A sdílení Seatu a Audi nevadí? A motorů Citroen a BMW? Vzbuď se, je 21. století. Jinak to nejde. Nakonec jde jen o základ, technika, kvalita a zpracování už bude individuální. Tím nechci říct, že by se mi to líbilo, ale je to nevyhnutelné... V tomhle je globalizace zas*raná, individualita jde stranou.
:yes: Přesně tak. To není automaticky špatně. Ale že bych z toho radostí nemohl usnout jako někteří vlastníci/sympatizanti Renaultu, tak to taky ne. ;-)
Naopak je to dobrá zpráva. Společná platforma přináší obrovské výhody s omezením kompromisů. Spolupráce při využití renaulťáckých motorů byla taky dobrý tah.
v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček :-)
Pokoušíš si hrát na prince z pohádky. Ovšem špatně. Zde jde o realitu, a ta se odráží v chladném kalkulu, ze strany Daimleru těžko chválitelným. Bláboly o excelentním spojení ti asi nepatřičně vytanuly po nějakém čísle před snídaní...
Akákoľvek možnosť, ktorá prináša úspory, mi príde ako rozumné riešenie. Doménou mercedesu sú väčšie a luxusné autá, bejby mercedesy sú skôr na oživenie sortimentu.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
spolocny vyvoj a zdielanie know-how automobilky len a len zjednocuje a tlaci ceny nizsie a zakaznikom koniec koncov dokaze dat jednotnu a pozadovanu kvalitu takze rozdiely medzi znackami sa stracaju.. ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy.... je na case zjednotit spolocny vyvoj a ponuknut rovnaku kvalitu kazdemu a hlavne aby bola dostupna :yes: .... len takto bude zdravo automobilovy trh existovat ... :yes:
Jasně, auto amarouny.... >:D >:D Nepřijdeš si koupit konkrétní model, jenom řekneš kolik toho JEDNOTNÉHO AUTA chceš kilo a prodejce už ti vybere patřičnou velikost - S, M, L, XL... ;-)
Ona to nebyla z mojí strany ani tak reakce na celkový trend, nýbrž na topperovo "hujerovské" nadšení s až neuvěřitelnými závěry jako je jednotná kvalita apod. ;-) Můžu to chápat, ale z toho, že (když to dovedu ad absurdum) budou všechna auta stejná, jen v jiném obalu, se těžko mohu radovat. A to i kdyby se "plody" takové spolupráce díky sdílení prodávaly třeba za bůra.
Jo teď už jen vymyslet API a můžeme ke kabině s Yetiho přilepit čumák z Evogue a zadek se mi líbí z C4GP... Já ti nevím, ale asi bys nechtěl, aby si koupil třeba Mini s podvozkem z dácie...
Mozno sa mylim ale kolko citanov vidite denne? Mercedesov beha po cestach vela ale Citan nevidite za cely den ani v Nemecku. kolko ludi bude ochotnych platit za renault s logom mercedesu?
Mám známého v Mercedesu, co se týká jejich spolupráce, tak Daimler si diktuje, jaké komponenty a od jakých dodavatelů má Rendlík brát. Renault pujde kvalitou dost nahoru a už to začíná být vidět.
Ano stoji to za ...
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?