Chtěl jsem napsat, že cena bude rozhodně slovem do pranice a hlavním argumentem pro koupi celkem dobře vypadajícího Sandera. Pak jsem se ovšem podíval do tabulky a ehjle, je to pouze základ, ... ceny vyšších výbav už tak atraktivní nejsou.
A ta výbava ... :-)
Tak je to konečně tady. Auto, co si na nic nehraje, a když jede kolem Golfu nemusí se mu tiše omlouvat, že ho "vybrakoreovalo" od erzety k erzetě.
Lowendový regulérní evropský hatchback v kompaktní třídě. Tohle tu chybělo. Cena nastavená výborně. Bude se zpočátku také výborně prodávat. Přímo se vtírá otázka, proč renault zvolil u Loganu vizualitu jakou zvolil, když u Sandera jak je vidět to jde s řádově lepšími výsledky.
Tak co... Řekněme že s nějakou tou lepší výbavou ho pořídíš i za 190. To je lákavé ne? Golf-klasse za stodeva. Nebo, že bys přeci jen chtěl něco z bázu ovšem něco co má image? Být mi dnes dvacet a nemít káru, zejtra jsem u Dacie, položím tam na pult padesát táců a zbytek jim slíbím ve splátkách. To má vějšku. Rázem přeskočíš všechny ty bazarové silniční mistry na patnáctiletých plechovkách. Neboť... svou chytrost můžeš dokázat jen při rozhodování...
Tak to se pleteš za 200 k bych šel do něčeho jetýho co je sice osm let starší, ale technicky a výbavou pořád se značným náskokem před tímto. Tohle auto je jak už to někde psali pro člověka co mu nezáleží na vzhledu, image, technice. Typicky 50 a více letej pán, co přesedlá ze 120ky a je šetřílek. Kdybych v tom viděl 20ti letýho kamoše tak si do něho budu rýpat a ukazovat si na čelo a moje okolí taky... Jinak tu 1,6ku(silnější teda ještě 66kw) mám v deseti letým meganu coupé a je to prave poslední model kde ji ještě dávali. Mimochodem hlučnej 8v motor sice s ucházející spotřebou, ale konstrukčně...
Špatně si mě odhadnul...kšiltovku nenosím, žádnej závodník ani tuzingář nejsem, prostě mladej vysokoškolák, co si vyváží každej den prd-el do školy, jezdí bez nehod a nemá ještě ani jeden bodík, dost bolo chválení >:D
To osmileté auto bylo míněné s nadsázkou, pro srovnání, že i to osmileté auto je na tom výbavou, technikou atd. líp jak nová dacia, tak se toho hned nechytejte btw. za 200 koupíš klidně tříleté auto...ale to už jinde jsme
No moc tých 8-ročných jazdených áut, ktoré majú lepšiu techniku a výbavu nie je. O tom v akom stave väčšine sú sa ani nemusíme baviť. Za ďalšie bezpečnostne je na tom Sandero určite lepšie ako väčšina tých jazdených vozidiel. Je to kus nenáročného, odolného a pohodlného vozidla s osvedčenou technikou a výbornou zárukou. 5 rokov a 100 000 km bohato stačí väčšine klientov, ktorí si vozidlo zakúpia. Skutočná priemerná spotreba sa príliš nelíši od skutočnej priemernej spotreby super motora 1,2 HTP. Dynamika je samozrejme na úplne inej úrovni.
Souhlasim, ale myslim si, ze to nemusi byt pouze o image jako spis i o ucelu toho auta. Ja jsem si koupil auto takove, ve kterem bude pohodlne dlouhe cestovani a to pohodli mi zadne nove auto v cene do 200 tis. neda ani nahodou a to je fakt ktery nemuzete poprit. Ja si koupil auto pro 4 lidi na dalnice.
Však jasný, každej se rozhoduje podle svých preferencí. Já taky třeba tehdy vybíral auto s tím, že mi stačí něco dvoumístného(nouzově 4 místného) s velkou výbavou co trochu vypadá a jedu s tím 30 km tam a 30 km zpátky a ještě je to za dobrou cenu. Spíš jsem se snažil ozřejmit gtimu, proč si mladej kluk nekoupí dacii, můžete si dělat srandu, ale takhle uvažuje většina mladých a vy co tu ted žehráte ste byli jako mladosi stejní.
za mejch mladejch let byla vetsina rada ze meli zigulika po otci kterej si v te dobe s velkou slavou koupil treba Escorta nebo pri dobre konstelaci hvezd Sieru z Tuzexu >:D a za tech let co us sem mohl legalne ridit sem byl rad ze sem si koupil Taunuse, a moji bejvali spoluzaci dnes nekteri vlastni Logana, jini Favorita, nekdo veterana v supr stavu a nekdo Mercedes S , vetsina totis kupuje podle zkusenosti a podle financni stranky a ne podle image znacky, kdyby me nekdo pred tema 11-12 lety nabydl auto jako Dacia Sandero, tak ho beru vsema deseti a klidne bych v nem jezdil
No máš pravdu, vůbec sem si totiž neuvědomil, že předtím byla jiná doba :-) Já to až tak moc nepamatuju, jen vím, že jsme na pískovišti pak přestali říkat soudružce učitelce soudružko >:D Jen si myslím, že při dnešních možnostech byste asi byli stejní jak my teď.
jo jeste doplnim ze ten Taunus byl o 4 roky starsi nes ja >:D , jako tech lidi co by v Sanderu nebo Loganu nejezdili jen proto ze je to Dacia bude malo, kor z tech lidi co setrej kazdou korunu, kdybych nemel znameho co vlastni autoservis, tak bych o ojetine asi taky neuvazoval a sel radsi za "jistotou" v podobe stejne draheho noveho auta
Jo, jenže supermladej bejček se spíše zajímá o názor náctiletých slečen...a ty s dacií neoslníš...takže pro mladé to nebude žádný trhák...jestli se bude líbit mladým paním, které v Fabia třídě mají oči jen pro 207, maximálně Fabii, to je taky otázka, ženské preference mně umí pěkně zaskočit...
Ve všem ostatním souhlas, zejména s doceněním poctivé stavby, přiznání konstrukce, i vlastního statutu...
Je to pracant, poctivec, má svou hrdost, nikde nic nedluží
a nežije nad poměry...ideální partie...:o)))
S tim bych polemizoval. Kdyz tam prijede nekdo v osm let starym GOlfu s vrzajici pristrojovkou a vycochtanym motorem a pak nekdo v nablyskane Dacii, tak vetsina tech zenskych da prednost ty Dacii. Pro ne je auto jako auto a hlavni kriterium je barva a jak je nablyskany.
Rozhodne radsi tohle nez osm let stary Golf, ktery bude pravdepodobne bourany, budou se u nej muset vymenit tlumice, brzdy, rozvody a kdo vi co jeste.
GTI, to si tak pekne napisal, ze ti musim dat za pravdu. keby som nemal na karu, uz stojim v dacii. sice mam teraz objednane clio 1,5 dci, (nemam na "karu", mam 24 rokov, VS vzdelanie, zlozim im polovicu ceny, zvysok som im slubil na splatky, takze presne si to vystihol) o bazarovych octavkach uz nechcem ani pocut... a priplacat za stvrty valec vo fabii/ibize/pole sa mi tiez velmi nechcelo...
to by sis dooost přeplatil, GTI u Renaultu (tedy i Dacie) máš nejdražší leasing, kterej kdy byl vidět, ano daj ti ještě slevu na leasing, aby se neřeklo, ale...
příklad za všecky:
Clio výbava za 290 000 + 20 000 sleva na leasing (10 000 v hotovosti)
Fabia podobná výbava cca 310-320 sleva na leasing nic, ale na hotové už denska i prodejci dávaj těch cca 15-20, (teďka ještě je tam ta sleva plošná) no a suma sumárum na leasing nevěřil bys, vyjde to stejných 360:-)
no rekneme slusnej bic na Fabii, navic to "Scout" provedeni nevypada as tak spatne, sundaj se znaky Dacie, nalepej znaky Renaultu a hned tu mame Renault Sandero za par supu >:D
A proč tě napadá hned Fábia? Myslíš si skutečně, že je to jenom bič na Fábii? Nezdá se ti, že je to daleko víc bič na korejská miniauta se stejnou cenou a daleko menší nabídkou prostoru?
Na druhou stranu, auto v základu třeba bez posilovače řízení? S manuálním stahováním oken? A co centrál? Ten tam je? Alespoň mechanický...A řada dalších drobností, které byly ještě před pár lety luxusem a dneska jsouv základu i u malých aut. Ale jsou lidé, kteří tvrdí, že tohle jsou blbosti a tohle že oni nepotřebují. Jejich 120 to přece taky nemá, moskvič to taky neměl. Je to auto pro někoho, kdo ho vymění za dvacet let starou ojetinu, jak píše o patro výš GTI, je to konkurence třeba pro novou Ladu Kalina. Pro Spark, Matiz či Aveo....ale ne pro Fábii, Corsu či dokonce ani pro Getze (a připravovaného i20). Koukni se na silnici, kdo jezdí s Loganem a zjistíš, že Sandero je hlavně konkurence - prö Logana.
Mimochodem, v Rusku se Logan prodává a vyrábí zásadně jako Renault - jako rumunská Dacia by pro Rusy nebyl dost "nóbl". Takže znaky ani není potřeba sundavat....stačí dovézt z Ruska :-)
Pro Spark(Matiz) asi ne,to je opravdu na ráně více Fábie.Sparka si lidi nekupují jako rodiné auto.Kupují ho většinou na krátké jízdy pro dva lidi,málý objem motoru je nížší ručení i spotřeba.Fábii si daleko více lidí kupuje jako rodinné auto(alespoň v ČR).
Když kupuji auto tak se v první řadě rozhoduji kde a kolik km najezdim,kolik pasažérů většinou vozím,jak velký kufr potřebuji,pak si porovnávám ceny aut.
To co říkáš, že mají auta běžně v základu (el. okna, centrál ale třeba i koberečky) např. Fabia nemá. A nemá ani ABS kdežto Sandero jo. Souhlasím, že to je bič na předražené (nemyslím ale že nekvalitní) Fabie.
fabie ma v zakladu 4x bag, abs a esp. co resis. jdi se po tech autech nekdy podivat. a s cenama za stejny vybavy je na tom zhruba stejne jako ford, corsa lezi vejs, treba fiat zase niz. prestan teoretizovat, tohle listovani cenikama po vecerech je na prd >:D
je to bič an fabii, prostorný to bude skoro stejně, mořná víc, kufr to má cca stejnej. Dílenský zpracování a materiály v porovnání s novou fabií se moc lišit nebude. A lepší motor to bdue mít:-)
A ta cena:-) i v plný výbavě o 100 litrů níž, než Fabie. Ano bezpečnost možná bude trochu jinde a kvalita laku taky - ale tak dneska se auto na 10 .let nekupuje, tak to po 4-5 letech prodám, než to zrezne.. jedinej problém bude, že za fabii dostanu po těch 5 letech trochu víc - možná... ta FII asi takovej držák ceny nebdue:(
OMG jak muzes srovnavat DACII se Skodovkou :'-( ??Nemam SkodFku zrovna v lasce,ale tohle porovnavat nemuzes >:D za 1. Fabie stoji jednou tolik, za 2. o Dacii v CR nikdo ani neopre kolo (krom ucelovek na chatu,nebo jako nouzi) a Fobie a Dacie je uuuplne nekde jinde,asi tak jako je CR od SR... :-!
nejsem xenofobni,mam hodne pratel na Slovensku,dokonce moje pritelkyne je puvodem slovenka,jen to beru z ekonomickeho a realneho pohledu kdy neplati rovnice CR=SR...
Aliene tak to jsi vedle jak ta jedle. Nevím co sám řídíš, odhaduju tě na mladýho bazarovýho bejka, kterej na nový auto nemá. Tak prosím nemel nesmysly o opírání kola o Dacii. Jak Logan tak i Sandero nabízejí výborný poměr cena x užitná hodnota. V tomto jsou to bezkonkurenční auta. Nenáročná, levná, která si na nic nehrají. Možná bys byl velice překvapen co lidí si je koupí a budou s nimi naprosto spokojeni.A prosím xenofobii sem nemíchej. Je tu dost kolegů ze Slovenska, které by tvoje plky na téma "východ" mohly právem urážet. Tady jsme na diskuzi o autech kapišto...?? Příště Važ slova a měj dnes hezký den. ;-)
Pomer cena x uzitek je urcite sqelej,nezatracuju to auto,je to super nabidka,rozhodne lepsi volba nez cokoliv z ciny,ale s Fobii to srovnavat nejde,ikdyz podle me je FObie srot,kazdopadne Logan a tohle je super,o MPV nemluvim vubec, to je naprosto bezkonkurencni...O tom na co mam a nemam se nebudem rozsirovat,aby me tu zase nenarkli z toho,ze se vytahuju... :-! ,ale souhlasim s tou kritikou vuci me a memu postoji k SR,nic proti nim nemam,jen proste nejde moc srovnavat CR a SR a za tim si stojim.CR senerovna SR...nic ve zlem.
Tak tohle je jiná alliene, tohle beru... ;-) Fábii sice za šrot nepokládám, ale o kvalitě zpracování v porovnání s daciemi není pochyb. Co máš tušim, vytahovat se nemusíš, naopak si svoje auto příjemně užij... ;-)
ted se chystam chvilku prohanet tu jednostopou bestii :-) .Kazdopadne ten prispevek predtim,jsem mohl vic rozepsat,nedoslo by nedorozumenim ;-) .Jinak hezke a bezproblemove leto preji, jen by uz mohlo zaprset :)))
Já teda pěkně zrezlého viděl. Rez je snad největším problém Logana. Pokud se to nenakonzervuje tak stačí dva roky se zimním ježděním a rez jen kvete. U nás je dost fór, kde se zabývají (nadavají) rezivěním karoserie...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ještě chci dodat, že proti Dacii nic nemám. Co chtít za tolik peněz. Přijde mi, že Sandero je na vyšší úrovni než
Logan co se týká zpracování. Na fotografiích je vidět palubka s měkčenými plasty atd.
Dnes "lowendový európsky hatchback", ale keby som ho mal pred 20-timi rokmi, hoci v základe, myslel by som si, že mám Mercedes. Veď klíma, elektrické okná, posilňovač riadenia, airbagy, ABS, a viaceré ďalšie príplatkové doplnky vôbec neboli. Boli sme hotoví z prvej plechovice zn.Favorit a stáli sme naň poradovníky, len sme odvtedy nejako postúpili v nárokoch i názoroch. Pomer užitková hodnota: cena tu bude určite vysoký.
Jestliže se Loganů prodalo téměř milion,tak si představte,kolik se prodá Sander ;-) ...¨
Sandero je díky designu,motorům a ceně/výbavě skvělý kousek.Jen pomatenec si koupí základní Fabii 1,2 HTP,když může mít za stejnou cenu Nejvyšší verzi Sandera s motorem 1,6... :yes:
Už dnes smekám před králem prodejních statistik :yes:
No za cenu HTP človek dostane komplet vybavené Sandero aj so 4 airbagmi. S hviezdičkovým hodnotením by som si ešte počkal, je to predsa generačne novšie vozidlo. Neviem či si už v Sandere sedel ale plnka výbava schová základ Fabie do vačku kedy chce.
Proč pomatenec.
Vždyť přeci Fábia je Němec. To znamená, jasná záruka 100% kvality. Tedy nadřazená Sanderu. Takže rád zaplatí víc za daleko kvalitnější auto.
Že to není pravda je už jiná věc.
Až bude vlastnit fu Vltava Labe Press nebo Mafra Berlusconi, budou kupovat Fiaty stejně tak.
Opravdu nevím, jaké Sandero je, protože jsem v něm nikdy neseděl, nejel, neřídil.
Ale rozhodně vím, že Fabia II není o nic kvalitnější, než třeba Clio III, C3, GP a další auta v segmentu.
Zatím jen všichni víme, že zásadní rozdíl mezi Sanderem a F II je v ceně. Jestli je cenový rozdíl plně kompatibilní s kvalitou ukáže čas.
nevim kam to loupnout .. ale mimo značky gonow , která se prezentovala na autotecu, byl dne 16.6. schválen k provozu v čr automobil CEO s kompletním evropským schválením ...
Tak srdce automobilového fanouška dostalo pěkně přes držku! Básně a etudy o plastech jsou ty tam a nakonec se Dacia v diskusích podporuje zdravým rozumem s tou nejlepší trefou při kupování "přibližovadla"! Vykašleme se na ty třídní dělení, image, designy a hurá do Dacie, protože ta má klimatizaci a elektrický okna za pouhých 180 kolíků?! Chtěl bych vidět ty polemiky, kdyby se tu objevil TATA vozík za pade, jak by ty Golfy a Brava dostali za uši. To bych si těma 180 litrama radši vytřel pekáč, než mít "auto" za každou cenu. :-O
Já neberu vážně nic >:D Tohle snad ani nejde, ale baví mě sledovat, jak se najednou zastánci prvotřídní kvality a designu shodujou, že je tohle přesně to pravý.
Podle mě si zaslouží aplaus někdo, kdo dokáže nabídnout takovýhle poměr cena/výkon. To auto je podle mě chytře postavené a není nijak ošizené. Prostě využívá zaplacené technologie a nevypadá nijak zle. Podle mě je umění postavit takovéhle auto za takovouhle cenu.
Umění je postavit auto a umět ho prodat a ne za nákup. Ale ať si každej jezdí, co mu rozum, chuť a kapsa dovolí. Já do Lídlu nechodim a nevykřikuju, že je to príma, jaký maj skvělý polský pivo v plechovce.
Správný příměr k té plechovce by to byl, kdyby pod tím plechem té Dacie byly poddimenzovaný mechanický části z šufánkvý oceli, palubka z černýho kartónu a motor co se po 50t totálně vysype, ale takhle to není.
Co má s tímto společné Lidl jezdim RX8 a přesto v Lidlu v pohodě nakupuju(ne polský pivo)ale třeba Budvar a nepřipadá mi to jako nějaká degradace člověka.To auto si prostě vyberou lidi co nejsou tak nároční nebo prostě na dražší nemají a takových bude určitě dost.
Shalom Ale´chem, Navtech! Copak nevíš, že kritizovat na tomto serveru Dacii se rovná téměř politické sebevraždě Davida Ratha? :no:
Nicméně souhlasím s tvým názorem, když si někdo kupuje lidovku z Lidlu, tak musí počítat, že to vážně žádná kvalitka ani bomba nebude!
Tahle Dacie ale konečně vypadá jako obstojný auto, což se o Loganu (při vší úctě k uživatelům Ronald, T613 and co.) říct opravdu nedalo...
Razím heslo, že každýmu patří, co si zaslouží, takže, když si někdo koupí Dacii, ať pak nežehrá. Jen se těším na to kýžený SUV made in Romania, tomu teprve řikám prznit auto >:-[]
Účelovka - nič viac a nič menej. SLušné auto za dobrú cenu, na základný presun z miesta A do miesta B môže stačiť. Jednoduchá údržba, možno väčší smäd, ale celkovo náklady na prevádzku v norme. Nič proti Sanderu. Až na jeden detail - je to neskutočne škaredé auto bez jedinej sympatickej línie či krivky. Logan vyzerá sympaticky, toto ani najmenej.
