Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dakar 2006: vyhrál Čagin, Alphand a Coma

Letošní 28. ročník dakarské rally je u konce. Ve vodopádu šampaňského se letos vykoupali Francouz Luc Alphand (automobily), Rus Vladimir Čagin (kamiony) a Španěl Marc Coma (motocykly).
Zpět na článek
15. 1. 2006 17:22
neregistrovaný "ricardito"
16. 1. 2006 08:34
neregistrovaný "Lancer"
15. 1. 2006 17:24
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 20:37
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 17:42
15. 1. 2006 17:52
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 17:56
15. 1. 2006 18:06
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 18:09
16. 1. 2006 08:02
neregistrovaný "mates"
15. 1. 2006 20:47
neregistrovaný "Fik"
15. 1. 2006 21:45
15. 1. 2006 20:58
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 22:08
15. 1. 2006 17:52
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
15. 1. 2006 17:58
15. 1. 2006 20:57
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 21:46
15. 1. 2006 22:21
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
15. 1. 2006 18:02
15. 1. 2006 21:03
neregistrovaný "benQ"
16. 1. 2006 11:33
neregistrovaný "Michal 528"
15. 1. 2006 22:26
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
17. 1. 2006 10:38
neregistrovaný "King"
15. 1. 2006 18:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:06
15. 1. 2006 18:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:18
15. 1. 2006 18:10
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 22:31
neregistrovaný "e)voVIII(SK)"
16. 1. 2006 09:28
neregistrovaný "pagac"
15. 1. 2006 18:08
15. 1. 2006 18:11
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 18:19
15. 1. 2006 18:15
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2006 20:54
neregistrovaný "major"
16. 1. 2006 16:23
neregistrovaný "Impreza"
15. 1. 2006 18:17
15. 1. 2006 18:35
neregistrovaný "Chudas"
15. 1. 2006 18:39
16. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "Impreza"
18. 1. 2006 09:25
neregistrovaný "Jiri Vintr, Dakar.cz"
15. 1. 2006 18:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:43
15. 1. 2006 18:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 19:48
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 1. 2006 20:08
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:22
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:25
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:32
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:11
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:35
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:32
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:36
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:52
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 21:04
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:05
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2006 09:03
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2006 16:18
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 1. 2006 16:26
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:44
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 21:09
neregistrovaný "benQ"
16. 1. 2006 00:01
neregistrovaný "Jenik"
16. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "Impreza"
15. 1. 2006 20:17
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 1. 2006 20:27
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 22:20
neregistrovaný "milo"
15. 1. 2006 20:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 20:40
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 20:46
15. 1. 2006 20:47
15. 1. 2006 20:39
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 21:02
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 20:54
15. 1. 2006 21:10
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 21:41
15. 1. 2006 21:02
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 21:06
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 21:15
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:23
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 21:25
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:32
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:18
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:21
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:05
15. 1. 2006 22:34
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:56
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:55
neregistrovaný "Petr"
16. 1. 2006 08:59
neregistrovaný "Lancer"
16. 1. 2006 09:31
neregistrovaný "Skyline"
16. 1. 2006 09:49
neregistrovaný "Tibby"
16. 1. 2006 12:29
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 12:42
neregistrovaný "Tom"
16. 1. 2006 12:45
neregistrovaný "anonym"
16. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 12:59
neregistrovaný "anonym"
16. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 1. 2006 14:00
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "Skyline"
16. 1. 2006 18:07
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 18:16
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 20:12
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 20:23
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 1. 2006 15:09
neregistrovaný "Alessio"
16. 1. 2006 19:48
16. 1. 2006 20:30
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 20:54
16. 1. 2006 20:57
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:05
16. 1. 2006 21:09
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:13
16. 1. 2006 21:20
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:40
16. 1. 2006 21:56
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 22:08
17. 1. 2006 09:57
neregistrovaný "Michal 528"
17. 1. 2006 11:38
neregistrovaný "GTI"
18. 1. 2006 08:27
neregistrovaný "Michal 528"
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 17:22
Japan - again?What a surprise
Mitsubishi to opět natřelo všem Dakaregům.Překvapeni?Já tedy ne! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lancer"
16. 1. 2006 08:34
Re: Japan - again?What a surprise
Ja taky ne! >:D Mitsu forever, Lancer forever! :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 17:24
Mišivbuši(mišivpoušti)
Hohohó, tak zase jednou vypálili Micubišáci rybník všem soupeřům! GTI,čekám obsáhlý článek, jak se Folksfágn ani vlastně moc nesnažil, protože je to lidové vozidlo a jako takové nemá nikdy nic vyhrát >:D >:D >:D . Klobouk dolů před všemi, co dojeli do cíle,upřímnou soustrast s pozůstalými, kterí kdesi v dunách ztratili někoho blízkého a blahopřání vítězům! Zase za rok, pánové! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:37
Re: Mišivbuši(mišivpoušti)
nojo, za rok a snad s nekym, komu ma smysl fandit; jaxem rikal pred letosnim startem - v dalsi uspech Lopraise uz neverim ... respekt - sest vitezstvi je mazec, asi to ma proti zazemi Kamazu tezky, ale takovej je holt Dakar ... at to pro me za me zkousi treba dal, ale byl bych rad, kdyby se v CR nasel nekdo, kdo ziska/obstara takovou technickou podporu, aby mohl na Lopraisovy uspechy navazat (protze Karel Loprais uz na ne nejspis nenavaze)
15. 1. 2006 17:42
DAKEREG
Stačí jedno slovo - DAKAREG - a máš husí kůži... myslím, že tohle JE vítěz letošního Dakaru. Nebejt toho nešťastného zdržení, za něž auto nepochybně odpovědnost nenese, radovali jsme se tu všichni... Takhle u Mitsu drtěj písek... lehkého vítězství. Tak BRAVO DAKAREG, BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 17:52
Re: DAKEREG
? Věřím, že ve tvých očích je VW vítěz, i kdyby všechny vozy pohltil písek hned po startu....ale to se nestalo. Všichni bojovali až do konce ze všech sil. Zvítězil lepší....,ne,přesněji...Zvítězil nejlepší ;-)
15. 1. 2006 17:56
Re: DAKEREG
Víš, že to tak není, a nebýt toho problému, víš i kdo by vyhrál... O to ale nejde... vyhrál fakt ten, kdo dojel. Přitom umístění DAKAREGU je vlastně jeho vítězstvím. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 18:06
Re: DAKEREG
Víš, já jsem letos taky minutu vedl na PIM(maratonu),ty černý běžci se nestačily divit...jenže jsem po kiláku nemohl a odstoupil jsem (asi za dvacet km). Ale byl jsem spokojený. Neměl jsem na ně ani omylem a přesto jsem chvíli vedl a byl i v televizi. GTI,znáš to "Kdyby byly v pr..."? Prostě si sedni, dej si kafe, koukni se na výslednovou listinu,pochval vítěze od Mitsub.,pochval VW za druhé místo. To je celé. Nepochybuji o tom , že Touraeg JE výborné auto na rallye P-D,jenže to jsou auta od Mitsu taky...a dokázaly, že jsou ještě o chlup lepší (Stačí se podívat na prvních několik míst...)
