Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Sandero: ceny v Německu začínají na 7500 Euro

Pátý model z rumunských luhů a hájů je klasický hatchback nižší střední třídy. Technicky se mění pouze detaily, stylisticky postoupila Dacia o krok dále. Německý importér oznámil první cenu, která spadá mezi startovací částky za Logana a Logana MCV.
Zpět na článek
17. 4. 2008 09:47
neregistrovaný "sestys"
18. 4. 2008 01:38
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
22. 4. 2008 02:22
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
8. 9. 2008 00:35
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
17. 4. 2008 13:17
neregistrovaný "snehuliak"
17. 4. 2008 14:19
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:25
neregistrovaný "ouroboros15"
18. 4. 2008 20:50
neregistrovaný "Horways"
20. 4. 2008 20:24
neregistrovaný "ouroboros15"
17. 4. 2008 21:05
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 4. 2008 09:41
Diskontní auto
Pro dělnickou třídu to bude dobrý auto. ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sestys"
17. 4. 2008 09:47
Re: Diskontní auto
Nesouhlasim. Treba pro maminu s deckem je to mnohem lepsi volba nez mala Kia ci Hyndai. A to jak cenove, tak co se bezpecnosti tyce.
18. 4. 2008 10:12
Re: Diskontní auto
Proc myslis? Techniku, kterou dodava Renault do Dacie, sam uz nepouziva min. 8 let...
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
18. 4. 2008 01:38
Re: Diskontní auto
By mne zajímalo, co máš Ty, kromně lístku na autobus? Hnůjdaj a Kia vyběhly s cenou na Fabii 2 a trh v segmentu laciných (finančně) aut zůstal prázdný. Renault ho obsadil Dacií, kdy Logan uvnitř nabízí víc místa než německá Octavie a dokonce má větší rozvor, než Octáfka. S MCVéčkem všem vytřel zrak, teď má Sandero, které jako 2 auto v rodině najde své místo. Pickup u nás na sebe taky nedá dlouho čekat, což bude další rána ostatním automobilkám a s Dacií 4x4 na podvozku Nissan X-trail nebude mít, ona už nemá, v Evropě konkurenci.
Po uvedení Logana na francouzský trh, prodal Renault za 2 měsíce tolik aut, kolik jich tam plánoval prodat za rok. Jen Adac dokázal anti reklamou zvýšit zájem o tohle auto na maximum.
Ostatní evropské automobilky teprve uvažují o tom, že by mohly taky vyrábět levná auta, ale mezi tím jim Renault vypálí rybník. Dokonce i korejci se nebudou mít tak dobře, jak se měli kdysi. Kia Ceed začíná na 340.000,- Kč, Hyundai I30 na 345.000,- Kč.
Německá Octacvia klasik s motorem 1,4 je za pouhých 425.000,- Kč, což je asi tak 19 průměrných hrubých platů, zatímco nejlacinější Logan vychází na 8 platů. Vím, Škodovka je kvalitnější auto, bezpečnější, s doživotní zárukou mobility! Prdlajs! [odkaz]
kdyby to dali za půlku, tak udělají víc kšeftů. Ještě pro zasmání ceník Fabií 2:
[odkaz]
[odkaz]

Renaultu v jejich geniálním tahu fandím, Sandero je první Dacia na kterou se dá koukat, protože Logan má aerodinamiku letící cihly a MCV je minibus.

A pro bazarový nadšence mám info => ani číňani neudělají auto, který by v evropě těžce podlezlo cenu Dacie. Myslím tím čínské auto, které unie pustí do prodeje.
Avatar - DoubleSix
18. 4. 2008 08:28
Re: Diskontní auto
Hezky napsáno, :yes:
Avatar - JFK
18. 4. 2008 09:23
Re: Diskontní auto
a ted tu o Cerveny Karkulce
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
22. 4. 2008 02:22
Re: Diskontní auto
Koukám, nebudeš Ty náhodou skalní příznivce tříválcovýho kafemlejnku od Škodovky či VW?
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
8. 9. 2008 00:35
Re: Konfigurátor www.skoda-auto.com nová Škoda Fabia
model:Fabia výbava Classic motor 1.2 HTP 51 kW 5-stup. mech.interiér Stone modrá
Stone modrá / Onyx-Onyx /melír černá - šedábarva Stříbrná Brilliant metalíza
extra výbava:
Deaktivace airbagu spolujezdce (1 500 Kč)
El. ovl. a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládání oken vpředu a centrální zamykání (SAFE systém) (16 000 Kč)
Kola ocelová "HERMES" 6J x 15" - 5 ks (3 000 Kč)
Přední mlhové světlomety (4 000 Kč)
Cena jen 315 900 Kč

