Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daewoo končí, Chevrolet nastupuje

Autosalony i nové modely ztratí jihokorejskou značku a budou se dále prodávat jen pod křížem Chevrolet. Rok a půl spekulací se na českém trhu naplní už 1. října. Co všechno to znamená?
Zpět na článek
16. 9. 2004 16:33
neregistrovaný "lonestarstate"
16. 9. 2004 18:02
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2004 11:22
neregistrovaný "performer"
17. 9. 2004 12:36
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 9. 2004 00:59
neregistrovaný "Cynik"
20. 9. 2004 10:47
neregistrovaný "lonestarstate"
16. 9. 2004 17:26
neregistrovaný "Rado"
17. 9. 2004 09:11
neregistrovaný "hihi"
17. 9. 2004 13:36
neregistrovaný "NiCKSON"
17. 9. 2004 18:52
neregistrovaný "lonestarstate"
17. 9. 2004 21:47
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2004 06:39
neregistrovaný "rasto"
17. 9. 2004 20:38
neregistrovaný "2fast4u"
17. 9. 2004 21:23
neregistrovaný "martin"
17. 9. 2004 21:35
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2004 13:23
neregistrovaný "Ľuboš Lorenz"
18. 9. 2004 16:25
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 9. 2004 10:52
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 9. 2004 23:59
neregistrovaný "repec"
22. 9. 2004 08:25
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 9. 2004 18:49
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2004 10:59
neregistrovaný "Klepacek"
neregistrovaný "lonestarstate"
16. 9. 2004 16:33
Corvette
jsem fanda GM. nicméně tímhle přejmenováním Daewoo na Chevrolet možná značce Chevrolet trochu klesne image. Vždyť novou Corvettu prý raději budou v Evropě prodávat jen jako Corvette (žádné Chevrolet před tím)...Polsko je v tomhle napřed. koho zajímá jak bude nové logo vypadat na stávajících modelech ať navštíví www.chevrolet.pl
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marko"
16. 9. 2004 18:02
Re: Corvette
S tou Corvettou je to pravda, bude sa dalej predavat s Cadillacmi cez Kroymans Europe. TransSport je vybehovy model, v USA ho nahradil Uplander (do EU uz nepride), Tahoe a Trailblazer budu v EU casom vypustene, resp. nahradene. Btw. koncept C3X vyzera fakt fajn. V tlacovej sprave sa hovori ze Chevy bude mat v EU ulohu mainstreamovej znacky, t.j. vyhladovo by mala asi konkurovat Oplu, takze si myslim, ze to z dlhodobeho hladiska zancku neposkodi (inak ten marketingovy hybrid je ozaj zaujimavy: americka znacka vyraba v koreji modely pre EU). Polsko a Rumunsko "v tom su napred" pretoze v ich automobilkach (povodne patriacich Daewoo)sa do roku 2005 mozu vyrabat starsie modely Daewoo matiz (faza 1), Daewoo Lanos. Aby odlisili modely Daewoo a GM Daewoo rozhodli sa v oboch krajinach zaviest znacku Chevy. Na bu´duci rok sa uz ale pripravuje EU "navrat" dalsej americkej zancky _ Dodge. A to vo velkom style: priamym konkurentom Golfa!
neregistrovaný "performer"
17. 9. 2004 11:22
Re: a sakra - ve Wolfsgurgu už se klepou
Dodge Ala Bundy se blíží
neregistrovaný "lonestarstate"
17. 9. 2004 12:36
Re: a sakra - ve Wolfsgurgu už se klepou
provinční koncerníček VW se nedá s celosvětovou korporací DaimlerChrysler vůbec srovnávat. kolik Golfů se prodá v Asii nebo Americe?
neregistrovaný "Cynik"
20. 9. 2004 00:59
Re: a sakra - ve Wolfsgurgu už se klepou
Clovece, ty jsi blazen...
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 9. 2004 10:47
Re: a sakra - ve Wolfsgurgu už se klepou
díky
neregistrovaný "Rado"
16. 9. 2004 17:26
Korea
Pořád to budou korejské vraky, do níž bych nešel. Proč bych měl kupovat něco polovičatého, když si mohu koupit HONDU!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hihi"
17. 9. 2004 09:11
Re: Korea
No jistě, Honda co má každý Tonda
neregistrovaný "NiCKSON"
17. 9. 2004 13:36
Audi 601
CHevrolet Matiz
Kdyz jsem to uvidel taxem malem spad ze zidle. Jestli to ve Zwickau nezbabrali, mohli vyrabet Trabiho dal, stacilo ho prejmenovat na Audi 601 a prodeje by se urcite dostavily...
Ne - takhle jednoduche to neni. Nemam nic proti Daewoo, ani proti Matizu, myslim ze si svoje misto na slunci nasli. Ale Chevrolet Matiz je, pro me zatuchleho stredoevropana, trochu silna kava. Moji duveru v Matiz to neposili, naopak si myslim, ze za znacku Chevrolet platim zbytecne. A naopak image Chevroletu jde prudce dolu, protoze pote, co v evrope nenabizeji zadny "chic" model, tak zacnou nabizet lidova vozitka...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "lonestarstate"
17. 9. 2004 18:52
Re: Audi 601
ale Chevrolet nabízí i v Americe lidové vozy (samozřejmě na tamní poměry). jen exluzivní Corvette vybočuje, ale to je úmysl - imageový model. jinak je Chevrolet konkurent Fordu a Dodge.

