Tady musím.
Pokud už to má někdo koupit a nebo se stát partnerem, ať je to Fiat. Partnerství s Faitu s Ducati položilo základy její renomé, dnes je ta značka mrtvá. Pro MV Agustu by to byla šance, jak si azchovat svou tvář (myslím firemní tvář). Ale uznávám, že Mercedes je dobrý partner, ale pod Fiatem a zejména Ferrari by ji bylo líp. Měla by větší šmrnc.
Nejde o rekordy ale o totální rezignaci na styl a jedinečnost a z toho plynoucí devalvace značky. Motory už nejsou vidět, všude jen hromada plastů. Třeba první Monster 900 byl opticky neuvěřitelně lehoučká motorka, zlá, úplně jiná než tehdejší šedá konkurence. Dominantní příhradový rám, kola, motor a chuť zvednout přední kolo do vzduchu. Nic víc. Dnes se rám smrštil na minimum, místo motoru jsou vidět plasty. Škoda mluvit. Víc stylu má už i ta Aprilia Shiver.
Nový Monster 1200 S je tak nádherná motorka, že bych ji odpustil i ten řetěz >:-[]
Nezávisle nad tím, pod kým Ducati je, jsou to pořád jedinečné stroje a pokud bych chtěl
jezdit na něčem jiném, než na BMW, potom by to byla Ducati...
No ale Augusta pod Mercedesem :'-( snad to bude tak, že jim dají jenom prašule a nebudou do toho moc kydat...
Aby bylo jasno - toto je nový Monster:
[odkaz]
Válce do L prostě už nejsou pod plasty vidět, kdyby tam dali klasické véčko nebo R2, nikdo rozdíl nepozná. Vodou chlazený motor do L je celkově hovadina - tato koncepce byla použita kvůli zlepšení chlazení zadního válce, což je u klasických V trochu problém. Rám se smrsknul do trapné karikatury původního stylu.
Další výtvor: oteklý Diavel:
[odkaz]
Na první pohled vypadá jako kdyby vážil tunu. Motor do L, hlavní poznávací znak Ducati opět není vidět.
Mea culpa...príchod nového Monsteru som ani nezaregistoval.
Ja so vzhľadom problém nemám. Voda je tam ako píšeš na zlepšenie chladenia zadného valca - takže to hovadina asi nebude.
Doba ide dopredu a asi to chcelo zmenu. A ak chceš vzduchom chladený naháč do V tak sa budeš museť poobzerať niekde inde - ozaj, je vôbec kde? ;-)
Z pohledu prodejních čísel možná přechod pod VW pomohl, třeba ne.... uvidí se za pár let. Víc než prodejní čísla celosvětově by mne (z mého pohledu na její smrt) zajímala prodejní čísla v Evropě.
Ducati byla vždy silná (byl to pro ni stěžejní trh) v USA, a tam za jednak na původ majitele moc nehledí, za druhak si myslím, že se tam ani VW moc chlubit tím, že ji vlastní nebude (on se tím ostatně nechlubí ani u nás v prodejní síti, myslím, že si to uvědomuje, proto taky to umělé pozicování pod Audi). Zlepšená podpora prodeje, naleštění prdu, to vše mohlo pomoct ke zvýšení prodeje. Peníze na to mají...
Ale přesto si budu tak nějak stát za svým, že v Evropě to bude přesně opačně, stejně tak jako si myslím, že nejsem jediný, u koho Ducati ztratilo svůj glanz.
To BMW by pro mne jako motorka bylo stravitelnější, než Ducati pod VW. A osobně bych prostě volil něco jako MV Agusta, případně z koncernu Piaggio.
Fiat sám je v problémech, prodej Mercedesu by mohl Agustu zachránit. Navíc je to jeden z mála segmentů, kde má BMW navrch nad Mercedesem, takže motivace tady je.
Nee, mám na mysli celej koncern, eh pardon, konglomerát, eh, finanční skupinu >:D
Se značkou jako takovou to jde od desíti k pěti (platí pro Evropu), jinde jedou.