Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan MCV v Německu: útok na pozice Passatu? (video-reklama)

Ondřej Láník
Diskuze (71)
Jak jinak ukázat výhodnost koupě nového maxikombi za minipeníze, než na srovnání s domácími bestsellery? Do nákladů na reklamu ale musíte započítat jedno auto od konkurence...

Svérázný reklamní spot používá dovozce automobilů značky Dacia na německém trhu. Poměr cena/nabízená hodnota je ústředním motivem na pozadí, ale manželský pár, který si právě vybírá nový rodinný automobil pro početnou rodinu, je průběhem minutového šotu šokován, stejně tak jako diváci u televizních obrazovek.

Jak jinak ukázat výhodnost koupě nového maxikombi za minipeníze, než na srovnání s domácími bestsellery. Němci, kteří mají hluboko do kapsy, si mají rychle uvědomit, že k tomu, aby poměrně velké kombi jisté německé značky dosáhlo na prostor, který Logan MCV nabízí standardně, bylo by potřeba učinit radikální konstrukční zásah. A tak se také stalo.

Prodejce připravený splnit každé zákazníkovo přání je v Německu evidentně připraven na vše. Dacia Logan se v Německu prodává v základní výbavě s ABS a dvěma airbagy už za 8400 euro. A kolik Passatu dostanete za tuto sumu? Jsou tu ještě nějaké další argumenty?

{videoplayer link="http://www.youtube.com/v/GQT13S0odEc&rel=1" style="auto"}

Ondřej Láník
Diskuze (71)
8. 11. 2007 12:02
Re: teda
No dyť já jsem nepsal, že cena odpovídá opravdové hodnotě, ale že odpovídá tomu, jak hodnotné to vidí zákazníci >:D A to může být i docela rozdíl ;-)
Avatar - Subaru4ever
7. 11. 2007 22:10
Re: existuje lepší...
Moc hezký:yes: , dokonce mi tam přijde i lepší to srovnání s Porsche, protože u toho Passatu to může zaváňet tím, že chtějí MCV srovnávat s Passatem, což jednoduše nejde. (viz. výš moje příspěvky regující na GTího). U toho Porsche jednoduše kritizují cenu, s Passatem si mohou naleťet. ;-\
7. 11. 2007 21:04
Spolahlivost
ADAC tak ako kazdy rok, tak aj tento spravil prieskum, ktora znacka je ta najlepsia a ma najspokojnejsich zakaznikov. Prieskumu sa zucastnilo vyse 55849 vodicov a vodiciek a o prvenstvo "bojovalo" 32 znaciek.

V kategorii spokojnost s autom najlepsie vysla znacka : 1.Subaru, 2.Porsche,3.Honda ,4.Toyta,5.Jaguar + Mazda, 7.Mitsubishi + Volvo, 9.Daihatsu na 10 mieste bolo BMW, za nim Skoda, Hundai na 12 mieste, Audi na 13, na 14 Lancia, 15 az 16 Seat+Suzuki, 17. Saab, 18. Nissan,19. Citroen, 20az21. Kia a Opel, 22.Ford ,24. Mercedes ,25. Land Rover ,Daewoo +Chevrolet 26 az 27,28. Peugeot , 29. VW ,tesne za nim Fiat a posledne miesto mali SMart a Renault.

Na otazku ohladne spokojnosti s kvalitou elektroniky :
prve 5miesta ako najlepsi :Subaru,Honda,Toyota,Daihatsu a Mazda
najhorsi : VW, Fiat,Lancia,Peugeot a Renault

Na otazku ohladne kvality spracovania vnutorneho priestoru:
najlepsi
Porsche,Jaguar,Audi,Suabru,BMW

a najhorsi
Seat,Suzuki,Smart,Fiat a Renault

Na otazku spokojnost so spotrebou
najlepsi
Daihatsu, Skoda,Smart,Toyota, Seat
najhorsi
Renault,Suabru,Kia,DAewo,Chrysler
7. 11. 2007 20:01
Re: teda
A Kefalín, co si představujete pod tím pojmem "nadhodnocená cena"? ;-) Ta cena není nadhodnocená, je hezky napasovaná na (marketingem notně podporovaný) dojem, že odpovídá hodnotě. Jak to vypadá, když dojem z hodnoty nesouhlasí s cenou, to se jdi zeptat třeba k Jaguáru, nech si ukázat vývoje prodeje a pochopíš... ;-\ A ruku na srdce - ačkoliv Koncern moc nemusím, tak musím objektivně vidět, že blbý auta nedělá. Kdyby je totiž dělal, tak neláme jeden prodejní rekord za druhým. Lidi jsou sice dost setrační, ale ne úplně blbí a hlavně i sebevětší setrvačnost nefunguje dvacet let...
7. 11. 2007 19:56
existuje lepší...
... reklama na Logan, aspoň tady v Německu. Na obrázku je volant a čtyři koberečky, pod tím nápis "tolik Porsche dostanete za celého Logana" >:D Jak je pro mě Logan naprosto nezajímavým autem, musím uznat, že reklamy dělaj dobrý ;-) :yes: