DAF XF 440: Jedenáct litrů
8
/
18
Prohlédnout znovu
DAF XF 440: Jedenáct litrů
DAF XF 440: Jedenáct litrů
|
acz
V nejprudším stoupání tzv. Votičáku jsme s nejsilnější verzí jedenáctilitru klesli na devítku a pod 50 km/h
|
acz
Celkovou hmotnost soupravy nám odhalilo zatížení jednotlivých náprav
|
acz
V kopcovité trase s polovinou jízdy po dálnici jsme dosáhli slušné průměrné rychlosti 64,4 km/h
|
acz
V menu palubního počítače jsme našli údaje o zanesení filtru pevných částic
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Tahač XF byl plně vybavený adaptivním tempomatem, hlídáním jízdního pruhu a systémem automatického brzdění AEBS
|
acz
Volič automatizované převodovky AS-Tronic a motorové brzdy měl příjemný tvar
|
acz
DAF
|
acz
Pohodlná pozice za volantem je základ soustředění na jízdu
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Příplatkový noční zámek najde uplatnění zejména ve střední a východní Evropě
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu