Diskuse

Dacia v nové době: Od licenčních renaultů k úspěchům napříč Evropou

17.8.2016

Rumunská automobilka Dacia vlastně už od svého založení spolupracuje s Renaultem. Spolupráce se vyplatila, protože Dacii se dnes nadmíru daří.

 

  • 05 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 17.08.2016  08:12

    bučegi

    tá červená bučega na profilovke je nádherná :yes: :yes: Za 25 rokov sa bučega posunula od bučegi k sanderu, teda žiaden postup vpred >:D
    • 40 Reagovat !

      foto StasCX5

      StasCX5 17.08.2016  09:45

      « Re: bučegi

      Nevím zda se některé osobní auto jmenovalo Buccegi, ale už v roce 1968 jsem brigádně jezdil auto tohoto názvu - jenže to byl náklaďák!! Modrá mu slušela, jezdil na benzin se spotřebou kolem 16lt/100km, ale bylo to na naše poměry "žihadlo" na silnici. Až na zpátečku, která ráda vyhazovala "šaltpáku" z kulisy se s ní jezdilo krásně.
  • 012 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 17.08.2016  08:13

    rendlíkovský křáp

    pozitivní je, že Dacia si narozdíl od svých navoněných šmejdobratrů z Francie na nic nehraje. Ano, je to zastaralé, nekvalitní a mizerné auto s programově nízkou životností. Typický rendlík. Outsider na první pohled a každý to ví. Přesto se kupuje. Protože nabízí iluzi auta a je za pár šestáků. :-!
    • 31 Reagovat !

      foto maxi-

      maxi! 17.08.2016  09:02

      « Re: rendlíkovský křáp

      ano, radsej jazdis s autom, co ma iluzie auta, ale je este aj predrazene?
      :-!
      a este daj tu o rucnej brzde....
      • 31 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 17.08.2016  10:49

        « Re: Re: rendlíkovský křáp

        on sa rád nechá povytriasať v Outlanderi II za výrazného zvukového doprovodu traktoroidného motoru. To je to pravé motoristické nebo ! >:D
    • 72 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 17.08.2016  09:03

      « Re: rendlíkovský křáp

      [odkaz]

      typický ada >:-[] :no:
    • 13 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 17.08.2016  09:34

      « Re: rendlíkovský křáp

      Snad tou kvalitou nemyslíš to, když automobilka vyrábí 2x víc motorů než aut, aby mohli zákazníci jezdit
    • 81 Reagovat !

      foto st-paul

      st.paul 17.08.2016  10:05

      « Re: rendlíkovský křáp

      Zastaralé v zmysle použitej výbehovej techniky Renaultu možno áno, ak niekto potrebuje za každú cenu len najnovšie technológie a kopec tupých a často nefunkčných asistentov. Na druhej strane je práve výbehová technológia väčšinou spoľahlivejšia, pretože je časom očistená od množstva chýb, ktoré s každou novinkou súvisia. Programovú nízku životnosť nebudem komentovať, pretože túto filozofiu zdieľajú všetky automobilky, inak by nemali pre koho vyrábať, nemyslíš? A čo sa týka kvality ako takej, Dacia v poruchovosti podľa dostupných štatistík, ale aj množstva spokojných majiteľov v ničom nevybočuje z bežného priemeru. Naopak, relatívne jednoduchá konštrukcia a použitá technika je na poruchy náchylná výrazne menej, ako modely „štandardných“ výrobcov. Jediná vec, ktoré mne osobne vadí, je riešenie a spracovanie interiéru, vo zvyšku nevidím žiadny problém. A dôvod úspechu v bohatých západných krajinách? Množstvo solventných zákazníkov v SK, alebo CZ si auto „menejcennej“ značky v rodine nevie predstaviť, nová X6 je predsa pre študentku na dochádzanie do 15 km vzdialenej školy lepšou voľbou, navyše neutrpí ani ego otecka. Poznám finančne veľmi dobre zabezpečeného Švajčiara, ktorý svokrovcom jazdí do SK na MB triedy R a Maserati Ghibli a predstav si, že na bežné nákupy majú doma aj lacného Dustera. Komplexy výhodných zbohatlíkov totiž vo svete nefungujú :-) J
      • 31 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 17.08.2016  11:09

