Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Defiant Motors chce oživit projekt tříkolky Volkswagen GX3

Zajímavý projekt Volkswagenu kombinující prvky automobilu a motocyklu, který německá automobilka zastavila, chce oživit nová malá automobilka Defiant Motors.
Zpět na článek
25. 4. 2007 08:37
25. 4. 2007 09:17
25. 4. 2007 09:26
25. 4. 2007 13:52
25. 4. 2007 14:28
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 09:24
25. 4. 2007 09:27
25. 4. 2007 09:29
25. 4. 2007 09:33
25. 4. 2007 10:11
25. 4. 2007 10:17
25. 4. 2007 09:42
neregistrovaný "mamlas"
25. 4. 2007 09:48
25. 4. 2007 14:29
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 09:51
25. 4. 2007 20:02
neregistrovaný "rop"
30. 4. 2007 11:23
neregistrovaný "Honza"
25. 4. 2007 08:37
KUDLANKA
Dokonalé... designově to nemá jedinou chybičku. Cena by byla vynikající, styl nedostižnej, na červencové dopoledne určitě lepší zážitek, než skákat na gumě ze Žďákovského mostu. Tohle, jestli se opravdu uvede na trh, může být za 5 let ikonou ostrých dravých novodobých bioreplikantů... Nasaď přilbu, přimhuř oči, zatní kudlance tipec a dohoň krvavé slunce tam na obzoru... BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
4
25. 4. 2007 09:17
Re: KUDLANKA
Blbost, toto bude vzdy iba rarita na cestach. Rozmyslame konzervativne a to nedava takymto excesom velke nadeje na zivot. Bez ohladu na to, ci je to Volkswagen alebo nie. Pekne, ale inak nic.
25. 4. 2007 09:26
Re: KUDLANKA
Ikonu nedělají jen počty prodaných... to bychom měli každej na předloktí vytetovaná tři T... toto má našlápnuto na úspěch ve velmi specifickém segmentu. A i okrajový segment spoluvytváří svět kol.
25. 4. 2007 13:52
Re: KUDLANKA
Omyl, toto mozno trochu vyleti nahor, a nasledne upadne do zabudnutia. Nic pre realny svet.
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 14:28
Re: KUDLANKA
>:D Tvá guru ikona je dle tebe nejprodávanější ale ikonu nedělají čísla prodejnosti.. nějak se v tom motáš, motáku >:D :no:
25. 4. 2007 09:24
PEUGEOT
Jestli si dobre pamatuju, i Peugeot udelal podobnou studii. Jako jiz je zvykem designove byl o tridu vys. Skoda jen, ze s kvalitou na tom zase tak dobre nejsou. Mohlo by byt docela zabavne se s necim takovym projet. Nekde na horskych klikatych silnicich....
Rozbalit vlákno
9
25. 4. 2007 09:27
Re: PEUGEOT
Rozeber prosím negativa designu této kudlanky, když je to o třídu níže...
25. 4. 2007 09:29
Re: PEUGEOT
No, musim uznat, ze v interieru je toto mnohem lepsi, nez kterykoliv jiny VW.
25. 4. 2007 09:33
Re: PEUGEOT
Jinak, jde o celkovy dojem, bez divani se na detaily. Takovy pocit na prvni pohled. Kdyz to hned nezaujme, pak se clovek o to nijak vic nezajima. To same jako ty a Subaru.
25. 4. 2007 10:11
Re: PEUGEOT
No, já myslím, že t VW poměrně velmi silně dotáhl. Ten vnitřek je také povedený, souhlas.
neregistrovaný "mamlas"
25. 4. 2007 09:42
Re: PEUGEOT
Jasně doktore, jen jim dej! Ale jen tak mezi námi, jestli už jsi v něčem takovým jel? Teda abys to mohl správně obhajovat, že. Já jel kdysi v montgomeráku, což je prd, a teď občas v Triggersu. A můžu Ti důverně šeptnout, horší už to snad není, ani na mašině se sajdou. Tady na tom, končí adrenalin a nastává čistej strach.
25. 4. 2007 09:48
Re: PEUGEOT
Nejel jsem, jistě, je to jízda s čili papričkou v ... no, víme kde >:D ale ten pocit v tom musí být nádherný (nemůžem to srovnávat s hadrákem).
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 14:29
Re: PEUGEOT
Bodejť bys v tom jel... by ses do toho nevešel, tlustoprde >:-[]
25. 4. 2007 09:51
Re: PEUGEOT
V tom bych se rad projel. Za mladi to bylo vozitko pro invalidy, ale dnes je to ikona....hmmm .... ted me nenapada ceho. Ale muze to byt legrace.
neregistrovaný "rop"
25. 4. 2007 20:02
GOOOOD
Tohle je vážně skvělá věcička a je mooc dobře, že to snad nakonec míří do výroby. Komu se to nelíbí, asi nezná všechny fakta.. Kde jinde totiž sežene za 350000 něco takhle zábavnýho. Z 0 na 100 za 5.7s (skvělý je, že mu k tomu stačí 1.6-ka s 92 kw, páč váží 570 kg - provozní náklady naprosto v pohodě). Jasně, Peugeot taky nedávno přišel s tříkolkou 20Cup, ale ten má veškerou hmotnost soustředěnou vepředu, pohon předních kol, na tomhle je geniální právě to, že to má poháněný to zadní kolo, odpadají tak další drahý a těžký mechanický díly kromě náprav (diferenciál, hřídele). Obě tyhle tříkolky vypadají hodně dobře, ale tahle podle mě líp (s designem sériových VW to ale (naštěstí!) nemá nic společnýho, dělali to Amíci a zjevně se mohli odvázat). Tříkolka jako auto (nebo motoauto?) pro dostupný, ale opravdu sportovní svezení je dobrá koncepce a mě po všech stránkách dává smysl. Kdo by si snad myslel, že nemá stabilitu, to je blbost, tahle potvůrka se může pochlubit dosažitelnym příčnym zrychlenim 1,25g. Tříkolka navíc vypadá výstředně, je na pohled daleko aerodynamičtější. Podle mě je přesně v týhletý koncepci budoucnost.. A vyrábět nerealizovaný koncepty automobilek v malých sériích, to je od tý firmy možná docela dobrej nápad. :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
30. 4. 2007 11:23
Já jí chci
Pokud tady sbíráte čárky na pažbu, tak si jeden přidejte - já jí chci! Možná budu mít odražené ledviny, znova zánět dutin, ale klidně kvůli tomuhle vozítku oželím i mašinu. Možná degradace, ale když styl, tak jedině s tímhle.
Rozbalit vlákno
0