DAF XF 440: Jedenáct litrů
16
/
18
Prohlédnout znovu
DAF XF 440: Jedenáct litrů
DAF XF 440: Jedenáct litrů
|
acz
V nejprudším stoupání tzv. Votičáku jsme s nejsilnější verzí jedenáctilitru klesli na devítku a pod 50 km/h
|
acz
Celkovou hmotnost soupravy nám odhalilo zatížení jednotlivých náprav
|
acz
V kopcovité trase s polovinou jízdy po dálnici jsme dosáhli slušné průměrné rychlosti 64,4 km/h
|
acz
V menu palubního počítače jsme našli údaje o zanesení filtru pevných částic
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Tahač XF byl plně vybavený adaptivním tempomatem, hlídáním jízdního pruhu a systémem automatického brzdění AEBS
|
acz
Volič automatizované převodovky AS-Tronic a motorové brzdy měl příjemný tvar
|
acz
DAF
|
acz
Pohodlná pozice za volantem je základ soustředění na jízdu
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Příplatkový noční zámek najde uplatnění zejména ve střední a východní Evropě
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Ocenění za design získala Toyota Prius
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš