Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DAF CF Electric je elektromotorem poháněný tahač pro městský provoz

Společnost DAF Trucks N.V. představuje ve spolupráci s VDL Groep nákladní vozidlo řady CF s plně elektrickým pohonem.
Zpět na článek
20. 5. 2018 09:13
20. 5. 2018 11:07
20. 5. 2018 13:32
20. 5. 2018 13:56
20. 5. 2018 15:05
20. 5. 2018 18:08
20. 5. 2018 19:41
20. 5. 2018 21:51
21. 5. 2018 08:26
21. 5. 2018 09:03
21. 5. 2018 09:43
20. 5. 2018 14:02
20. 5. 2018 09:13
Hm
Cely naves pre primestsku rozvazku? To sa casto nevidi.
Rozbalit vlákno
11
20. 5. 2018 11:07
Re: Hm
co je na tom zvlastniho? jak myslis ze se dostava zbozi ze skladů do supermarketů ve mestech? a ze to casto nemaj ani 20-30km od sebe, treba nabitek, Ikea ma sklad v Hostivicich u letiste, do prodejny na Zlicine to maj cca 6km a na Cernak pak cca 35km, a vozej to kamionem asi 10x za den, obdobne ma sklady po Praze temer kazdej retezec supermarketu, a tak jak jim to dodavatele dovezou do skladu, tak oni to pak distribuuji do svejch prodejen (naprimo do prodejen bez toho meziskladu primo od dovozce/dodavatele se vozi vetsinou jen rychle se kazici zbozi, zbytek proste do skladu a tam si to pak vozej sami svejma kamionama nebo dodavkama )
Avatar - KANKUNEN
20. 5. 2018 13:32
Re: Hm
No to je výhra, přiveze se to z půlky Evropy a pak to přeloží na poslednich 30 km. Ty dotační podvody s ev jsou čím dál praštěnější.
20. 5. 2018 13:56
Re: Hm
mam takovej dojem ze uplne nechapes o cem je spedice a vidis za vsim jen nejaky dotacni podvody >:D tak jeste stesti ze nevidis kde vsude se dotuje a jak obrima castkama, celkem se to tem urednikum povedlo kdys to vidis i tam kde to neni >:D
Avatar - KANKUNEN
20. 5. 2018 15:05
Re: Hm
Chci vyrábět elektrický náklaďák do města a proto si samozřejmě a logicky vyberu kamion. Však to vidím, po městě jezdi hlavně kamiony s jogurtama a rohlíkama.
20. 5. 2018 18:08
Re: Hm
Ak niekto nechape spediciu tak si to ty. Navesom sa nevozi 30-40 km, ale trasy jeden-dva dni v kuse (minimalne). Lokalny rozvoz robia takmer vylucne dodavky alebo 7,5ky.
20. 5. 2018 19:41
Re: Hm
jasne a proto denne u Lidlu co mam 150 metru od baraku vidim aspon 2 kamiony >:D a proto jsem investicne zainteresovanej ve spedici kde "mame" 26 kamionu >:D to proto ze spedici vubec nerozumim :yes: tak ja zitra majiteli reknu ze radsi koncim s investici do jeho firmy a necham se vyplatit, abych se dal mohl venovat grafice a nijak se nestresoval nejakyma kamionama kdys zrovna pracuju na nejakem modelu pro Skodovku

a v Ikee jim to bez rovnou vysvetlit, ze vozit to na 20x dodavkou je lepsi nez jednou 40 tunkou :yes:

rika ti neco vnitrostatni kamionova doprava? nebo si kamion s navesem predstavujes jen jako mezinarodni prepravni prostredek?
20. 5. 2018 21:51
Re: Hm
Aaa tak pan si kupil par akcii v spedicke a uz si mysli ze veci rozumie, preto musi po prakticke skusenosti ocumovat lidl v susedstve. A len pre info, ak vozite vlastnymi autami nie je to spedicia. Inak plati co som povedal, navesy su na dlhe trasy, robim s tym kazdy den.
21. 5. 2018 08:26
Re: Hm
tak to teda fakt netusim jak si u sro koupit akcie, na to budes odbornik spise ty

hele, je me fuk jak to mas, u nas ve firme 5 kamionu jezdi jen vnitrostatni trasy a denne maj najezdy do 200km, az budou dostupne elektricke kamiony za rozumnej peniz, tedy podobne jako naftove tak jiste bude uvaha tyhle kusy nahradit necim co noc stejne travy na dvore firmy, a usetrilo by to na provozu nemale finance ;-) 5 kamionu male i predelanych na LPG a investice do LPG se u nich zaplatila behem neceleho roku, takze ty co jezdi trasy smer skandinavie se budou predelavat casem vsechny, u vnitrostatnich to neplanujem, protoze pri jejich najezdech by se to asi ani nezaplatilo, a za ty 4-5 let co pujdou do sveta jiz doufam bude moznost je nahradit smysluplne elektrikou, rozdil mezi 40 litry nafty nebo 150kWh elektriny na 100 je proste velka suma, a usetrit na kamionu denne treba 2 tisice proste stoji za uvahu, u spedic kde jim na kratsich trasach delaj kamiony denne treba 5-6km a maj moznost nabijeni pri prekladkach, tak bude elektrickej kamion vyhodnej o to vice ;-) je uplne fuk na co to jezdi, kouka se tam jen a jen na naklady na provoz ;-) a kazda usetrena tisicovka se muze bud dat kvalitnimu ridici kteri ted hodne odchazej do Nemecka, nebo do rozsirovani firmy a zkvalitnovani jejich sluzeb ;-)
21. 5. 2018 09:03
Re: Hm
Nemozem vediet ci ide o srocku alebo akciovku. Neviem ake mate marze, ale pravidelny denny najazd 200 km pre naves je strasne malo, to bezne ani nepokryje naklady na auto a vodica. A tento elektrodaf ma mat dojazd 100 km, co je realny radius tak 40 km, kto to vyuzije na rozvoz rozkov? Lebo to nebudes moct pouzit obcas na dlhsiu trasu, proste 40 km od depa a koniec.
21. 5. 2018 09:43
Re: Hm
no je videt ze mas svoji pravdu a proste si predstavujes ze vnitrostatni spedice asi neexistuje, no tak si to mysli, je to tvoje vec :yes:

tech 150-200km pri plnem vytizeni navesu kapacitne a je jedno jetsli vahou nebo objemem znamena priblizne 25-28 tisic korun ;-) pocitat urcite umis, naklady jiste znas kdys si takovej specialista na spedici, tak si spocitej za jak dlouho se kamion zaplati a kdy zacne vydelavat na vnitrostatni spedici ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2018 14:02
Re: Hm
Nehul tu trávu = nebo čim seš sjetej :-)