Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dálniční známky 2011: Ceny, platnost, výměna

Motoristé mohou od 1. prosince 2010 zakoupit dálniční známky na rok 2011 a již je vylepit na čelní skla svých plechových miláčků.
Zpět na článek
1. 12. 2010 12:13
31. 12. 2010 00:21
30. 12. 2010 09:22
2. 12. 2010 16:27
neregistrovaný "Hooonza"
2. 12. 2010 16:54
neregistrovaný "Hooonza"
Avatar - dicky
1. 12. 2010 12:13
jeste stesti
1200 kc to je na pohodu to co chteli zavest by byla pro normalni lidi pohroma platit za km...
Myto neni pro osobaky ze se ceka kdo da do kapsy ......
Chteji prenest vyber pro kamiony na silnice 1-2 a nekterych 3 trid.
A nemam obavy ze tady u vas se politici budou klepat na to ze to zavedou i pro osobaky.......
DIT NA SILNICICH ZATIM LEZI TOLIK NEVYUZITYCH PENEZ KTERE MAJI LIDE V KAPSACH .......ZE
Rozbalit vlákno
7
Avatar - ManInBlack
1. 12. 2010 12:49
Re: jeste stesti
Přesně. Je to hnus, kam politika týhle země směřuje. Nechápu, že lidi volí furt ty samý ksichty, ať už se jmenujou jakkoliv. Jsem rád, že se udržely známky a ne ten KoruptoKapschBuzerBonzSystem. Ale jakmile zavedou KPBBS, tak radši budu jezdit po okreskách, nebo ještě lépe - emigruju. Asi do Švýcar.
1. 12. 2010 17:51
Re: jeste stesti
Jasně, emigruj radši hned, už tam na tebe čekají a jsou celí žhaví.....tam se neplatí za nic, všechno je tam zadarmo a peční holubi tam lítají přímo do huby :-)
30. 12. 2010 21:51
Re: jeste stesti
o tom nikdo nemluvil, ale vyhral jsi (at mas radost ;-) )
1. 12. 2010 15:07
Re: jeste stesti
Mě by to ani nevadilo kdyby to bylo na cestách vidět. Bohužel realita nemá daleko k tankodromu... sakra kam ty prachy tečou?
Avatar - Ronault.
1. 12. 2010 16:18
Re: jeste stesti
No to bys říkal do chvíle, kdy bys za jeden výlet po D1 z Brna do Prahy zaplatil na mýtném 250 kč. Taková Italská dálnice, kde mýto platí dlouhá léta, je pro peněženku neskutečná zátěž a zavést to u nás, tak automaticky mnoho lidí na dálnice raději ani nevjede. 8-s
31. 12. 2010 00:21
Re: jeste stesti
no jo, vhodny extrem sa samozrejme da najst. Ale co tak porovnat to s takymi "zaostalymi" krajinami, ako rakusko, alebo nemecko?
30. 12. 2010 09:22
Re: jeste stesti
pokud vim tak u aut do 3.5t meli vynety slouzit stejnym zpusobem jako dalnicni znamka, takze poplatek za casove obdobi rok/mesic/tyden a nikoliv platba za ujete km ;-)

