Masivní svolávací akce jsou fenoménem poslední doby zejména kvůli povinnosti v o nich v USA veřejně informovat. Které automobilky musely povolat do servisu nejvíce vozidel?
o spoustě úprav na autě ani nevíte, auto dáte do servisu na roční prohlídku a oni Vám tam potřebné úkony provedou na tajňačku, vím o takových případech u jedné prémiové značky, není totiž v jejich zájmu aby majitel třímilionového auta veděl že mu něco měnili protože to nebylo bezpečné
V USA obecně nemají povinné garanční prohlídky. Těžko můžou provádět opravy v rámci prohlídek, které neexistují. Proto se zdá, že tam svolávají auta kvůli každé pitomosti. V EU může automobilka navrhnout, že závadu odstraní právě v rámci garančky. Pokud není příliš závažná, tak to typicky patřičný orgán povolí. A nalezené závady jsou také publikovány (EU má databáze na kde co).
Pamatam si na prve Fabie a ich serva. Poznal som 5 majitelov, ktorym serva riadenia odisli do dvoch rokov. A to bola era so Skoda zarukou 1 rok! Vtedy mlcali vsetci - automobilka, media a samozrejme motoristicky novinari. A je to tak doteraz. :no:
Já tušil, že tu někdo vytáhne opět řetěz.
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. ;-)
Určitě by mě to trápilo méně než vrzající plasty v ix35, které nevyřešíš jen tak a lepící se volant v i30 již po 10 tkm kterému ani výměna v záruce nepomohla jelikož se objevil ten samý problém. Nabízí se staré DODO dodělej doma......