Diskuse

Další malé SUV vstupuje na trh. Podivný Hyundai Kona není levný

16.10.2017

Excentricky tvarované SUV vstupuje na trh v úvodní edici Best of Kona, která láká na bohatou výbavu. K dispozici jsou ale i běžné verze.

 

  • 144 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 16.10.  13:05

    Opravdu nevím co je na něm podivného

    Je to prostě lehce excentrický malý crossover s výrazným designem. Pro mě není, ale mladým se může líbit. Podivným bych nazval třeba Fiat Multipla, nebo Nissan Juke, ale tohle mi přijde celkem fajn.
    • 61 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.10.  13:21

      « Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

      JJ, kdyby byl konformnější, nazvali by jej nudným.
      • 111 Reagovat !

        foto car

        car 16.10.  14:10

        « Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

        A kdyby to byla škodofka,tak to bude nejlepší crossover na trhu s výrazným a nezaměnitelným designem..
    • 39 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.10.  14:32

      « Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

      Mladý nemladý, pro mě je to zepředu divnost sama.
      • 23 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.10.  17:35

        « Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

        Přesně! Zepředu je to přeplácaný. Ale jinak dobrý. Vidím tam někde Polo............ale zase ten tříhrnek........už z nich mám kopřivku........ ;-)
        • 38 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 16.10.  18:03

          « Re: Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

          Je to prostě a jednoduše hnusný ;-) Navíc do těchto crossoverů se 4kolka nekupuje, takže je na naštěstí na výběr plno jiných aut, např. z vlastní stáje velmi designově podařená Kia Stonic :yes:
          • 41 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 16.10.  18:12

            « Re: Re: Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

            Kia Stonic vypadá o 100% lépe :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 16.10.  20:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

              Tak to si piš ;-)
      • 05 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 16.10.  19:46

        « Re: Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

        Další zbytečný vůz >:-[]
    • 92 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.10.  18:39

      « Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

      Podivný je ten znak vpředu na masce. Kdyby tam byla střelená slepice, bylo by vše v pořádku a hodnocení designu by byla plná superlativů.
    • 00 Reagovat !

      foto MauMau

      MauMau 29.10.  18:18

      « Re: Opravdu nevím co je na něm podivného

      Podivné je na něm to, že má litrový trojválec. :no:
  • 102 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 16.10.  13:12

    Je to cool auto ...

    a basta :-)
    • 81 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.10.  13:22

      « Re: Je to cool auto ...

      Přesně. Mě se nelíbí a jinému (tobě) se líbit může. Vždycky je fajn, když se někdo v designu trošku odvéže.Nemusí to bejt nuda.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 17.10.  09:27

        « Re: Re: Je to cool auto ...

        Palec nahoru, když chceš, umíš diskutovat i s nadhledem :-) :yes:
  • 415 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 16.10.  13:25

    Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

    Tento voz má ozajstné čaro a charisma, ktoré jak typické pre všetk\y vozy korejskej proveniencie v posledných rokoch. Tieto značky už dávno svojou kvalitou a zpracovaním dokazujů, že sů na hony pred tzv. tradičnými európskými výrobcami!
    Elegantná karoséria s neprehliadnutelnými športovými črty! bravo!
    • 71 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.10.  13:47

      « Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

      Zbytecne mnoho vet zacinajich velkym pismenem. Zbytecne malo vet koncici trema a vic teckama. Navic chybi v posledni vete popreni 3/4 toho co jsi napsal ve zbytku komentu. Timhle nikho neoblafnes.... >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 16.10.  13:50

        « Re: Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

        >:-[] >:-[] >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 16.10.  15:49

      « Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

      To české "ů" je v tej tvojej slovenčine kúzelné...
      Inak to nie je zlé, ale chlp k dokonalosti ešte chýba. ;-) :yes:
    • 03 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 16.10.  19:50

      « Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

      Tento voz je leda symbolem pro demonstraci toho, že nejste hetero >:D >:D >:D Že zdravím.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.10.  07:05

      « Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

      >:D

      Fostopper
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 17.10.  09:26

      « Re: Ušetřím ti kámo datlování :) :) :)Tento voz

      >:-[]
  • 183 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 16.10.  13:36

    Když dva dělají totéž...

    Na začátku října VW představil cenu nového T-Rocu (cca 450 tis.) která činí auto dle ACZ "překvapivě dostupné". Nyní Hyundai za stejnou cenu představil daleko lépe vybavenou Konu (kola 17, vyhřívaná sedadla...) ta už však dle redakce "levná není".
    Skoro se mi chce zeptat, čímpak to asi bude... >:-[]
    p.s. Hyundai nemusím, ale tenhle přístup se mi taky nelíbí. Odpovídal by situaci, kdy by Kona byla autem o třídu níže než T-Roc, to se mi ale nezdá.
    • 111 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.10.  13:41

      « Re: Když dva dělají totéž...

      Máš pravdu.
      Naopak T-Roc je předraženej
      A to mám VW radši než Hyundai, ale tohlke podepisuju. Už je to trapný!
      • 03 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.10.  15:26

        « Re: Re: Když dva dělají totéž...

        Na druhou stranu - kdo bude v Evropě kupovat Hyundai, pokud bude stát stejně jako VW? Stačí se podívat, jak se daří nové i20, která se cenově posunula o kousek výš...
        • 80 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 16.10.  15:51

          « Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

          Možno máš pravdu, ale jedno auto za 450 je lacné, druhé, s lepšou výbavou a rovnakou cenou už nie. Divná logika.
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.10.  19:36

            « Re: Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

            Polo s turbolitrem a pětikvaltem za 350 je taky drahé. Ale i20 by za tu cenu byla neprodejná a Polo bude pořád útočit na evropské medailové posty.
            • 10 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 16.10.  20:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

              A čo to má spoločné s tým, či je to drahé, alebo lacné? Ruské autá môžu byť najlacnejšie a predávať sa u nás dobre nebudú, Volkswageny sa predávajú dobre, aj keď sú voči nim drahé.
              Keď VW dovybavíš na úroveň tohto Hyundaia, bude stáť viac. Bude teda drahšie, aj keď sa ich napriek vysokej cene predá viac. Keď sa niečo predáva lepšie, neznamená to, že je to lacnejšie. Pletieš dohromady dve rôzne veci.
              • 01 Reagovat !

                foto peterle

                peterle 16.10.  21:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

                Nepletie. Reč totiž nie je o formálnej cene, ale o hodnotení, či je tá cena akceptovateľná, alebo nie. O hodnotení novinárov, ako sa píše v prvom príspevku vlákna.
    • 80 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.10.  17:36

      « Re: Když dva dělají totéž...

      :yes: Stejně tak o Karoqu se tu nikdy nic takového nedočteme. Jsou to totální ubožáci, zejména ale ten, co píše titulky.
    • 10 Reagovat !

      foto JGucci

      JGucci 17.10.  07:40

      « Re: Když dva dělají totéž...

      T-Roc vychazi z Golfa, takze je o tridu vetsi, byt T-Roc je velikostne na spodni hranici. Konkurentem pro Konu bude T-cross a Arona. Velkym plusem pro Konu je, ze je zde moznost 4x4 :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto Tomas-2002

      Tomas_2002 17.10.  08:33

      « Re: Když dva dělají totéž...

      Ale ten T-Roc je opravdu o třídu výše. Však se podívej - berme oba vozy jako designové crossovery.

      Kolik má Kona možností barev exteriéru a interiéru ? 8 barev a 2 interiéry ? T-Roc má jenom 16 barev exteriéru s možností tyto barvy přenést i do interiéru Kolik má Kona v nabídce alu kol ? Dvoje ? T-Roc jich má 7. Kolik má Kona motorizací ? Dvě - VW jich má pět. Co lze dokoupit a konfigurovat na výbavu ? U Kony prakticky nic - u VW si můžeš vůz sestavit přesně na přání.

      Takže ano, Kona je za 400 drahá a T-Roc je za 450 opravdu dobře zaceněný. Protože Kona si designovku pouze hraje, ale ve finále nenabízí prakticky nic.

      A to jsem se celou dobu bavil jen o designu, kdybych začal mluvit ještě o tom, že jsou lidé, co chtějí třeba dvoulitrové motory v benzínu nebo naftě, tak to už je Hjondé úplně v pasti...
      • 20 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 17.10.  10:09

        « Re: Re: Když dva dělají totéž...

