Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan pokračuje v expanzi

Libor Zezulka
Diskuze (57)
Dacia potvrdila zahájení prodeje Loganu v západní Evropě. Jako první se 9. června dočkají Francouzi. Od „našeho“ loganu má ten západoevropský několik odlišností.

Dacia Logan se začne 9. června prodávat v západní Evropě, tedy tam, kde se s ní původně nepočítalo. První zemí, kterou se pokusí Dacia s velkým levným vozem dobýt, bude Francie. Dne 16. června se dočkají španělští zákazníci a 17. června zákazníci němečtí. Od 18. června do října 2005 logan postupně vstoupí na belgický, švýcarský, nizozemský, italský a rakouský trh.

Základní odlišností od modelu nabízeného u nás bude bohatší výbava obsahující standardně ABS a dvojici čelních airbagů. Cena takto vybavené Dacie Logan bude ve Francii začínat na 7500 eur, v ostatních zemích se bude lišit v závislosti na sazbě daně z přidané hodnoty a dalších poplatcích. Novinkou jsou pneumatiky Continental nebo Michelin dostupné pro všechny modely s ABS, které podle výrobce zlepšují jízdní stabilitu.

Dacia poskytuje v zemích EU na logan tříletou záruku nebo záruku do 100 000 najetých kilometrů. Další expanze na sebe nenechá dlouho čekat. Už v dubnu se rozběhla produkce loganu v Rusku, v druhé polovině tohoto roku se přidají Kolumbie a Maroko. V roce 2006 spustí Renault výrobu v Indii a konečně v roce 2007 v Brazílii. Ambiciózní plány francouzského vlastníka hovoří o 1 milionu prodaných loganů ročně v roce 2010.

Libor Zezulka
Diskuze (57)
11. 5. 2005 21:58
LOGAN TO TU SMETE
Jedno je jisté, kdo čeká od Logana nářez jak v 911turbo, ten se neukojí. Kdo naopak očekává solidní auto, co pěkně vypadá, má velkej kufr a obstojné jízdní vlastnosti, tak tomu stačí něco mezi 200 až 250 a bude určitě spokojený. Je to silnej hráč na tomhle nahuštěném poli. Navíc hráč s evropskou maskou a s výbornou matkou. Tak bravo, Logane.
11. 5. 2005 21:00
Re: PR GTI
Nejsem ani mladej, ani hřebeček, a ani lacinej. Jsem pěkně usazenej, vošlehanej, a když jde o job, poměrně drahej. Nemám ambice stát se novinářem. Píšeš to jen proto, že tvá parketa je jen šťouchat, zpochybňovat. A tu jedinou pádnou odpověď, to je vlézt do Logana a napsat kontratestík, tu neuděláš. Můžeš to okecávat jak chceš. Tohle, to je středobod. Je tu jeden problém, viď. Možná bys musel napsat, že podepisuješ, co jsem nahoře o Loganovi napsal. A to se ti nechce. I když vlastně nechápu proč. Ale proč bych to měl vlastně chápat.
11. 5. 2005 04:40
Re: PR GTI
Máš to nějaké zmatené. Já přece nehájím ZUŘIVĚ Logana, kdes to vyčetl? Já zaznamenal to, jak na mě Logan zapůsobil potom, co jsem ho vyzkoušel. Racionálně, chladně s rozvahou. A ty se do něho ani neposadíš a suverénně se tu rozepisuješ o mně, kritizuješ mě, dokonce mě napadáš, že jsem za to placenej. To je až ubohé. Tak si srovnej svoje postoje, vlez do Logana a napiš, jak působí na tebe. Já Stern nečtu, nevím z čeho to dovozuješ. Žádný popis činnosti PR nemám, připadáš mi nějaký padlý na hlavu. Cesta z toho je jen jedna. Jdi a zkus si naživo LOGANA. A tvá otázka, zda tu bojuju i za jiný vozy je v kontextu k právě uplynulých 14ti dní a článku o Passatu, nebo před tím o Golfu, o testíku Focusu pod článkem o Mini ani nemluvím. Myslím, že po téhle tvé větě tady padlo smíchy pár lidí pod stůl, tomu věř. A můj tip je, že nedokážeš jít do Logana a tady něco napat.
10. 5. 2005 20:35
Re: PR GTI
Nevybavuji si duel. Také jsem čekal, že tu bude víc příspěvků. Jo, je to povedené. Já po té minulé doskuzi o Loganu se ho trochu bál Někdo ho tam vylíčil jako absolutní zmetek. Takže jsem ho prubnul a je to jinak.
10. 5. 2005 20:10
Re: PR GTI
Tak přijímáš mou výzvu? Zkusíš LOGANA a napíšeš sem kontratestík? Nebo seš taková padavka, která umí akorát plivat přes monitor, a když má dojít na činy, tak raději uteče?