Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Desetiválec od Hondy pro nástupce NSX

Nástupce Hondy NSX nebude poháněn šesti ani osmiválcem. Podle amerického Autoweeku svěří Honda tuto úlohu desetiválci.
Zpět na článek
21. 7. 2005 13:32
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 13:32
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 13:39
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 13:51
neregistrovaný "Mac"
21. 7. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:19
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 14:30
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 14:34
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 14:53
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:41
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 15:06
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 16:05
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:02
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:11
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:21
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 17:09
neregistrovaný "GTI"
25. 7. 2005 10:14
neregistrovaný "gougy"
11. 1. 2007 10:45
neregistrovaný "Pozor"
4. 7. 2007 09:32
neregistrovaný "VD"
21. 7. 2005 14:37
neregistrovaný "Honza"
21. 7. 2005 14:48
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:55
neregistrovaný "genX"
21. 7. 2005 15:05
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 15:42
neregistrovaný "125S"
21. 7. 2005 15:53
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 21:09
neregistrovaný "125S"
21. 7. 2005 14:57
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 7. 2005 15:46
neregistrovaný "fan"
21. 7. 2005 15:56
neregistrovaný "Marko"
21. 7. 2005 16:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 18:46
neregistrovaný "Marko"
21. 7. 2005 16:20
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:30
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 16:48
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:55
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 17:03
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 17:49
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 11:32
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 7. 2005 14:45
neregistrovaný "HGT"
21. 7. 2005 20:26
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 20:32
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 20:54
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 21:48
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 23:28
neregistrovaný "ZelvaVTi"
22. 7. 2005 09:15
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 11:21
neregistrovaný "Skyline"
22. 7. 2005 11:55
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 21:02
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 09:53
neregistrovaný "Walker"
22. 7. 2005 12:36
neregistrovaný "Kunaj"
22. 7. 2005 12:39
neregistrovaný "Kubaj"
22. 7. 2005 13:25
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 16:00
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 17:43
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 15:38
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 16:25
neregistrovaný "Kubaj"
22. 7. 2005 17:53
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 18:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 18:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 19:30
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 19:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 20:15
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 20:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 20:34
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 18:59
22. 7. 2005 19:43
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 23:34
22. 7. 2005 20:06
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 20:26
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 21:29
neregistrovaný "Tibby"
27. 7. 2005 15:57
neregistrovaný "BAR"
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 13:32
Zkraťte to čekání! :-)
Tak tohle je jedno z těch aut, na která se těším jak malý kluk...Ta studie HSC vypadá naprosto fantasticky - to je sice důležité, ale podstatné bude, že ona hlavně fantasticky pojede! Už teď lituju některé kárky, které se dostanou do spárů (rozuměj srovnávacích testů ) tohodle ďábla...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 13:32
No..
..po dlouhé době konečně zpráva, která mě potěšila!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 13:39
bez titulku
V 10 do Legendu? A proč? Mimochodem, Maranellu už se teď hrůzou třepou disky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mac"
21. 7. 2005 13:51
Re: bez titulku
Souhlas, 10V do Legendu je hloupost. Je to jako cpát 8V do Golfa.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:13
DESET MALÝCH PIV
Jo, tak tady panuje harmonie v diskuzi... to je jako někde na návsi pod lípou ... chládek, deset desítek v řadě, do toho motýli a lenivá nálada... Jenže tady kolem letí svět. Svět ikon, guru, Apoštolů a králů králů... Pánové, nejméně čtyři roky si můžete o desetiválci v téhle Hondě jenom snít. Ostatně, hondisti ti snívat umí - sní o něčem podařeném v nižší střední, sní o tom, jak krásná hudba je Jazz a jak se dají ve střední vyrábět kombíky ... tak jo, sladké sny... my, co máme oči otevřené, my sjíždíme ty krásné Golfoapoštoloalteisní tvary budoucnosti už dnes
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 14:19
Re: DESET MALÝCH PIV
Hm, někdy je mi z Tvých řečí opravdu na blití
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 14:30
Re: DESET MALÝCH PIV
Chce to klid a nadhled...Každej má holt toho svého apoštola někde jinde - bohudík...