15. 1. 2006 18:09
Re: DAKEREG
Dole to již máš...
neregistrovaný "mates"
16. 1. 2006 08:02
Re: DAKEREG
GTI, kdyby mela babicka c*raka, tak neni babicka, ale dedecek! Na kdyby se nehraje! Proste VW nevyhralo a tecka!!!
neregistrovaný "Fik"
15. 1. 2006 20:47
Re: DAKEREG
ja mu fakt nefandil:-) takze bych se neradoval. a pristi rok to vyhraje range rover:-) no ale to je pohadka podobna te o vitezstvi dakaregu... Mitsu zezlo z ruky nepusti...
15. 1. 2006 21:45
Re: DAKEREG
Tipuju, že pustí.
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 20:58
Re: DAKEREG
keby bolo keby...fauve :no:
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
15. 1. 2006 17:52
PEKNEEE MITSU
super zase to vyhrali hura :-))))))) SU NAJLPESI a aj som to vedel ze vyhraju :-)
Rozbalit vlákno
4
15. 1. 2006 17:58
Re: PEKNEEE MITSU
Kde bydlíš? Tokio? Já myslel, že fandíš DAKAREGU... asi ti ještě neřekli, že i vaše dědina pod Tatrama je v EU... :no:
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 20:57
Re: PEKNEEE MITSU
a tebe asi nepovedali ze existuje nieco ako slobodna vola a pravo vyberu...a vobec, tebe este nepovedali vela veci...
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
15. 1. 2006 22:21
Re: PEKNEEE MITSU
ne dakeregu nefandim "!! Fandim Mitsu a hotovo nech si kazdy zika co chce AJ TAK JAPONSKE AUTA SU NAJLEPSIE "!
15. 1. 2006 18:02
GRATULACE MITSU
Jo, MITSU zaslouží od nás, tady z Evropy gratulace... postavili výborný auto a vyhráli. Naštěstí mimo toho pomýlence nahoře snad všichni z Evropy fandíme EU... tak všichni zapějme - BRAVO DAKAREG (teda mimo hochů z klubu... nechtěl bych jim z krku vytahovat tubu) :-) :yes: Tak BRAVO EVROPO... příště musí být EVROPA první... s DAKAREGEM :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 21:03
Re: GRATULACE MITSU
pomyleny si tu len Ty, a mitsu fandime viaceri
15. 1. 2006 21:46
Re: GRATULACE MITSU
Mokrý hadry se fasujou v přízemí...
neregistrovaný "Michal 528"
16. 1. 2006 11:33
Re: GRATULACE MITSU
...tak to si tam pro jeden zajdi... ;-) BRAVO MITSU
neregistrovaný "e)voVIII_(SK)"
15. 1. 2006 22:26
Re: GRATULACE MITSU
moc se neteš proti tuaregum nemam nic ale to zeby mneli šanci vyhrat nabuduce hh tak to je šance uboha :-) Mitsu si svu tron jen tak neda a to ty zaručuju
neregistrovaný "King"
17. 1. 2006 10:38
Re: GRATULACE MITSU
No už jsem se chvílema bál, že to fakt ten uhlák vyhraje. Naštěstí to nedopadlo, uffff. Díky, Mitsubishi >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:02
Vyvážit
Jo, chtělo by to tu krapet vyvážit. Ulice jsou plný VW a Škodovek a na netu je tu GTI pomalu za šílence, že je propaguje. Dost nepoměr. Navíc poslední dobou, ač lehce japonskupřítulný, začínám být nervózní z té záplavy žluté. Takže zatímco ze silnic vytlačuju VW, tak z internetu zkusím vytlačovat Asii. Říkejme tomu vyhánění čerta ďáblem. Pozor! Začínám!: Tuarék, Tuarék, na žlutou zimnici je náš lék. Poprvé na lovu a hned druhé místo. Až pojede znovu, vítězství má jisto. Myši popad strach, větří té dé í pach. Utíkají, přeskakují duny, byla to světla Tuaregu, či snad jen svit luny?
Rozbalit vlákno
6
15. 1. 2006 18:06
Re: Vyvážit
>:D :yes: >:D BRAVO LONES... no, když jsme mohli nalézt společnou notu za Velké války, to by bylo, aby jsme tu neodolali nebezpečí pampeliškový barvy :-) BRAVO - myslím, bude to chtít tetování na levej ramenní kloub - takový (zatím malý :-) - VW. Ono naroste >:D :yes: BRAVO LONES, BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:12
Re: Vyvážit
>:D Tak a teď musíme dělat velký kravál. Jakože je nás hodně.
