Největší japonská automobilka Toyota Motor uvažuje o vytvoření partnerství s domácím konkurentem Suzuki Motor, který se soustředí na výrobu malých vozidel.
Keď sa tak pozerám na prvú desiatku, tak automobilky, ktoré sa tam dostali len vďaka vlastným predajom sú: Toyota, Honda a Suzuki, tie ostatné si k súčasnej pozícii dopomohli nákupom iných automobiliek. Som zvedavý, ako dlho sa udrží samostatnou napr. taká Honda.
Budúcnosť je jasná: rok 2018 sa rýchlo blíži, ak chce byť vw podľa plánu svetovou jednotkou, tak bude musieť kúpiť Fiat. :-)
Hinda zůstane samostatná, protože je dostatečně velká podobně jako Ford. Navíc Honda nemá problém s technologiemi, protože je to jedna podle mne nejlepší japonská automobilka a navíc nemá problém s prodejem jak lux., osobních tak i hybridních aut, jedna z mála automobilek mající dobrý diesel a také výrobce motorek a vlastně největší výrobce motorů na světě. Fúzí by si nepomohla, Suzuki má podobné prodeje, ale je to automobilka prodávající levná auta a který děla spíše jednodušší auta než konkurence.
Dalsi odborik co pocitat prilis nevie. Za 8 mesiacov Honda 3,1M aut, Suzuki 1,8M aut. okrem toho Suzuki cenami konci tam kde Honda zacina. Len na predajoch CR-v spravila Honda podobne trzby ako Suzuki na vsetkych modeloch.
Tak s těmi prodeji to byla trochu nadsázka, myslel jsem to spíše vtom smyslu, že Honda patří k prodejům z celosvětového hlediska k takovým středně velkým jako PSA, FCA nebo Suzuki +-1.5 miliónů.
No Toyota by mohla to samé udělat i s PSA, když už spolu dělejí miniauta a dodávky. Suzuki by s mohlo pomoci s mini třídou a to by byl panečku "koncern" >:D