Nechápem, prečo sa Ti Sandero až tak nepáči, veď si predstav novú Ibizu, Polo, Fiestu, novú Fabiu, zaostáva až tak za nimi? Keby nemala na sebe logo Dacia, ale napr. Renault, tak by si aj možno zmenil názor. Nie je to žiadna "miss", ale určite ani "ošklivka". Napokon nie je až také dôležité, ako vyzerá auto pri jazde zvonka, ale ako sa posádka cíti vnútri. A tam myslím, že Sandero obstojí.
Nemusíš chápať. Každému sa páči niečo iné. Faktom je, že hoci Fabiu a Ibizu považujem za nevydarené, Sandero z dizajnového hľadiska radím aj tak až za ne. Vyzerá, akoby ho nahrubo otesali sekerou z jedného balvana. Čelné partie ako z auta o číslo väčšieho, bočné línie jedna veľká plocha bez iskry a nápadu, horná hrana druhého páru dverí nechutne pretiahnutá do strechy...za toto by som tvorcovi nepodal ani pohár vody.Účel splní, ale pre oko je to facka.
Souhlas a ještě přidávám, že bude zajímavé sledovat pokles hodnoty auta... logan rv 2005 koupíš za 110 k a to má najeto jen 38 tis. Takže nepředpokládám, že na tom Sandero bude až tak o moc líp.
V kategórii lacných rodinných áut sa rozhýbali pokojné vody..dacia vytiahla nové sandero s technikou renaultu za dobrú cenu no mňa v tejto súvislosti napadol zaujímavý konkurent..Lada Priora..počuli ste už o nej? Nie? Začiatkom júla sa začal oficiálny predaj na slovenskom trhu (v čr by to malo byť podobne)
lada dlhodobo (ne)úspešne spolupracovala s koncernom GM..kalina je vlastne preštilizovaná corsa predchádzajúcej generácie...priora zase nesie prvky staršej vectry (zadné svetlá)..
nedávno kúpil renault 40% akcií lady takže uvidíme či z toho vzíde niečo pozitívne
Pozri sa Lepšie na tú Prioru. Základ má jednoznačne v predchádzajúcej Lade 110.
Neviem, ako je na tom dnes s kvalitou, ale ten pomerc ceny a výbavy je bombastický.
Přirovnal bych to spíše k Felicii, akorát ta vypadá i po 15letech lépe než Kalina či Priora, ve Felicii to nesmrdí po Kanagonu a ovladače zůstávají pohromadě ;-)
v novej priore som sedel na nitrianskom autosalóne a musím povedať že dojem z auta bol dobrý..robustné s dostatkom priestoru..plasty nič extra ale dobre spracované a dizajnovo na úrovni..ľahké radenie
negatívne dojmy-absurdne mäkké sedadlá (som zvyknutý na francúzke auto ale toto bola iná káva)
chýbajúca aretácia dverí..môže sa v niektorých situáciách hodiť ale pôsobí to lacno
Já měl možnost se v ní vozit a dokonce i řídit, píšu to sice jako zážitek s ferrari, ale je to opravdu bída, vše tam haraší a vrže, zvuk při zavírání je plechovější než u prvních Favoritů, zpracování na velmi nízké úrovni, ta Felicie je v tomto ohledu víš.
