Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daimler a Renault-Nissan budou vyvíjet společnou platformu

Koncern Daimler a aliance Renault-Nissan budou na nových vozech spolupracovat intenzivněji. V současnosti oba giganty uvažují o vývoji nové platformy.
Zpět na článek
13. 9. 2013 08:44
13. 9. 2013 08:50
13. 9. 2013 10:14
13. 9. 2013 10:32
13. 9. 2013 11:20
13. 9. 2013 12:24
13. 9. 2013 09:13
13. 9. 2013 10:15
13. 9. 2013 13:34
13. 9. 2013 09:21
13. 9. 2013 10:15
13. 9. 2013 10:15
13. 9. 2013 11:53
13. 9. 2013 11:59
13. 9. 2013 12:43
13. 9. 2013 10:22
13. 9. 2013 10:31
13. 9. 2013 11:41
13. 9. 2013 11:50
13. 9. 2013 12:32
13. 9. 2013 12:30
13. 9. 2013 12:24
13. 9. 2013 10:32
13. 9. 2013 20:56
13. 9. 2013 08:44
DAINAULT
:no: :no: :-!
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Magister
13. 9. 2013 08:50
Re: DAINAULT
A sdílení Seatu a Audi nevadí? A motorů Citroen a BMW? Vzbuď se, je 21. století. Jinak to nejde. Nakonec jde jen o základ, technika, kvalita a zpracování už bude individuální. Tím nechci říct, že by se mi to líbilo, ale je to nevyhnutelné... V tomhle je globalizace zas*raná, individualita jde stranou.
13. 9. 2013 10:14
Re: DAINAULT
Nač tolik slov, stačí přece jeden či dva palce... dolů :-)
13. 9. 2013 10:32
Re: DAINAULT
Vždyť právě za to sdílení ji tu s oblibou někteří jedinci mlátí. Tohle nemá moc co společného s globalizací, prostě chtějí snížit náklady.
Avatar - woody-alien
13. 9. 2013 10:35
Re: DAINAULT
:yes: Přesně tak. To není automaticky špatně. Ale že bych z toho radostí nemohl usnout jako někteří vlastníci/sympatizanti Renaultu, tak to taky ne. ;-)
13. 9. 2013 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
13. 9. 2013 09:13
Re: DAINAULT
Není lepší Nimler? To už zní skoro jako... hmmm, asi to není lepší :-)
Avatar - woody-alien
13. 9. 2013 11:29
Re: DAINAULT
To myslíš jako Arnold Rimmer, SSc. ? :-O >:D >:D
Avatar - Emel
13. 9. 2013 13:34
Re: DAINAULT
Ne, jako Heinrich...
Avatar - woody-alien
13. 9. 2013 13:49
Re: DAINAULT
;-) Vždyť já vím....
13. 9. 2013 09:21
Re: DAINAULT
Naopak je to dobrá zpráva. Společná platforma přináší obrovské výhody s omezením kompromisů. Spolupráce při využití renaulťáckých motorů byla taky dobrý tah.
Re: DAINAULT
A co "VolksSIMPLYCLEVERabscheulichWagen" ? Tam problém nemáš? :-!
Re: DAINAULT
Nemám. Potom ale nebudu hanět u jedněch to ,co u jiných vyzdvihuji.Což ty evidentně děláš.
13. 9. 2013 11:53
Re: DAINAULT
Ale nedělám, to jen ty si neuvědomuješ k čemu se tu vyjadřuješ.
Re: DAINAULT
Ještě, že ty mi to řekneš , protože víš úplně všechno. >:-[]
13. 9. 2013 11:59
Re: DAINAULT
V klidu to ještě uvaž, třeba ti to dojde ;-)
13. 9. 2013 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Re: DAINAULT
Asi se narodil ve špatný zemi ,měl být američanem, ty taky vědí všechno nejlíp :-!
13. 9. 2013 10:22
Re: DAINAULT
stejne by sis nekoupil auto ani od jedne s tech znacek, takze ti to muze bejt jedno ;-)

nebo zeby ti vadilo, ze Renault s Nissanem mozna budou mit diky tomu pristup k necemu co bude konkurovat VW i na domacich trzích? >:D
13. 9. 2013 10:31
Re: DAINAULT
Všechno co jsi napsal, je špatně. Je to zajímavé, ale v poslední době, na co zde diskusně sáhneš, to poděláš :-)

Co má moje garáž společného s tím, jak hodnotím tyhle podpásovky automobilek?