        « Re: Re: rendlíkovský křáp

        mozem potvrdit viac tvojich myslienok - a fakt je aj to, ze v Nemecku alebo spominanom Švajciarsku som priatelku x-krat upozornoval na Dacie a prave sme riesili tu temu, ze v post soc krajinach je to hamba jazdit s takym autom... :-!
        • 50 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 17.08.2016  11:12

          « Re: Re: Re: rendlíkovský křáp

          Nějak si tu lidi to ego nahonit musí... A auto je vidět nejvíce.
          • 03 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 17.08.2016  21:51

            « Re: Re: Re: Re: rendlíkovský křáp

            S těmito 3 reakcemi souhlasím. Však jsem to napsal výše. Dacia je sympatická v tom, že se nepřetvařuje.
    • 51 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 17.08.2016  12:15

      « Re: rendlíkovský křáp

      Ty ešte žiješ? Ja že ťa už kleplo keď si videl nové Renaulty v showroome.
      • 01 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 17.08.2016  13:01

        « Re: Re: rendlíkovský křáp

        teraz ked tak rozmyslam, tak si uvedomujem, ze tie nove Renaulty su celkom podarene a pekne auta! Neviem ako je to s kvalitou, ale tvarovo su fajne... :-!
        • 21 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 17.08.2016  13:08

          « Re: Re: Re: rendlíkovský křáp

          Tak to ešte nikto nevie, ukáže to až čas. Ale ten už napríklad ukazuje, že posledná Laguna je spoľahlivá, no napriek tomu zaznávaná kvôli predošlej generácii.
          Čo sa spracovania týka, tak na interiéroch súčasných modeloch už vidieť, že si dali záležať.
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.08.2016  15:22

      « Re: rendlíkovský křáp

      Ádo, už bys tu návštěvu psychiatrie fakt neměl odkládat! >:D
  • 43 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 17.08.2016  09:10

    Úspěch zaručen

    Pokud konkurence Lada zůstane za branami EU (jakože si to asi mateřský Renault přeje), tak Dacia má úspěch zaručen. Lidi prostě nechtějí (resp. nepotřebují) auta, která mají výbavu luxusního obýváku a asistenty pro opici za volantem a vědí, za jak dlouho bude na příštích 10 křižovatkách červená...

    Takže jen aby Dacia zůstala věrna své myšlence a nehnala se dál za moderními TCe apod. Klasické železo, jednoduchá technika, základní pohodlí. Nízké provozní náklady a spolehlivost. To je to, co Dacia umí a co se cení. Dacia není jen auto, ale celá filozofie, která dává smysl.

    Chtělo by to možná ještě větší SUV a možná by to mohla zkusit i ve střední třídě. Takový rumunský Superb za 300 by možná byl zajímavý ;-)
    • 29 Reagovat !

      foto topten

      topten 17.08.2016  10:22

      « Re: Úspěch zaručen

      rusky krapy tady nechceme
      jeste putin prohlasi, ze vsechny silnice, kde jezdej rusky auta je rusky uzemi a posle sem tanky se zelenejma muzickama aby je osvobodil

      dacie mi je sympaticka ze vstala z popela, na nic si nehraje a jak pises, ma svoji filosofii
      • 52 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.08.2016  10:37

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        Tobě už definitivně hráblo? Proč do aut taháš Putina?
        • 29 Reagovat !

          foto topten

          topten 17.08.2016  10:53

          « Re: Re: Re: Úspěch zaručen

          nikdy nevis ty trumbero, co se tomu KGBackymu silencoj v kremlu honi v palici a jaka bude záminka na napadeni další sousedni země.
          ty bys byl nejspis mezi prvnima, co by ho vitali s vlajeckama
          • 62 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 17.08.2016  11:10

            « Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

            No nic, s tebou nemá opravdu smysl diskutovat. Jsi lhář, paranoidní a ještě hloupý.
            • 20 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 17.08.2016  19:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

              No, já myslím, že tohle je opravdu vzácná kombinace, která se rodí jednou, maximálně dvakrát za 1000 let >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 17.08.2016  19:54

            « Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

            jistě, napadne ČR, protože je potřeba ochránit majitele ruského pokladu na 4 kolech Lada, že >:D >:D >:D >:D >:D No, já myslím, že dostatečný důvod pro napadení naší země je už jen to, že máme na vlajce stejný barvy jako Putinistán >:-[]

            To se ti fakt povedlo. Jo moment, Že ty jsi to myslel vážně >:-[] 8-s >:-[]
      • 11 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 17.08.2016  13:20

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        hm, v rusku ich vyrábajú, technika od renaultu, manazment vyroby a kvality od renaultu. No ja neviem. A na margo Putina a zelenych muzickov - komu by tak asi potom predaval ropu a zemny plyn z ktoreho zije ?
        • 23 Reagovat !

          foto topten

          topten 17.08.2016  13:45

          « Re: Re: Re: Úspěch zaručen

          prece tam, kam ty zeleny muzicky posle
          nebo snad myslis, ze když zabere nejaky novy uzemi, tak tam ropu a plyn prestane dodavat??
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 17.08.2016  15:07

            « Re: Re: Úspěch zaručen

            Aha. Si ale zabudol ze spriatelene krajiny platili za suroviny inym tovarom vyrobenym v statnych podnikoch. Takze Putin ktoremu nada dengi to potom moze rovno rozdavat. Vysledok pre ekonomiku Ruska plus minus rovnaky.
    • 40 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 17.08.2016  10:39

      « Re: Úspěch zaručen

      Dacii nic jiného, než TCe nezbyde, protože atmosféry za chvíli nebudou plnit šílené papírové euronormy. Už teď je nasazuje ve velkém.
      Ale jinak... možná mé budoucí auto taky bude Dacia, a co ušetřím, radši vrazím do bajku.
      • 06 Reagovat !

        foto topten

        topten 17.08.2016  10:53

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        proc by je atmosfery neplnily ty trumbero???

        ty vraz zbytek penez do vzdelani, ne do bajku, aby priste nepsal takovyhle bajky >:-[] >:-[] >:-[]
        • 50 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 17.08.2016  11:06

          « Re: Re: Re: Úspěch zaručen

          Protože aktuální způsob měření spotřeby nahrává spíš motorům jako 0.9TCe než 1.6 16V... a přitom ta 0.9 jede líp. Nejde o emise škodlivin, ale CO2.
          • 05 Reagovat !

            foto topten

            topten 17.08.2016  11:15

            « Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

            aktualni zpusob mereni spotreby uz pristi rok nebude aktualni
            atmosfericka mazda 6 ma podobnou papirovou spotřebu jako podobne vykonny preplnovany superb
            CO2 není zavazujici narozdil od emisi
            • 50 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 17.08.2016  11:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

              A proto se z flotilových limitů CO2 platí pokuty za překročení a budou stále vyšší při stále nižších limitech...
              Toptene, máte opět nedostatečnou.
              • 07 Reagovat !

                foto topten

                topten 17.08.2016  11:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                a co to znamena ty trumbero??
                ze to zavazujici není.
                navíc jestliže to pujde dale dolu, ani preplnovanej motor se do toho nevejde aniz by neplatil a bude muset nastoupit ve velkym hybridni technologie.
                jak u preplnovanych, tak u atmosférických motoru.

                vraz ty peníze do vzdelani, místo do bajku, at nepises takovyhle bajky >:D >:D >:D
                • 40 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 17.08.2016  11:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                  Není to zavazující? Ale ano, je... Je to nařízení EU, ne nějaké doporučení nebo návrh. A každou pokutu co? Platíš v ceně nového auta... nebude pokuta, bude levněji.
                  Asi bys do toho vzdělání měl investovat sám, ale u tebe se obávám, že efekt bude nulový, tobě není pomoci. A tím tuto debatu za sebe uzavírám.
                  • 04 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 17.08.2016  11:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                    haha
                    je to zavazujici tak moc, ze se z toho muzes vykoupit >:D >:D >:D
                    to je jako ze nesmis nikoho zapíchnout, ale když si to zaplatíš ...
                    ty ses fakt trumbera
                    • 50 Reagovat !

                      foto MOJE-JMENO

                      MOJE JMÉNO 17.08.2016  13:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                      Toptene - zdá se mi, že Ty máš těch škol asi víc, než je rozumné.. 8-s
                      • 13 Reagovat !

                        foto topten

                        topten 17.08.2016  13:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                        mozna i vic nez je potřeba ;-)
                        zejména nevim, k cemu mi kdy bylo 10 let rustiny, nebo cca 3 roky M-L ;-\
                • 21 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 17.08.2016  20:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                  Zavazující není?

                  Ty kráso, tebe potkat na ulici, tak radši skočím pod první projíždějící Dacii >:-[] >:-[]
                  • 02 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 17.08.2016  22:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                    když je něco zavazujici, tak přes to "nejede vlak"
                    coz v pripade CO2 neplati
                • 03 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 17.08.2016  21:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                  Nebo diesel >:-[]
            • 30 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 17.08.2016  13:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

              Dvoulitr má kombinovanou 5,9, Superb 1.4TSI má 4,9. To jsou těžký prachy... i v ceně Superbu, natož v ceně Sandera.
              • 01 Reagovat !

                foto topten

                topten 17.08.2016  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                pravda je, ze 1.4tsi je asi hodne usporne, je az s podivem, ze jen o malo vykonnejsi 1.8tsi ma normonovanou spotřebu vyssi o litr.

                a Sandera zas dela rozdil mezi atmosférou a turbem kolem 1 litru v neprospech atmosfery, u fabie to je hodne podobny

                s pozadavkem na další pokles CO2 kazdopadne musí novy technologie prijit, tomu se nevyvaruje jak turbo tak atmosféra.
                a v okamziku kdy spalovaci motor bude vpodstate jen na udrzovani rychlosti a dynamiku bude delat zejména elektromotor, je otázka co bude lepsi...

                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 17.08.2016  13:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                  1.4TSI v Superbu má vypínání válců, to je jedna věc. Druhá věc je... 1.8TSI je +28% objemu a +20% výkonu, to taky není málo.
                  • 02 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 17.08.2016  14:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                    vykon by snad na normovanou spotřebu vliv mit nemel, tipuju, ze oba motory při testu jdou maximalne na 1/3 vykonu
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 17.08.2016  15:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úspěch zaručen

                      To sice jo, ale fakticky mají silnější motory vyšší normovanou (i skutečnou) spotřebu.
    • 01 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 17.08.2016  15:36

      « Re: Úspěch zaručen

      K tomu prvému odstavcu, áno...Ale na druhej strane si dnes už málokto odoprie nejaký ten luxus. Ani Topper by už dnes nebral Feliciu, hoci má vždy sentimentálne reči.
      Väčšina dnes chce mať čo najbohatšiu výbavu v aute, ideálne samozrejme za čo najmenej peňazí. To, čo všetko sa považuje za luxus je veľmi individuálne. Nie je to tak dávno keď to bola dnes už štandardná klimatizácia.

      Sú to zákazníci, ktorí tlačia na výrobcov áut, aby im boli schopní ponúknuť čo najviac. Načo je niekomu kožou obšitá prístrojovka a výbavy ako Vignale či Initial Paris? Je po nich zrejme dopyt, takže to, či nepotrebujú luxus je veľmi relatívne.