15. 1. 2006 18:18
Re: Vyvážit
:-) No, problema >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 18:10
Re: Vyvážit
Lonesi,to se dělá? Já se ho tady pokouším zkrotit a ty mu takhle nahraješ...ach jo.. >:D
neregistrovaný "e)voVIII(SK)"
15. 1. 2006 22:31
Re: Vyvážit
a vyte ze zostanete jen pri tych basnich :-) jen si spivejte realita ale bude jina !
neregistrovaný "pagac"
16. 1. 2006 09:28
Re: Vyvážit
no v prvom rade si trocha dopln vedomosti, ak sa nemylim VW startuje uz 4 ci piaty rok po sebe ;-) a to o com tu melete zavana sovinizmom a rasizmom...tak si vrazte do zadnic nemecke vlajocky na krk retaz s VW znakom , na lice deutsche trikoloru, oblecte si mencestraky na traky a chodte robit agendu na detske pieskovisko.. >:D v motosporte kecy a p.r. masaz proste obcas nefunguje, tu je viac ako kdekolvek inde vidiet vysledok a nie kecy...verim ze o rok to VW konecne dokaze ved super ma oslabeny rozpocet,2roky stary special a motorkara a zjazdara za volantom... >:D
15. 1. 2006 18:08
JDU SI DÁT
dvojitýho panáka skotský :-) Dostat Lonese na stranu koncernu... to je jako dotáhnout Grónsko do Středozemního. :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
15. 1. 2006 18:11
Re: JDU SI DÁT
Mimochodem, už jsi měl saké? >:D Začni si zvykat >:D
15. 1. 2006 18:19
Re: JDU SI DÁT
Ne, ale beru lekce sebeovládání ;-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2006 18:15
nafta ci benzin???
Maju VW dieselovy motor? Pozna niekto o aky motor sa jedna a ake ma parametre? Ak viete prosim napiste. Dik
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 20:54
Re: nafta ci benzin???
Radový 5-valec 2,5 l 205 kW, 550 Nm. Samozrejme nafta.
neregistrovaný "Impreza"
16. 1. 2006 16:23
Re: nafta ci benzin???
Ano, skutečně je to TDI. "Traktor Drnčí Inside". Proste překonaný Pumpe Dýze systém vod folcvágnu woe pyčo. Jediná automobilka, která jej používá. Ale oni mají soudruzi z Germánie i jiná specifika...
15. 1. 2006 18:17
LONESI, VYBER SI
Tohle Koncern ocení... ;-) :yes: Zejtra to má Bernd na stole... to si beru na triko... tak co, Foxík, GGuru, Apoštol, nebo snad sám velký Phaeton? :-). P.S. Musím si dát ještě jednu dvojitou >:D :yes: Tohle, to je přestup tísíciletí >:D :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Chudas"
15. 1. 2006 18:35
Re: WV
Hmm tak se ukázalo, že ani speciálně upravenej Tuareg se nezbaví toho, že ten jejich systém odpružení je těžce nah*vno. Kamarád si koupi 5.0 V10 s maximální výbavou,byl spokojenej dokud s tim autem nejel na závady a táhnul svojí 500kg buggynu na autokros.V púlce cesty na dálnici mu auto divně zapípalo, vypadnul mu posilovač řízení a když zastavil tak mu auto chcíplo a už nenastartoval...... Oprava stála dealera 300.000.-,dále s autem jel do pískovny a chtěl si dát kopec cca 25stupnu v duchu ze to to auto s prehledem da skoncil znovu se slzama, jelikož mu odešlo vzduchové odpružení.....( stejně jako Sainzovy a té Klein..... bábě) a aby toho nebylo málo rovnou i předn tlumiče...
Tak se naštval a auto s milionovou ztrátou prodal hned 2 měsíce po koupi. WV možná dřívě dělal kvalitní auta jako držáky ale dnes už je situace úplně jiná ( to ostatně skoro u všech němců ).
Gratuluju mitsubishi za další skalp a v srdíčku můžu být rád, že jsem nakonec místo Tuarega koupil to své Pajero.
15. 1. 2006 18:39
Re: WV
Kde bydlíš... Štrbský pleso?
neregistrovaný "Impreza"
16. 1. 2006 16:34
Re: WV
Víceméně souhlas, jen pozor na jednu věc. Jutta není žádná "bába", kdybys viděl na Rally Šumava... A jak ona, tak King Carlos nemůžou za to, že to auto prostě neumí. Ber to tak, že to /dovézt plastové autí se solidním výsledkem/ pro ně byla jednoduše výzva...
neregistrovaný "Jiri Vintr, Dakar.cz"
18. 1. 2006 09:25
Re: WV
Clovece, vzpamatujte se. Jak Mitsubishi, tak VW jsou na Dakaru naproste zavodni specialy, jakesi buginy potazene kevlarovou karoserii a se serii nemaji vubec, ale vubec nic. Pak je to i o sportovnim stesti, Mitsubishi se zkratka ukazalo jako v klicovych momentech spolehlivejsi, priste to ale muze byt jinak, budiz, o tom zavodeni je. Argumentovat elektronikou u serioveho Touaregu je absolutni nesmysl, to s tim nema naprosto nic spolecneho, tohle auto rozhodne nejede na vzduchovych polstarich. Takze nez zacnete vynaset soudy, zkuste si o Dakaru aspon neco precist. Podle me Mitsubishi uz ma dlouhodoby zaklad, na nemz technologicky stavi,. VW musi kvaltovat a delat velke kroky, proto i zatim mensi spolehlivost. Nicmene uznavam, ze Mitsu vyhrali zaslouzene, to jiste ano.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:38
Re: WV
Bentlík by tam nebyl? >:D Znám svou cenu a víš jaký skvělý oslavný rýmy jdou dělat na micubiši? Třeba: micubiši, sluší, sluší.
15. 1. 2006 18:43
Re: WV
Hele... Bentlík :-) tohle sám těžko protlačím, každopádně, našlápnuto je >:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 18:33
Africká Ilyada
Chvěje se fíkovník, padá pyramida a pilot Touaregu japonce ve zpětném vídá. Teď radši jeden odbočil napravo do moře, harakiri je též volba, když pracuješ nedobře. Zachránit hrdost, než germán prorazí pásku, ukončit své trápení, než se nechat odtáhnout na provázku. Vedoucí Mitsu sleduje jak cosi za ním proráží duny a do dalekého okolí rozstřikuje písku tuny. To monstrum ale není čaginův Kamaz, to jen Touareg se noří do své živlu znovu a zas. Protože jedině Volkswagen, to je ten, kdo vítězný má gen.
Rozbalit vlákno
36
15. 1. 2006 18:38
Re: Africká Ilyada
Tak to je na oscara. ;-) >:D :yes: ten gen, GENiální :yes:
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 1. 2006 19:48
Re: Africká Ilyada
Ja na to prisel, lonesovi nekdo ukrad nik, nejspis GTI...