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 14:34
Re: DESET MALÝCH PIV
Asi tak
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:53
Re: DESET MALÝCH PIV
Jo, asi tak - to chce klid... Už na tebe troubí porcelánovej jelen... seš v tom. Dostal tě kombajn... tvůj Ken Kesey.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:41
Re: DESET MALÝCH PIV
Jak - každej má svýho...? Jak - každej? Jak - má? A jak - svýho? Apoštol krás je tu jen jeden - PASSAT. To snad už je nad slunce jasné i krátkozrakejm. Vedle toho jsou samozřejmě i jiná auta ve střední třídě. Některá podařená, některá méně. V podstatě všechno, co teď ve střední jezdí je vhodné na důstojnou jízdu. Jenže - každá třída má svůj etelon, svého guru, a střední třída ještě k tomu svého Apoštola krás - tedy PASSATa. Čím chceš argumentovat? Existují soupeři - C5, Laguna, 407, Vectra, Mondeo, Avensis, Accord, Mazda6, Primera a vlastně ještě Superb. 159, 60 - ti se druží k silné trojce. Nic jiného v ruce nemáš. A držíš-li Passata, Apoštola krás, máš v ruce žolíka i eso.
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 15:06
Re: DESET MALÝCH PIV
Je to - jako ostatně ve všem - otázka preferencí a osobního vkusu. Já osobně bych bral Accord. To ale neznamená, že budu tvrdit 'Accord je apoštol krás' a podobné hovadiny. Píšeš sem hodně a máš celkem zformovaný názor na jisté věci. Je ale škoda, že naprostá většina Tvých přízpěvků je pořád to samé, pokaždé v jiném hávu. Začíná to být docela trapná nuda A dost možná by to pouze chtělo omezit kvantitu požívaných omamných látek...
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:05
Re: DESET MALÝCH PIV
Klid hochu. Já to přece netvrdím pod vlivem nějakejch látek - co ti vadí na tom, že Passat, Apoštol krás trhl oponou a ukázal střednímu světu, že cesta vede tudy. To není nějaké mé zbožné přání, to je fakt. Já opakuji fakta. Jinak mě těší, že mám podle tebe celkem zformovaný nazor na jisté věci, a že, byť píši pořád to samé, alespoň vždy v jiném hávu. P.S. přemýšlím, zda by bylo lepší psát neustále něco jiného v hávu stejném... Ale nebyla by to také trapná nuda - i když nechápu, co máš proti nudistům
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:02
Re: DESET MALÝCH PIV
Ale já přeci nechci argumentovat - občas člověk pozná, že jakákoliv diskuse je zbytečná...Bylo by to jako přesvědčovat lidi v pravěku, že země je kulatá - obávám se, že bych neuspěl...Naopak Tvá "argumentace"(ty uvozovky byly v tomto případě nutné) je založená na pouhém dogmatickém omílání "Apoštol krás je tu jen jeden - PASSAT. To snad už je nad slunce jasné i krátkozrakejm"...
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:11
Re: DESET MALÝCH PIV
Jsem rád, že toho Passata uznáváš. ETALON střední třídy...
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:21
Re: DESET MALÝCH PIV
Jak říkám, diskuse zbytečná
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:47
Re: DESET MALÝCH PIV
Jo, vzácně jsme se shodli. Passátní diskuze.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 16:53
Re: DESET MALÝCH PIV
Možná by jí ale prospělo naladit jí o oktávku výš. .....
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 17:09
Re: DESET MALÝCH PIV
neregistrovaný "gougy"
25. 7. 2005 10:14
Re: DESET MALÝCH PIV
a narodil ses s mateřským znaménkem ve tvaru W na čele, viď
neregistrovaný "Pozor"
11. 1. 2007 10:45
Re: DESET MALÝCH PIV
Pozor!! GTI je idiot :)
neregistrovaný "VD"
4. 7. 2007 09:32
Re: DESET MALÝCH PIV
??? Mluvit takhle o Passatu to je trochu moc >:D...Nechci zde pochybovat o kvalitách VW, to rozhodně ne, ale jestli něco němci neuměj, tak je to auto, které chytne za srdce. BMW, Audi nebo VW vypadaj stejně suše- tímto jejich pozice nezlehčuji, to ani nejde, ale apoštol krás nebo jak tomu říkáte působí spolu s chladným německým designem trochu ironicky...
neregistrovaný "Honza"
21. 7. 2005 14:37
Re: DESET MALÝCH PIV
Naštěstí svět není jen o VW a díky bohu za to. Není nad různorodost. Je ale pravda, že nový Golf je první z řady který se mi zamlouvá. Asi to bude proto, že pobral víc oblinek. Popravdě, kdyby ten motor v GTI neměl turbo, tak po něm nikdo ani neštěkne. Myslím, že japonci v atmo motorech bez turba vedou. I když nové BMW M5 s tím motorem skoro z F1 by nebylo špatný. Nu což, back to earth, sedám do své T Corolla 1,3 64 kW a jedu domů. Docela by mě stačila T Corolla 1,8 sport - bez turba 141 kW. Vím s GTI od VW se nedá srovnávat, ale není stejná ani cena ani spotřeba - prostě každý jde jinou cestou a pro jiné lidi. Až bude platný a dodržovaný bodový systém, tak taková auta budou jen na dívání. Škoda. A ta Honda je fakt super kára.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 14:48
Re: DESET MALÝCH PIV
Jsem rád, že oceňuješ VW a getei zvláště... Až budou platit bodíky, tak bude na dívání i tvá Corolla... tady... Co ti brání přejet pár desítek kilometrů přes čáru naděje a na dálnici v Německu to zkusit? Když to mohou takhle dělat nadšenci rychlosti ze Států, tak co brání nám, sousedům?... P.S. to nové geteíčko je nedostižný dravec - jistej, silnej, schopnej a hlavně s duší...
neregistrovaný "genX"
21. 7. 2005 14:55
Re: DESET MALÝCH PIV
... prázdnou ...
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 15:05
Re: DESET MALÝCH PIV
Pokud by se geteíčku dalo něco vytknout, tak nedostatek hluboké duše to tedy rozhodně není...
neregistrovaný "125S"
21. 7. 2005 15:42
Re: DESET MALÝCH PIV
GTI má duši a konkurence vyplodila jenom trosky sestavený ze zbylých dílů.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 15:53
Re: DESET MALÝCH PIV
No, tak černě bych to neviděl... Myslím jsi teď moc kritický.
neregistrovaný "125S"
21. 7. 2005 21:09
Re: DESET MALÝCH PIV
Nojo, ale vypadá to tak.
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 7. 2005 14:57
Re: DESET MALÝCH PIV
Hondisti nesnívají, ale užívají si . Zaplaťbůh za Civici VTi, Type R, Integry a Accordy Type R za cenu Octavie 1,9 TDi. Bohužel nástupce NSX nebude jen tak běžně dostupná záležitost, vždyť starých vyrobili jen 18.000, a nové s desetiválcem jistě nesleze pod 4 mega.
neregistrovaný "fan"
21. 7. 2005 15:46
Re: DESET MALÝCH PIV
To se to pise po 2g
neregistrovaný "Marko"
21. 7. 2005 15:56
Honda NSX a ine
No....mrknite sem, tu je na titulke nejaky obrazok (ale je to iba dost nepodarena fotomontaz z Audi LeMans): [odkaz] Hondisti si ale vsimnu ten sedan v zelenom ramceku - to vraj ma byt buduci Accord (ale tipujem, ze skor US verzia, resp. paralelna Acura - ma to take US-designerske prvky). A Hondisti si tiez urcite pamataju japonsky roadster Beat z 1. polovice 90 rokov. Honda vraj teraz pripravuje nastupcu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 16:10
Re: Honda NSX a ine
Nevím, jestli jsem to dobře pochopil, jak to myslíš. Ale Acura TSX prodávaná v USA odpovídá naopak evropskému Accordu, takže v USA se vlastně prodávají obě auta. Takže bych z toho nic o designovém pojetí Evropa versus USA neodvozoval. Každopádně v dalších generacích to může být jinak.
neregistrovaný "Marko"
21. 7. 2005 18:46
Re: Honda NSX a ine
Ja viem, ze TSX je Accord. Viem iba to, ze to na obr. je buduca Honda str. triedy (europskej). Teda bud Accord, alebo prave nastupca TSX. To je ale iba moja spekulacia, ze Acura. Fakt je ale ten, ze na Hondu to vyzera az prilis noblesne. A ak to bude Acura, potom asi dojde na to co hovoris, ze to bude samostatne auto iba pre USA. Ten design sa mi zda byt viac podla US vkusu, nez podla EU / JAP. A mozno (teda kvoli Lexusu a Infiniti casom urcite) pridu Acury aj k nam... A mam este obrazok noveho 2009 Dodge Challenger. Chces? Asi nie, ze!