K té toužené přející naivitě, že Renault dostane od Mercedesu prémiovou bonboniéru se snad ani nebudu vyjadřovat... >:D
13. 9. 2013 11:41
Re: DAINAULT
podle ceho meris uspech diskusniho sahani?

v cem je to podpasove? v tom ze jedna automobilka s excelentnima technologiema jde spolupracovat s jinou automobilkou s excelentnima platformama? takze spojeni dvou vybornych věci je podpasove? panejo, asi v tomhle bananystanu zijes moc dlouho cene, asi te to zdejsi politické klima zmaha natolik, ze v patek 13 nepoužíváš svůj mozeček :-)
13. 9. 2013 11:50
Re: DAINAULT
Pokoušíš si hrát na prince z pohádky. Ovšem špatně. Zde jde o realitu, a ta se odráží v chladném kalkulu, ze strany Daimleru těžko chválitelným. Bláboly o excelentním spojení ti asi nepatřičně vytanuly po nějakém čísle před snídaní...
13. 9. 2013 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jozephko
13. 9. 2013 08:53
Čo ešte prinesie budúcnosť?
Akákoľvek možnosť, ktorá prináša úspory, mi príde ako rozumné riešenie. Doménou mercedesu sú väčšie a luxusné autá, bejby mercedesy sú skôr na oživenie sortimentu.
Takže tento postup má logiku. Len si ako ťažného koňa Nissanu-Renault treba predstaviť Nissan, a nie Renault.
Som ale zvedavý, na aké prvočíslo sa redukuje počet koncernov vyrábajúcich automobily. Trochu osamotene zatiaľ vyzerá BMW.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - N6600
13. 9. 2013 09:12
Re: Čo ešte prinesie budúcnosť?
Ten rozsiri spolupracu s Toyotou a problem bude vyrieseny :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2013 09:27
vyborna sprava
spolocny vyvoj a zdielanie know-how automobilky len a len zjednocuje a tlaci ceny nizsie a zakaznikom koniec koncov dokaze dat jednotnu a pozadovanu kvalitu takze rozdiely medzi znackami sa stracaju.. ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy.... je na case zjednotit spolocny vyvoj a ponuknut rovnaku kvalitu kazdemu a hlavne aby bola dostupna :yes: .... len takto bude zdravo automobilovy trh existovat ... :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Magister
13. 9. 2013 10:04
Re: vyborna sprava
Tak s tímto tedy nesouhlasím. Platforma je jedna věc, zpracování, materiály, kvalita věc druhá. Sedni si do Renaultu a pak do Mercedesu.... ;-)
13. 9. 2013 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
13. 9. 2013 10:29
Re: vyborna sprava
Jasně, auto amarouny.... >:D >:D Nepřijdeš si koupit konkrétní model, jenom řekneš kolik toho JEDNOTNÉHO AUTA chceš kilo a prodejce už ti vybere patřičnou velikost - S, M, L, XL... ;-)
13. 9. 2013 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
13. 9. 2013 12:58
Re: vyborna sprava
Ona to nebyla z mojí strany ani tak reakce na celkový trend, nýbrž na topperovo "hujerovské" nadšení s až neuvěřitelnými závěry jako je jednotná kvalita apod. ;-) Můžu to chápat, ale z toho, že (když to dovedu ad absurdum) budou všechna auta stejná, jen v jiném obalu, se těžko mohu radovat. A to i kdyby se "plody" takové spolupráce díky sdílení prodávaly třeba za bůra.
13. 9. 2013 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 14:16
Re: vyborna sprava
Jo teď už jen vymyslet API a můžeme ke kabině s Yetiho přilepit čumák z Evogue a zadek se mi líbí z C4GP... Já ti nevím, ale asi bys nechtěl, aby si koupil třeba Mini s podvozkem z dácie...
13. 9. 2013 11:33
Re: vyborna sprava
Jednotná kvalita, ty válíš. Nespletl sis režim? >:D
Avatar - Hafol
13. 9. 2013 22:26
Re: vyborna sprava
ako vravim... premia - nepremia.... dnes je tento pojem uz mrtvy....

Je poznat, že jsi v prémii nikdy nejel, jinak bys takovou blbost nenapsal. >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 9. 2013 11:19
Výsledkem podobných experimentů těch zm(r)diekonomů
bude jen to, že za pár let bude polovina obyvatel EU jezdit v čínských autech. :no:
Rozbalit vlákno
3
Re: Výsledkem podobných experimentů těch zm(r)diekonomů
Jako je konzern überwagen ? :-!
13. 9. 2013 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 13:47
Re: Výsledkem podobných experimentů těch zm(r)diekonomů
cinske nebo ceske, kdo by to resil...
13. 9. 2013 19:51
Na citane sa nepoucili
Mozno sa mylim ale kolko citanov vidite denne? Mercedesov beha po cestach vela ale Citan nevidite za cely den ani v Nemecku. kolko ludi bude ochotnych platit za renault s logom mercedesu?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hafol
13. 9. 2013 20:07
Re: Na citane sa nepoucili
Mám známého v Mercedesu, co se týká jejich spolupráce, tak Daimler si diktuje, jaké komponenty a od jakých dodavatelů má Rendlík brát. Renault pujde kvalitou dost nahoru a už to začíná být vidět.
14. 9. 2013 06:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2013 20:56
SHRNOVAČKA
:no: :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CommonUser
19. 9. 2013 12:44
Re: SHRNOVAČKA
Ano stoji to za ...
Daimler uz mohol davno vela veci poriesit, ked chcel fuzovat ...
Pozrime sa kde bol Chrysler pod Daimlerom a kde je teraz pod FIATom. A co Mitshubishi ? Na to sa tiez zabuda. Mali pekne veci - napr. GDI, EVO podvozky a teraz maju naftu 1,8 co je lepsia ako PSA ...
Toz nieco tu smrdi.
A Daimler chce zostat Top premiantom, aspon si to myslim, ale takto ?