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:08
Re: Africká Ilyada
Pořád tu pějete ódy na Tuaregy.Proč?Asi Vám ušlo,že vyhrálo Pajero!Kdyby nejel Carlos za VW,měl by vítězství zajištěné.Hlupák!Na co myslel?Ale on se už nebude mýlit a příští Dakar má v kapse s třemi diamanty.Naprosto souhlasím s výše uvedeným příspěvkem o Tuar...,který se pořád kur...Skopci chtějí být lepší než Japonci a serou do aut tolik elektroniky a vychytávek,že se jim pořád kur...Zapomínají,že ta elektronika a vychytávky jsou Made in Japan!A jen Japonci ví jak a co tam dát...Germáni skloňte ryšavé hlavy a poklekněte před japonskou dokonalostí!Je tu new age!Age of Japanś supercars!
15. 1. 2006 20:14
Re: Africká Ilyada
Kde tě máma porodila, ricardito? A kde děláš, že děláš? Ósaka? Táta samuraj? Nebo jsi jen zjančenej z vlastní omezenosti :no:
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:22
Re: Africká Ilyada
Proč mě napadáš a říkáš že jsem omezenej?Já to o tobě netvrdím.Je mi sice divný,že se někdo může ukájet rozhlížením po VW saloonu,ale neberu ti to a neříkám,že si omezenej. ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:25
Re: Africká Ilyada
to je normalni
15. 1. 2006 20:31
Re: Africká Ilyada
...myslíš jako - noumální... uďo? :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:32
Re: Africká Ilyada
myslim, ze to dost hrotis
15. 1. 2006 20:44
Re: Africká Ilyada
Až jako druhej... když si nahoře přečtu, co napsal ricardito... tak si říkám... jaký pak má asi ten člověk povědomí... o tom důležitém, myslím.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:11
Re: Africká Ilyada
hele GTI ja taky nesdilim tvoje nadseni pro VW a kdyz to tady celej Dakar hltis tim svym Dakaregem, ani sem necekl - a rekl bych, ze tu takovejch lidi bude vic, ale o to nejde ... jenze ted, kdyz vyhrala Micina, nekdo popusti uzdu euforii a ty ho sjedes jaqeprovku; ja sice chapu, ze VW (potazmo Skoda) nam prinasi vic pracovnich mist nez Mitsubishi, ale troufam si tvrdit, ze to jsou fakt dve odlisny veci - to, jak VW zvlada Dakar a jak prodava ... stejne bys me mohl sjizdet za to, ze jsem posedlej modrym ovalem, kdyz tu vytvari nula-nula-prd pracovnich mist (vim, ze jich par je, ale ve srovnani s VW/Skodou to nestoji za rec)
15. 1. 2006 21:35
Re: Africká Ilyada
Ale já ho přece nesjel... jen jsem se ho zeptal, kde trávil dětství... Opravdu mě zamrzelo, že se někdo může tak jalově radovat z toho, že to Evropa nevyhrála... Nemám důvod kohokoliv sjíždět...
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:35
Re: Africká Ilyada
Ne, to není normální. ;-) (bráno obecně) ;-)
15. 1. 2006 20:29
Re: Africká Ilyada
Jestliže žiješ v Evropě a jsi evropan... pak jen velmi silná omezenost ti dovolí prezentovat to, cos napsal... Je to jako bychom hráli hokej s Kanadou na mistrovství světa... a ty narozdíl od celého národa jsi z okna volal - bravo, Kanada... k tomu já nemám jiných slov, než ta, která jsem napsal shora. A nevysvětluj si to špatně. Já tě nenapadám. Já konstatuji. Asi ti nedošlo, že jsou tu milovníci aut, která se vyrábí v Japonsku, a velebí je. To je ok. Ovšem tady píšeme pod článkem o závodu... Evropské auto nebylo první... a tobě to dělá až hysterickou radost... to (nezlob se) svědčí o tvých velkých rezervách... slušně řečeno :no:
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:32
Re: Africká Ilyada
:no:
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:36
Re: Africká Ilyada
Jabka a hrušky :no:
15. 1. 2006 20:42
Re: Africká Ilyada
broskve a meruňky :no:
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:52
Re: Africká Ilyada
Běž si dát raději další Chivas a už se tu dnes neztrapňuj...
15. 1. 2006 20:55
Re: Africká Ilyada
Jestli je tu někdo za trapáka, tak jsi to dnes ty... a jestli ses celou neděli nekde nudil a potřebuješ se odreagovat... vlez někam, kde píšou o francouzskejch sejrech a nesnaž s vpadávat do dialogů... to dělaj nevychovanci :no:
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:04
Re: Africká Ilyada
asi by se melo dat nekam do pravidel diskusi na news.auto.cz, ze v jednom threadu nesmi prispivat vic nez dva nicky (v nekterych pripadech pak ne vic nez jeden); kazdy dalsi je totiz odedneska nevychovanec
15. 1. 2006 21:36
Re: Africká Ilyada
Nene, jen... když píšem všichni... to je něco jiného, když čas od času vedou dva dialog, zpravidla konforntační, tak do něho se nezasahuje a když tak citlivě... to je zatím ZZ cizí... je mladej a horkokrecnej :-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 21:05
Re: Africká Ilyada
Hele, jestli chceš uzavřený dialog, tak se zavři někde doma, nebo si s dotyčným piš emaily. Tady je to diskuze = každý může reagovat na jakýkoliv příspěvek. To už ale dnes se svým vypitým zbytkem mozku nepochopíš. To nic, běž spát a zítra se tu pánům omluv. Tímto s tebou dnes končím, protože jsi už úplně mimo a jakákoliv diskuze je ztráta času. Dobrou noc. PS: Snad tě zítra nebude bolet hlava. PS2: Na rozdíl od tebe jsem se celou neděli "nudil" na horách a jsem velmi příjemně unaven, stařešino >:D
15. 1. 2006 21:40
Re: Africká Ilyada
Já, narozdíl od tebe mám hory za rohem, tak jsme to prožili oba... každej holt ty omrzliny hojí jinak. Nelez tam, kde se vede dialog, tj. dva se duelojou... to ti asi ve školce zatím nikdo nevysvětlil. A když... tak citlivě... citlivě, brácho... to neumíš taky. Tak se nediv, že tě pak pošlu do díry... po ementálu >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2006 09:03
Re: Africká Ilyada
Tak už ses z toho neurvalého rádobyfotrovského chování vyspal?