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:20
pěkněj link :-)
je to sice malinko mimo diskusi, přátelé(i když i video s nsx se tam najde ), ale právě jsem narazil na tuhle stránku a věřím, že spoustu z Vás odkaz na ní opravdu potěší... přeji příjemné pokoukáníčko, sám se nemohu dočkat domů, až to všechno zkouknu... odkaz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 16:30
Re: pěkněj link :-)
[odkaz]
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 16:48
Re: pěkněj link :-)
AAA, díky!! Obávám se, že přítelkyně si bude doma opět dávat špunty do uší!
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 16:55
Re: pěkněj link :-)
Problém je, že tam pouštěj pouze pomalé downloady. Docela dlouho trvalo, než jsem těch (odhadem) 8 giga top/5th gear testů a BestMotoRing videí stáhl. Rychleji než 5-6 kb/s to nejde.
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 7. 2005 17:03
Re: pěkněj link :-)
Tak prostě budu muset bejt trpělivej - jsou věci, na který se vyplatí čekat, třeba jako na novou NSX!
neregistrovaný "Tibby"
21. 7. 2005 17:49
Re: pěkněj link :-)
..a nebo se můžem domluvit a ztáhneš si to odemne
neregistrovaný "2,7 RS"
22. 7. 2005 11:32
Re: pěkněj link :-)
Díky moc za nabídku... Zkusím to nejprve stáhnout z té stránky, ale kdyby mé nervy a nedočkavost překročily únosnou mez, tak bych se ozval... Ještě jednou díky...
neregistrovaný "HGT"
24. 7. 2005 14:45
Re: pěkněj link :-)
Bůh Ti žehnej..)

tohle už asi všichni znáte, ale pro případ, že někdo ne, tak zkuste : video.racing.hu
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 20:26
Pro GTI No.1
Zdravím, GTI, jsem rád, že naše dozajista plodné diskuze vedly k tomu, že obšťastňuješ svou pozorností i jednu nevýznamnou japonskou automobilku. Ale pojďme k tvým popichům, reakce rozdělím do tří článků, abys to dokázal vstřebat . Tak za prvé - na NSX budeme čekat maximálně čtyři roky, nikoli nejmémě, ale jde o to že snít a čekat opravdu umíme. Je to dáno naší náročností, našimi specifickými požadavky ,sounáležitostí se značkou a potřebami, které může uspokojit jen málokdo jiný. Ano, čekáme na něco podařeného v nižší střední, právě se na to dívám a česká veřejnost to bude moci přesně o půlnoci na 1. srpna na www.hondaclub.cz vidět také. Ne, není nic jako golf, díky bohu. je to něco, co vytře zrak veškeré konkurenci a odpůrci kontroverzního designu (mimochodem téměř do puntíku shodného s onou odvážnou studií ze Ženevy) budou muset ocenit minimálně úroveň techniky a nečekaně i praktičnosti, navlékni si gumičku ze zavařovačky na obličej, jinak ti spadne brada. O jazzu, rodinném miniautíčku s praktičností passatu variant, spotřebou pola tdi a nevtíravým stylem snít nemusíme, tím méně o kombi ve střední třídě. Ano, máš pravdu, ne vše nás uspokojí, jsme nároční. Proto si na jisté věci rádi počkáme (třeba turbodiesel i-CTDi), zatímco evropská masa šedého průměru od přístavních dělníků přes hospodyně v domácnostech až po účetní skupuje úspěšně nudný a nudně úspěšný golf. Budiž jim to přáno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 20:32
Pro GTI No.2
