Čínští výrobci automobilů stále více posilují své pozice. A protože sami mnoho odborníků nemají, loví je v Evropě. Jedním z takových, který se nechal zlákat, je i známý designer Walter de Silva.
"Evropská legislativa se stále více zpřísňuje, čímž ale zároveň omezuje tvůrčí invenci designérů. Prostě jim příliš svazuje ruce. Navíc lze sotva očekávat, že se v dané situaci něco do budoucna změní". K tomu, aby se v Evropě něco změnilo, by museli vyházet polovinu úředníků v Bruselu, kteří musí stále něco vymýšlet, aby si udrželi korýtka. Mají to docela jednoduché, protože jim ekofašisté přihrávají stále nové a nové nápady.... >:-[]
Ano, ohavní úředníci z Bruselu chtějí, aby auta splňovala nějaké bezpečnostní a emisní standardy. Tím to hasne. Je jasné, že designér bude mít v Čajně mnohem větší svobodu než u evropských automobilek, kde je spousta omezení dané platformou, korporátním designem atd atd. I technicky jdou čínská auta znatelně nahoru, země za to ale platí drastickými ekologickými problémy.
Ostatně, jaký úžasný model navrhl mistr de Silva u VW? 3...2...1...0 - žádný, ano, správně. Ale za to fakt Brusel nemůže, pouze připosr..nost koncernových šéfů.
Ty seš také státní úředník/parazit, že se těch kreatur zastáváš? Ano, šéfové koncernů za to můžou, ale jen proto, že se nedokázali Bruselskému diktátu postavit! >:-[]
cina ma dnes uz aj na trhu zaujimavejsie vozy ako ta nasa cela uzasna europa ;-) ktora si stale mysli ze je automobilovy pupok sveta ... pritom to uz davno neplati...
skoda napriklad takej mazdy CX-4... alebo nejake mitsubishi pajero sport... a mnoho dalsich ...
bmw uz potrebovalo zmenu.. jeho dizajn je podla mna v poslednych rokoch uz nie moc podareny ..to nove bmw 1 hatch je dnes uz doslova zrudicka ( pritom prva generacia bola krasna ) .. i8 a i3 su takisto nie moc pekne .. nepaci sa mi vlastne ani to ich MPVecko a a ani jedno ich SUVecko ( pritom taka prva X5 bola pekna .. lenze na tu sucasnu uz rozplacnutu amorfnu priseru sa neda ani pozerat.. neskutocne hebedo bez kuska elegancie ) ... a vobec celkovo to tam chce novy cerstvy vietor ... mne sa pacili Banglove kusky ( jeho 5er je dodnes neprekonana ) aj tie este pred nim z 90 rokov.. ale tie niektore sucasne tluste rozplacnute s megaladvinami ved na to sa neda ani pozerat... tak snad to Jozko to tam da do poriadku a bmw bude opat aj krasne nielen vykonne :yes:
Ty jsi napsal špička? A při tvé nenávisti ti tohle nevadí?
"V roce 1999 nastoupil de Silva na stejnou pozici ve španělské automobilce SEAT. Pod jeho vedením vznikla nová filozofie "auto emoción", která znamenala přechod od výroby laciných automobilů ke sportovněji pojatým modelům. Tento designový směr se poprvé předvedl na konceptu Tango v roce 2001 a v sériové výrobě ho následovala Ibiza z roku 2002.
V roce 2002 de Silva povýšil na šéfdesignéra tehdejší skupiny značek Audi, SEAT a Lamborghini. Výsledkem jeho práce je například maska single-frame, která se poprvé objevila na konceptu Nuvolari quattro a v současné době je jednotícím prvkem všech modelů Audi. Jeho vliv se prosadil v návrhu modelů A4 a A3 Sportback. Výsledkem jeho práce pak jsou modely A6,Q7, TT a A5. V tomto období de Silva pracoval také na trojici Seatů Altea, León a Toledo.
Na počátku roku 2007 ho nový předseda představenstva VW Group Martin Winterkorn jmenoval šéfdesignérem celé skupiny. V této funkci vystřídal Murata Günaka, u Audi naopak de Silvu nahradil Wolfgang Egger. Jako šéfdesignér celé skupiny VW de Silva zatím změnil čtyři Günakovy návrhy - Tiguan, Passat CC, Scirocco a Golf VI."
Alfou 156 si Walter de Sylva postavil nesmrtelný automobilový pomník! Jen je škoda, že vedení Fiatu jeho odchod k VW nevydýchalo a coby pomstu jeho jedinečné automobilové dílo nechalo zprznit nepovedeným faceliftem od Giugiara, který si jej na autě dokonce drze podepsal štítky na blatnících.... Jinak Ital Design miluju, ale tímto se mě silně dotkl! ;-\ :-(:'-(8-s