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 1. 2006 16:18
Re: Africká Ilyada
to by nejdriv musel uznat, ze se tak chova
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2006 16:26
Re: Africká Ilyada
To jo. Málokdo si umí přiznat, že se choval jako arogantní dobytek. A to už vůbec nemluvím o omlouvání se ;-)
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:44
Re: Africká Ilyada
To s tím hokejem není moc šťastné srovnání.Já rozděluji Automobilový průmysl na Japonský,Německý,Český,Fran...Tvé vlastenectví není na místě!VW jsou Skopci!Germáni!Ne Slované!Chápeš?Když ty slepě obhajuješ práci ryšavejch,proč já nemůžu obhajovat tu Japonskou?Trochu sobecké,nemyslíš?Další věcí je,jak můžeš odhadnou mé rezervy z několika příspěvků?Já si tě vážím jako přispěvovatele,ikdyž nosíš klobouk se štětkou,jódluješ a večeříš klobásy se zelím... >:-[] Nikdy prosím nehodnoť mou inteligenci,nebo mé rezervy. ;-)
15. 1. 2006 21:01
Re: Africká Ilyada
Též si tě vážím jako přispěvatele... to s tím snad ovšem nesouvisí. Nevážím si tvého příspěvku nahoře... Každé přirovnání kulhá... myslím, ale, žes pochopil, co jsem jím chtěl naznačit... Mýlíš se, že japonskou produkci obhajuješ a já nikoliv... Zde ovšem píšeme v Evropě... naší kolébce... a já tvrdím, že téct tu z toho, že Evropa nezvítězila, není ok... P.S. Rezervy se hodnotí těžko... souhlasím ;-)
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 21:09
Re: Africká Ilyada
:no: :no: :no:
15. 1. 2006 21:48
Re: Africká Ilyada
:no: :no: :no:
neregistrovaný "Jenik"
16. 1. 2006 00:01
Re: Africká Ilyada
GTI na jednu stranu te chapu, ale dnes je prece tolik dveri otevrenejch, a vubec se to neda srovnavat s hokejem, nekdo ma v oblibe mitsubischi, nekdo VW, a neda se vztahovat na to, ze je evropan, kdybychom to brali do dusledku, tak muzu rict, ze se mi hnusis, protoze uctivas nemecky koncern, to je prece k smichu to tvoje skatulkovani
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 12:39
Re: Africká Ilyada
Evropa... fandím Evropě...
neregistrovaný "Impreza"
16. 1. 2006 16:39
Re: Africká Ilyada
Uff, tak tohle, milé plastové GTI, je s přehledem Tvůj nejslabší příspěvek... :-( :-( :-(
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 1. 2006 20:17
Re: Africká Ilyada
Japan supercars? >:D
neregistrovaný "ricardito"
15. 1. 2006 20:27
Re: Africká Ilyada
Vyryj si to heslo doma na palandu,bílý šátek s červeným puntíkem na hlavu.Poklekni na podušku,nalij si saké a přemýšlej jak byl tvůj život zbytečný,když si věřil v GERMAN CARS ;-)
neregistrovaný "milo"
15. 1. 2006 22:20
Re: Africká Ilyada
Mno, pekne sa nam to tu *.... Preco mate poniektori tu chut zhadzovat ostatnych, bez toho aby ste dako komentovali ich prispevky. SKusme to este raz: ked niekto povie ze tuareg ma dake chyby, skus odpovedat bud nieco o tych chybach alebo o chybach konkurencie. Prestante osocovat ostatnych, ze aki su obmedzeni, hlupi, a hlavne, nedaj boze NE-VLASTENCI. Kazdy mame svoj nazor, a je to prilis napadne ked niekto obhajuje japoncov faktami a druhy nemcov svojimi nadavkami na ostatnich. Clovek by si mohol mysliet ze tie auta z EU fakt nemaju ziadne dobre stranky...
Mne je fakt jedno ci je to japonec alebo europan. Bud je to auto dobre alebo nie. Niektore automibilky robia auta dobre (kvalitne alebo vykonne alebo pekne) a ine nie. PS: Jag je na*** auto lebo sa robi v UK a ti nepouzivaju EURO....Najviac fandim Skode, potom VW, a az potom Alfe, lebo je geograficky odo mna najdalej..... :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 20:35
TouaRex
TouaRex, africké pouště král, vítězně míří vpřed a vdál. Na horizontu večerního slunce se vzduch tetelí, poražení Japonci usínají v africkém jeteli. Pro TouaRexe závod teprv začíná, pozítří čeká DeVillierse v Čadu svačina. Za čtyři dny ho v konžském snažení, zasypou diamanty černoušci nadšení. Do týdne spočine v Jé Á Er, byť stvořen byl v dálce u Tater.Napřesrok jeden TouaRex rozdělí podélně na půlky, vzniknou tak dvě vítězné motorky.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 20:40
Re: TouaRex
:o)) myslim, ze by nam redakce mohla konecne nadelit radkovani do diskusi pod clankama :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 20:43
Re: TouaRex
Ano, ano, aby každý mohl vidět ty tuareží rýmy v plné kráse. >:D A rozšířit řady smajlíků. Na četné prosby Matese by jako první měl být zajišten smajlík zvracející. Já navrhuju ještě smajlík utíkající, schovávající se pod židlí, umírající,....a pro ZZho smajlík s prakem.