a dane resini melo jak vyhody tak nevyhody, vyhodou treba bylo ye by se snaze odhalili ti co by jeli nacerno, odhalila by je kazda mitna brana, dalsi vyhodou by byla moznost prenosu do jineho auta, nevyhodou pak ze by to musel clovek porad vyndavat z auta aby mu to neukradli a zrejme i fakt ze by se casem za par let mito zavedlo na ujete km, to se ale pravdepodobne stejne casem zavede i pro auta do 3.5t
1. 12. 2010 13:15
(ne)primerane ceny...
V Ceskej Republike 1500Kc (t.j. ~48€), na Slovensku 50€. Tak uz sme vas predbehli! Teda aspon v cene. V dlzke dialnic o par sto kilometrov zaostavame... :-(
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Plautus
1. 12. 2010 15:40
Re: (ne)primerane ceny...
veru tak, ale dalo sa to čakať... ;-\
Avatar - Ronault.
1. 12. 2010 16:21
Re: (ne)primerane ceny...
1200 Kč stojí roční známka.
Sice máte méně dálnic, ale když odečteš panelovou hrůzu D1, tak jste na tom pomalu lépe. Když v Bratislavě nastavíš tempomat na 130 km/h, tak pokud je nízký provoz, tak ho vypneš až v Žilině aniž bys vjel na jediný panel, do jakékoliv díry či potkal nějaké omezení. A pokud budeš pokračovat dál do Vídně z Blavy, tak tě čeká další perfektní svezení. My ze severu Moravy už do Rakouska jezdíme raději přes SK :yes:
1. 12. 2010 18:00
Re: (ne)primerane ceny...
Zase typickej čecháček, kterej si musí zakňourat a vlízt do zadku komukoliv a myslí si, jak je světovej. Klaudius má totiž pravdu, ona totiž na Slovensku jiná dálnice (nepočítám-li tu propojku na Nitru a pseudodálnici do Zvolena a BB) není. My zase pohodlně a po velice slušnejch dálnicích jezdíme u Hradce až do Mnichova :-).....
Avatar - Ronault.
1. 12. 2010 18:10
Re: (ne)primerane ceny...
Typickééj Čecháček nejsem, už jen tím kde bydlím. >:-[] Stejně tak nevím, kde ses dočetl, že někomu lezu do zadku či snad kňourám.
Nikde jsem nenapsal, že 1200 Kč za rok je málo, ba naopak.
Nikde jsem nenapsal, že na SK mají více dálnic než u nás, ale z druhé strany je jasné, že po rozdělení našich států jsme my už měli postavenou D1, která je dnes svým panelovým povrchem slušně řečeno hrozná. Od té doby jsme postavili s velkou slávou D47, dálnici na Hradec a pár dalších úseků. A vše, co jsme postavili, tak se nevyhlo nějakým technickým komplikacím. Už na D47 jsou patrné spáry mezi jednotlivými betonovými dílci.
Na SK se postavil poměrně dlouhý úsek do Žiliny, který je opravdu kvalitní, stejně tak spojení na Vídeň.
Příště prosím slušně.
neregistrovaný "Hooonza"
2. 12. 2010 16:27
Re: (ne)primerane ceny...
1200 za rok je stále relativně málo. Počkej, až zavedou to elektronický mýtný. To bude podle mě tutově víc než koruna na kilometr. Někoho, kdo po dálnici prakticky nejezdí, se to netýká teď ani potom. Ale obecně se to zavedením kilometrického mýta pravděpodobně zdraží o několik set procent.
Avatar - Ronault.
2. 12. 2010 16:33
Re: (ne)primerane ceny...
Já ale nikde nenapsal, že je 1200 Kč za rok moc! Dala by se akceptovat i dvojnásobná cena, pokud to člověk využije. SWamozřejmě, Rakouská dálniční známka je levnější, to nepočítám vyšší kvalitu dálnic, jejich příslušenství a náročnost terénu.
Mýto bude pro mnohé vyloženě smrtelná záležitost, o tom není pochyb.
neregistrovaný "Hooonza"
2. 12. 2010 16:54
Re: (ne)primerane ceny...
kua vidiš, už mi to došlo... mám nějaký dlouhý dráty...
Avatar - baca42
30. 12. 2010 21:09
Re: (ne)primerane ceny...
Jezdím po dálnici D8 každý pracovní den.Ročně najedu asi 40t km, takže 1200 Kč mi nepříjde moc. To samé zaplatím za jednu cestu do Chorvatska, tam a zpět. A to ani nechci mluvit o Slovinsku, kde to vychází asi 1euro/km. (15 +15 euro)
Avatar - Plautus
2. 12. 2010 08:22
Re: (ne)primerane ceny...
>:D nejde o "čecháčkovství" alebo "slováčkovství". Ide o realitu. Zrejme si na SVK dosť dlho nebol...netvrdím, že to tu diaľnicami a rýchlostnými cestami oplýva, ale buduje sa, buduje, a sieť sa rozširuje...podobne ako u vás v ČR. Nie je to zatiaľ žiadne terno, ale snáď sa v roku 20xx ( >:-[] ) dopracujeme v oboch krajinách k tomu, že prejazd bude hladký pre nás u vás a pre vás u nás ;-) A hlavne, tak ako píše Ronault, tá vaša panelka by potrebovala "riadny repas"...tak ako u nás by sme potrebovali dokončiť úsek medzi BA a TT na štandardnú trojprúdovku s odstavným pruhom v celej dĺžke úseku...
30. 12. 2010 14:30
Re: (ne)primerane ceny...
Plus treba dobudovať spojnicu s Poľskom a hlavne poriadny ťah na východ...
2. 12. 2010 07:54
Re: (ne)primerane ceny...
"Když v Bratislavě nastavíš tempomat na 130 km/h..."

...Tak ta po par kilometroch zastavia mali zeleni pajdulaci a skasiruju. Totiz aby sa zvysila "plynulost" dopravy sa na tej takzvanej "dialnici", obmedzili tam rychlost na 110km/h....
Avatar - Plautus
2. 12. 2010 08:16
Re: (ne)primerane ceny...
Aby som to spresnil...z BA po Trnavu 110 km/h (kvôli "trojprúdovke", ktorá je provizórna) a potom má Ronault pravdu, do ZA kľudne 130, premávka od TT už vôbec nie je nejak extra hustá...
Avatar - Ronault.
2. 12. 2010 15:26
Re: (ne)primerane ceny...
Nejel jsem tam někdy od září, kdy jsem byl nadšený, sice jsem přes Blavu projížděl ve 2 ráno, takže nikde ani noha, ale i tak kvalita cesty byla perfektní a za takový krátký čas bych se za Vídeň přes naše Brno nebyl schopen dostat, i když dnes je i z Vídně "skoro" na ČR hranice dálnice.
Tehdy tam ale každopádně byla 130
Avatar - petrumr
30. 12. 2010 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
30. 12. 2010 15:04
Re: (ne)primerane ceny...
Na D1 si hlavně v trochu tvrdším autem každodenním ježděním zničíš ploténky 8-s
Ad. Italské... co mám po Itálii odjeto a že toho není zase tak málo (jen letos jsem sjezdil velkou část severu Tarvisio-Benátky-Pisa-Florencie-Lago di garda-Verona-Brixen), a to i kolem Neapole atd. , tak mám vždy pocit, že čím jižněji jedu, tím je dálnice užší a zatáčkovatěší.
30. 12. 2010 14:47
Re: (ne)primerane ceny...
Bola, ale bežne sa jazdilo aj 160, a to na 3 pruhoch vpravo bez krajnice a vľavo s betónovým zvodidlom bolo smrtiace - búračky a následné zápchy boli prakticky denne. Znížiť maximálku bolo to najmenšie minimum, čo sa dalo spraviť.