Jeden z předních světových pánských magazínů sice není zrovna uznávaným médiem v automobilové oblasti, přesto je jeho výběr deseti nejlepších interiérů vozů poměrně zajímavý.
Tablet na palubovce nic moc. Taky mi to moc nesedí, ale tablet postavený na výšku v palubovce ve Volvu je ještě o level horší. Alespoň z mého pohledu. Naopak by jsem například místo TT tam dal A6/7.
Avatar se znakem automobilky většinou vzbuzuje dojem, že člověk není schopen objektivně diskutovat o jiných značkách a naopak. Proto jsem to změnil na avatara mě blízkého. Tedy to, co je jeden z mých hlavních koníčků ;)
já jsem tedy ještě v nové XC90 neseděl, ale myslím, že to bude na výšku intuitivní, stejně jako mobil používáme všichni většinou na výšku...a nikdo se nad tím nepozastavuje.
Zkusil si někdy manipulovat s mobilem v jedné ruce v poloze na šířku, včetně jeho původní/základní funkce - telefonování?
U mobilu to není intuitivní, ale nutné. A pokud má většina lidí obě ruce volné a např. surfuje s mobilem na na netu, proč si ho dává častěji na šířku? Proč máme na šířku počítačové monitory, včetně dotykových a TV monitorů, když je to podle tebe intuitivnější na výšku? Jak má orientovaný formát zorné pole našeho zraku, na šířku, nebo na výšku?
ak sa na to pozeram z hladiska "krasy" ..... tak tu sa mi napriklad ten obrovsky dotykac v xc90 absolutne nepaci... ale s Wraithom suhlas, ten interier je prirodzene "krasny"
otazne ale je co znamena "najlepsi" interier... lebo najkrajsi a najlepsi nie je zrejme to iste..... aj ked krasny interier nemoze byt "zly" interier ... to asi ani nejde
ak to vezmem z pohladu krasy a z mojho subjektivneho pohladu na krasu tak v tejto 10tke by tu ostal snad len wraith s jaguarom a viperom.... ostatok u mna nepostupuje....
ale ako vravim pojem najlepsi interier nemusi znamenat najkrajsi..... i3 sa mi rozhodne krasou nepaci..... ale mozno je najlepsi ..... boh vie... nesedel som v tom.....mozno je ozaj v praxi jeden z najlepsich aj ked mna krasou neohuri....
zaujimava anketa.... nazory mozu byt rozne.... najdem inu podobnu anketu a v nej bude zase 10 inych najlepsich interierierov .. kolko ankiet tolko nazorov ....
Já ti nevím, ale mně ta palubovka v Rollsu nějak nesedí. Budíky, strop, sedačky, volant, moc krásně vyřešeno, ale RRácké desky já nemám rád. Vypadají (podle mne) naprosto ohyzdně. Nerad bych schytal hromadu dislajků, i já miluji Rolssy, ale tou palubovkou... Tam by se měli inspirovat Bentley a ostatními "luxuními vozy". :no::no::no:
U mě naprosto jasně: 1. MB C
2. Volvo XC90
3. Džeguár ( >:D >:D ) F-Type
Velmi se tímto omlouvám fanouškům Audi a BMW. >:D >:D
Ja to vidím nasledovne:
Alfa 4C: veľmi vydarený interiér pre puristické šprtové autíčko, pôsobí to stroho a puristicky, zamerané na to podstatné, orientované na vodiča, skrátka dokonale to ladí so zameraním a charakterom 4C; akurát to čierno-čierne ladenie je dosť ponuré.
TT: esencia športového luxusu a pre mňa TOP interiér spomedzi finalistov. Jednoduché, čisté, elegantné, na rozdiel od Alfy ale i dostatočne luxusné, vyjadrujúce na prvý pohľad kvalitu. Skrátka dokonalosť. :yes:
i3: futuristické, dobre ladiace s rovnakým zameraním auta, novátorské a odlišné, pre ňa ale neupratané, bez jednotiacej myšlienky a nebyť bielej kože majúcej navodiť luxus, tak by to bolo chudobné.
Viper: prekvapivo slušný interiér na Ameriku, na prvý pohľad nič nechýba, má to svoj jednotný štýl, detaily ale trochu rušia prvý dojem (lacnejšie pôsobiaci infotainment, prázdna plocha príliš širokého tunelu).