        Tak přemýšlím, jestli opravdu myslíš vážně, že o tom, do jaké třídy auto patří rozhoduje design, počet barev karoserie nebo dokonce interiéru??? 8-s
        • 01 Reagovat !

          foto Tomas-2002

          Tomas_2002 17.10.  10:19

          « Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

          Já se ale nebavím o velikostní třídě... Já se bavím o tom, že je to o třídu lepší auto, a o tom není pochyb :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 17.10.  10:41

            « Re: Re: Re: Re: Když dva dělají totéž...

            A na to si prisiel sam spoza monitora?
  • 121 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 16.10.  13:41

    VW

    proc v porovnani parametru a cen schazi VW T-Roc? to se tady na auto.cz tak starsne bojite ze by lidi zjistili co jiz davno vedej, ze podobne vybaveny T-Roc prijde o cca 180-200 tisic draz? ale tak hlavne ze pisete ze Kona neni levny >:D
    • 00 Reagovat !

      foto peterle

      peterle 16.10.  21:40

      « Re: VW

      myslíš že ľudia kupujä autá bez toho aby pozreli cenník? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 17.10.  13:08

        « Re: VW

        "lidi zjistili co jiz davno vedej" hmmm co jsem asi myslel touhle casti vety? :-O urcite ze lidi nekoukaj na ceniky >:D
  • 52 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 16.10.  13:56

    Divný?

    Ano , design je trošku výstřední , nelíbí se mi vůbec , ale někoho naopak třeba osloví.

    Cena je na korejce s tříválcem naprosto mimo realitu..
    Ale i jiné automobilky crossovery či SUV mají nastřelené.

    Nedivím se , že korejský levný hit ix20 zůstává dál v prodeji.
    Tohle není náhrada ani omylem.
    • 33 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 16.10.  15:44

      « Re: Divný?

      za mě vzhled jako takový zcela v pohodě. Ano, je asijský, ale má něco do sebe. Jak zapadá do celkové filozofie Hyundaie, to už je něco jiného.
  • 58 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 16.10.  15:04

    Další zrůda

    Dnešní doba je opravdu podivná... :no:
  • 45 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 16.10.  15:42

    Zaručená kombinace

    hnusné + drahé....

    sorry, ale aby tahle kombinace táhla, tak by Hyundai musel být v kategorii TOP luxusních výrobců (Bentley, Mansory...) >:-[] >:-[] >:-[]

    Ne, vážně, opravdu se naprosto neztotožňuji se značkou Hyundai. Na jedné straně chce být "ryze evropská" a táhne na evropský střih (nová i30, Tucson), a pak přijde opět s ryze asijským vzhledem u kategorie, která začíná v Evropě vládnout (malá SUV)...

    K tomu přihodí cenu, za kterou dostanete u ryze evropské konkurence auto takřka o dvě třídy větší... 8-s 8-s

    Skoro to vypadá, že Hyundai snad ani nechce, aby se Kona prodávala. Pak ovšem nerozumím tomu, proč ji vůbec na evropský trh přivádí... :-!
    • 61 Reagovat !

      foto Kirukato

      Kirukato 16.10.  17:13

      « Re: Zaručená kombinace

      Takže vlastně říkáte, že chcete, aby zde prodávali nudná auta.
      K porovnání: Renault Captur, které je extrémně nudné, bez 4x4, s motorem o výkonu 88kw (Kona má 130kw) a v plné výbavě stojí +- 600 000,-
      Peugeot 2008 GT bez 4x4 v plné výbavě s taktéž benzínovým motorem ale o výkonu pouze 81kw stojí 640 000,-
      Citroen C4 Cactus opět bez 4x4 v plné výbavě s motorem o výkonu 81kw stojí 550 000,-
      Opel Crossland X zase bez 4x4 v plné výbavě o výkonu 96kw stojí 650 000,-
      Seat Arona ... bez 4x4 v plné výbavě s motorem 1.0 85kw stojí 650 000,-

      Tak se vás ptám... v čem je problém?
      • 12 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.10.  17:40

        « Re: Re: Zaručená kombinace

        Korejci jsou problém...chystají třetí světovou válku........ ;-)
        • 61 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 16.10.  17:44

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          Fakt? To jsem si nějak nevšiml. Já jsem si jen všiml, že nechtějí poslouchat příkazy, kdo může a kdo nemůže mít atomovky. Že by se chystali sami nevyprovokovaně na někoho útočit - to jsem asi přehlídl.
          • 12 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.10.  17:48

            « Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

            Jasný žes přehlídl a nebylo by to poprvé. Ty bys taky 3 letému děcku nedal do rukou sirky na hraní... :-!
            • 52 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 16.10.  17:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

              3 letý děcko si nedokáže vyrobit atomovku. Kim je neskutečná ludra, ale on rozhodně není ten, co se snaží o 3. světovou. A když vidím výhrůžky, že je srovnají se zemí, těžko se divit, že si tu atomovku pořídili.
              • 12 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 16.10.  18:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

                Nevymlouvej se! Je to tak jak píšu . Děcku do ruky sirky na hraní nepatří. Konec! Tečka!
                • 11 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.10.  19:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

                  Tak si s nima nehraj, děcko.
        • 10 Reagovat !

          foto Kirukato

          Kirukato 16.10.  17:45

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          Dobře, budu to při dalším komentování brát v potaz >:D
        • 00 Reagovat !

          foto car

          car 16.10.  21:24

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          A kdo chystá třetí světovou?Korea?
      • 75 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 16.10.  18:10

        « Re: Re: Zaručená kombinace

        Opel Mokka X má 4*4 a je lepší a hezčí auto za podobné peníze!
        • 35 Reagovat !

          foto Martin-Lohe

          Martin Lohe 16.10.  18:31

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          No to soráč, ale Opl Moka je ošklivý jak soví vývržek. :no:
          • 10 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 17.10.  11:13

            « Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

            Mokka patří k nejprodávanějším SUV v EU !
            Proti této kreaci z Koreje je to super pěkné autíčko :-)
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 17.10.  20:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zaručená kombinace

              A nevyraba sa Mokka tiez v Korei ako trojca Chevroletu a Buicku?
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 16.10.  19:04

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          Neblázni.
    • 50 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.10.  17:38

      « Re: Zaručená kombinace

      Už se vzpamatuj. Nejdřív tu píšeš ódy na Tucson a pak zase naprosto neomylně víš, že tohle auto je hnusné.
      Drahé? Můžeš mi vyjmenovat to auto o dvě třídy výš, co začíná na 400t? :no:
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 17.10.  07:18

        « Re: Re: Zaručená kombinace

        cože??? Nauč se číst význam příspěvků... 8-s 8-s

        Viz výš "za mě vzhled jako takový zcela v pohodě" :-! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 17.10.  17:28

          « Re: Re: Re: Zaručená kombinace

          Tak bys možná mohl psát srozumitelněji. Když napíšeš hnusné a drahé, vypadá to, že to považuješ za hnusné a drahé. A zbytek příspěvku v tom jen pokračuje.
    • 30 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.10.  18:43

      « Re: Zaručená kombinace

      Hyundai se nesnaží být ryze evropská. Hyundai je světová značka a podle toho i jejich design vypadá. Na "ryze evropskou" mají Kiu.
      A to auto o dvě třídy větší za cenu Kony by mne taky zajímalo. Zejména u toho poměrně slušně nadupaného základu... Jo, jen tak na okraj - evropská standardní nižší střední není auto porovnatelné třídy, mluvíme tu o SUV.
  • 61 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 16.10.  17:18

    Můj šálek kávy...

    to sice není, ale rozhodně to vypadá odvážněji a odvázaněji než K&K od Škodovky. Teď ještě jakou na model Koná použije importér reklamu a o vítězi všech různých srovnávacích testů je už dopředu rozhodnuto >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 16.10.  20:05

      « Můj šálek kávy...

      Tak ta reklama bude určitě perla, to si Vošický & marketing band určitě nenechá ujít >:D Třeba "nejunikátnější crossover na českém trhu" >:-[]
  • 14 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 16.10.  17:25

    Nevypadá marně,

    ale cenotvorba zatím přehnaně sebevědomá. Navíc chybí něco mezi nejdražší 1,0t a 1,6t.
    • 11 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 16.10.  17:44

      « Re: Nevypadá marně,

      Přesně! Chtělo by to 1.6 100kW předohrab, manuál, za cca 580k Kč.
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.10.  07:04

      « Re: Nevypadá marně,

      Máš pravdu, marně je slabé slovo, tohle chce žaludek a prazvláštní zálibu ve Star wars.

      Trh si ceny učeše, stejně jako se tomu stalo u jiných modelů Hyundai. ;-)
  • 80 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 16.10.  18:09

    H

    "Podivný Hyundai" - tak teraz vazne redakcia - je to este stale sucast antiH kampane ?
    "Nie je lacny a je podivny" - vsetko do nadpisu v jednej vete.
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Lohe

    Martin Lohe 16.10.  18:24

    Hmmm....asi "není pro každého"

    ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 16.10.  22:01

    MASKA ???

    8-s Tak kam sa podela tá pomerne pekná maska ala AUDI ? Toto je na mňa až moc BAROKOVÉ !! znova typické šikmoočko !
  • 11 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 17.10.  07:02

    Nadpis je...

    ...hloupý stejně jako články v poslední době, nicméně auto nemá ani půvab, ani skrytou finesu. Je to minimálně zepředu ošklivka, kde se rozhodně nepodařilo skloubit to, co umí u některých modelů Citroen.
    Od novináře (nezávislého), ale podobné hovadinky v perexu být nesmí.

    Jestli mají zastánci této smutné šeredky stejný vkus i na děvčata, tak se holky z ošklivince bát o partnery rozhodně nemusí.
    • 10 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 17.10.  08:15

      « Re: Nadpis je...

      stejně jako autor uvedl zcela nepřípustný obsah nadpisu (pro nezaujatého novináře), stejně tak ty zcela nemístně odsuzuješ.

      Ok, Kona se ti nelíbí, beru. Můj vkus to úplně taky není, ale svým způsobem se mi líbí a dokážu pochopit, že mnohé osloví. Ne, zkrátka vkus je zcela individuální :-!
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 17.10.  08:26

        « Re: Re: Nadpis je...

        Co je nemístné odsuzování? Stěží se tohle auto dá označit za hezké, možná zajímavé, ale přesně tím způsobem, kdy se chce člověk vyjádřit politicky.

        Já nejsem žádný objektivní novinář a za sebe říkám, že tyto tvary jsou neodpustitelně nepěkné.
        • 12 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 17.10.  11:24

          « Re: Re: Re: Nadpis je...

          Je to prostě hnusné a drahé.. :no:
          • 21 Reagovat !

            foto Hovnohlav

            Hovnohlav 17.10.  11:55

            « Jurac

            Mas recht. Sice se rika, ze design nema viteze, ale v dane kategorii obvykle je nejaka hranice, kdy lze obecne povazovat urcitou vec za hnusnou. Tvrdit, ze tohle se libi je, jako kdybys osuk*l jestera z jurskyho parku a tvrdil, ze si opichal hezkou holku.
            • 03 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 17.10.  12:57

              « Re: Jurac

              No vidíš... a mně se třeba zrovna takové auto líbí. Stejně jako se mi líbila Multipla, nebo jako se mi líbí nejnovější C4 Picasso, Cactus nebo C3. Nebo třeba Juke. A zase si myslím o lidech, kteří obdivují vozy skupiny VW, že nemají žádný vkus, protože je to jedna velká koncentrovaná nuda.
              • 21 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 17.10.  14:01

                « Re: Re: Jurac

                Nuda = nevkus a extravagance = vkus? Takže pokérovaná holka v maskáčové bundě s růžovou sukní, rozdrbanými keckami a bordelem na xichtu bude zřejmě nenudná a vkusná.

                Díky za vysvětlení >:D :yes:

                P.S.: napsat místo vkusu např. fantazii, pak by se dalo i občas souhlasit, ale tímhle jsi to rozsekl dokonale >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 17.10.  23:52

                  « Re: Re: Re: Jurac

                  Zbytočne to hrotíš. Proste každý má iný vkus a priority.
  • 31 Reagovat !

    foto Tomas-2002

    Tomas_2002 17.10.  08:21

    Nabídka

    To je tedy bohatá nabídka :-) Celé 2 (slovy dvě) motorizace :-)

    Pokud tu padlo srovnání s T-Rocem od VW, tak ten se nabízí minimálně v 5 variantách motorů a převodovek.

    To je zas jak když vyšlo Hyu s i40 a jedinou motorizací 1.7 v naftě :-)

    Oni prostě nechápou, že zákazníci na evropském trhu si chtějí vybírat a ne jen zvolit jednu ze dvou variant...