15. 1. 2006 20:46
Re: TouaRex
>:D Oprava - pro ZZ - smajlík s ho*nem >:D
15. 1. 2006 20:47
Re: TouaRex
Co ty tam dneska slavíš >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 20:39
Luc Alphand
Škoda Peterhansela. Alphand - výborná práce :yes: Després taky dobrý. :yes: A Čagin :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Ještě příští rok a rovná se Karlovi z Kopřivnice ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:02
Re: Luc Alphand
A čo Stacey? Podľa mňa šiel výborne. Rovnako VW ukázal, že Mitsu má problém. Škoda, že podobná konkurencia nevyrástla Kamazom. Možno ak by štartovali DAFy... A ktovie, po Stacy-ho 2. mieste pritlačí na pílu aj MAN. Ale bohužiaľ kamióny sú len okrajová disciplína... // Najviac ale obdivujem ľudí bez toho ohromného továrenského zázemia, zvlášť ak sú to "naše" "značky". Takže pre mňa je to o rok jasné: Tatra a Katriňák. :yes:
15. 1. 2006 20:54
TAK SE TO ZAS
ukázalo... nejlepší jsou druzí, první jsou první... hyeny jsou hyeny, Touareg je dakarongský TOUAREX (bravo Lones :-) ), Yaroukh je stále Yaroukhem, Lones způsobil aféru LONDAGGATE... a tak snad jen Dakar to vyhrál bez ztráty kytičky (byť velmi posmutněle nemohu nezmínit ty zmařené životy...) Přesto... do dalšího ročníku zapějme jednohlasně - DAKA, DAKA, DAKAREX, DAKA, DAKA, DAKARONG... příště už to vyjde. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "benQ"
15. 1. 2006 21:10
Re: TAK SE TO ZAS
:no:
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 21:02
Z trosku jineho soudku
Osobne by mne dost zajimal vysledek souteze za jinych podminek. Takovy Zikmund a Hanzelka projeli s tatrovkama cele kontinenty a nemeli za sebou zazemi servisniho tymu, ktery by jim po kazdem useku rozebral auto, vymenil vsecko mozne a dal ho zase do hromady. Nemeli zadne poradne financni prostredky a kam az se dostali. Tatrovka je urcite taky dost podrzela, ale fungovali uplne jinym stylem a s prakticky seriovym vozem. Dakar rozhodne zadna sranda neni, ale o vydrzi aut uz to moc nevypovida, jelikoz se sebou tahne nekolik nakladaku nahradnich dilu. Rozhodne by byl zajimavejsi zavod start - cil bez servisniho tymu a se seriovym vozem. Pak by se teprve dalo mluvit neco o objektivite. Vzdyt ty specialy maji casto s seriovym vozem spolecne jenom jmeno. No reknete, neni to tak trochu fraska?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 21:06
Re: Z trosku jineho soudku
:yes:
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:15
Re: Z trosku jineho soudku
Ale Dakar pozná aj "sériové" stroje. Francúzi Jean-Jacques Ratet a Bruno Cattarelli (podozrivo talianske meno...) vyhrali kategóriu produkčných vozidiel s Toyotou HDJ 100. Celkovo skončili 17. S produkčným dieslom (tiež Toyota HDJ 100) najlepšie (22.) skončili Japonci Yoshio Ikemachi a Daisuke Arakawa. No a borec - Portugalec Ricardo Leal Dos Santos skončil so špeciálom Mitsubishi Montero (Pajero?) na 45. mieste. V aute bol ale sám!
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 21:23
Re: Z trosku jineho soudku
To je sice prima, ale veskera publicita jde kvuli reklame jen k tomuhle asistovanemu zavodu. Neni to o skutecnem zavodeni, ale o penezich a to je skoda.
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:25
Re: Z trosku jineho soudku
Keby to nebolo o peniazoch, tak to nemá žiadnu publicitu. ;-)
neregistrovaný "major"
15. 1. 2006 21:32
Re: Z trosku jineho soudku
Najhoršie ale je, že tímy ako Kamaz vedia obísť aj tzv. maratónske etapy: t.j. etapy bez asistencie. Za Čaginom a Kabirovom totiž ide 3. Kamaz - Rešetnikov, ktorý oficiálne tiež preteká, ale prakticky je to tzv. rýchla asistencia. To využívajú aj špičkové automobilové tímy (medzi kamiónmi štartuje ich asistenčné vozidlo). To zároveň uberá vážnosť kategórii kamiónov, čo je škoda.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 1. 2006 21:18
Re: Z trosku jineho soudku
mas pravdu, ale jak 100 hoven? :o/
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 21:21
Re: Z trosku jineho soudku
Asi nijak. Takova je doba :no:
15. 1. 2006 22:05
POZDRAVUJ HANZELKU
>:D Já se zblázním... tady by chtěl někdo, aby se Dakaru zúčastnil Hanzelka se Zikmundem >:-[] No, možný je úplně všechno, možný je, že příští rok pojedou i Spejbl s Hurvínkem... Pánové... HZ jeli Dakar rok a půl >:D ty bychom měli ctít za úplně něco jiného... A pokud se někomu stejská, že na Dakaru neviděl svýho miláčka, co ho hejčká před panelákem... tak musím lehce poupravit představy nejen o tom miláčkovi, ale hlavně představy o Dakaru. Tvůj miláček... no to je ta šunka... jedna z miliónu... a Dakar, Dakar je jeden... vím, znáš - písek, vedro. Ale hele, je to úplně jiný, než v červenci na Máchovvě jezeře... prostě Dakar se nedá jet autíčkama ze stavednice Merkur, v tom tě musím zklamat. Dakar jedou dokonalí jezdci na dokonalejch strojích. Jednou vyhraje Mitsu... jednou, příště to zválcuje DAKAREG... to je noumální, uďo, rozumíš... tak klid... kup tejdenní pobyt u pyramid a přemejšlej o VW... o sobě... o svém vztahu k VW... o vztahu k Dakaregu... protože... jak nazíráš na Dakareg... tak nasíráš přispěvatele :-) Chce to konečně pochopit jednu základní pravdu... žiješ jenom jednou. A když už žiješ, měl bys žít kvalitně. Nepotácet se v bazarovejch šunkách z třetího kolena a koupit káru. VW káru. V ní teprv skleneš celou svou cestu životem... Vem na začátek FOXe (samo, že s ním nepojedeš Dakar), ale v létě na tom Mácháči budeš za machra... a o to ti jde, ne... nebo snad chceš, aby si soused z paneláku o tobě myslel, že umíš nazpamět jízdní řády všech autobusů u váš na vsi? Tak ti držím palce. Po Foxovi vlez do POLA... neskutečnej sen... prožij si ho až na dřeň... až se probudíš... bude na tebe čekat GGuru... ten tě uspokojí dokonale. Jo, abych nezapomněl, tu svou letitou šunku neprodávej... občas do ní sedni a uvědom si, že v tvým životě byly doby, kdys tomu říkal auto... VW tě vyléčí... Tak sundej brejle a jdi do toho. :yes: :yes: P.S. Možná, že jednou pojedeš s VW DAKAR... tak trénuj už teď.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:34
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
Neprekrucuj muj prispevek. Takova reakce je od tebe hooooooodne levna :no: . Btw(1) na Machove jezere jsem v zivote nebyl, mam to z ruky. Btw(2) jezdim zanovnim vozem z koncernu VW, ale takhle bych tu "chvalu" v zivote neprehanel. Jedna vec je konstruktivni kritika (pochvala) nejakeho vozu za jeho prednosti a druha vec je maniakalni vylev o tom, ze "jedine Tuareg je vitez", i kdyz dojel na krasnem druhem miste. Vem si prasek na uklidneni a vyspi se z toho. Uz to dost prehanis a spis tomu autu ublizujes nez abys mu pomahal :no:
15. 1. 2006 22:37
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
Byl bych rád, abys věděl, že HZ jsem užil jen jako humornou rozehru a vůbec jsem se nechtěl ve špatném dotknout tebe. Jen jsem domýšlel toho HZ na Dakaru :-) Tak klid... není to útok na tvůj příspěvek. :yes:
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:56
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
Tak jo, beru. Ale neprehanej to prilis. Na otirani se o tyhle 2 chlapiky jsem citlivy :-)
15. 1. 2006 23:18
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
:yes: Oba jsou velkou legendou :yes:
15. 1. 2006 22:39
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
Sakra Petře... Mácháč navštiv mimno sezónu... Je to kouzelné místo. A k tvému VW - BRAVO :yes:
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 22:55
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
Ok, zkusim si dat poradit a nekdy tam zajedu. Jinak ja cestuju spis do ciziny nez u nas.... Vetsinou mam tak po pul roce vseho plne kecky a vypadnu nekam 10000km do tropu apod. Treba zas poradim nekdy ja tobe. Byl jsem i na miste, kde je ojety Golf drazsi nez ojety Passat. Dobry paradox ne?
