Prémiové modely z Mnichova jsou neodmyslitelnou součástí dějin automobilového designu. V čem tkví jejich výjimečnost a osobitost? A jak pružně reagují na neustále se proměňující trendy?
Na mě tedy v době mého mládí a vlastně dodnes nejvíc - a nejen z pohledu designu - zapůsobil BMW 3.0 CSI a samozřejmě potom 635 CSI.
V článku na ně sice nezbylo místo, ale nepovažuji to za chybu, protože je tam zmínka a i obrázek jejich "staršího bráchy" BMW 2000 CS. Škoda jen, že zase "ten grafik" nepopsal jednotlivé fotografie i když tentokrát svým umístěním v článku poměrně dobře korespondují s textem.
tak ono každý máme svoj názor ale na toto reagovať musím...čo sa týka vzhladu BMW...mám doma 535d F10 s Mpaketom a to auto podla mňa vyzerá perfektne...vlastne aj verzia bez M...potom sa tu ponúka BMW 6 príp.6 GC,,,ak sú toto nudné autá potom neviem...ale podla mňa je pekná aj 7-čka, 3-ka...nepáči sa mi akurát X6, srač*a X1 a 5GT,,,ale myslím že BMW vyrába inak velmi pekné autá..určitými prvkami sa vracajú k staršiemu dizajnu:napr. natočený interiér v F10 rovnako ako v e39...
čo sa týka Banglovej éry...áno bola to velmi zaujímava éra pretože Bangle sa vzdal tradícií a prišiel s niečím novým a neobyčajným, niečim na čo najskôr ludia hladeli s odporom pretože to bolo niečo nové ale čo si ludia časom zamilovali...sám som mal e60 a bolo to velmi pekné auto...
hovoríš ale:.kromě Bagleovy éry konzervativní šeď..to akože Bangle mal pekné autá a staršie BMW boli škaredé? mal som e39 a to auto vyzerá perfektne aj v dnešnej dobe a stále sa za ním otočím...a ked siahnem hlbšie do hostórie...BMW 635csi-ak ti toto príde nudné a šedé tak asi nie si taký nadšenec...nehovoriac o starých 5-kách, 7-kách atď...
proste väčšinu príspevkov prechádzam s mlčaním ale toto som proste preskočiť nemohol..týmto ale samozrejme nijako nespochybňujem tvoj názor je to ale diskusia tak diskutujme,,, :-)