Ve druhé části bych rád věnoval tvému oblíbenému tématu jménem GTI. Oprostím se od obyčejných golfů s ošizeným tlumením podvozku a spornou kvalitou odfiltrování aerodynamického svistu, ohyzdným volantem, odstímem plastů, který už považují za out i v Koreji, průměrnými sedadly a jen lehce nadprůměrnými jízdními vlastnostmi. GTI je GTI, oceňuji ho jako ty, jen s tím rozdílem, že ty jej považuješ za etalon hot-hatchů, a já jen za rovnocenného soupeře Civicu Type-R, jehož dokázal na sklonu jeho života dohnat, snad i nepatrně překonat (ovšem v ohledem pro mne ne tolik důležitých) s modelem novým. To je realita dneška.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 20:54
Pro GTI No.3
A perla na závěr - causa Passat. kdesi jsi se zmínil o designu Accordu jako o "přinejmenším podivném". Ano, dalo by se na nám něco zlepšit, uvítal bych nápaditější nárazníky a chromovanou masku bych stříkl do barvy. Accord má styl a neokoukává se takovým tempem jako příliš ulízaná Mazda 6, která parazituje na výsostných znacích Hondy. Ale Passat? Přiznávám, že už jsem měl nudy v podobě minulé generace dost a první fotky nového jsem uvítal - konečně změna, konečně tvář. Ale ouha, fotky lžou. Realita jménem Passat je možná apoštolem žaludeční nevolnosti, nikoli však krásy. A co se dá skrýt tmavým lakem, vykoukne v celé své nahotě na stříbrném laku. Nevyvážené proporce, nedotažený profil a laciná snaha zaujmout. nemluvě o kopírování Hondy, přední a zadní světlomety přinesla poprvé Honda Integra (Acura RSX) a poté si je vzalo za své subaru (celkem stylově). A pak VW s obratností a elegancí tělnatého Bavoráka pár hodin před skončením Oktoberfestu. Ale o designu se můžeme handrkovat donekonečna, pro každého je hnus něco jiného. Co je ale na pováženou, je pád nového passatu do průměru třídy. Zatímco ten minulý byl po jistou dobu etalonem, současný na špičku ztrácí již od prvních dný na trhu. Může za to posun směrem k francouzskému pojetí aut. Z relativně tvrdého podvozku se stalo cosi sice pohodlného, ale rozplizle se pohupujícího na nerovnostech a na limitu značně nedotáčivého, sedadla nepotěší čalouněním, pohodlím, ani bočním vedením. A co je největší průšvih, i přes měkké naladění jdou od náprav na ostrých nerovnostech rázy a záď odskakuje, fakt si myslím, že šasí ladil někdo od Peugeotu, je to prostě trochu lepší 407. Vážně, oproti předchůdci pár kroků z5. Dadost snad udělá jen přesné řízení, ale jen do chvíle, než zjistíš, že je posilovač moc účinný, takže v něm chybí cit... A přístrojová deska, u níž si VW tak zakládal na měkkých plastech? Ty tak jsou stále, ale tam, kam si za celé dva roky, co to s pasákem vydržíš, sáhneš jen poprvé, jinak se na tebe tvrdý bakelit zubí z celé polochy, s níž přicházíš neustále do kontaktu. Ne, neboj, nemám to nabiflováno z prospektu. Jistě, nový passat je skvělou zprávou... pro konkurenci, kterou nepochybně ještě teď od nechápavého kroucení hlavou bolí za krkem. Apoštola špatných časů Passata nechávám tímto pozdravovat, pokud nejsi milovníkem šnekožroutího pojetí automobilů, vyhýbej se showroomům s modrým VW širokým obloukem a žij v nevědomosti plné pozitivních očekávání, rádi bychom tě tu viděli i nadále nezlomeného tíhou reality. . A na závěr bych si dovolil poznamenat, že by se zde mělo primárně mělo diskutovat na téma NSX, Honda a V10 .
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 21:48
Re: Pro GTI No.3
Aby nedošlo k mýlce - Honda přinesla u integry jako první šípovité světlomety zakousnuté do nárazníků, nikoli světlomety jako takové, to jen abych tě moc nevyděsil
neregistrovaný "ZelvaVTi"
21. 7. 2005 23:28
Re: Pro GTI No.3
Všechna čest lépe bych to nenapsal.