    A samozřejmě ve finále to pohřbili cenovkou..
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.10.  08:28

      « Re: Nabídka

      Je to malé SUV, chybí mi jen nižší výbava u silnějšího čtyřválce, která by překlenula ten velký rozdíl, ale jinak na těchto dvou motorizacích nespatřuji nic špatně.
      • 01 Reagovat !

        foto Tomas-2002

        Tomas_2002 17.10.  08:47

        « Re: Re: Nabídka

        No právě. Tobě chybí nižší výbava u silnějšího motoru. Dalšímu bude chybět silnější motorizace (2.0 benzín, 2.0 nafta), někdo jiný zas bude chtít jenom silnější motor bez 4x4, nebo aspoň 100 kW s manuální převodovkou....

        A to vůbec nemluvím o možnostech přizpůsobení výbav... tam už je Hyu úplně tragický..

        Jsme v 21. století - dnes jsou lidé zvyklí si vybírat, konfigurovat, přizpůsobovat. Ať už vybírají koupelnu, sedací soupravu, nebo auto.
        • 12 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 17.10.  09:21

          « Re: Re: Re: Nabídka

          Jsi si fakt jistý, že lidé chtějí auta přizpůsobovat a konfigurovat, každou blbost extra? S tím si celkem dovolím nesouhlasit. Jo, někde to zkrátka dělat musíš (třeba u Škody, která i základní prvky dává za příplatky), ale jinak? Většina výrobců je rozumných a mají výbavy nastavené dobře.
          • 01 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 17.10.  10:22

            « Re: Re: Re: Re: Nabídka

            Tak tady s tebou nesouhlasím, zrovna u Kony by to mohlo být více přizpůsobené. Ideálně by to chtělo další motor, např 1.4TGDI 103kw - s možností 4x2 i 4x4 - podle mě ideál.

            Krásně by to vyplnilo tu díru mezi 459tis za Best of Kona s 3hrnkem a 729tis. za Premium s 1.6TGDI 4x4. Případně jestě 1.6TGDI 4x2 v nižší výbavě, ať si člověk může vybrat, teda pokud se chce koukat každý den na tuhle hrůzu ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.10.  10:52

            « Re: Re: Re: Re: Nabídka

            Ano chtějí, není to věc za 3,50. Nebo alespoň většina lidí si ráda dopřeje co potřebuje a naopak se zřekne věcí, které pro ně důležité nejsou.
            • 11 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 17.10.  10:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

              Praveze je fajn mat nejake rozumne vyskladane vybavove stupne a k tomu dalsie priplatky. V idealnom pripade, ked sa to aj prelina a mat moznost konkretneho prvku (alebo normalneho balika) aj v nizsej vybave.

              U VW koncernu je to naopak konfiguracny extrem, kedy ked chcem jednu vec naviac, musim k tomu este doobjednat dalsie 3, kde minimalne jedna z nich zase podmienuje pritomnost stvrtej zbytocnosti.
              • 01 Reagovat !

                foto Tomas-2002

                Tomas_2002 17.10.  11:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                Jde o to, že u VW (a nejen tam) jsou ty konfigurační pravidla nutná. Třeba to, že když chceš "dynamic light assist", tak musíš vzít i "lane lassist". A proč ? No protože ten "dynamic light assist" využívá kameru "lane lassistu".

                Takových příkladů konfiguračních pravidel by se dalo uvést spousta. Někdy je to z důvodu, že některá výbava využívá prvky jiné výbavy, někdy je to z důvodu váhy a někdy z hlediska emisního limitu.

                Všechny ty konfigurační pravidla mají svůj význam a to že v tu chvíli nevíš proč to tak je neznamená, že to je špatně. Rozhodně tam nejsou proto, aby zákazníka nutily kupovat něco, co nechce.
                • 00 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 17.10.  11:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                  Ale ja nikde netvrdim, ze to tak nie je. Akurat su 2 formy ako to spravit - kupis cely balik, kde mas vsetko vypisane a j s celkovou cenou (co je normalny pristup), alebo to mas rozkuskovane po polozkach a nakoniec ten cely balik aj tak vyskladas, lebo sa podmienuje. Akurat, ze u konernu je to zbytocne neprehladne a vo vysledku asi skor nalakanie zakaznika na prvok za "par drobnych" kde v prvom kroku nevidi kolko to nakoniec stat bude.
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 17.10.  12:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                    Takže když chce někdo oproti pevné výbavě jen lepší světla, vyhřívané sitzny a autoklimu, musí jít do něčeho, co už nechce.
                    Takhle si to stojí.

