Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daihatsu zmizí ze starého kontinentu v roce 2013

Japonská automobilka Daihatsu ukončí prodej na evropských trzích za dva roky, v lednu 2013.
Zpět na článek
16. 1. 2011 10:59
16. 1. 2011 13:48
16. 1. 2011 19:32
16. 1. 2011 19:51
18. 1. 2011 01:03
Avatar - Dan0044
16. 1. 2011 10:59
hmm..
Je to škoda, každá automobilka obohacuje silnice něčim novým, občas i neobvykým a pokud to nejsou nějaký extrémní zrůdičky, tak je to super, že na silnicích jezdí rozlišná auta. Nejsme všichni jenom uniformovaně v jedné značce, a silnicích se dá potkat leccos, od Škody 1000MB přes Ford Mustang po Hondu City. I když hodně lidí k té "uniformovanosti" tíhne, tak je tu i řada lidí, co nechce jen tak splynout s davem a to je super....
Rozbalit vlákno
2
16. 1. 2011 12:08
Re: hmm..
Nedá se než souhlasit. Typickým přkladem vw kult. 1 muster, xxx modelů, žádná odlišnost. Mluvím o koncernu vw jako takovém, protože 4kruhy, to je ta samá óda na radost :no: .
Ikdyž nejsem Škoda orientován, držím této naší znače palce, protože ta si ještě stále udržuje designový odstup jednotlivých modelových řad, což je pro mne pozitivní.
Daihatsu jsem nikdy nijak nemusel, měli pro mne jako Evropana "takový divný tvary", ale na druhou stranu, bylo to zpestření a jak říkáš, žádná "unifirmovanost". Proto, i jak můj nick napovídá, jsem fanouškem zatracované "nekvalitní" fr značky, což mi nijak nevadí, protože nikdo mi chování mého srdce stejně nerozmluví :-)
Avatar - Dan0044
16. 1. 2011 13:48
Re: hmm..
Jojo, máš pravdu. Škodovku také nemusim, protože jich vidim na silnicích tuny, ale nejsou to zas tak špatná auta a hlavně posledním Yetim se mi docela zalíbila - konečně něco, co se odlišilo a vypadá to hezky. Fabia se mi líbila do chvíle, než sem na ní začal natrefovat po každých 10 metrech a všechny byli ve stříbrný. A co se týká vw.... vystihl si to dobře (i když sem se zase nechtěl někoho dotknout, tak sem to chytře opsal)
Daihatsu má takový zvláštní design, ale musí se uznat, že kdybych na silnici natrefil na takový Copen, tak že bych byl hodně překvapenej a příjemně. Asi bych ho šel okukovat stejně, jako lidi okukují toho našeho Outlandera turbo. Zvláštní auto, které zaujme.
Jinak Citroen dělá hrozně pěkný auta. Fakt musim říct, že všechny ty nový Citroeny se mi hrozně líbí. Ani se ti nedivim, že se řídíš srdcem, já taky >:D rozum by mi nedovolil si pořídit auto, sice kvalitní, ale se spotřebou 10L/100km..
Avatar - igor77
16. 1. 2011 13:11
hasta la vista baby
já byl do ceníku daihatsu vlezený zrovna před 2 dny..
jenže lištička TERIOS v provedení jako čtyřkolka stojí přes 500k.
takže se nedivím že se u nás nic nemůže prodat.
namísto toho se brzy asi dočkámě nějaké číny ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
16. 1. 2011 13:43
Ústup z dávno prehratej bitky
Daihatsu ako automobilka má moje sympatie, ale odchodu z európy nemožno inak ako súhlasne prikývnuť. Ceny vysoké, konkurencia akčná, počet predaných kusov oscilujúci okolo nuly..

Ľúto mi bude za copenom, ktorý od skončenia výroby smartu roadster nemal konkurenciu...a potom možno za modelom Materia, taký uletený japonský dizajn v malom balení.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2011 19:32
Moje zkušenost s Daihatsu
Pri výběru ojetiny pro přítelkyní se jí se zalíbilo Daihatsu YRV......Na fotkách bazaru nevypadalo špatně, originální doplňky atd. Po prohlédnutí auta naživo, bída....Stáří 3 roky, ale koroze bujela docela slušně a byla šikovně schovaná právé tím originálním oplastováním. Podvozek velmi tvrdý, nepohodlný, motor 1,3 téměř neodhlučněn, papírový výkon super, reálně to bylo líné a jelo to slušně až od 4500 ot...., materiály v interíéru nic moc. Cena se od lepších aut moc nelišila. Takže z mojí zkušenosti se konci v evropě se moc nedivím.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2011 19:32
A hotovo...
Bohuzial, tento krok sa dal cakat. Nijak inak to ani dopadnut nemohlo. Maly pocet predanych aut na malom trhu (vramci EU, kde Daihatsu obsadzovalo len niektore krajiny), ktore naviac museli byt v Japonsku konvertovane z RHD na LHD - co vsetko vyhanalo ceny Daihatsu v EU neprimerane vysoko. V poslednom case naviac zdrziavanie vymeny/opustenia Copenu, nepredstavenie noveho Sirionu, aj ked v Japonsku sa vyse roka predaval...no, vselico to naznacovalo....

Tipujem ale, ze Terios sa nevytrati nadlho. Viem si velmi dobre predstavit, ze v portfoliu EU Toyoty by dobre nahradil Urban Cruiser, ktory je predajne dost velka slabota.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2011 19:51
Daihatsu
Vzdyt je to jen brand Toyota motor company, takze se nic nedeje. Maximalne si to, o co bude zajem, koupite pod znackou Toyoty. Novy perspektivni brand bude ... Prius.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdekajinek
18. 1. 2011 01:01
daihatsu versus toyota
skor si myslim že je to dohoda s toyotou..su v jednom koncerne a navyse vyraba pre subaru model justy -daihatsu sirion...ako mestke auto je neprekonatelné..vlastne som aj rad lebo už teraz je daihatsu rarita...a ludia sa otáčaju čo je to za auto..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdekajinek
18. 1. 2011 01:03
okrem toho
daihatsu je piata najvacsia automobilka v japonsku takže o jej zánik sa bať nemusim..nahradne suciastky su aj budu,, :-)
Rozbalit vlákno
0