      Vidno to aj pri Dacii. Načo je niekomu dotykový Media Nav v Dusteri? Tu je podľa mňa zaujímavá práve tá flexibilita. Niekto si môže kúpiť Fabiu v plnej výbave s najslabším motorom, iný zas malé Clio s kožou obšitou prístrojovkou.

      Takže netreba paušalizovať čo ľudia ešte potrebujú alebo už nepotrebujú, ale či im automobilka vie vyhovieť.
      • 11 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 17.08.2016  20:26

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        Kůží obšitá (a jinak vyšperkovaná) přístrojovka dovede výrazně zlepšit pocit z interiéru, a v něm trávíme 90 % času stráveného s autem. Takže v tomhle jsou mi Initiale a Vingale docela sympatické. Na druhou stranu, ceny za ně jsou už hodně na pováženou.
      • 06 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 17.08.2016  22:02

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        "ale či im automobilka vie vyhovie"

        uměla by automobilka rendlík a syn dodat třeba nového Sharana model 2008 ve verzi 4x4? Pokud není schopná dodávat auta, která lidi chtějí, tak ať se jde vycpat.
    • 02 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 17.08.2016  20:22

      « Re: Úspěch zaručen

      Myslím, že Dacia ve střední třídě dává asi tolik smyslu jako Škoda v třídě luxusních limuzín.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.08.2016  20:32

        « Re: Re: Úspěch zaručen

        A přesto by to lidé kupovali.
  • 21 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 17.08.2016  13:02

    Napínavý príbeh

    Príbeh Dacie je myslím celkom zaujímavý a taktiež jej budúcnosť. Už súčasný modelový rad ponúka bohatú výbavu, tak som zvedavý ako sa bude pozíciovať v budúcnosti. Zrejme zastúpi doterajšiu pozíciu Renaultu, lebo ten už s novými modelmi mieri na movitejšiu klientelu.

    Do toho ešte Lada, ktorá podľa mňa nebude vyslovene určená pre východné trhy, ale aj ako doplnenie portfólia Dacie. Potom nejasná budúcnosť slovinského Revozu, ktorý je strategický pre EMEA trh, ale podľa mňa má nevyužitý potenciál (Twingo ani Forfour predajne nie sú veľká sláva).

    V každom prípade, éra výbehových modelov pod označením Storia, je už preč a neprešlo by to ani Škode.
    • 05 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 17.08.2016  22:03

      « Re: Napínavý príbeh

      Pokud by to znamenalo, že firma rendlík a syn zanikne, bylo by to možné považovat za velmi pozotovní vývoj!
      • 41 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 17.08.2016  22:23

        « Re: Re: Napínavý príbeh

        Ja by som ocenil keby si ty zanikol. Niektorí vedia aspoň vtipne podpichovať, ty si žiaľ len nudný a trápny.
        • 05 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 18.08.2016  00:23

          « Re: Re: Re: Napínavý príbeh

          Osoba s nickem tekvica mne vytočit nedokáže. Chápu, že si připadáš trapně. Vždyť prodávat rendlíky je jako prodávat exkrementy. Mělo by to být trestné!
          • 20 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 18.08.2016  07:19

            « Re: Re: Re: Re: Napínavý príbeh

            Chcípni, hloupé zvíře.
            • 01 Reagovat !

              foto topten

              topten 18.08.2016  08:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Napínavý príbeh

              nejses timhle vyjadrovanim uz hodne za hranou??
              • 00 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 18.08.2016  08:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Napínavý príbeh

                Buď té lásky, nereaguj na mě, odpade.
  • 41 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.08.2016  15:32

