SUV nejsou jenom mohutné automobily s terénním vzhledem, ale také osobité crossovery se svažující se střechou, působivé retro modely nebo i extravagantní pokusy, hledající nové cesty.
Yeti i po faceliftu vypadá jak chudý příbuzný. Mercedes s tím GLA určuje směr.... hodně nadčasový design.
Btw. RR Evoque má sice povedený design po stránce estetické, ale ne po stráce praktické...couvání s tímto vozem je horor, protože dozadu opravdu není vidět. Zpětná kamera je naprostou nutností a i s ní je třeba se naučit....
Upřímně jak moc se používám zpětné vnitřní zrcátko při couvání? Osobně vždy používám jen ty boční (kontrola vedle stojících aut/obrubníku). Když k nim přidáme park. senzory, které má snad RR v základu, nevidím v parkování problém. Ani si vlastně nepamatuji na auto, se kterým by se dalo parkovat podle vnitřního zrcátka.
pro mě je jednoznačně nej nastupující generace nissanu x-tril.oproti minulé to není krok, ale skok [odkaz]
bravissimo nissan :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Rozhodne je to výrazne trendovejší a modernejší dizajn ako predstavuje ML alebo X6. Mám pocit, že boli vybrané iba preto, že ide o prémiu a preto už zo zásady musia byť dôležité a trendové.
...akoby dizajnéri medzi sebou súťažili o najhnusnejší dizajn...
Nová tvár Mercedesu - vyslovene ma odpudzuje. Čo chcú dokázať maskou megalomanských rozmerov s masívnymi rebrami, vhodnými skôr na masku ťahača? Zadok toho auta mi príde divný - neviem si pomôcť, akoby tie umelé obliny robili pre 4% komunitu. Už chýba len ružová farba...
Interiér s hromadou okrúhlych výduchov so štvrramenným krížom, bijúcich sa s trojcípou hviezdou na volante aj hranatým displejom nad nimi je priam desivý. Takú dávku gýču a nevkusu pustí do sveta málokto...
Škoda Yeti stratila faceliftom všetok svoj pôvodný šarm, nová reč hrán a rohov za každú cenu, ktorú Škoda zavádza, je skutočne tragická. Tmavý a nudný interiér sa k charakteru Yetiho nehodí, chce to viac odvahy a farieb.
Evoque - výhľad ako z tanku, ale z pohľadu dizajnu si výčitky nezaslúži. Svetlý interiér je skvostný, i keď kvapku nepraktický. Jednoznačne :yes: ,
Mini Countryman - ďalšie dielo diabla. Otrasný exteriér aj interiér. Ak možno niektoré automobily nazvať ozdobami ciest, tento Quasimodo je pravým opakom.
Mercedes ML - jeho zaradenie do tohto výberu ma trošku udivilo - celé to auto mi z dizajnovej stránky príde už prekonané a neaktuálne. Sorry.
BMW X6 - detto. Nemá čo povedať rovnako ako v čase vzniku. Rovnako ako vtedy pôsobí dojmom obludy.Nič pekné ani trendy som na tomto aute nenašiel.
Toyota - posledná RAV nevyzerá nijak nadčasovo a inovatívne v porovnaní s konkurenciu. Skôr taká šedá myška, hoci sa prísnym výrazom tváre snaží. Zato interiér je iná káva. Moderná a zaujímavá palubka je v tejto triede takmer výnimočná, hoci na prvý pohľad pôsobí až podivne. Ale :yes: za odvahu.
ML bylo vybráno jako reprezentant konzervativního designu v oblasti SUV a také kvůli zajímavé mezigenerační proměnlivosti - zohledníme-li i např. první generaci.
Pěkně jsi to rozebral ;-):yes: Jsou to naprosto subjektivní věci, ale na 1000% se shodneme u ML, tápání Mercedesu a aplikace nevzhledný kombinace křivek a ostrejch tvarů dokáže zapůsobit maximálně na skalní fandy značky a i tam věřím jen s přimhouřeným okem. Stejně tak GLA je pro mě pouze oplastovaným Ačkem, tady to Audi s implementací na kombíky umí nejlíp.
Na Yetiho si počkám naživo, ale už nepůsobí dětsky naivně jako původní model.
Evoque má svý klady a zápory, jedno mu upřít nejde, je stále stejně působivej. Odvaha s jakou LR pustil do výroby to úchvatný designový cvičení byla a je obrovská! Těžko hledat obecně líbivější SUV, souhlas s výhledem, jinak na jedničku.
X6? Neshodneme se, auto se mi líbí, líbilo a pokud by jen použili interiér z nový X5, mohlo by se dalších 8-10 let vyrábět bez změny.
RAV4 má možná trochu násilnou záď, jinak mě oslovuje víc než třeba CX5 a interiér je o řád lepší...
Mini je opět o osobním pohledu, někoupil bych ho, ale nevadí mi a správná barevná kombinace karoserie, střechy a kol umí okouzlit ;-) Jen...tohle je kategorie aut pro ženy a neumím si pomoc, trochu agresivněji-utilitární než by bylo potřeba, pořád ale příjemnější než designovej přešlap GLK.
Nevím kde jsou hranice mezi SUV a crossoverem, ale to zvednuté Ačko není SUV a basta! Dávám palec Volvu XC60 po letošním faceliftu (hezky ho spravili) ikdyž tu není :-)