Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dempr Terex a nakladač Hitachi: Obři v pískovně

Normální člověk se k nim dostane jen zřídka – protože nejrůznější stavební a těžební stroje jsou většinu svého života uzavřeny mimo veřejné komunikace, je každé setkání s nimi malý svátek…
Zpět na článek
23. 12. 2013 17:14
23. 12. 2013 14:05
Was ist das "dempr"?
Nepíše sa toto slovo náhodou "dumper" a nečíta sa približne ako "dampr"? Teda neviem ako to po česky naozaj je, ale češtinu počúvam takmer denne a vyslovenie slova "dempr" mi trhá uši.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
23. 12. 2013 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2013 02:04
Re: Was ist das "dempr"?
Na obrázku k článku je to, čo poznám pod názvom dumper, slovo "dempr" mi internet ani nenašiel. Iba dumper, alebo počeštené "dampr". Slovo "dempr" je pre mňa nové, preto som sa pri ňom pozastavil.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - petrumr
24. 12. 2013 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2013 10:09
Re: Was ist das "dempr"?
Jedno je kolečko u trakaře. :-!
24. 12. 2013 10:07
Re: Was ist das "dempr"?
Dumper je česky sklápěčka.
Avatar - petrumr
24. 12. 2013 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2013 10:08
Re: Was ist das "dempr"?
Máš pravdu. Přesně to jsem si říkal, když jsem to četl.
Avatar - baca42
23. 12. 2013 17:14
10litrů/hodinu ?
Přijde mi to docela málo, já vím že se to špatně porovnává ale 10l/hod. žere normální benziňák na dálnici. ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
24. 12. 2013 14:17
Re: 10litrů/hodinu ?
Z toho clenu je zrejma popularita naftovych aut, hlavne u muzov. Kazdy niekdy chcel riadit taky bager alebo tank :-)
23. 12. 2013 18:52
Tonáž nákladní Tatry
Trochu upřesnění. Běžný třínápravový náklaďák má tonáž někde mezi patnácti až dvaceti tunami, Proč by potom nakládali na Tatru jen osm tun. To je méně než uveze dvounápravové auto.
Již stará T148 měla tonáž patnáct tun (v terénu) a objem korby sklápěče byl co si pamatuji asi devět kubíků. No a kubík suchého písku váží asi 1,6 tuny.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
23. 12. 2013 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2013 10:11
Re: Tonáž nákladní Tatry
Zatazenie 15 az 20t dnes ma nova tatra 3 a 4 napravova. Stara tatra 815 3- stranny sklapac 15 l V10 208 kW mala zatazenie do 12 t podobne ako tatra 148.
Avatar - T613
24. 12. 2013 11:35
Re: Tonáž nákladní Tatry
na silnici.. mimo silnici se to překládá co to dá
24. 12. 2013 16:03
Re: Tonáž nákladní Tatry
Překládá a taky proto nemá šanci v tomhle provozu dlouho vydržet.
To bude hlavní důvod proč se používají kloubové a pevné dempry a né velké nákladní auta. Jsou stavěny na tuto zátěž a tomu odpovídá výdrž.
25. 12. 2013 18:00
Re: Tonáž nákladní Tatry
normalna firma vlastnik to nebude prekladat, znici to. To, ze to niekto prelozi z 12t na 14t dobre, ale to nie je nieco s cim si nejako vyrazne pomoze ;-) a na 20t to neprelozis, no ani vykon motora je slaby, ma to co robit, ked to nalozis. Ano redukcie s prevodovkou to nejako za tempa plazenia prejdu, ale motor nema na to vykon, aby to utiahol vo vyssej rychlosti. Staci to nalozit a 12% stupanie plazis 20km/h a si rad.