458: športový až pretekársky purizmus, civilné auto, majúce najbližšie k pretekárskemu, pre mňa až príliš strohé pre auto, ktoré mám používať aj inde ako na okruhu, o dizajne je tu ťažko hovoriť, to je čistý utilitarizmus.
F-type: ako jedno z mála interiérov poznám osobne a nemám výhrady, optimálna kombinácia športovej účelnosti a luxusu prémiovej značky, vizuálne všetko sedí, nič neruší a na rozdiel od Alfy či Ferrari je to interiér, kde si človek vie predstaviť dennodenné jazdenie so všetkým komfortom.
C-Klasse: tento konkrétny interiér na prvý pohľad ohúri, je to ale dané najmä peknou (a maximálne nepraktickou) farebnou kombináciou. Časť pred vodičom je výborná: volant, prístroje, všetko bez výhrad, stredová konzola s tabletom ale už taká elegantná nie je, tablet je tam ako päsť na oko a ani tie preglejkové dekory nepôsobia ako drevo, skôr trochu lacno.
Mini: jasná snaha o retro a kontinuitu s predchodcami, čo sa podarilo; z ergonomiského hľadiska to ale bude mať ďaleko od dokonalosti a to dominantné "oko" infotainmentu pôsobí ako Kyklop Polyfémos.
Vraith: absolútna klasika, luxus sršiaci z každého detailu, dokonalý súlad s filozofiou značky a dizajnom exteriéru; síce nič, čo by nadchlo geekov a tehcnofilov, ale pre svoju cieľovú skupinu dokonalé.
XC90: rozporuplný interiér. Na jednej strane seversky čisté, upratané, elegantné, s perfektným výberom materiálov a ich výborným zladením, na druhej strane výrazný, do očí bijúci tablet na výšku pôsobí mierne rušivo, ako veľká čierna diera.
Pre mňa jasným víťazom TT, honorable mention F-type.
vycerpavajuce zhodnotenie... velmi logicke a vystizne.... tazko sa da nesuhlasit....
ak by som subjektivne volil moju 10tku najkrajsich interieriov .... pozor schvalne zdoraznujem ze najkrajsich......lebo najkrajsi nemusi byt najlepsi...... tak medzi mojimi 10 finalistami o najkrajsi interier by urcite nechybal tento z noveho chrysleru 200 [odkaz]
Neznámý: "Kdo je vlastně ten Iudex"
Webpaja: "Člověk, který pracuje pro nás..."
Neznámý: "V Langley?"
Webpaja: "O to se Vy nestarejte! Je to prostě mluvčí! To co si myslím, on vysloví a naopak!"
Neznámý: "Omlouvám se, už se na to nebudu ptát", odvrátí se aby nebylo vidět pozdvižené obočí a sám pro sebe si zamumlá "...mluvčí..."
TT možná, ale ne v téhle barevné kombinaci... hliník s tou hnědou mi nejde dohromady.
F-Type mě sice nezklamal, ale ani neokouzlil, třeba volant se mi moc nezdá a i některé detaily umí konkurence o kousek líp. Ne že by to u F-Type vadilo, ale F-Type se mi líbí primárně kvůli jiným věcem než je interiér.
Pro mě osobně je to 458... i když se mi nelíbí ten dráp místo řadičky, tak prostě tohle je pecka, v tom bych chtěl trávit dvě hodiny denně...
U RR se skvělý interiér předpokláádá tak nějak automaticky, proto ve finále rozhoduju mezi i3 a Mini. Vitezem je i3 také zejména proto, že do originálního a líbivého interiéru dokázala zakomponovat i slušnou míru praktičnosti. Můj vítěz je BMW i3.
Z vlastní zkušenosti musím ale říct, že i F-type má interiér fantastický, naopak bych z této "top desítky" vyhodil Viper, ten tam nemá co dělat. Byl tam vybrán snad jen jako úlitba americkejm autům.
XC90 je pro mne interiérovým zklamáním roku, osobitost minulé generace prolítla skartovačkou a místo ní dostala pouze parafráze na americkou průměrnost a okoukanost. (čímž nemám namysli materiály ani zpracování).
