Zajímavý projekt Volkswagenu kombinující prvky automobilu a motocyklu, který německá automobilka zastavila, chce oživit nová malá automobilka Defiant Motors.
Dokonalé... designově to nemá jedinou chybičku. Cena by byla vynikající, styl nedostižnej, na červencové dopoledne určitě lepší zážitek, než skákat na gumě ze Žďákovského mostu. Tohle, jestli se opravdu uvede na trh, může být za 5 let ikonou ostrých dravých novodobých bioreplikantů... Nasaď přilbu, přimhuř oči, zatní kudlance tipec a dohoň krvavé slunce tam na obzoru... BRAVO :yes:
Blbost, toto bude vzdy iba rarita na cestach. Rozmyslame konzervativne a to nedava takymto excesom velke nadeje na zivot. Bez ohladu na to, ci je to Volkswagen alebo nie. Pekne, ale inak nic.
Ikonu nedělají jen počty prodaných... to bychom měli každej na předloktí vytetovaná tři T... toto má našlápnuto na úspěch ve velmi specifickém segmentu. A i okrajový segment spoluvytváří svět kol.
Jestli si dobre pamatuju, i Peugeot udelal podobnou studii. Jako jiz je zvykem designove byl o tridu vys. Skoda jen, ze s kvalitou na tom zase tak dobre nejsou. Mohlo by byt docela zabavne se s necim takovym projet. Nekde na horskych klikatych silnicich....
Jinak, jde o celkovy dojem, bez divani se na detaily. Takovy pocit na prvni pohled. Kdyz to hned nezaujme, pak se clovek o to nijak vic nezajima. To same jako ty a Subaru.
Jasně doktore, jen jim dej! Ale jen tak mezi námi, jestli už jsi v něčem takovým jel? Teda abys to mohl správně obhajovat, že. Já jel kdysi v montgomeráku, což je prd, a teď občas v Triggersu. A můžu Ti důverně šeptnout, horší už to snad není, ani na mašině se sajdou. Tady na tom, končí adrenalin a nastává čistej strach.
Tohle je vážně skvělá věcička a je mooc dobře, že to snad nakonec míří do výroby. Komu se to nelíbí, asi nezná všechny fakta.. Kde jinde totiž sežene za 350000 něco takhle zábavnýho. Z 0 na 100 za 5.7s (skvělý je, že mu k tomu stačí 1.6-ka s 92 kw, páč váží 570 kg - provozní náklady naprosto v pohodě). Jasně, Peugeot taky nedávno přišel s tříkolkou 20Cup, ale ten má veškerou hmotnost soustředěnou vepředu, pohon předních kol, na tomhle je geniální právě to, že to má poháněný to zadní kolo, odpadají tak další drahý a těžký mechanický díly kromě náprav (diferenciál, hřídele). Obě tyhle tříkolky vypadají hodně dobře, ale tahle podle mě líp (s designem sériových VW to ale (naštěstí!) nemá nic společnýho, dělali to Amíci a zjevně se mohli odvázat). Tříkolka jako auto (nebo motoauto?) pro dostupný, ale opravdu sportovní svezení je dobrá koncepce a mě po všech stránkách dává smysl. Kdo by si snad myslel, že nemá stabilitu, to je blbost, tahle potvůrka se může pochlubit dosažitelnym příčnym zrychlenim 1,25g. Tříkolka navíc vypadá výstředně, je na pohled daleko aerodynamičtější. Podle mě je přesně v týhletý koncepci budoucnost.. A vyrábět nerealizovaný koncepty automobilek v malých sériích, to je od tý firmy možná docela dobrej nápad. :)
Pokud tady sbíráte čárky na pažbu, tak si jeden přidejte - já jí chci! Možná budu mít odražené ledviny, znova zánět dutin, ale klidně kvůli tomuhle vozítku oželím i mašinu. Možná degradace, ale když styl, tak jedině s tímhle.