nicméně u současné evropské řady Daewoo/Chevrolet bych si přál větší nápaditost v designu a větší "brand-identity". ty současné sice navrhovali "taliáni", ale moc dobrou vyzitku si tím podle mě neudělali. Lacetti a Nubira - nuda na entou. Evanda - prapodivná. Matiz -minivozy se mi nelíbí níkdy. Kalos - jen čtyřdveřová model náznak brand-identity (dvojité vodorovné světlomety), ale ta mřížka chladiče....snad jí předělají až ponese logo Chevy.
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2004 21:47
Re: Audi 601
Koncept C3X vyzera fajn, ma to uz sviezejsi dizajn - neviem kto ho robil, ale ma to byt design-direction novych modelov Chevy pre EU. Matiz bude zaciatkom roka v novej generacii, aj ked ludia od Chevy tvrdia ze to bude iba dizajnova evolucia, vraj je to model so silnou identitou (???). Evanda je navrhnuta podla korejskej predstavy o limuzine - takze nutne tak vyzera! Na buduci rok ale Daewoo zacne v korei predavat Holden Commodore. V eu by sme sa toho mohli teda eventualne dockat v podobe volakeho Chevroletu (ako nastupcu Evandy). Co by uz nemuselo byt odveci.
Mna skor zaujima co budu robit s Oplom. To tu bude mat GM dve tzv. mainstremove znacky? Budu si konkurovat? Divocina. Ale zrejme ano, lebo z Opla tazko niekdo spravy subpremiovu znacku (koneckoncov tu operuje zdochynajuci Saab), nieto ze premiovu (tu zas maju Caddi).
neregistrovaný "rasto"
19. 9. 2004 06:39
Re: Audi 601
tu v statoch sa daewoo kalos predava ako chevy aveo a vyzera to celkom dobre. kupuju to hlavne rodicia studentom, lebo auto startuje uz od 9900 usd. takze myslim si, ze je to len otazka casu a zvyku.
je pravda, ze chevy v eu vela toho nepredava, ale kto by kupoval tie ich motory o nadrozmernych objemov? mozno nejaky zaujimavy diesel, ale inac nic.
neregistrovaný "2fast4u"
17. 9. 2004 20:38
bez titulku
je to v *chevrolet matis !!! umite si představit že v autosalnu stoji nova crvette vedmatisu mě je z toho na bliti
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "martin"
17. 9. 2004 21:23
Re: bez titulku
a uz si videl na autosalone v EU chevy?nie som si isty ci sa vobec prezentovali.ja som chevy vnimal (a vnimam) ako znacku pre USA a ich trh.ved bez toho aby mimo Ameriky predala co len koleso je to stale ovela vasci vyrobca jak cely VW.a propo-aky je rozdiel medzi skodou Octavia za 400 tisic a Audi A6 za 1,5 miliona?interier rovnaky,pristrojovka rovnaka.
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2004 21:35
Re: bez titulku
Mrkni vyssie prispevky, Vette vedla Matizu stat nebude. Vetta sa bude predavat vylucne cez siet Cadillac.
neregistrovaný "Ľuboš Lorenz"
18. 9. 2004 13:23
O image Chevroletu sa boja tí, ktorí Chevrolet ani nepoznajú
Ak sa lepšie pozriete na modely Chevrolet pre Severnu ameriku, zistite, ze uz nejaky cas sa tam predava Chevrolet Aleo, co je vlastne Daewoo Matiz. Tak preco by tym mal Chevrolet stratit? A pred Aleom sa tam predaval Geo Metro, co bol model odvodeny od Suzuki Swift a samotna znacka Geo mala vo svom znaku zakomponovany znak Chevroletu. Teraz, ked znacku Geo GM zrusil, predavaju sa tieto najlacnejsie modely ako Chevrolet.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "pepe"
18. 9. 2004 15:38
Re: O image Chevroletu sa boja tí, ktorí Chevrolet ani nepoz
Plně souhlasím, jenom se jmenuje Aveo a je to KALOS. viz www.chevrolet.com
To jenom odpovídá, jak jsme vlastně odchovaní VW Group a spol. U nás se spousta lidí co jezdí ve Fabii považuje za boha, v Octavii za nadboha a v Superbu to už se ani neodvažuju vyslovit. A přiznejme si že spousta Škodováků nyní dost blbě ponese, když vedle jejich Ochcávky za 600 000 zastaví o třídu větší Chevrolet Evanda za 550 000??? On přijel se Škodárnou a já se Chevy)
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 9. 2004 16:25
Re: O image Chevroletu sa boja tí, ktorí Chevrolet ani nepoz
Chevrolet poznám moc dobře a byl bych pro, ale mohli by alespoň nabídku obohatit o pár modelů z USA (třeba nové Malibu a taky nějaký ten pick-up), nejenom "re-brandovat" Daewoo.