                    Mám radši logicky svázané balíky a individuální prvky.
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 17.10.  12:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                  No vidíš... a Hyundai ty dva prvky dá do balíčku výbavy rovnou a nemusíš je řešit. Jaký je v tom rozdíl?
                  A zase naopak, VW váže věci, které by mohly být samostatně (třeba i tebou zmíněný Dynamic Light) na jiné prvky jen aby ty další protlačil a pak mohl ukázat, jak "lidi je chtějí"... Protože třeba u toho DAL ta kamera není vázaná na jiný prvek. Lane Assist je softwarová funkce, ne hardwarová.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Tomas-2002

                    Tomas_2002 17.10.  13:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                    A odkud by asi ten Lane Assist ty data kde čára je a kde není bral ? To mi vysvětli :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 17.10.  13:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                      A byl první Lane Assist, nebo Dynamic Light? To je, oč tu běží. Troufám si tvrdit, že světla byla dříve.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 17.10.  13:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                        O to podle mě neběží, běží o to, jak dát zákazníkovi co největší volnost a zároveň mu neúčtovat jednu věc dvakrát.

                        Dejme tomu že by byl první Dynamic light a jeho kameru později využil Lane assist. Pořád tam máš ten stejný konflikt, kdy dvě příplatkové položky sdílí tu kameru.

                        Pokud cenu kamery zahrneš do Dynamic light, pak by nebylo možné objednat LA bez DL. Pokud dáš kameru jako samostatný prvek, tak je to příplatek, který je sám o sobě bez přidané hodnoty. Pokud to dáš celé do jednoho balíčku LA+DL, tak se zase připravíš o možnost vzít jen LA. Pokud zahrneš cenu kamery do obojího, tak ji vlastně účtuješ dvakrát. Žádné ideální řešení tu není...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Tomas-2002

                          Tomas_2002 17.10.  14:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                          Výhledově to u koncernu má být tak, že vůz jako takový bude umět tyto systémy všechny - tedy hardwarově je bude mít a ty si je budeš jen za příplatek odemykat. Stejně tak jak tomu je dnes třeba u hlasového ovládání nebo třeba fce. Mirror link.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 17.10.  14:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                            No... uvidíme.

                            To řešení má taky své vady. Za prvé, je potřeba montovat kameru i do aut, kde za ni zákazník nezaplatí. Jako bonus nemusíš řešit ty konfigurace, ale stejně. Za druhé, dneska se u některých systémů ví, že jsou to jen softwarové funkce a že je případně možné je přes kabel zapnout. Pokud by takových věcí bylo víc a pořád to šlo snadno zapnout, pak hrozí, že to lidi budou dělat místo připlácení výbavy. A vždycky tu budou prvky výbavy, které jsou fyzicky jiné.
                          • 00 Reagovat !

                            foto traveldrive

                            traveldrive 18.10.  00:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                            Jak to mal onehdá Opel Meriva? Jeden známy ho nafasoval. Chcel si zapnúť rádio - a ticho. Neskôr zašiel do servisu s reklamáciou. A tam ho poučili, že v danej výbave rádio nie je... Len kvôli "úspore nákladov" predný panel s tlačítkami montujú... No nekopol by si ich?
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 17.10.  13:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                    Chceš pokaždé kůži? Znovu, chceš mít základní výbavu a jen si hřát zadek a lépe svítit...to neuděláš.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 17.10.  13:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                Souhlas, rozumně vyskládané stupně a k tomu příplatky jsou ideál. Ve střední třídě je pro mě vzor Superb - čtyři výbavové stupně, logicky odstupňované od relativního holátka až po komplet vybavené auto... a rozumně nechává ty sporné prvky ve formě příplatků (např. panoramatické střešní okno nebo 19"+ kola).

                Provázanost prvků je občas otrava, ale většinou to má nějakou logiku.
            • 01 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 17.10.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

              Jenže to, co popisuješ, je dnes stejně možné jen u prémiovek. A ani tam ne dokonale. V mainstreamu balíčkové způsoby používají všichni výrobci a jen se liší míra individualizace, která rozhodně není ideální u nikoho.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 17.10.  13:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                Je to poměrně častá věc u většiny evropských výrobců.
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 18.10.  00:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nabídka

                Nemáš celkom pravdu. Niekde (skoro všade) sú tie výbavy vyskladané blbo.

                Napríklad u Renaultu.