Re: chýbajúca aretácia dverí..môže sa v niektorých situáciác
>:D .. že ty máš akcie Lady? ;-)
Ono se může hodit i to, že ti zůstane volant v ruce... aspon ti s tim pak nikdo neodjede (i když kdo by to kradl... >:-[] )
Re: chýbajúca aretácia dverí..môže sa v niektorých situáciác
vidím že ťa môj výrok o aretácii dverí zjavne zaujal..zdá sa ti na tom niečo nelogické? Napríklad na parkovisku keď si niekto zastane príliš blísko teba a nechceš sebe aj jemu otrieskať lak tak proste len otvoríš dvere koľko treba :-|
ale aby som ťa moc neprudil škodofka da best ereso..najmä keď je na metlách čipnutá vodspodu pyčo
Re: chýbajúca aretácia dverí..môže sa v niektorých situáciác
Kdyby se psal rok 1995, možná 1998, tak bych byl schopen říct, že Lada vyrobila konkurence schopné auto. Jenže je rok 2008 a to co produkuje je na západ od Kyjeva spíš k smíchu než obdivu.
Re: chýbajúca aretácia dverí..môže sa v niektorých situáciác
áno, nejakých 10 rokov oproti špičke to bude ale pre jednoduchého človeka čo potrebuje robustný voz na pohodlný presun z bodu A do bodu B do bohato stačí, nemyslíš?
O Sparka (myslím ten Daevrolet, nikoli "Sparco"!) už asi nikdo nezavadí. Tohle je třída - za lowendové peníze dostane člověk auto, do kterého může v pohodě naložit manželku, děti, bágly, kola a vyrazit do Evropy :yes:
No, jenze ten Sparka stal jeste nedavno minimalne o 30 cenikovych klacku min nez tahle Dacie bude stat (a po jejim prichodu cena urcite jeste pujde dolu a doufam, ze nejen u nej), pojistku ma taky levnejsi a na to fura lidi proste slysi, zvlast kdyz nemusi denne stehovat piano apod. "argumenty". BTW Spark ma vzadu 3 sedadla vcetne hlavovych operek, coz nema ani vetsina o poradny kus vetsich aut... ;-)
a jsi si jisty ze to vzadu jsou opravdu tri sedadla? a ty operky dozenou ten rozdil ve velikosti? vis proc je tam o pradny kus vetsi auta nemaji? protoze ani u nich se jaksi nepredpoklada, ze se tam budou otloukat tri vzadu a kdo po tom presto touzi, muze si hlavovou operku dokoupit. a narvany ziguli s peti ukrajincema vcetne vsech lopat, fanek a ostatniho vercajku vzadu zadny operky stejne nepotrebujou (to je totiz ten pripad, kdy vetsinou auto vidam plne obsazeny)
Asi takhle - jeli jsme 3 dospělí vzadu v Atosovi a naprosto v pohodě, za to do slavné Fabie nebo třeba Mazdy 323, což by měly být přeci jen o kus větší auta, se nevejde dozadu (a vlastně ani dopředu) pořadně ani 1 člověk dospělého vzrůstu. ;-\ Jenže o počtu klavírů v kufru a lidí na sedadlech můj příspěvek primárně opravdu nebyl...
Zatímco Škoda opustila trh s levnými a jednoduchými vozy a pustila se do výroby moderní, ale poměrně drahé Fabie, tak Dacia převzala pomyslnou štafetu. Sandero je přesně das Auto ;-) , co majitelé dosluhujících a rezavějících Felicií hledají. Něco, co sice nebude posledním výkřikem módy, ale co bude nějaký ten rok sloužit a nebude se do takového auta muset příliš investovat. Tohle auto vás odveze v pátek odpoledne do hypermarketu a potom hurá na chatu. Nemusíte se bát ani projet polní cestou, protože na takové typy komunikací byla Dacia stavěna. Aby vyhověla náročnému rumunskému trhu :-)
Oproti loganu se rumunům podařil další ůspěšný krok dopředu.Vzhled má nová sandero opravdu hezký,kvalita ineriéru a exteriéru je o hodně kvalitnější a motor má větší životnost,prostornosi a pohodlnosti je hodně.Plasty interiéru jsou sice trohu tvrdé,ale to zas tak nevádí za ty peníze je určitě kvalitní auto.Zkrátka Dacii se povedl další krok ku předu a cena 179 000 je opravdu lákadlem. :yes: >:D