som nebol za blba, 5 hviezd + nestrelené airbagy xixixi
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 20.01.2008  10:42

      « Re: Přístup ...

      Nehodlám omlouvat Škodovku za to, že auta nesvolala, nicméně chtělo by to být trochu více informován a netlachat nesmysly. První verze mají "závadu" při které se MŮŽE stát, že airbag vystřelí později NIKOLIV vůbec, jak zde místní rádi zmiňují! Z toho vyplývá, že se to stane pouze když se přeruší inkriminovaný kabel, který se těžko může přerušit při jakémkoliv nárazu. Co se týče samotných airbagů, tak opět MŮŽE dojít jen ke zpoždění a ne nefunčnosti. Zpoždění může být v rámci milisekund či setin vteřiny, čímž už aktivace není optimální, ale rozhodně neni nebezpečná. Stále tedy s přehledem plní kriteria pro 4 hvězdy NCAP. Méně tlachat, více poslouchat a číst :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.99.17.XXX] 20.01.2008  11:01

        « Re: Re: Přístup ...

        Ale v tom mi dáš iste zapravdu, že keby Škoda zvolala autá a zabezpečila ten kábel, jej image by to iba prospelo, a nie málo. Okrem získania či posilnenia povesti výrobcu, ktorý sa o svojich zákazníkov príkladne stará, by úplne vylúčila akékoľvek "môže sa stať" a žiadny pochybovač či posmeškár by nemal argument.
        Ale Škoda sa zachovala alibisticky, a zákazník môže jazdiť s vedomím, že v jeho aute v kritickej chvíli môže prísť k nie práve príjemnej závade. Čo na tom, že to "nie je nebezpečné". Neskoršia aktivácia airbagu znamená nestatočnú ochranu, a keď k tomu príde, tak to JE NEBEZPEČNÉ.
        Takže Škoda ušetrila pár korún - za cenu určitej straty dôvery k modelu aj značke. Vyplatilo sa jej to? Ja tvrdím, že v konečnom dôsledku nie.
        Prístup Dacie, resp. Renaultu mi je v tomto prípade sympatický.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "+Tony+" [85.135.73.XXX] 20.01.2008  12:41

        « Re: Re: Přístup ...

        Tak více čti Ty! MŮŽE se objevit koroze! Ale už podle Tvého nicku je mi jasné, že ti Škoda zřejmě přirostla k srdci ... A pozdě vystřelené = nefunkční airbagy bagatelizovat a dělat, že to vlastně ani závada není, to může napsat opravdu jen zarytý koncernový fanoušek! Podotýkám, že těžce zaplacené airbagy! Tak příště čti pořádně Ty a netlachej tady ...
        • 00 Reagovat !

          foto RS

          RS 20.01.2008  13:11

          « Re: Re: Re: Přístup ...

          Máš namysli Escort RS, Focus RS, Clio RS nebo Mazdu RX8 RS?
          1) já někdy někde napsal, že Logan rezne?
          2) je mi jasné, že při nárazu počítáš, zda se ti bag nafoukne za 50ms nebo 100ms.
          Tak prosím nečti raději vůbec, protože to evidentně nemá smysl ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "+Tony+" [85.135.73.XXX] 20.01.2008  14:15

            « Re: Re: Re: Re: Přístup ...

            Jasně ... Nebo to jsou prostě jen iniciály Tvého jména, co? Diskuze už tady čtu nějaký rok a Tvé reakce na články s koncernovými vozy taky. Tak už mi raději nic, prosím nevysvětluj. Toho PR je tady až, až ... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Lovap

            Lovap 20.01.2008  22:37

            « Re: Re: Re: Re: Přístup ...

            Sorry, ale si tak trocha pako - neskôr vystrelené airbagy=nebezpečné airbagy. Namiesto zadržania ti zlomia väz. Dobré, nie? >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto RS

              RS 20.01.2008  23:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přístup ...