    Absolutní úspěch

    Dacia v minulých letech za pomocí Renaultu dokázala perfektně uspět i na náročných trzích, to nemůžou popřít ani největší škarohlídové typu Ády. K nízkým cenám, dobré nabídce prostoru a osvědčené jednoduché technice bych přidal ještě jedno plus - nejnovější generace Dacií mají opravdu sympatický vnější design - nejen Duster, ale i druhá generace Loganu/Sandera i třeba Dokker prostě zvenční designově nijak neuráží, a to je pro evropské zákazníky také velmi důležité. Uživatel vozů této značky samozřejmě musí citelně ubrat z nároků na ergonomii, jízdní komfort i jízdní vlastnosti, jak se ale ukazuje, nezanedbatelné části zákazníků to zase tolik nevadí. :-!
    • 05 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 17.08.2016  22:10

      « Re: Absolutní úspěch

      Nemáš pravdu. To, že Dacia uspěla je výsledek nikoli za pomoci rendlíku, ale naopak úspěch navzdory rendlíku, protože vozidla s tím vaginálním znakem patří už desetiletí mezi nejhorší šmejdy, které lze na evropském trhu potkat. A proto patří Dacii dvojnásobný obdiv za tento úspěch, ale také by to mělo vyvolat ostražitost zákazníků, protože teď může dojít k období "katování kostů" a Dacia se přiřadí po bok rendlíku s jeho úžasnou pověstí. Jen snad nebude tak ošklivá jako ty francouzské "zázraky". :-!
    • 10 Reagovat !

      foto beibej

      beibej 17.08.2016  22:38

      « Re: Absolutní úspěch

      Až na ten jízdní komfort bych to podepsal.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.08.2016  23:40

        « Re: Re: Absolutní úspěch

        Měl jsem na mysli ani ne tak odpružení, jako odhlučnění kabiny a rozměklá sedadla.
        • 20 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 18.08.2016  07:22

          « Re: Re: Re: Absolutní úspěch

          S jejich sedadly nemám problém, to mě více štvou škodovácké mučící lavice.
          • 10 Reagovat !

            foto Lovap

            Lovap 18.08.2016  07:50

            « Re: Re: Re: Re: Absolutní úspěch

            Ich sedadlá sú síce možno pohodlné, nemajú však absolútne žiadne bočné vedenie. Vyskúšané na Logane MCV - v zákrute prejdenej rýchlejšie som sa musel nohami zapierať aby som ostal v sedačke. A to porovnávam s mojím Meganom II, ktorý takisto nemá nejako úžasné bočné vedenie, ale k niečomu podobnému tam nedochádza. Napriek tomu som si Logana objednal - holt nové auto je nové auto.
            • 10 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 18.08.2016  08:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Absolutní úspěch

              Ale jo, trošku náznak tam je. Mně třeba výrazné boční vedení nevyhovuje, i když jsem hubený. Tady to tlačí, támhle to tlačí... ne ne...
  • 12 Reagovat !

    foto kilem

    kilem 17.08.2016  18:59

    dacia

    Jsou povedá autíčka lepší jak vágen -škoda >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí. Záchranáři se nevzdávají

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí.…

Počet obětí zemětřesení v Mexiku vzrostl na 273, z toho 137 v metropoli Mexiku. Informoval o tom ve čtvrtek v…

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Je to tady! Období sychravého počasí, kdy se dny krátí a noci prodlužují, dnes začíná. Přesně ve 22:01 hodin…

 

iSport.cz

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom byli v Lize mistrů

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom…

Budoucí sportovní ředitel Slavie? Předseda představenstva Jaroslav Tvrdík by pro tuto funkci nejraději přetáhl…

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se musíme rvát všichni

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se…

V minulé sezoně výrazně pomohl Bílým Tygrům Liberec ke stříbrným medailím. Útočník Vladimír Svačina (30) se po…

 

Reflex.cz

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát však zadarmo získá spoustu cenných údajů

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát…

Již za necelé dva týdny v České republice odstartuje účtenková loterie. Stát si od ní slibuje omezení šedé…

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…