Tohle všechno má Sanero, jen má o rok delší záruku, je o 10 cm širší, má o 12 cm větší rozvor, má větší kufr, má o 1 válec víc, má větší výkon a
Cena 238.900,- Kč s metalízou

Hyundai i30 CLASSIC, 1,4i CVVT, 5-ti st. manuální, 5dv.| od 344 900,-

Kia Ceed 1,4 Active (tahle výbava víceméně odpovídá Sanderu Laureate) za pouhých 339.980,-

Opel Corsa 5-dveřová, Enjoy 1.2 TWINPORT® ECOTEC® 59 kW / 80 k za 320.000,- Kč

starý Fiat Punto Clasic 1.2 Classic 5 dv. za 266.900,- Kč

Fiat Grande Punto 1.2 65k Active 5dv.
za 272.900,-
17. 4. 2008 10:58
Dobře oře Ján
Něco na tom Sanderovi je. Dacia dělá jasné pokroky a Renault může spokojeně mručet. Jestli tím budou jezdit maminy po městě nebo peóni červenou polňačkou na kukuřici, je srdečně jedno. Hlavní kouzlo celého Loganu je v tom, že porušil pravidla klanu a vyzradil, že auto běžné rodinné velikosti se dá i mimo Čínu vyrábět pro skromné lidi skromně za skromné prachy, aniž by to byla technicky a kvalitou tragédie. Uvidíme, co se bude dít, až v Rumunsku stoupne životní úroveň a dělníci v automobilce a u subdodavatelů budou tlačit mzdy blíž k EU průměru.
Rozbalit vlákno
1
19. 4. 2008 00:09
Re: Dobře oře Ján
Urcite pokrok v tom je, to kazdopadne, ale co jineho cekat? Levne se vyrabet da, ale to, na cem se setri, neni jen levna pracovni sila, verim, ze spousta lidi neresi, jestli ta 1.4, co tam bude, ma 55 nebo 80 kW, vi, ze jim oboji bude stacit. U loganu ale povazuji za neodpustitelne, ze se setri na takovych vecech, jako jsou pyrotechnicke predepinace pasu, tedy neco, co v realnych situacich muze pomoci i vice nez bag... A az bude v Rumunsku drazsi pracovni sila (to myslim realne hrozi tak za 20 let), tak se budou Dacie bouchat v Africe nebo Pakistanu. Odbory budou prekvapeny, ze po nekolikaterem zvyseni platu o 23% vzal nekdo v Parizi kalkulacku a rekl dost.
neregistrovaný "snehuliak"
17. 4. 2008 13:17
Dobře oře Ján
Tak ja neviem všetci sa oháňajú bezpečnosťou ,ale polovica aut v tejto triede má v štandarde tak sakel pred šoférom /viď fabka1/a ludia si myslia,že majú4*auto.3*svedčia o dostatočnej tuhosti karosérie a to ostatné je bonus ktorý ak niekto chce, tak si musí priplatiť.Vtom momente je bezpečnosť na 200tom mieste.Toto je lacné auto na prepravu prioritne na krátke občasne na dlhšie trasy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:19
Bléé
Taky tomu odpovídá cena no i když my mohla bej o takovejch 50 tisíc nižší ;-\ .
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ouroboros15"
17. 4. 2008 14:25
Re: Bléé
no z toho mi vychází buď že je taková cena pro tebe směšná, nebo že na to nemáš.
neregistrovaný "Horways"
18. 4. 2008 20:50
Re: Bléé
Ty se asi moc nedíváš na karty uživatlů co ?? Kdyby ses kouknul tak bys věděl že mi je 12 takže na to opravdu nemám >:D .
neregistrovaný "ouroboros15"
20. 4. 2008 20:24
Re: Bléé
tak hlavně že máš co říct svému okolí. a vůbec, už máš hotový úkoly? :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 4. 2008 21:05
Uvidíme
Co já jsem četl, měla by Dacie přijít s novým Loganem nějak do dvou let. Jestli přijdou s tím, co jsem viděl, může se Škoda s octavií už teď bát. Do toho 4X4 na platformě Nissanu X, cenově 12-15000 EUR.
Myslím, že mají Renaulťáci pěkně našlápnuto. No uvidíme.
Sandero je jen zářným příkladem, jak dělat laciné, středně kvalitní a bezpečné auto. :yes:
Rozbalit vlákno
0