Jo a mimochodem velká Evanda se prodává v USA pro změnu jako Suzuki Verona. a co víc: v Číně se prodává Nubira pod značkou Buick! stejně jako minulá generace opelu corsa jako Buick Sail. To je teprva nářez.

někdy mám pocit, že čím je to dál na východ, tím větší snobové tam žijí a potřebují to samé auto pod lepším a lepším logem....
neregistrovaný "Elias"
20. 9. 2004 01:09
Re: O image Chevroletu sa boja tí, ktorí Chevrolet ani nepoz
To je snad samozrejmy, ne? Cinani si koupi radsi buicka, protoze jim to zni americky a amerika pro ne z nepochopitelnych duvodu porad jeste predstavuje symbol svobody a demokracie (asi nevedi, ze je to zeme, ve ktere te muzou zavrit, kdyz mas na sobe "protibushovske" triko). Ale v Evrope se prodava pod znackou Opel, protoze Buick maji Evropane zafixovany jako velke hnusne americke kraksny. Zadnou loajalitu k znacce v tom nehledej, je to cista ekonomie. A je to tak dobre.
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 9. 2004 10:52
Re: pro komunistu
tak ty seš uplnš mimo. v USA si očividě nikdy nebyl. protibushovska trika tam muzes videt v obchodech i na lidech na každém rohu. a nikdo za to nezavírá. podle tvé celkové argumentace jsi jasná komoušská veš a patříš do basy.

takže

1)v USA je svoboda narozdíl od Evropy (nejmenší svoboda je ve Francii)

2)Buicky tu nikdo nema zafixované jako kraksny, protože to kraksny nikdy nebyly. prodávaly se i v Evropě v 20-50 létech. Dnes jsou například v žebříčku kvality podle JD Power třetí hned za Lexusem a Infiniti.
neregistrovaný "repec"
21. 9. 2004 23:59
Re: pro komunistu
Celkem ve vsem s Tebou souhlasim,ale o SVOBODE v USA se radsi nezminuj! Svoboda zcina i konci na podstavci francouzske sochy v NY a s Evropou se naprosto neda srovnavat!!! Nevim,na jakem miste v USA jsi byl, ale pokud srovnas vetsinu statu s EU,je to jako porovnavat Britanii s Iranem! V nekterych statech nesmi v hotelech dokonce spat nemanzelske pary na jedne posteli. Nesmis pit na ulici! Nesmis do nikoho ani zduchnout, nesmis vubec nic! Zamysli se a srovnej to jeste jednou.
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 9. 2004 08:25
Re: pro komunistu
no zrovna ty omezení, která si vyjmenoval, mě osobně vůbec netrápí. právě naopak. zákaz kouření či poflakování se opilým na ulici jedině vítám. takoví lidé omezují totiž mojí svobodu. a proto jsou USA pro mě svobodnější.
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2004 18:49
Re: pro komunistu
Nie, Lubos, ani ti co sa tu vyjadrovali k Chevy, to asi nemysleli tak, ze tu ide o image v zmysle ze sa bude predavat konkretne Matiz, Kalos.... Ale skor o to, ze su to auta z Koreje, a ze cele portfolio produktov budu vlastne korejske auta, kt. su marketingovo zamerane inak nez je Chevy (Chevy je mainstream v dobrom slova zmysle, Daewoo je "rozpoctova" znacka). A pravda je ze pokial budu v ponuke stavajuce modely , ponesie sa na nich nalepka korejskych aut.To ale z uvedenim novych modelov (snad) pominie. Naviac budu asi pridane aj ine auta z Australie, USA.
Btw. AVEO (Kalos) je len slabim doplnkom hlavneho vyrobneho programu v USA. Tam neradi male auta (a aj hatchbacky, - aj ked v ponuke je aj sedan), takze to auto zohrava len okrajovu ulohu. A detail: Geo nezrusil GM teraz, ta uz neexistuje dobrych par rokov (mozno aj 10). Bola to len taka ktratka epizodka v 90tych rokoch, ale ukazalo sa ze ponukat znacku s malymi autami v USA nebolo v tom case vyhodne.
neregistrovaný "Klepacek"
20. 9. 2004 10:59
Re: pro komunistu
Tez si myslim, ze povest Chevroletu neutrpi. Sam jsem vsak zvedav nakolik to pomuze prodejum Daewoo.
Je pravdou, ze je zajimave rikat v hospode "mam Chevrolet" (protoze pro vetsinu mistni populace Chevrolet = amerika), ale z druhe strany ... 99,9 kupujicich bude vedet, ze si kupuje korejske auto. Daewoo auto.
A pravdepodobne ti by si ho koupili i jako Daewoo. (Ale uznavam, ze podobne zmeny se nedelaji "pro ted" a za 10, 15 let si uz nikdo na Daewoo nevzpomene.)