              Je to marný, je to marný, je to marný :-! (Jáchyme, hoď ho do stroje)
              • 00 Reagovat !

                foto Lovap

                Lovap 21.01.2008  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přístup ...

                Je to marný - máš pravdu, niečo si o tom naštuduj. Airbagy sa musia nafúknuť v presne definovanom čase od začiatku nárazu. Inak sú nebezpečné - namiesto toho aby sa hlava do nich zaborila, sa akurát stretne s nafukujúcim sa airbagom. Zisti si akou rýchlosťou sa a-bag nafukuje >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.47.125.XXX] 20.01.2008  00:06

    škoda

    ja by som sa moc nevychvaluval ze skodu sak tam je 90 percent vw tak tu nekydajte na slovakov
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 20.01.2008  00:25

      « Re: škoda

      vzdyt ji nikdo nechvali :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Carbone

        Carbone 20.01.2008  18:35

        « Re: Re: škoda

        Škoda je jak Logan šmejd šmejd a šmejd.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [195.22.37.XXX] 20.01.2008  22:37

      « Re: škoda

      Nemudruj tady, co sis myslel ze tam budou montovat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Vel Satis" [85.160.19.XXX] 20.01.2008  09:15

    Převrácené hodnoty

    Jak to vlastně je. Svolávačku a její důvod hodnoťme ze dvou pohledů. Prvním je kladný přístup automobilky, druhým je fakt, že mám nové auto, které není 100% O.K. Znovu opakuji, že záleží na DŮVODU svolávací akce.
    Ovšem vždy musím vycházet z pořizovací hodnoty auta a za jakým účelem bylo koupeno. Tžko budu porovnávat Logana s Octavií, když pořizovací hodnota Octavie je 3x větší že.
    A srovnávejeme pánové srovnatelné. Koroze u Loganu navíc nebyla deklarována. Slovo může neznamená je. Není náhodou daleko zásadnější, když mi nevystřelí airbag?
    A kdo vzpomene na rezavějící karoserie u Felicií? A jakou měla záruku?
    Co se týče bezpečnostních testů. Kdo jako první dostal 5 hvězd?
    Kdo jako první měl 5 hvězd u všech modelů?
    Kdo se komu začal vyrovnávat?
    Na závěr malé konkrétní srovnání Renault-Volvo.
    Laguna III-nejlepší výsledek v historii crash-testu.
    Volvo 70-s odřenýma ušima 5 hvězd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kukes" [85.207.73.XXX] 20.01.2008  11:53

    kuk

    Logan MCV bude taky hnít ???
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [195.22.37.XXX] 20.01.2008  22:40

      « Re: kuk

      samozrejmne ze ANO, karoserie se dela vetsinou z kovu, takze ti to pod * uhnije tak i tak
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.22.37.XXX] 20.01.2008  22:42

        « Re: Re: kuk

        * * * tak nic seru na to, jo co takle *, ne....dobre zadek
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kukes" [85.207.73.XXX] 20.01.2008  13:14

    kuk

    Jak se změnila antikorozní ochrana Logan po roce 2006?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Bender" [85.71.47.XXX] 20.01.2008  17:02

      « Re: kuk

      Nijak, ale přeci ti teď nebudou říkat, že Logana co ci můžeš koupit po roce 2006 tzn. třeba co jim stojí na showroomech právě teď ti shnije taky :-! A za tři roky ho pozvou na to samý....
  • 00 Reagovat !

    foto Carbone

    Carbone 20.01.2008  17:56

    Omluva

    Všichni prominte mne debilkovi z vesnice i za moji pritelkini Anču Dlaňovu. jsem proste chudaček mama defka tata alkoholik je to pravda. Byl sem spitej na mol.
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 22.01.2008  14:53

      « Re: Omluva

      Pako slovensky, co mi nicis nick?Konstruktivta azdna v cely republice vid,tak aspon borite ;-) .Chduaku.
  • 00 Reagovat !