15. 1. 2006 23:19
Re: POZDRAVUJ HANZELKU
:-) To jsou věci...
neregistrovaný "Lancer"
16. 1. 2006 08:59
Taková pěkná diskuse...
... se tady rozjela a ja ju prosvihl... :-( Tak snad priste... >:D A gratulace pro Mitsu, snad to nahrne aspon nejaky penizky do jejich kasicky a pomuze jim to aspon trosku se vschopit z krize. A pak bude zase kazdy rok novy Lancer EVO!!! >:D :yes: Taktez ocenuji vysledek Touaregu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
16. 1. 2006 09:31
Karel nedojel, ale vyhralo Mitsu, takze spokojenost!
Neni, co resit. Mitsu jsem fandil a skoda, ze to Peterhansel napasoval do stromu, mohlo to byt "one-two victory". Bravo Mitsu! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
16. 1. 2006 09:49
Mno..
Gratulace vítězné značce ze země vycházejícího slnka. Tvrdě pracují na kvalitě svých výrobků a přináší to zasloužené ovoce. Jsou momentálně nejlepší. Bohužel ale výjmečnost vavřínů podkopává fakt, že slavná vytrvalostní zkouška Rally Paříž - Dakar se lacině omezila na téměř frašku rovnice o dvou konstant - série rychlostních zkoušek a peníze. Škoda..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 12:29
NENÍ
ani tak důležitý, kdy vyhrál. Důležitý je kdo vyhrát jednak mohl... ale hlavně, kdo vyhrát měl... A tim je bezesporu DAKAREG. Já nahoře již gratuloval Mitsu... je to cenné vítězství, cenější právě o konkurenci... Vlastně ono je to jedno - první nebo druhej... Tak BRAVO DAKAREG :yes: P.S. příští ročník je ročník pod diktátem DAKAREGU... to snad chápe každej.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
16. 1. 2006 12:42
Re: Po seste Mitsu...
Tak ako som predpovedal Mitsu zase nesklamal.Marna je nemecka zlost vyhrala japonska spolahlivost.Tourag bol vsak superom nepomohol mu ani strom.Caka ich sladka oaza pamatat budu iba vitaza.Vitazom sa stala ikona kedy ju niekto prekona?Nemci aj francuzi tuzia tiez po zlate, zatial sa vsak smykaju po lade.Chape to aj sejk Oman preto ma radsej Made in Japan...Big is Japan...
neregistrovaný "anonym"
16. 1. 2006 12:45
Re: Po seste Mitsu...
BRAVO TATRA, BRAVO VOLVO, BRAVO TOYOTA...............ti taky měli vyhrát takže si můžem všichni popřát bravo a jenom ti co vyhráli jsou zlí a ošklíví. BRAVO GTI!!!!!!!!!!!!!!!! :no:
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 12:57
FANDOVÉ MITSU
tečou... to je jasný, a musíme je pochopit... Tipnu, že to bylo poslední vítězství. Mitsu bodou sice tvrdým soupeřem... ovšem DAKAREG už otěže z ruky nepustí. Tohle prostě je potřeba pochopit. nakonec, jsme evropani, ne. Tak máme určitě všichni radost. :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "anonym"
16. 1. 2006 12:59
Re: FANDOVÉ MITSU
Radši budu kamikadze než nácek. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 1. 2006 13:48
Re: FANDOVÉ MITSU
Taky nechápu, proč charakteristiku Toyoty a Hondy pořád mermomocí roubují na Mitsubishi jen proto, že je z Japonska. Spolehlivé? Kde je v tabulkách spolehlivosti? No nahoře rozhodně ne. Prodejní úspěchy? A kde jako? Staví dobrý rallye a off-road speciály, ale modelovou paletu "obyčejných" aut mají děravou jako cedník. S vlajkovou lodí Diamante museli utéct z USA dřív než VW s Phaetonem.
neregistrovaný "GTI"
16. 1. 2006 14:00
Re: FANDOVÉ MITSU
To jsou konce...
neregistrovaný "Skyline"
16. 1. 2006 16:37
Re: FANDOVÉ MITSU
Jak to myslis, ze museli utect driv? Diamante bylo v nabidce vic, nez 10 let. Az tohle zvladne ta folkswagenacka snaha o luxusni tridu, dej vedet. Do te doby bych o utikani nemluvil. :no:
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 18:07
Re: FANDOVÉ MITSU
So vsetkym suhlasim. Ale aj keby cely sortiment Mitsu pozostaval iba z Lancera Eva, ta automobilka si zasluzi respekt s velkym R.
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 18:16
Re: Pajero Evo ? King of desert !
Jo a este nieco. Aj keby VW bol byval vyhral, este stale by mal co robit, aby siahal Mitsubishi aspon po clenky co sa rally tyka.