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 09:15
Re: Pro GTI No.3
neregistrovaný "Skyline"
22. 7. 2005 11:21
Re: Pro GTI No.3
Diky Kingu, pod to se muzu jen podepsat. Sam bych rad neco takoveho napsal, ale vzhledem k absolutni zbytecnosti diskuse s individuem GTI, ktere nediskutuje, ale neustale vede monolog, jsem to povazoval za zbytecne. Jeho prispevky z 99% ignoruju a jen sem-tam v diskusich o Honde si prectu, co zas po par flaskach Warsteineru a slucich nekvalitniho konopi vyblije za nesmysly o "guru" a kopiich z Asie. Jinak k tomu Prasatu - pominu-li opravdu hnusny design (predevsim zade) a jeste horsi interier, pak pri "zivem" setkani na Autosalonu jsem jako prvni premyslel nad tim, jak ceska media vysvetli tu horu tvrdych plastu a jestli nas ceka doba jejich glorifikace za soucasneho zatraceni plastu mekcenych, tak, aby bylo VW stale na spici
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 11:55
Re: Pro GTI No.3
No Passat se fakt nepovedl, ale tady jde spíš o to, že jsme měli před časem s GTI takovou roztomile brutální diskuzi u článku o GTI a od té doby se občas přátelsky počastujeme trochou vtipně jedovatých slin
neregistrovaný "King"
21. 7. 2005 21:02
Pro GTI- bla bla bla
Snad pokročilá hodina, snad pár litrů rýžového vína v mé krvi, snad konjunkce paasatu s multikárou čí přehozená písmenka na klávesnici způsobila, že jsem dnes samý překlep, při tvé fantazii to však po mě zcela jistě přečteš
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Walker"
22. 7. 2005 09:53
Re: Pro GTI- bla bla bla
...už dlouho jsem se tak nenasmál, nic proti (teda skoro nic) GTi, ale tohle fakt super!
neregistrovaný "Kunaj"
22. 7. 2005 12:36
Ja vas nechapu...
proc tady tolik casu venujete tomu priblblu GTI. Musi z vas mit hroznou *, dyt je to do oci bijici ze schvalne jen provokuje ze na vse jen argumentuje GTI,TDI,VW n.1. Samozrejme taky souhlasim s tim co zde king napsal, ale proc venovat tolik casu nekomu kdo to dela jen ze se pak bavi tim jak to lidi stve nebo aby se zase projel v Golfu 2.0 TFSI.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Kubaj"
22. 7. 2005 12:39
Re: Ja vas nechapu...
Kubaj jsem, ne Kunaj -> zmackl jsem o klavesu napravo.
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 13:25
Re: Ja vas nechapu...
proč? je to zábava, když zrovna není do čeho píchnout, squelle se u toho odreaguju
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 16:00
Re: Ja vas nechapu...
Celej den koukám na jiný články a tady to zatím Honda rozpálila na plný pecky Jo, vážím si tvých zpráv. K tomu Civicu, pokud bude opravdu jako ta studie (nedávno jsem ji tu vychválil), tak se bude na co těšit. Passata, Apoštola krás odstřeluješ, a myslím, žes až příliš razantní a nedůvodně kritický. Nikam nezapadl... vlajku nemá na půl žerdi, prodává se jeden za druhým a hlavně - je krásný... a jestli má podvozek trochu lepší než 407, pak prosím tě smekni, se všema svýma nohsledama, a pokloňte se tomu... protože na tohle tedy ve střední třídě pak nemá nikdo. A koneckonců jsem rád, že je ti GOLF GTI nevnutitelný. Má mít důstojného soupeře a to v tvém favoritovi nepochybně má. P.S. tak přeju krásné snění...
neregistrovaný "King"
22. 7. 2005 17:43
Re: Ja vas nechapu...