Ale Ado, "ta čísla", ty popleto... :-! A nechodil bych sem s VW, ti už by se mohli designově probudit, třeba, třeba... No, do dvou tisíc let to určitě bude. ;-\ :no::no::no::no::no:
Vzhledem k zaměření serveru jsem čekal, že se ve výběru objeví VW Prassat nebo Ochcávka a ono kupodivu nic. To už by byla asi moc velká drzost :-) A on se tu pak objeví chytrolín s vw group bože bože kam ty na ty nápady chodíš 8-s8-s
Poprvé s Áádou sohlasím, taky se mně ani jeden nelíbí.
Vždycky semi hodně líbily BMW a Audi ze začátku tisíciletí, samozřejmě nemám na mysli základní interiéry, které leckdy hyzdil plastový čtyřramenný volant z 80. let.
prekvapil ma pozitívne Viper, z ponuky je to jediný interiér, na ktorom mi podľa fotiek nič nevadí, wraith som pozrel len foto otvorených dverí. Ak sú toto naj interiéry, tak vidím veľké rezervy. Prekvapuje ma akýsi skladačkový efekt v mnohých prémiových interiéroch, Skoro by sa dalo povedať, že skutočný dizajnový kúsok tam nevidím, možno som mal predsa preklikať wraith.
ma ozaj pekny interier aj mne sa paci.... :yes: ocenujem ze nakolko ide o sportove auto tak elegancii ma na rozdavanie aj luxusnejsim vozom ...... :yes:
Souhlas, za mě taky Viper a pak taky F-type.
Ferrari má evidentně kvalitní zpracování a materiály, ale interiér je ryze funkční, pro mě designově žádný vlhký sen.
Kdyby vas nahodou skutecne zajimal nazor lidi'(reaguji na otazku "co vy na to"), na internetu se da zatracene snadno udelat anketa, lidi na to jen klepnou... mozna bychom se treba dozvedeli ctenarske preference...
Ten je zase chytrej, co ... :-)
S tím plně souhlasím, je tu více takovýchto článků, kde by se dalo udělat jednoduché hlasování a určitě by to bylo zajímavé. Škoda nevyužitého potenciálu těchto článků...
Vsechny interiery (az na i3, ten pusobi hrozne neosobne). Za mě vypada nejlepe TTcko, volvo (tady si nejsem jisty, jak budou za par let pusobit vydechy ventilace), mercedes (ale ten tablet si mohli odpustit), i strop v rollsu je fajn, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze s neustale rostouci urovni interieru tak nejak nekoresponduji exteriery. O zadnem z uvedenych aut bych asi nemohl s cistym svedomym rict, ze je vylozene krasne.
- BMW i3: I kdyz ma tutununu materialy, tak interier vypada, ze ho nekdo slozil ze zbytku z jinych aut..a vprostred prace mu dosly dily. Takhle, prosim, ne.
- Viper: Proti starsim generacim Viperu s hromadou budiku ktere podtrhovaly analogovy charakter toho reaktoru pod kapotou, je ten soucasny naprosto o nicem.
- 458 Speciale a RR Wraith: Oba krasne, perfektni, dokonale a neprekonatelne...ale pouze v techto dvou konkretnich vozech. Tedy ve spojeni s konkretnim autem ano, ale jinak neni co vyzdvihovat.
- Jaguar: Interier OK, ale na tom aute je takova spousta zajimavych veci, ze interier je ve finale jeho nejslabsim clankem. A proto by se konkurence mela zacit bat :-)
- Volvo XC90: IKEA je fuc, a to je mi hodne lito, tohle vypada jako nejake opravdu hodne dobre upravene hjondee. A to je na Volvo trochu malo. Zejmena ten displej a korejske vydechy po jeho stranach.
- Mercedes C: Kdyby se tak dal za priplatek odstranit ten debi...lni tablet.
- Audi TT: Uz puvodni TT bylo nadherne, ale to, co predvadi TT dnes zaslouzi absolutorium. Nemam s nim praktickou zkusenost, ale Audi zase posunulo hranice a tento interier bude na par generaci vzorem pro ostatni, tak, jak se to naposled povedlo Banglove 7er, Za mně jasny vitez!