2006 L. ALPHAND (Mitsubishi)
2005 S. PETERHANSEL (Mitsubishi)
2004 S. PETERHANSEL (Mitsubishi)
2003 MASUOKA (Mitsubishi)
2002 MASUOKA (Mitsubishi)
2001 J. KLEINSCHMIDT (Mitsubishi)
2000 J.L. SCHLESSER (Renault)
1999 J.L. SCHLESSER (Renault)
1998 J.P. FONTENAY (Mitsubishi)
1997 SHINOZUKA (Mitsubishi)
16. 1. 2006 19:11
Re: Pajero Evo ? King of desert !
Závody brácho se tě týkaj jen co do oblizování stránek s barevnejma autama... jinak se se štěstím motáš mezi Petržalkou a Komárnem ve Fabii, nebo v horším případě v 20 ti letý šunce z bazaru... VW dělá výborná auta... na ježdění. Kup si jedno... třeba G 32 a budeš šťastnej jak blecha... Sny přenech svý holce... bude je vedle tebe potřebovat... Neboť život není o závodech... život je o cestě. O tvý cestě...
neregistrovaný "superunknown"
16. 1. 2006 20:12
Re: Pajero Evo ? King of desert !
Zivot je casto o zavodoch. Nemusia to vsak byt iba tie, co sa motosportu tykaju.

Nie som si isty, co myslis pod G 32. Ale ak to je R32, tak ano, R32 ma vcelku dobry motor. Kupodivu som bol pozitivne prekvapeny z podvozku, necakal som od toho ziadne zazraky totiz. Riadenie to vsak ma uplne mrtve, bez odozvy.

Skor som bol nadceny z Accordu type-r, motor neskutocny, hladny po otackach. Ked to clovek nehnal nad 7000 rpm, aj spotrebu mal dobru. Podvozok to ma na predny nahon zazracny, obcas sa mi nechcelo verit, ze to je nie je storkolka. V extremoch pochopitelne nedotacave, ale rucna brzda to do velkej miery riesi. Verdikt-> O hodne lepsie ako 2.0T Passat, R32-ke by asi nestihal (kvoli absencii vykonu), ale co sa zabavy za volantom tyka, vyhrava na plnej ciare. (Mimochodom, predosla R32 bola krasna, sucasna mi pride prudko gycova ako skoro vsetky VW)

Imprezu WRX (pozor, nie STi) stale povazujem za jedno z najlepsich aut, s ohladom na pomer vykon/cena. Uz len pri ciselnom vyjadreni - 225 koni -> 5,9s na 100 km/h clovek musi spozorniet. Kolko seriovych aut ti da s tymto vykonom take excelentne zrychlenie ? A to nehovorim o jazdnych vlastnostiach. Som si vzdy predstavoval vyraz na tvari majitelov ovela drahsich nemeckych wannabe sportovych aut, ked zbadali, ze nestihaju kombiku od Subaru. R32 by sa na dobrom asfalte velmi potila, na rozbitejsej, pripadne vlhkej ceste hanbila.

Nuz a extrem je Mitsu Lancer Evo, taky zazrak na styroch kolesach, praeter synesis. Zazitok za volantom a jazdne vlastnosti su neopisatelne. Po konfrontacii by R32 najskor hodila volant do rohu garaze a viac by odtial nevychadzala.

Tolko moje skusenosti.
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 20:23
Re: Pajero Evo ? King of desert !
:yes:
16. 1. 2006 20:53
Re: Pajero Evo ? King of desert !
Hezky jsi to napsal. Já myslím, že nemusíme konfrontovat 32 s Evo... minimálně proto, že ambice každého jsou trochu jinde. Problém je, že ani 32 ani Evo nemáš kde využít... oba jsou to dravci... Co takhle luxusní svezení... to by tě oslovilo... myslím velká limuzína?
neregistrovaný "Alessio"
18. 1. 2006 15:09
Re: Pajero Evo ? King of desert !
Zase jednou článek, pod který se rád zvěčním palečkem :yes: (hlavně díky tomu WRX ;-) )
16. 1. 2006 19:48
MALEJ TESTÍK
Má někdo z fandů Mitsu řidičák a vlastní auto?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 20:30
Re: MALEJ TESTÍK
A proč by neměl mít?
16. 1. 2006 20:54
Re: MALEJ TESTÍK
No, já se ptám... můj tip je, že ne, proto se ptám... zatím ses ozval jen ty...
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 20:57
Re: MALEJ TESTÍK
Ten tvůj tip...no, hlavně nikdy nezačínej sázet!
16. 1. 2006 21:05
Re: MALEJ TESTÍK
Nechceš prohrát :-) ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:09
Re: MALEJ TESTÍK
To víš, my fandové Mitsu na to nejsme zvyklí... >:D
16. 1. 2006 21:13
Re: MALEJ TESTÍK
Ale to ticho na mou otázku... to je výmluvné,viď. :-)
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:20
Re: MALEJ TESTÍK
Máš pravdu, je to poměrně výmluvné...Někdy sice může ticho po položené otázce leccos napovědět o odpovědi, ale velice často také více vypovídá o otázce samotné...
16. 1. 2006 21:40
Re: MALEJ TESTÍK
:-) Neříkám, že s testíkem aspiruju na nobelovku... leč... myslím, že takové ticho jsi nečekal ani ty.
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 1. 2006 21:56
Re: MALEJ TESTÍK
Po pravdě je to vcelku jedno, kolik by tu bylo odpovědí (proč by ale proboha vůbec někdo odpovídal), svůj závěr jsi jistě měl připravený již před tou otázkou...
16. 1. 2006 22:08
Re: MALEJ TESTÍK
Ne ne, naopak jsem čekal smršť jezdců v Pajerech... a nic. Nic...
neregistrovaný "Michal 528"
17. 1. 2006 09:57
Re: MALEJ TESTÍK
Tak snad abych tě nezklamal... Fandil jsem Mitsu a řidičák, kupodivu, mám.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 11:38
Re: MALEJ TESTÍK
:-) Bravo... ten nick - 528... to je tvoje krevní skupina?
neregistrovaný "Michal 528"
18. 1. 2006 08:27
Re: MALEJ TESTÍK
... ano, to je moje krevní skupina. BMW já prostě rád