Nepodceňuj Hondu . Že bys chválil Civic Concept? Žasnu Tak v tom případě budeš potěšen. Passata neodstřeluju, je to bezpochyby dobré auto, ale ne vynikající. Razantní... jsem, píšu ti o vlastnostech, o nichž odborný tisk většinou z důvodu pověsti Pasatu jako takového a precizní marketingové masáže taktně pomlčí nebo v zámu dobrých vztahů s importérem zatají, aby dostal auto na test i příště. Já jsem jen jakýsi anonymní King, tak si to tu mohu dovolit . Kladů si všude přečteš dost, tak si z nich jen odškrtej výše uvedené položky... Jistě, upřednostňuji spíše sportovní sedany střední třídy a nový passat z této kategorie vypadl. Na druhou stranu - mezi komfortními sedany střední třídy je celkem vysoko, řekl bych na druhém místě po Fiatu Croma, podotýkám ale, že jsem neměl možnost jet s faceliftovaným Avensisem. Ale klekat před VW, že je lepší než 407? To není zrovna to správné měřítko . Krásu neřeš... A ještě k nevnutitelnosti GTI - to netvrdím. Pokud sis koupil aktuální číslo AUTO7, zjistil jsi, že GTI těsně porazila Astra GTC 2.0T. S objektivními nálezy testu souhlasím, ale GTI má pár lepších vlastností než Opel, které pro mě jsou důležitější než celkově vyváženější GTC. takže pokud bych uvažoval o hot hatchi, nebýt na trhu CTR, byl bych vcelku spokojeným majitelem GTI. Hezký víkend a zas někdy, třeba nad diskuzí o Civicu 8G. To si ale budeš muset počkat, až se vrátím v půlce srpna z dovolené, doufám že nezapomeneš.
22. 7. 2005 18:56
Re: Ja vas nechapu...
Jo, užij si dovolenou... předpokládám Tokio Já to mám v tomhle ohledu jednodušší
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 15:38
Re: Ja vas nechapu...
Vidím, že mě znáš lepe než já sám sebe. Tak tě ujišťuji, že většinou tady píší lidi, kteří si sdělují názory. A pokud jsou ty názory rozdílné, tak dochází k diskuzi. Ty ses dostal zatím k nadávkám. A to je málo. To nestačí. Pokud tě to zajímá, tak primitivnější projev, než je ten tvůj jsem tu už dlouho nečetl.
neregistrovaný "Kubaj"
22. 7. 2005 16:25
Re: Ja vas nechapu...
Boze tak si po sobe precti treba prispevky v tyhle diskuzi! Chtel jsem si precist diskuzi k zajimavemu clanku, a tam se to hemzi tvymi prispevky kteri spis vypadaj ze je pise reditel PR pro VW. Jestlize tomuhle rikas diskuze u clanku o motoru Honda... Spis to vypada ze jsem pichl do vosiho hnizda. A nebyt tech tvojich zdejsich "inteligentnich" prispevku ktere jsou jak pres kopirak at jde o jakykoliv clanek, tak jsem zde vubec nepsal. Ale sam se dostavam do pasti ze na tebe vubec reaguju, uz nebudu.
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 17:53
2008 Honda NSX foto !!!!
Tu mate moznu podobu buducej Hondy NSX: [odkaz]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 18:26
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
Taky ti ty kola připadají jako vzatý z Cadillacu Cien? Jinak zajímavý auto, ale ten koncept se mi líbí víc než tahle skica.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 18:29
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
Jo, musím se pochválit za smysl pro detail. Tady si můžete ověřit, odkud vzal malíř kolečka (sedí všechno včetně pneumatik): [odkaz]
22. 7. 2005 18:58
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
Tak to cením... fakt. To jsou paradoxy...
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 19:30
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
.....vyborne Lones! Schvalne som tam nedal pripomienku ako vyssie k LeMans quattru, ze toto je zas z Cien-u. Cakal som ci sa hlavne ty chytis a odhalis po(d)vod. Mas tie Caddy v oku
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 19:53
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
V oku už dávno. Teď ještě mít je v tý garáži.
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 20:15
Re: 2008 Honda NSX foto !!!!
