Diskuse

Daimler možným zájemcem o MV Agustu

17.7.2014

Slavná italská motocyklová značka může zamířit pod křídla německého koncernu Daimler.

 

  • 03 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.07.2014  21:38

    no nevím

    Tady musím.
    Pokud už to má někdo koupit a nebo se stát partnerem, ať je to Fiat. Partnerství s Faitu s Ducati položilo základy její renomé, dnes je ta značka mrtvá. Pro MV Agustu by to byla šance, jak si azchovat svou tvář (myslím firemní tvář). Ale uznávám, že Mercedes je dobrý partner, ale pod Fiatem a zejména Ferrari by ji bylo líp. Měla by větší šmrnc.
    • 40 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 17.07.2014  22:20

      « Re: no nevím

      Ducati že je mrtvá?

      A to jako jak? Pokud je mi známo, tak minulý rok zakončila historickým prodejním rekordem 44,287. Ostatně roste již několikátý rok v řadě.
      • 14 Reagovat !

        foto megacruiser

        megacruiser 18.07.2014  00:55

        « Re: Re: no nevím

        Nejde o rekordy ale o totální rezignaci na styl a jedinečnost a z toho plynoucí devalvace značky. Motory už nejsou vidět, všude jen hromada plastů. Třeba první Monster 900 byl opticky neuvěřitelně lehoučká motorka, zlá, úplně jiná než tehdejší šedá konkurence. Dominantní příhradový rám, kola, motor a chuť zvednout přední kolo do vzduchu. Nic víc. Dnes se rám smrštil na minimum, místo motoru jsou vidět plasty. Škoda mluvit. Víc stylu má už i ta Aprilia Shiver.
        • 30 Reagovat !

          foto jurajos

          jurajos 18.07.2014  06:11

          « Re: Re: Re: no nevím

          Skutočne, rám aj motor aby si lupou hľadal a plast kam sa len pozrieš...bože, bože! 8-s

          [odkaz]

          [odkaz]
          • 30 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 18.07.2014  07:11

            « Re: Re: Re: Re: no nevím

            Nový Monster 1200 S je tak nádherná motorka, že bych ji odpustil i ten řetěz >:-[]
            Nezávisle nad tím, pod kým Ducati je, jsou to pořád jedinečné stroje a pokud bych chtěl
            jezdit na něčem jiném, než na BMW, potom by to byla Ducati...
            No ale Augusta pod Mercedesem :'-( snad to bude tak, že jim dají jenom prašule a nebudou do toho moc kydat...
          • 02 Reagovat !

            foto megacruiser

            megacruiser 18.07.2014  23:57

            « Re: Re: Re: Re: no nevím

            Aby bylo jasno - toto je nový Monster:
            [odkaz]
            Válce do L prostě už nejsou pod plasty vidět, kdyby tam dali klasické véčko nebo R2, nikdo rozdíl nepozná. Vodou chlazený motor do L je celkově hovadina - tato koncepce byla použita kvůli zlepšení chlazení zadního válce, což je u klasických V trochu problém. Rám se smrsknul do trapné karikatury původního stylu.
            Další výtvor: oteklý Diavel:
            [odkaz]
            Na první pohled vypadá jako kdyby vážil tunu. Motor do L, hlavní poznávací znak Ducati opět není vidět.
            • 00 Reagovat !

              foto jurajos

              jurajos 19.07.2014  07:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: no nevím

              Mea culpa...príchod nového Monsteru som ani nezaregistoval.
              Ja so vzhľadom problém nemám. Voda je tam ako píšeš na zlepšenie chladenia zadného valca - takže to hovadina asi nebude.
              Doba ide dopredu a asi to chcelo zmenu. A ak chceš vzduchom chladený naháč do V tak sa budeš museť poobzerať niekde inde - ozaj, je vôbec kde? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Andromeda

              Andromeda 19.07.2014  14:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: no nevím

              Vau, Diavel krásy mnoho nepobral, ale popravdě právě proto, pro demonstrovanou porci prvoplánové agresivity půjde na odbyt >:-[] ...
      • 24 Reagovat !

        foto wolff

        wolff 18.07.2014  09:19

        « Re: Re: no nevím

        Nemá smysl se o tom bavit.

        Z pohledu prodejních čísel možná přechod pod VW pomohl, třeba ne.... uvidí se za pár let. Víc než prodejní čísla celosvětově by mne (z mého pohledu na její smrt) zajímala prodejní čísla v Evropě.

        Ducati byla vždy silná (byl to pro ni stěžejní trh) v USA, a tam za jednak na původ majitele moc nehledí, za druhak si myslím, že se tam ani VW moc chlubit tím, že ji vlastní nebude (on se tím ostatně nechlubí ani u nás v prodejní síti, myslím, že si to uvědomuje, proto taky to umělé pozicování pod Audi). Zlepšená podpora prodeje, naleštění prdu, to vše mohlo pomoct ke zvýšení prodeje. Peníze na to mají...

        Ale přesto si budu tak nějak stát za svým, že v Evropě to bude přesně opačně, stejně tak jako si myslím, že nejsem jediný, u koho Ducati ztratilo svůj glanz.

        To BMW by pro mne jako motorka bylo stravitelnější, než Ducati pod VW. A osobně bych prostě volil něco jako MV Agusta, případně z koncernu Piaggio.
        • 41 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 18.07.2014  09:29

          « Re: Re: Re: no nevím

          Takže z toho opět zůstala jen tvá nenávist k VW.

          Hm, dalo se to čekat. ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 18.07.2014  10:40

            « Re: Re: Re: Re: no nevím

            Fiat sám je v problémech, prodej Mercedesu by mohl Agustu zachránit. Navíc je to jeden z mála segmentů, kde má BMW navrch nad Mercedesem, takže motivace tady je.
            • 04 Reagovat !

              foto Odan

              Odan 18.07.2014  11:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: no nevím

              Fiat je na tom ekonomicky dobře.
              • 40 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 18.07.2014  13:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím

                Jestli myslíš jen značku, tak to není zrovna pravda. ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Odan

                  Odan 18.07.2014  15:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no nevím

                  Nee, mám na mysli celej koncern, eh pardon, konglomerát, eh, finanční skupinu >:D
                  Se značkou jako takovou to jde od desíti k pěti (platí pro Evropu), jinde jedou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…