    foto Carbone

    Carbone 20.01.2008  18:21

    Jsem čuraček

    Tak co jsem čuraček anebo ne. Mi stari jezedaci dokažem nadelat rozruch. Ať žije Zetor RS TDI.
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 22.01.2008  14:52

      « Re: Jsem čuraček

      Pako slovensky, co mi nicis nick?Konstruktivta azdna v cely republice vid,tak aspon borite ;-) .Chudaku.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.91.54.XXX] 22.01.2008  18:24

        « Re: Re: Jsem čuraček

        Mame tady noveho Daniela
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [193.108.106.XXX] 21.01.2008  08:35

    ha, ha, ha...ani snad lepsi nekomentovat

    .
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 21.01.2008  11:06

    Drísty, drísty, drísty...

    Čo to tu trepete, kto z vás už videl hnilého Logana? Keby hnil, nedal by naň Renault takú záruku, akú dáva. Pozink to nie je, ale nie je dôvod k obavám. Tie môže mať maximálne výrobca. Ak si nie je istý antikoróznou ochranou auta, tak ju zlepší. Renault tým chráni seba. Je asi lepšie zaplatiť dodatočnú ochranu proti korózii ako platiť prípadné opravy karosérie v záruke, z ktorých, vzhľadom na počet predaných áut, by sa zakrútila hlava každému. Zákazník bude v každom prípade zabezpečený. Napriek tomu, že si kúpil lacné auto.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.159.105.XXX] 21.01.2008  11:49

      « Re: Drísty, drísty, drísty...

      Hmmm, tak sorry, ked mas na to a nikdy si nemal jazdene starsie auto, ale pokial nemas pozink, tak po piatich rokoch sa to pomaly zacne zvnutra... totiz keby sme nemali zimu a tu sol, tak mozno vydrzi dlhsie, ale auta hniju, samozrejme aj pozinkovane, ale trva im to dlhsie... A Renault nedava taku zaruku kvoli kvalite svojho vyrobku, je to len marketingovy tah, ak ti to nieco hovori....
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 21.01.2008  12:11

        « Re: Re: Drísty, drísty, drísty...

        Marketingový ťah? Možno aj. Ale predovšetkým ide o peniaze, nie o fazuľky. Stare auto mam, o.i. jazdim s Formanom, a ten postupne hnije. Ale Dacia nehnije, tomu by som povedal, že koroduje. Hnilá kasňa je podľa mňa taká, že do nej zabodneš šrobovák. A o takom Logane som ešte nepočul.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.159.105.XXX] 21.01.2008  12:41

          « Re: Re: Re: Drísty, drísty, drísty...

          No to asi samozrejme za dva-tri roky nestihne, ale oni zistili, ze pri tomto tempe bude do 6 rokov mozno prehnita, na co sa vztahuje zaruka, takze to tymto oddialia o nejaky cas, aby sa ich to v zaruke netykalo, co bude po zaruke nikoho nezaujima a je uz teraz jasne, ze to bude kvalitne hnit, kedze si to uvedomuju aj oni. Mimochodom, ta zaruka sa vztahuje na prehrdzavenie nie na hrdzavenie, to znamena, ze musia byt diery...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "rrrr" [85.207.117.XXX] 21.01.2008  14:34

    rrrr

    To by mi tedy zajímalo o kolik let je pozink trvanlivější? O 5 ?
    No a když to shnije, tak se dá novej blatník. Stejně už bude zrušenej z parkoviště. Jsou krásný auta, ale na ty nemám, lepší Logan nežli Fóbie nebo Jebka z bazaru !!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [217.196.214.XXX] 21.01.2008  20:34

      « Re: rrrr

      tak na to si muzes odpovedet sam, kdyz si najdes na parkovisti napr. Citroen ZX a pak ho porovnas s Favoritem. Myslim, ze ten rozdil je ohromujici...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Suchys" [213.235.124.XXX] 23.01.2008  22:17

    Chudák

    Tak ty jsi opravdu nebožák.Bude mi srdce radostí plesat až tě ve tvém golfu s černými skly(nebo podobném autě pro lidi co si myslí,že IQ je přímo úměrné koním pod kapotou a rychlostí,kterou jedeš), budu sundávat z kandelábru nebo stromu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ooo***" [85.207.73.XXX] 26.01.2008  19:05

    ahoj

    MCV je dobré velké auto. Za 10let bude asi rezavět, ale to se dá řešit.
    Já jsem velké auto,
    ty malinká fabko,
    a rezavět budu až po Tobě
    ojetá jebko !
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ahojky" [85.207.73.XXX] 26.01.2008  19:06

    ahoj

    MCV je dobré velké auto. Za 10let bude asi rezavět, ale to se dá řešit.
    Já jsem velké auto,
    ty malinká fabko,
    a rezavět budu až po Tobě
    ojetá jebko !
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dedez" [85.248.76.XXX] 27.01.2008  10:00

    Elektroinštalácia na Logana

    Dobrý deň,
    nemáte niekto prosím, schému elekktroinštalácie na Logana ? Chcel by som si nainštalovať automatiku na zapínanie svetiel.
    Ďakujem.
    Dedez
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ggg" [85.207.117.XXX] 28.01.2008  10:38

    ggg

    Jakékoli nové auto a tedy i Logan je vždy lepší než jakékoli 5 let staré auto. Kdo řeší, že to tak není, neví o čem mluví. Možná se stydí, nevím. Raději si koupím nový Logan, než tři roky starou předraženou ojetou fabku. Raději si koupím Logan MCV než 5 let starý Sharan. A nejraději bych si koupil nový Sharan. To vůbec není co řešit! Ojetiny nemají smysl, nevěřte tomu, že vy jste Ti jedni z deseti, kteří mají to štěstí a nemají auto kterému bylo stočeno 150 000 km nebo bylo havarované. Blbost!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "555555" [85.207.117.XXX] 28.01.2008  11:28

    5555555

    Ty diskuze mi doopravdy dojímají. Největším expertem na auta je obvykle někdo, kdo se tváří jako generální ředitel a přitom neví jestli v tom co píše je i nebo y. Vždyť si mnozí nevyděláte ani na tohle auto, tak se zdržte komentářů. Pro společenskou prestiž je důležitější výše jmenované, než mít Audi místo Logana. A kdo to nechápe....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Luxusní loď obávaného diktátora nikdo nechce: Ze Saddámovy jachty bude hotel!

Luxusní loď obávaného diktátora nikdo nechce: Ze…

Postel s hedvábnými závěsy, koupelna vykládaná zlatem, 17 pokojů pro hosty a vlastní holičství. Luxusní…

Trump zrušil plánované setkání s Kim Čong-unem. Kvůli silné nevraživosti

Trump zrušil plánované setkání s Kim Čong-unem.…

Americký prezident Donald Trump kvůli nepřátelským postojům KLDR zrušil summit s vůdcem Severní Koreje Kim…

 

iSport.cz

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty. Zase vyhrajeme, hlásí Šmicer

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty.…

Liverpool proti Realu Madrid. Tohle finále fotbalové Ligy mistrů bude velmi emotivní pro jednoho z hrdinů…

Na lovu nadějných stoperů. Nejen Radakovič zaujal velké kluby

Na lovu nadějných stoperů. Nejen Radakovič zaujal…

Ligové STATS | S blížícím se přestupovým oknem se o nich mluví víc a víc. Sigma Olomouc patrně neudrží…

 

Reflex.cz

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než byl sesazen a zastřelen bolševiky

Palác na kolejích: Takhle cestoval ruský car, než…

Konec 19. století byl ve znamení obrovského rozmachu železniční dopravy a pozadu nechtěl zůstat ani ruský car…

Češi se koukají, Moravané hledí. Na severu se pospíchá, na jihu chvátá. Mapy ukazují rozdíly používání slov

Češi se koukají, Moravané hledí. Na severu se…

Je obecně známo, že některá slova patří do nářečí nebo jsou pevně spojená s určitým regionem, třeba šufánek…