Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dealeři Fiatu v USA: Prodělává 55 % z nich

Autorizovaní prodejci Fiatu si v USA zatím nevedou příliš dobře, zisková je jen necelá polovina z nich. A s novým produktem se to nelepší.
Zpět na článek
8. 10. 2013 12:01
8. 10. 2013 13:14
8. 10. 2013 12:07
8. 10. 2013 12:10
8. 10. 2013 12:13
8. 10. 2013 13:32
8. 10. 2013 14:37
8. 10. 2013 18:59
8. 10. 2013 13:30
8. 10. 2013 13:40
8. 10. 2013 14:27
8. 10. 2013 14:36
8. 10. 2013 14:39
8. 10. 2013 15:21
8. 10. 2013 16:23
8. 10. 2013 20:09
8. 10. 2013 20:21
8. 10. 2013 13:50
8. 10. 2013 13:33
8. 10. 2013 19:02
8. 10. 2013 20:52
Avatar - white label
8. 10. 2013 12:01
USA a FIAT
Já jsem to wolffovi říkal, ať si to tam neotvírá... ;-)
Rozbalit vlákno
5
8. 10. 2013 13:14
Re: USA a FIAT
Jsi drzý čert! >:-[]
Avatar - Barrichello
8. 10. 2013 14:15
Re: USA a FIAT
Njn, když si někdo myslel že tam za rok prodá 60 000 miniprdítek....a ono prd, a 500L pouze sebralo prodeje menšímu bráchovi >:D >:D
Avatar - white label
8. 10. 2013 14:33
Re: USA a FIAT
Ti co by tam (možná) kupovali F500, kupují dnes raději 500L a ti co kupují 500L by raději kupovali 500XL/XXL... >:-[]
Avatar - Johny.Rico
8. 10. 2013 22:10
Re: USA a FIAT
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - sendador
8. 10. 2013 12:07
.
Mne ty prodeje neprijdou zas tak spatny, 500 se proda kolem 40tis rocne. Fiat je tam porad nezavedena znacka. S rozsirenim nabidky by ty cisla mohla rust, uvidime.
Rozbalit vlákno
16
8. 10. 2013 12:10
Re: .
Ach jo, už sem to tady psal xkrát.
Fiat je na začátku.
Podzimní prodeje byly vždycky horší než letní, či jarní...
Rozhodně bych nepanikařil, výsledek je dobrý.
Vždyť se v USA prodá skoro tolik F 500 a F 500 l co v samotné Itálii. Je to dobré, chce an tom jen trochu zapracovat.
Terénní 500 tomu pomůže...
8. 10. 2013 12:13
Re: .
ono je spíš smutný, že krom pětistovky není co prodávat...
8. 10. 2013 13:32
Re: .
Fiat je na zacatku? Jedine co prodava je Fiat 500, ktera je uz v polovine produkcniho cyklu (prodava se uz tri roky), cisla nahoru uz urcite nepujdou, maximalne stagnace a postupny pokles. Puvodni plany byl prodej 50.000 vozu, coz evidentne petistovka nenaplni.
Avatar - white label
8. 10. 2013 14:37
Re: .
Možná ano, možná ne, taky je klidně možné, že prostě drtivá většina amíků co pětistovku opravdu chtěli, už ji má doma...