......ale aj tak. Pamatat si koncept podla diskov - to je slsusne. ja som to diagnostikoval ako prezleceny Cien az po chvilke pretacania "harddisku" v hlave a iba podla ostrych crtov auta. Aj to bolo skor "dovodne podozrenie", nez istota. (Ale, pamatas si aj kolesa napr.......napr. z Mistsubsihi Sero?! Ale nehladat na internete!) A ta garaz? No, bude teba zpenazit VS vzdelanie! U Teba by to nemal byt az aky problem.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 20:22
Re: Kolečka
Ne, klidně se přiznám, že tenhle koncept Mitsubishi si vůbec nepamatuju, natožpak disky. Jenže tohle byl Cadillac! Chápeš?.... Hádej co se mi střída vždy po několika dnech jako tapeta na monitoru počítače? Caddy, Caddy, Oldsmobile, Caddy, Caddy, Lincoln, Caddy, Buick, Caddy,.....ze všech úhlů. Takže takhle to je. ps: teď tam mám Cadillac DTS, co teprva půjde do prodeje, takže se mi nesnaž podstrčit ho, jako novou Fabii. Například.
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 20:34
Re: Kolečka
Ahaaa...tak tam je Cadillac zakopany! V tapete! Uz Ta skusat nebudem...slubujem. To SERO je taky desny koncept zpred 2 rokov. vtedajsi sefdesigner Mitsu Boulay tym chcel vzdat hold Zeppelinom. Akurat, ze to nikto nepochopil...
22. 7. 2005 18:59
Re: Kolečka
Jo, normálně pěkné. V tomhle vlastně nejde udělat nepěkné auto...
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 19:43
Re: Kolečka
.... no, to je pravda. To bola teraz iba taka "mala" skuska pozornosti. Cakal som hlavne na to, ci Lones bude robit cest svojmu texaskemu nickname. Ale je to Rychly Bill! Ale teraz vazne nieco pre Teba (ale trochu off-topic). mam totiz dalsie obrazky Peugeotu 207 a ...na moje stastie (nebudem roztrhany)....su uplne identicke s tym co som tu minule ukazoval
22. 7. 2005 23:34
Re: Kolečka
Tak to bude mít 207ka těžkou pozici...
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 20:06
Re: Kolečka
...a predstav si ju s vysokootáčkovým 3,5L V10
neregistrovaný "Marko"
22. 7. 2005 20:26
Re: Fals
Ja by som si aj...ale ako piseme vyssie, ide iba o photoshopovany Cadillac Cien. Takze, aj ked to je pekne, je ten tvar pre Hondu uz nerealny. Ale nova NSX bude vyzerat odlisne aj od povodneho konceptu HSC. Ten pochadza z r. 2003 a ak by tak vyzeral seriovy mode, bol by to uz designovo 5-6 rokov stary namet. A to je v designe vacsinou jedna generacia. Podla info, ktore mam ja, bude predseriovy koncept buducej Hondy NSX vystaveny na Tokyo Motor Show 2007. Ta info ma zmysel aj preto, ze honda v tom case uz bude mat uplne pod kontrolou team B.A.R. v F1. A pravdepodobne sa bude volat uz Honda F1. Takze nova NSX by mala marketingovo nadvazovat na plnohodnotny program Hondy v F1.
neregistrovaný "Tibby"
22. 7. 2005 21:29
Re: Fals
Vyzerá to byť strašne ďalekov budúcnosti, ale akoby to bolo včera, keď som sa smial ako blázon a mal som husiu kožu po celom tele, ako som sa prvýkrát viezol v Integre. A vtedy to bola novinka
neregistrovaný "BAR"
27. 7. 2005 15:57
GTI ?????
Tak tohle jsem dlouho nevidel. Myslim ty vyplody, cloveka s prezdivkou GTI. No to je teda fakt parada si to cist!!! Prestoze jsem "Hondista", myslim si ze jsem kritickej az dost a s Kingem se na "nasich" strankach obcas dost neschodnem, nicmene tady se pod jeho slova podepisu. Pro cloveka s prezdivkou GTI mam jenom vzkaz, ze snad nikdy nebudu jezdit ve VW. Ne kvuli znacce, ale kvuli temhle pripadum co si myslej ze VW je zazrak a pritom netusi ze je to skutecne technicke nestesti. Zdravim podobne zavodniky v TDI. Je vskutku zazitek vydet majitele Golfu s cernymi skly jak z neho na dalnici litaj saze, zdima svych 130 koni (to kdyz je na tom hodne dobre) a mysli si ze levy pruh byl stvoren pro majitele VW a ostatni jsou jen tupouni. Moc pekny, fakt jo.
Rozbalit vlákno
0