                Trebárs chcem GrandScenic s najväčším dotykovým displejom 8,7". Áno, ale jedine v najvyššej výbave, priplatiť sa v nižšej nedá.

                O.K. predbežne najvyššia výbava. Ale má kolesá, ktoré sa mi nepáčia. Chcem iné. Dobre, ale pre výbavu Bose sú určené tieto, iné nie je možné dodať, jedine vo výbave o stupeň alebo dva nižšie. každá výbava má "svoje" kolesá. Divné, lebo rozmer je presne rovnaký. Kvôli kolesám mám ísť o výbavu nižšie a oželieť palubný systém, ktorý chcem?

                Tiež by som radšej svetlejší, hnedý interiér, kombinácia textilu a látky. Nie, v Bose je interiér zásadne čierny. Tak dobre, oželiem veľký displej, stačí mi 7", ale aspoň dostanem hnedý interiér a krajšie disky kolies. Pýtam si k tomu ostrekovače predných svetlometov. O.K., ale len v balíčku výbavy za 600,-€, kde je okrem ostrekovačov vyhrievanie predných sedadiel, ich manuálne nastavenie v 6 smeroch + niečo elektrické....jak to dopekla súvisí? Prečo mám platiť 600,-€ za veci, ktoré nechcem?

                O.K., oželiem ostrekovače, predné svetlá občas umyjem... Tak aspoň zatmavené zadné okná. No nech sa páči, to je Pack Premium za 650,-€ - obsahuje zatmavené zadné okná, panoramatické strešné okno a elektrochromatické spätné zrkadlo + zrkadlo na sledovanie detí na zadných sedadlách. Ale ja nechcem strešné okno! Sorry, zatmavené zadné okná inak v ponuke nie sú. Ani jeden z prvkov tohto balíka sa nedá objednať samostatne.

                Ešte by som chcel head-up displej. Prosím, v balíku s prednými LED-svetlami za 850,-€, inak sa nedá...

                A tak ďalej... Už si pochopil, že tie balíčky výbav nie sú primárne na to, aby zákazníkovi vyšli v ústrety, ale na to, aby ho zblbli a vysolil kôpku peňazí navyše aj za výbavu, ktorá ho nezaujíma a ktorú nechce? A často to vôbec nie sú veci, ktoré spolu nejak technicky súvisia - čo majú tmavé fólie na zadných oknách spoločné so strešným oknom alebo zrkadlom na sledovanie detí? Prečo ti nepredajú disky kolies s iným dizajnom, keď majú presne rovnaký rozmer a pasujú na každý Renault Scenic a Grand Scenic?
                To nie je len miera individualizácie, ktorá "nie je ideálna", to je regulérne odrbávanie zákazníka a podmieňovanie nákupu nejakého prvku výbavy iným, za čo by mali kontrolné orgány tvrdo trestať.

                Áno, u VW a jeho značiek sa pripláca za každú blbosť a nie malé čiastky. V konečnom dôsledku je to skoro fuk, vysolíš podobné peniaze, ako za celé výbavové balíky u iných a neušetríš teda nič. Tí obchodníci sú skrátka banda hajzlov, vždy nájdu spôsob, ako človeka ošklbať. Ale aspoň nevozíš v aute žiadny balast naviac, kdežto u Renaultu to máš všetko tam, sú to zbytočné kilá navyše a tiež zbytočné kurvítka, lebo sa môžu tiež pokaziť. A naviac ti takto poskladané auto môže dobre liezť na nervy, napríklad za sklené strešné okno, ktoré sa nedá otvoriť, cez leto ti od slnka prekúri interiér 3x rýchlejšie ako plná strecha a môžeš ho len zastrieť clonou, by som kopal, kopal a ešte raz kopal do hlavy toho vypatlanca, čo to vymyslel.
                Tak potom radšej ten VW s predraženými doplnkami....
  • 11 Reagovat !

    foto Greaber

    Greaber 17.10.  08:56

    Vypadá to jako by Hyundai

    měl nechráněný sex s Citrónem Cactus >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 17.10.  11:17

      « Re: Vypadá to jako by Hyundai

      Jo...? To se pěkně vopíchal.. >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet do pravěku i pravá zabijačka

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít hokejku jako zbraň

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít…

Tušil, že může přijít tvrdý trest. Radko Gudas byl o víkendu NHL suspendován na deset zápasů, k tomu přijde o…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…