P.S. Ať nepanikaří, a že je to výsledek vlastně dobrý, zkus vysvětlit hlavně těm 55% prodělávajících dealerů FIATu v USA. :-O :*) ;-)
Avatar - dal
8. 10. 2013 18:59
Re: .
Dle prodejů se domnívám, že mimo Itálii prodělávají všichni dealeři Fiatu.
8. 10. 2013 13:30
Re: .
Problem neni v tom, ze je Fiat nezavedena znacka, problem je v tom, ze je Fiat a prilis zavedena znacka. Fiat je v Americe synonymem nuklearnich m*dek, ktere koupi jen sebevrah. Tuto pricku okupuji s legendarnimi dnes uz davno nevyrabenymi vyrobky Yugo. Realne by bylo lepsi, kdyby Fiat svoje auta prodaval pod jakoukoliv jinou znackou, mel by to jednodussi.
8. 10. 2013 13:40
Re: .
Zas tak špatně na tom nejsou, za 9 měsíců prodali v US víc F500 než Golfů nebo slavnejch Priusů...
Avatar - white label
8. 10. 2013 14:27
Re: .
Ale jo..., i když zrovwna Golf není na US trhu měřítkem, tím je tam (co se VW v této třídě týká) logicky Jetta.
8. 10. 2013 14:36
Re: .
V týhle třídě Jetta ne :-) To by musela bejt po crash testu zepředu i zezadu ;-)
Avatar - white label
8. 10. 2013 14:39
Re: .
Myslel jsem (samozřejmě) ve třídě Golfu, já s tím taháním Golfu (a Priusu) k F500 nezačal. >:-[]
8. 10. 2013 15:21
Re: .
Který jiný evropský jiný auto je celosvětově takovej benchmark, že po něm pojmenovali celou třídu :-) Proto jsem se o něm zmínil ;-)
Avatar - white label
8. 10. 2013 16:23
Re: .
Jasně..., ale Golf není sedan, takže už proto (nejen) v USA nemá zdaleka tak na růžích ustláno jako v Evropě. Resp. pointa byla v tom, že na trhu USA je mnohem spíš měřítkem úspěchu VW Jetta, než Golf. :-)
8. 10. 2013 20:09
Re: .
F500 není taky sedan ale HB stejně jako Golf, takže to srovnání není úplně od věci. Navíc i ve srovnání s Mini nejsou prodeje F500 vůbec špatné. Loni měl F500 v USA lepší prodeje, než všechny karosářské verze Mini.
Avatar - white label
8. 10. 2013 20:21
Re: .
Jistě, na rozdíl od své "předlohy" se jedná taky o hb, tím ovšem podobnost s Golfem končí, jinak jsou ta auta rozdílná nejen třídou/velikostí, ale i celkovou "filosofií".
Avatar - KANKUNEN
8. 10. 2013 13:50
Re: .
To je hláška, příliš zavedená značka. >:D Víme jak to v Americe funguje a proto by měli dát každému kupci raději podepsat, že si uvědomuje, že Fiat není schopen vnutit Bravo ani italům a Croma zkrachovala.
8. 10. 2013 13:33
Re: .
Suhlas, vsetko potrebuje cas. Staci sa pozriet, ako musel bojovat Opel v Australii a po roku to radsej vzdal....skoda. Nezavedena znacka nemoze ocakavat uspechy zo dna na den, mne sa sa skor zda, ze Fiat ma na tak kratky cas mimoriadne velky uspech
Avatar - KANKUNEN
8. 10. 2013 13:22
Je to stejné, jako prodávat v Evropě
Escalade, taky by to moc nešlo. Třeba Touran je fakt hrozný užitkáč, ale furt lepšínež kdyby na to roubovali retro z brouka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
8. 10. 2013 14:54
Re: Je to stejné, jako prodávat v Evropě
Tak Escalade se v Evropě prodává... :-)
8. 10. 2013 16:36
To chce klid
Koukam ze nekteri maji i radost ze se fiatu nedari.To je diagnoza!!I kdyz clanek je takovej o nicem a hlavne,fakt zacinaj.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
8. 10. 2013 19:02
Re: To chce klid
FIAT hlavně nemá co prodávat. Radost, že se Fiatu nedaří nemůže mít nikdo kdo má auta rád.
Avatar - petrumr
8. 10. 2013 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 20:10
Re: To chce klid
Osobně by jsem byl rád, kdyby se FIATu zase začalo dařit především v Evropě ve vyšších třídách, ale to by musel chtít hlavně Fiat. Jeho snaha výrazněji prorazit na US trh modelem F500, je trochu jako chtít (s nadsázkou) třeba v Grónsku uspět s kabrioletem. Takže ty prodeje v USA jsou jen pod původním očekáváním Fiatu, nikoli pod očekávání racionální, tam jsou naopak spíš nad očekávání.
8. 10. 2013 20:52
Re: To chce klid
Nesouhlasím.
Vzhledem k otmu, že ty prodeje sleduju od samého počátku, tak musím říct, že s tímto neosuhlasím.
jediné nad čím se dá polemizovat je rel. neúspěch F 500L..., tady na tom něco je... Přiznám se, že sem taky čekal vyšší čísla, důvodem může být problém se zásobováním a čekací lhůty...

Řeknu příklad: Někdo přijde, chce 500 L, nakonfiguruje si ji a oni mu řeknou, jojo, ze Srbska Vám dorazí za půl roku..., taqk buď veme skladovou (kterých zatím asi taky moc nebude), nebo na ni počká a nebo se otočí a jde jinam... Všechno to znamená, že se prodejní číslo nezvedne... Počkal bych... a ymslím, že s příchodem 500X se to změní úplně.

Ale F 500 se prodávala a v podstatě prodává na to co je to za auto (a hlavně kolik stojí) pořád poměrně dobře. Ať si kdo chce co chce říká... To, že kdo ji chtěl si ji koupil, to asi trochu platí, ale současné prodeje si asi kontinuálně udrží... a nejsou vůbec špatné (nevím jak kanadský trh, ale pokud něco přidají i tam + plus v Mexiku, tak je to skutečně druhej největší trh pro Fiat už teď)
Avatar - Ada je zase tady
8. 10. 2013 23:43
Já bych Fiata taky nikdy nekoupil
a to nemusím žít ani v USA :-!
Rozbalit vlákno
0